PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc.nl krijgt Strafpunten.



Maarten
23-09-04, 13:54
Acht. En van mij. :D

Maroc.nl stelde me 8 stafpunten ter beschikking. (zie links). Ik weet niet waarom. Beheer heeft het te druk met belangrijk werk, om er iets over te zeggen.
Maar uiteraard ben ik erg blij met de erkenning. Na 3 jaar (ca. 7000 posts) van inzet voor de Marokkaans-Autochtoonse verhoudingen – vooral met inzet voor normatieve duidelijkheid – is het natuurlijk niet meer dan terecht te noemen, dat ik nu ook formeel een bescheiden kans krijg om een oordeel over het reilen en zeilen op dit forum kenbaar te maken.

Helaas gaan ze alle acht naar het strafpuntenbeleid van Maroc.nl.
1. Je weet niet wie ze krijgt, en waarom, en voor welke posts, en hoe lang ze blijven staan. Antwoord krijg je niet.
2. Samenhang met andere middelen – zoals editen of schrappen van posts, mededelingen bij posts, en waarschuwingen - ontbreekt totaal.
3. Het is volstrekt onduidelijk hoe het strafpuntenbeleid wordt ingezet ter verbetering van de kwaliteit van het forum, het richting geven aan het forum, en stimulering van de discussies. Enerzijds blijft er veel teveel rotzooi staan, en anderzijds is er veel teveel willekeur en impulsiviteit bij de strafpunten.
4. Zelfs wanneer er commotie is over het beleid bij de reguliere deelnemers, en er zelfs topics over geopend worden, reageert het beheer normaal niet, en gebeurt er ook niets. Er wordt ook niet gereageerd op beleidssuggesties, en regelmatig verdwijnen die topics zelfs.

Kortom, je kunt posten zolang de voorrad strekt. Je kunt hier hopen moeite doen, om dan na een tijd om zeer onduidelijke redenen een ban te krijgen, waarbij je ook nog de kans loopt, dat al je werk dan verdwijnt. En daar doe ik het niet voor.

Mijn Mammie vond al, dat ik niet teveel moest spelen met kindjes met strafpunten. En Al3arbi heeft er nou 8, en die gaat hier over alles.. En sja… bij 25 moet ie eigenlijk weg.. En ik ben eigenlijk al ergens anders aan het spelen.. Ik zal nog wel iets doen hier, maar niet veel.

Maarten
23-09-04, 13:55
Kleine Evaluatie (2001-2004)..

Ik kwam op maroc.nl, nadat ik op het Volkskrantforum erg geschrokken was van de moslimgeluiden, en na 911. Ze meldden dat Maroc.nl nog erger zou zijn. Ik wilde meer eenheid, en vooral laten zien hoe autochtonen dachten over de Godsdienst, N&W-stuff, grondbeginselen van de westerse samenleving, enz. Veel moslims leken daar nauwelijks wat van te weten.

Maar gaandeweg begon ik te vinden, dat veel moslims vooral gelijk hadden. Weliswaar waren die wilde en ongeschoolde idioten er ook, maar het grootste deel der Marokkanen bleken hele normale mensen te zijn, die het juist normatief gezien bepaald niet slecht deden. Ze hadden een heleboel gegronde klachten over de behandeling en demonisering. En Islam bleek voor de meesten niet zozeer een fundamentalistisch verzet tegen het westen te zijn, maar vooral een ijkpunt voor goede moraal, zoals Christendom dat bij autochtonen is. En zelfs de fundi’s gaven inspiratie om weer beter over het geloof te gaan nadenken.

Ik leerde begrijpen waarom ze een broertje dood hadden aan allerlei beleringen, en vooral gewoon behoeft hadden aan geaccepteerd worden in hun anders-zijn. Ze wilden vooral gehoord worden, en op voet van gelijkwaardigheid serieus genomen worden. En ze wilden met behoud van eigenheid en identiteit juist eerder onderdel van het geheel zijn, dan geïsoleerd zijn.

Omgekeerd begon ik vele autochtone deelnemers hier steeds idioter te vinden. Hopen domheid, gebrek aan begrip, massa’s vooroordelen, de stomste beschuldigingen, normatieve barbarij, kinderjuffrouwgedoe, onwil om zaken te waarderen of te erkennen, onwil om dingen serieus te nemen enz.
Ja, er is wat mis in de Marokkaanse wereld. Marokkanen zijn niet heilig, ook op dit forum niet. Maar ik ben de autochtonen een groter probleem gaan vinden, normatief gezien, vooral de nieuwkomers hier. Pas wanneer ze hier een tijd zitten, lijken ze realistischer te worden. Momenteel is een groot deel op dit forum prima, maar in Nederland wijzen de doorsnee-geluiden vooral op een autochtoon probleem, vind ik.

Erg sterk zijn moslims/Marrokanen in hun mening over Israël. Dat sluit voor een groot deel helemaal aan bij de VN-beginselen, en in feite bij de fundamenten van deze samenleving, en van het westerse denken. Autochtonen hebben hier echt een veel groter normatief probleem. De Israël-aanhang blijft ook helemaal nergens in de discussies, en laat in feite een ontstellende normatieve bagger zien. De kwestie Israël zou in Nederland in feite een enorm normatief bindmiddel kunnen zijn, en een prima case om te praten over gemeenschappelijke normen en waarden. Maar de Nederlandse geschiedenis – inclusief de politiek en de media in de zaak – zorgen voor en ontstellende oppervlakkigheid en onbenulligheid, onder volledige ontkenning van wat die zaak normatief doet. Noem dat gerust een gemiste kans, met aardig wat gevolgen.

Maar verder bleek het hier vooral gezellig en origineel. Je raakt verslaafd. Het was eigenlijk m’n huiskamer, maar de diversiteit zorgde toch voor een weidse blik. Nou heb ik wel meer redenen om ermee op te houden (je kunt wel aan de gang blijven, en ik heb het te druk), maar wat het beheer zoal doet, dat stimuleert me niet om moeite te blijven doen om echte visies op dingen neer te zetten. Beheer ziet er blijkbaar vooral een crèche in, en daar doe ik het niet voor. Ik zal nog wel wat lezen of posten, maar niet veel. Beheer wordt toch bedankt, want ze maken dit hier dus wel mogelijk!

En voor wie m’n stukken te lang vond: prima hoor, maar bedenk vooral dat maroc.nl ook door anderen bekeken wordt, voor wie die stukken vaak veel meer betekenis hadden, en veel gevaarlijker waren voor bepaalde opvattingen, dan de leuke onliners.

Voorlopig Bedankt (in willekeurige volgorde) voor hun postings, en het lezen van m'n troep:

Joesoef, Freya, Dicksr, Ron, Taouanza, Simon, Orakel, Zwarte Schaap, Plexus, Al Sawt, Vlegeltje, Zbaqzbaq, 151, Marsipulami, Donna, Rabi’ah, Goodnight, Bofko, Jaja, Lennart, Spoetnik, Dutchguy, David, Mark61, Ton H, Tomas, Mark, Angkor, Aqua, Panthera, Democraat, Vriend, Mrz, (Ridouan, Selima, Vegeta, Alireza), en iedereen die ik nog vergeten ben..
(ook bedankt, iedereen die echt moeite deed, om neer te zetten wat ie vond, want daar leer je van. En de idioten ook bedankt, want dat stimuleert.)
En niet in te schalen: de verschrikkelijke sneeuwman, waarvan niemand weet of die nog bestaat: Yehi! :D

Tomas
23-09-04, 14:03
Voor deze keer heb ik je post helemaal gelezen. Nou ja, bijna dan.

Al3arbi
23-09-04, 14:03
Overdreven gezeur. Je zocht tot 2x toe de confrontatie op. 1x `n post gedelete en gedaan alsof er niets aan de hand is, daarna heb ik post aangepast en je daarvoor `n waarschuwing gegeven.

Marsipulami
23-09-04, 14:09
Geplaatst door Maarten
Acht. En van mij. :D

Maroc.nl stelde me 8 stafpunten ter beschikking. (zie links).


Waar maak je je druk om ? Een paar strafpunten staat best wel stoer. :rambo:

Maarten
23-09-04, 14:38
Geplaatst door Marruecos
Maarten
Berichten: 4940
:rolleyes:

Plus 1000 á 2000 op het verdwenen Islamforum.
Plus dat ik veel schreef op Topics van contoversiele lui, die later met topic en al gebanned werden.
Maak er maar 7500 van.

Maarten
23-09-04, 14:41
Geplaatst door Marruecos
Zooo serieus hoeft 't nou ook niet. :)
Dat waren m'n postings wel, dus mischien past dat hier niet helemaal goed, en moet ik er toch ergens anders mee heen. Ze worden ook te lang gevonden..

mark61
23-09-04, 14:43
Zoals gewoonlijk is het voor de niet-insider weer een Groot Geheim waar het over ging. Al staat er een 'Bekijk het bericht'-link bij die doodloopt. Aangezien de inflatie heeft toegeslagen en strafpunten per 8 worden toegekend stel ik voor de grens bij 24 te leggen, das wat duidelijker. 3 punten en you're out. Of is die 24 bedoeld als cliffhanger?

Marsipulami
23-09-04, 14:45
Geplaatst door Maarten
Dat waren m'n postings wel, dus mischien past dat hier niet helemaal goed, en moet ik er toch ergens anders mee heen. Ze worden ook te lang gevonden..

Voor je weggaat moet je die posts van jou nog eens allemaal samenvatten voor mij (Belg). Liefst in goed gestructureerde bijdragen van maximaal 250 lettertekens. :boer:

~Panthera~
23-09-04, 14:47
Jij ook al weg ? :schok:
T wordt steeds minder intressant. :moe:


Veel succes in ieder geval, waar je ook prikt. :wink:

:zwaai:

Maarten
23-09-04, 14:48
Geplaatst door Al3arbi
Overdreven gezeur. Je zocht tot 2x toe de confrontatie op. 1x `n post gedelete en gedaan alsof er niets aan de hand is, daarna heb ik post aangepast en je daarvoor `n waarschuwing gegeven.
Ik weet niet wat je zoal deed, maar je geeft ook geen antwoord, als er naar gevraagd wordt.
Nou was het niet zo vreselijk die punten, hoewel ik wel m'n twijfels heb, maar sommigen zijn er misschien gevoeliger voor, he?
Nou heb ik wel meer redenen hoor. De aandacht ligt hier boven wat veel bij die punten, maar toch.. Het was wel een beetje de druppel, zeg maar..
Maar ik wil ook wat serieuzere dingen met m'n Israel-visies gaan doen..

mark61
23-09-04, 14:48
Geplaatst door Marsipulami
Voor je weggaat moet je die posts van jou nog eens allemaal samenvatten voor mij (Belg). Liefst in goed gestructureerde bijdragen van maximaal 250 lettertekens. :boer:

Daar kan Maarten niet aan beginnen, die schrijft maar door. Ik adviseer de tent waar Maxima Nederlands heeft geleerd, want die van Mathilde werkte geloof ik niet zo. Of de inburgeringscentra die her in der in Marokko uit de grond schieten :hihi:

mark61
23-09-04, 14:49
Geplaatst door ~Panthera~
Jij ook al weg ? :schok:
T wordt steeds minder intressant. :moe:

Je bent er zelf nooit. mutssijs

Marsipulami
23-09-04, 14:50
Geplaatst door Maarten
Maar ik wil ook wat serieuzere dingen met m'n Israel-visies gaan doen..

Zien we je terug in Tsjetsjenië of in Kashmir ?

mark61
23-09-04, 14:52
Geplaatst door Marsipulami
Zien we je terug in Tsjetsjenië of in Kashmir ?

In Jenin?

~Panthera~
23-09-04, 14:56
Geplaatst door mark61
Je bent er zelf nooit. mutssijs
------------

I'm lurking in the shadows....MUAAAAAAHHHAAAAHHHHHH... :hihi:


bemoeisijs


En nu ga ik zo lekker fondue'n. :D

Dus: hasta los ballos maar weer en zo . :wink:

:zwaai:

Maarten
23-09-04, 14:58
Geplaatst door Marruecos

Toch bedankt voor Maroc.nl hoor! Mij zie je daar buiten beslist niet zeuren over maroc.nl !
Ik ga nog positieve geluiden produceren, en met een paar lui heb ik nog wat te schaften, zoals met het MDI.

mark61
23-09-04, 15:00
Geplaatst door ~Panthera~
------------
I'm lurking in the shadows....MUAAAAAAHHHAAAAHHHHHH... :hihi:
bemoeisijs
En nu ga ik zo lekker fondue'n. :D
Dus: hasta los ballos maar weer en zo . :wink:
:zwaai:

Doe jij nog wat anders dan eten? laat je stukje brood maar niet in de fondue vallen. Eet u smakelijk.

Maarten
23-09-04, 15:04
Geplaatst door Marsipulami
Zien we je terug in Tsjetsjenië of in Kashmir ?
Zwijg, Belg! Ik kom nog asiel bij jullie aanvragen! :D (Belgie snapt wat meer van Israel) Ben aan het oefenen met 25 lettertekens!

(Sharon dood, leve Phillipe en Phara! Zoiets..

plexus
23-09-04, 15:17
Maarten je gaat toch geen prikbord beginnen met Ron http://smile.smilies.nl/444.gif

:hihi:

TonH
23-09-04, 15:34
Geplaatst door Maarten
Ja, er is wat mis in de Marokkaanse wereld. Marokkanen zijn niet heilig, ook op dit forum niet. Maar ik ben de autochtonen een groter probleem gaan vinden, normatief gezien, vooral de nieuwkomers hier. Pas wanneer ze hier een tijd zitten, lijken ze realistischer te worden. Momenteel is een groot deel op dit forum prima, maar in Nederland wijzen de doorsnee-geluiden vooral op een autochtoon probleem, vind ik.

Ik vind meestal de eerst helft van je posts goed te lezen. Die zal ik missen. :D

Bovenstaande is me uit het hart gegrepen. Wat de samenleving betreft dan. 't Is ook nog altijd de belangrijkste conclusie uit het eerste beroemd/beruchte stuk van Scheffer (Het multiculturele drama). Daarna is al de andere kul erbij gekomen en heeft zelfs hij zijn eigen conclusie lopen bevestigen.

Awel, we hebben het er nog wel eens over. Toch?! 's Nachts in de krochten van Maroc.nl? :traan1:

Ron Haleber
23-09-04, 16:43
Bij het afscheid van Maarten.



Ha Ron!
Ik besloot toch maar om grotendeels weg te blijven van Maroc.nl..
Wel jammer.. maar het zij zo, en er is meer te doen.. Hihi.. opende er nog wel een topic over:
Maroc.nl krijgt strafpunten. Maar ik ga nog wel wat doen op Maghreb Online.. Groet Maaarten


Maarten, Ik stuur je beslissing die me juist lijkt, maar even door naar onze vrienden...

Dat ik samen met Simon je in jouw principe-besluit voorging was wel duidelijk. Met name uit de discussie die we de laatste weken onderling met Simon en anderen voerden over het doodbloeden van deze site en de mogelijkheden van een andere vergelijkbare site... Maar we merkten dat niemand van ons echt zat te springen om een alternatief, zelfs al zouden anderen het willen trekken.

Ik zou als reactie op jouw afscheid willen zeggen dat het erg jammer is dat je je nu pas na twee jaar echt kritisch opstelt tegen Beheer.

Ik deed dat al twee jaar lang maar onder constant protest van jou. Ik heb zelfs een paar keer verkiezingen met o.a. jou en mark als candidaat georganiseerd. Deze vielen voor jou niet rooskleurig uit terwijl je heus wel - ondanks dat je het ontkent - hier de populaire jongen wou uithangen die autoritair verwoordt "wat iedereen zou moeten zeggen"...

Op die manier was er over vertegenwoordiging van de prikkers toch een levendige discussie ontstaan... En dat eveneffect gaf me hoop op een betere toekomst.

Ik vind namelijk dat iedereen in dit land zich moet organiseren en z'n stem moet laten horen om mee te beslissen over de gang van zaken. En dan ligt het voor de hand daartoe mensen aan te wijzen om het onderling gekrakeel wat te minderen. Dat is simpel gezegd democratie...

Bij tijd en wijle reageerde o.m. voorzitter MO_NL zelfs positief en met beloftes op mijn voorstellen tot democratisering! Maar nu is het - lijkt ook mij - te laat geworden om democratisering op de een of andere wijze nog in te kunnen voeren.

Zo is er ondertussen te veel aan de site veranderend - neem het belang van het dating-forum waarbij NVDD onvindbaar naar de achtergrond als een soort appendix is weggeschoven. En mensen die een partner zoeken zal het worst wezen of dat democratisch gebeurt - als ze maar met wat leuks thuiskomen. Verder lijkt me duidelijk dat de onafhankelijkheid van deze site ook erg onder druk is komen te staan, maar dat zal behalve mij, ook niemand een zorg wezen zoals ik al zag - dus lama!

Met het politieke klimaat zijn de laatste twee jaar ook de bewoners van deze site veranderd - het is de vraag of er überhaupt nog iemand is die om democratie maalt - het lijkt meer een achterhaald fenomeen, een loos ritueel... Het summum is tegenwoordig - niet enkel op deze site maar ook in de lokale en landelijke politiek - om elkaar zalig af te sijken en zo weinig mogelijk respect voor elkaars opvattingen te tonen!

Jij Maarten zag dat dus al heel vroeg in en bewees dus zelf dat prikkers veel meer behoefte hebben liefst aan een "sterke man" met body-guards die de lakens uitdeelt - zodat de rest op de site en op de wereld z'n gang kan gaan...

Je zei me dan ook altijd: "Ron, dat gebler van jou over democratie is puur gezeur wat niemand ook maar ene zier interesseert". Ik geloof dat je tenslotte gelijk hebt gekregen!

Die behoefte verdween ook buiten deze site en niet enkel in Nederland. Ook de VN ligt m.i. sinds de Irak-invasie op apegapen en is een ideaal object geworden om lekker af te sijken... Juist met die vrachten loze resoluties erbij waar jij zo graag stoer mee aan het wapperen slaat!

Je hebt wat dat en wat mij betreft dus meer dan gelijk gekregen! Laat al dat papier over democratie dus - zoals je mij al aanraadde - ook maar met rust, windt je er niet over op: ik geef je gelijk: het is toch loos gesijk!

Ik vond het altijd wel heel stom van je dat je niet tot het inzicht kon komen dat mensen die in eigen kring niet effectief democratisch handelen, totaal onrechtmatig opeisen dat het met de grote wereldproblemen als in het MO dan opeens heel anders gebeurt...

Jouw naïviteit op dat punt heeft me altijd heel erg verbaasd...! Maar ja, kinderen als jij hebben natuurlijk ook hun eigen charme ook al willen die kleine dwingelandjes de gevolgen van hun eigen politiek nooit accepteren!

Vaarwel, tot elders, idem dito Ron!

p.s. voor allerlei nieuwsgierige vragen wende men zich tot de daartoe bevoegden of sijke men elkaar af!

Seif
23-09-04, 18:26
Geplaatst door Ron Haleber
Dat ik samen met Simon je in jouw principe-besluit voorging was wel duidelijk. Met name uit de discussie die we de laatste weken onderling met Simon en anderen voerden over het doodbloeden van deze site en de mogelijkheden van een andere vergelijkbare site... Maar we merkten dat niemand van ons echt zat te springen om een alternatief, zelfs al zouden anderen het willen trekken.

Mocht het toch nog ooit zover komen, dan stel ik geheel gratis bandbreedte en serverruimte ter beschikking.

~Panthera~
23-09-04, 18:29
Geplaatst door mark61
Doe jij nog wat anders dan eten? laat je stukje brood maar niet in de fondue vallen. Eet u smakelijk.
---------------

Dank je. :D





Het was lijkjesFondue.

Ron Haleber
23-09-04, 18:47
Geplaatst door Seif
Mocht het toch nog ooit zover komen, dan stel ik geheel gratis bandbreedte en serverruimte ter beschikking.

Kijk er zijn leuke Marokkaanse clubs met goede programma's die graag een eigen site zouden willen hebben ook voor discussie. Vanuit zo'n democratisch kader dat dus niet expliciet met deze site concurreert, zou zoiets ook aantrekkelijk zijn voor de mix auto- allochtoon... Maar met name Maarten zou daarvoor tijd moeten hebben...

Bedankt voor je genereus aanbod!

barneveld
23-09-04, 19:47
Geplaatst door Maarten
Kleine Evaluatie (2001-2004)..



Joesoef, Freya, Dicksr, Ron, Taouanza, Simon, Orakel, Zwarte Schaap, Plexus, Al Sawt, Vlegeltje, Zbaqzbaq, 151, Marsipulami, Donna, Rabi’ah, Goodnight, Bofko, Jaja, Lennart, Spoetnik, Dutchguy, David, Mark61, Ton H, Tomas, Mark, Angkor, Aqua, Panthera, Democraat, Vriend, Mrz, (Ridouan, Selima, Vegeta, Alireza), en iedereen die ik nog vergeten ben..
(ook bedankt, iedereen die echt moeite deed, om neer te zetten wat ie vond, want daar leer je van. En de idioten ook bedankt, want dat stimuleert.)
En niet in te schalen: de verschrikkelijke sneeuwman, waarvan niemand weet of die nog bestaat: Yehi! :D


het valt mij zwaar tegen van je Maarten. je hebt je altijd geergerd aan mij maaar je hebt mij niet gesomeerd in de rijtje namen.
ik vind het heel erg

Bofko
23-09-04, 22:28
Jammer Maarten ! Voorzover het niet over Israel en Palestina ging heb ik de meeste van je lange post wel gelezen. Vaak mooi geschreven stukjes met een centraal idee en veel humor , fantasie en gedrevenheid. :fpetaf:

Zwarte Schaap
23-09-04, 22:48
Hoe meer autochtonen opzouten hoe beter, kunnen we eindelijk eens onze eigen agenda bepalen. Teveel tijd verloren met autochtoontjes opvoeden, leren wat inburgeren is en wat pluralisme inhoudt.

Heb je er wel eens over nagedacht hoeveel mooie tijd we verliezen om al die autochtone vooroordelen te woord te staan? Al die giftige pijlen neutraliseren? ( En dan heb ik het niet eens alleen over het prikbord, maar gedurende onze hele leven al in dit kutland)

Word een beetje ziek van dat typische autochtone slachtoffergedrag.

Of je tieft op en klaar is kees of je blijft hier discusseren. Nee weer dat autochtone wentelen in zelfmedelijden en dat zielige wraak nemen van kijk ons we gaan ergens anders onze belangrijkheid tonen.

Zo dat is eruit, who is next?

:::
23-09-04, 22:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoe meer autochtonen opzouten hoe beter, kunnen we eindelijk eens onze eigen agenda bepalen. Teveel tijd verloren met autochtoontjes opvoeden, leren wat inburgeren is en wat pluralisme inhoudt.

Heb je er wel eens over nagedacht hoeveel mooie tijd we verliezen om al die autochtone vooroordelen te woord te staan? Al die giftige pijlen neutraliseren? ( En dan heb ik het niet eens alleen over het prikbord, maar gedurende onze hele leven al in dit kutland)

Word een beetje ziek van dat typische autochtone slachtoffergedrag.

Of je tieft op en klaar is kees of je blijft hier discusseren. Nee weer dat autochtone wentelen in zelfmedelijden en dat zielige wraak nemen van kijk ons we gaan ergens anders onze belangrijkheid tonen.

Zo dat is eruit, who is next?

:D Dat staat als een huis!

Zwarte Schaap
23-09-04, 23:04
Oow ja: Eigen Volk eerst. Niks te autochtone moderators erbij. Het prikbord stroomt over van zogenaamde fundamentalistische autochtonen die hun leven willen geven voor de wrede demcoratie. Het is tijd om harde maatregelen te nemen om de verregaande democratisering te stoppen. Het is in strijd met onze dictatoriale culturele achtergrond.

Democratie heeft gedurende de wereldgeschiedenis getoond en bewezen dat het leidt tot imperialisme, kolonialisme, uitbuiting, uitmoorden van volkeren, wrede oorlogen, daadwerkelijk gebruik van massavernietigingswapens, een enorme verspilling met een enorme milieuvervuiling die zijn weerga niet kent, een vulgaire massaconsumptie en bovenal de misplaatste superioriteitsfilosofien.

Vandaar dat we hier op Maroc.nl hogere eisen moeten stellen aan de toestroom en geboortes van nieuwe mps gevallen. Ik stel voor om onder andere een IQ test als verplicht in te voeren. Een IQ en EQ van minimaal 25 punten boven het autochtoon gemiddelde is een minimum. Wat hebben we in onze prikbord land aan domme hansworsten. Als men toch graag wil profiteren van onze milde dictatuur dan moet men wel met enige geestelijke bagage hebben. Men moet aantoonbaar een aanwinst zijn voor dit prikbord.

Ik stel dus dat we vergunningen gaan invoeren om ons prikbord te beschermen tegen de achterlijke westerse democratie.

Maarten
23-09-04, 23:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nou, het is na 3 jaar posten toch niet gek, als je even zegt dat je gaat he? Of voor 90% gaat.. En dat je iets zegt over wat je vond he? Ik bedoel, je hebt die mensen 3 jaar zitten lezen, en velen daarvan jou.. Dan bedank je toch even he?..

En je maakt je opmerking tegen de verkeerde. Ik weet precies waar je het over hebt. Ik heb namelijk ook tegen die stomme vooroordelen en giftige pijlen zitten knokken. Kritiek van Marokkanen kreeg ik niet veel. En Ron merkte bijvoorbeeld op, dat ik zo Marokkan-vriendelijk was, als een niet-marokkaan maar kan zijn. Bovendien schreef ik vaker, dat ik in m’n vrije tijd nogal eens wat voor- en met Marokkanan ben gaan doen, juist als tegenwicht tegen al dat gedoe.. Ik geloof niet dat je het allemaal erg goed in de gaten hebt..
Zwijg ik nog maar over al die antisemitisme-jagers en Israël-aanhangers, en waar die mee aankwamen, en wat ik daarvan allemaal heb zitten afvangen.

Je las het blijkbaar meestal niet, he Schaap? Kan zijn, dat Marokkanen het nou moeilijker gaan krijgen, en meer moeten doen. En er waren er toch al niet veel hier. En ik betwijfel of dat aan mij ligt.. Ik heb zelfs suggesties zat gedaan hoe hier meer Marokkanen te krijgen. Gebeurde ook niets mee. Het resultaat zie je. Nee Schaap, je agenda gaat niet beter lopen nou.

Maar ik begrijp precies wat je bedoelt: beheer laat hier teveel staan. Ik vind al een half jaar, dat daar niet meer tegenaan te werken is. Al die autochtone rechtse onderonsjes, dat stoot mensen af. Dat is juist onderdeel van m’n kritiek op het beheer hier. En jij noemt dat autochtoon slachtofferschap? Wentelen in zelfmedelijden? :hihi:

Als ik zou modereren, dan verdwenen er gewoon hele pagina’s hoor! Dan is er een goed openingsstuk, maar wordt er eindeloos gelult, voordat er eindelijk een zinnige reactie komt! Nou, dan knip je die hele zut er tussen uit! Dan wordt dat forum tenminste leesbaar.

Zwarte Schaap
23-09-04, 23:46
Geplaatst door Maarten
Nou, het is na 3 jaar posten toch niet gek, als je even zegt dat je gaat he? Of voor 90% gaat.. En dat je iets zegt over wat je vond he? Ik bedoel, je hebt die mensen 3 jaar zitten lezen, en velen daarvan jou.. Dan bedank je toch even he?..

En je maakt je opmerking tegen de verkeerde. Ik weet precies waar je het over hebt. Ik heb namelijk ook tegen die stomme vooroordelen en giftige pijlen zitten knokken. Kritiek van Marokkanen kreeg ik niet veel. En Ron merkte bijvoorbeeld op, dat ik zo Marokkan-vriendelijk was, als een niet-marokkaan maar kan zijn. Bovendien schreef ik vaker, dat ik in m’n vrije tijd nogal eens wat voor- en met Marokkanan ben gaan doen, juist als tegenwicht tegen al dat gedoe.. Ik geloof niet dat je het allemaal erg goed in de gaten hebt..
Zwijg ik nog maar over al die antisemitisme-jagers en Israël-aanhangers, en waar die mee aankwamen, en wat ik daarvan allemaal heb zitten afvangen.

Je las het blijkbaar meestal niet, he Schaap? Kan zijn, dat Marokkanen het nou moeilijker gaan krijgen, en meer moeten doen. En er waren er toch al niet veel hier. En ik betwijfel of dat aan mij ligt.. Ik heb zelfs suggesties zat gedaan hoe hier meer Marokkanen te krijgen. Gebeurde ook niets mee. Het resultaat zie je. Nee Schaap, je agenda gaat niet beter lopen nou.

Maar ik begrijp precies wat je bedoelt: beheer laat hier teveel staan. Ik vind al een half jaar, dat daar niet meer tegenaan te werken is. Al die autochtone rechtse onderonsjes, dat stoot mensen af. Dat is juist onderdeel van m’n kritiek op het beheer hier. En jij noemt dat autochtoon slachtofferschap? Wentelen in zelfmedelijden? :hihi:

Als ik zou modereren, dan verdwenen er gewoon hele pagina’s hoor! Dan is er een goed openingsstuk, maar wordt er eindeloos gelult, voordat er eindelijk een zinnige reactie komt! Nou, dan knip je die hele zut er tussen uit! Dan wordt dat forum tenminste leesbaar.

Ben jij autochtoon? :vierkant:

Maarten
23-09-04, 23:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oow ja: Eigen Volk eerst. Niks te autochtone moderators erbij.
Je zou je in de handen wrijven als ik moderator was. Wist je dat ik hier de enige was, die echt een voorkeursbehandeling voor Marokanen heb zitten bepleiten? Compleet met de redenen er bij? Heb er zelfs beleid over geschreven, als voorbeeld. Maar zelfs Angkor en Marruecos wilden niet zo ver gaan.

Gaat het beter als Marokkanen de zaken regelen? Ga het maar aan Ron vragen, die heeft ervaring met al die organisaties. Ik denk dat die wel een avondje kan vullen met wat hij allemaal mis heeft zien gaan..

Zwarte Schaap
23-09-04, 23:57
Ik had een vraag: Ben jij autochtoon?

Maarten
24-09-04, 00:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ben jij autochtoon? :vierkant:
Ja!
En anders is het zo, dat jij me zo ziet, gezien je reactie.
Nou had ik wel een buitenlandse moeder. Maar niet van ver weg, en cultureel toch wel lijkend op hier. Dat is wel genoeg om te snappen, waar allochtonen zoal tegenaan lopen. Maar verder voel ik me autochtoon ja, al is dat geen kaas-uit-het-vuistje.

Zwarte Schaap
24-09-04, 00:14
Geplaatst door Maarten
Ja!
En anders is het zo, dat jij me zo ziet, gezien je reactie.
Nou had ik wel een buitenlandse moeder. Maar niet van ver weg, en cultureel toch wel lijkend op hier. Dat is wel genoeg om te snappen, waar allochtonen zoal tegenaan lopen. Maar verder voel ik me autochtoon ja, al is dat geen kaas-uit-het-vuistje.

Dat was een valstrik lullo ! Ik wilde hoe dan ook jou op een bepaalde manier je aandacht trekken. Ik weet namelijk dat jouw moeder een buitenlandse is.

Dan ben je dus gewoon allochtoon.

Anyhow mijn ''valstrik'' was bedoelt om je te zeggen dat ik jouw vertrek niet goedkeur. Meer woorden ga ik er niet vuil aan maken, behalve dit:

Neem een time out en kom dan maar lekker weer tekeer gaan en die maffe ron af en toe aandacht geven. Dat serieuze gedoe met dat gemoddereer moet nou maar eens afgelopen zijn. Iedereen weet dat je hier altijd terug kan komen na een ban en zo.

sjaen
24-09-04, 00:17
http://web.tickle.com/tests/uiq/authorize/register.jsp?url=/tests/uiq/index.jsp

Mijn IQ 125
Is dat voldoende?
:gniffel:

Maarten
24-09-04, 00:17
Geplaatst door barneveld
het valt mij zwaar tegen van je Maarten. je hebt je altijd geergerd aan mij maaar je hebt mij niet gesomeerd in de rijtje namen.
ik vind het heel erg
:D
Ik had al op je reactie gerekend, Barneveld! Weet niet waarom..
Maar ik geef graag toe, dat ik zelfs al een paar keer nagedacht had, of ik je nou moest noemen of niet! :D

Kan zijn dat het komt, omdat ik je nog niet uitgevogeld had, om het beestje maar eens bij de kip te noemen..
Maar ik was al lang opgehouden me te ergeren hoor. Ik had me er al bij neergelegd, zoals een goede kip met een ei doet. Een ei hoort erbij. En dus hoort die Kip er ook bij.
Maar wij weten nog niet veel van de Bin Laden Kip..

Zwarte Schaap
24-09-04, 00:28
Geplaatst door sjaen
http://web.tickle.com/tests/uiq/authorize/register.jsp?url=/tests/uiq/index.jsp

Mijn IQ 125
Is dat voldoende?
:gniffel:

Nee, jij hebt geen IQ test nodig, vrouwen worden altijd geaccepteerd. Heb jij ooit wel eens gehoord dat Marokkaanse meisjes in discotheken werden geweigerd?

Maar helaas je bent voorlopig geweigerd, voor een vrouw scoor je te hoog met 125. Vrouwen met een hoog IQ is meer een nadeel dan een voordeel.

Zwarte Schaap
24-09-04, 00:31
Geplaatst door Maarten
:D
Ik had al op je reactie gerekend, Barneveld! Weet niet waarom..
Maar ik geef graag toe, dat ik zelfs al een paar keer nagedacht had, of ik je nou moest noemen of niet! :D

Kan zijn dat het komt, omdat ik je nog niet uitgevogeld had, om het beestje maar eens bij de kip te noemen..
Maar ik was al lang opgehouden me te ergeren hoor. Ik had me er al bij neergelegd, zoals een goede kip met een ei doet. Een ei hoort erbij. En dus hoort die Kip er ook bij.
Maar wij weten nog niet veel van de Bin Laden Kip..

Blijf er nog over nadenken zou ik zeggen.

Maarten
24-09-04, 00:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat was een valstrik lullo ! Ik wilde hoe dan ook jou op een bepaalde manier je aandacht trekken. Ik weet namelijk dat jouw moeder een buitenlandse is.

Dan ben je dus gewoon allochtoon.

Anyhow mijn ''valstrik'' was bedoelt om je te zeggen dat ik jouw vertrek niet goedkeur. Meer woorden ga ik er niet vuil aan maken, behalve dit:

Neem een time out en kom dan maar lekker weer tekeer gaan en die maffe ron af en toe aandacht geven. Dat serieuze gedoe met dat gemoddereer moet nou maar eens afgelopen zijn. Iedereen weet dat je hier altijd terug kan komen na een ban en zo.
Klootzak! :D
Had het kunnen weten.
Zeker marokkaan he? Ik denk dat ik maar een baan bij de Telegraaf neem!
En dan eerst jou lezen, voor ik in erudiete woorden ga verkondigen wat voor onheil over Nederland dreigt te komen.. :D
Ik ga zo slapen, met de Mantra: Ik ben geen allochtoon. Nee, ik ben geen allochtoon. Heere, ik ben geen allochtoon. Sorry, geen allochtoon. En morgen meldt ik me als vrijwilliger bij het CIDI. :hihi:
Was ik maar blauw.. of Kip of zo.. dan wist je tenminste nog iets..

Ik denk dat de definitie van autochtoon in Nederland misschien nog wel moeilijker is, dan die van allochtoon. Er zijn wel wetten die wat melden, maar die definities hebben enkel betekenis binnen die wet. Het zijn vooral culturele begrippen, en het heeft iets met "oorspronkelijke bewoners" te maken. Maar voor Nederland is dat allemaal knap vaag. Er zijn grote grijsgebieden. Massa's dingen die Nederlands lijken, blijken dat absoluut niet te zijn..

Adios! :zwaai: (zonder ironie)

Zwarte Schaap
24-09-04, 00:49
Geplaatst door Maarten
Klootzak! :D
Had het kunnen weten.
Zeker marokkaan he? Ik denk dat ik maar een baan bij de Telegraaf neem!
En dan eerst jou lezen, voor ik in erudiete woorden ga verkondigen wat voor onheil over Nederland dreigt te komen.. :D
Ik ga zo slapen, met de Mantra: Ik ben geen allochtoon. Nee, ik ben geen allochtoon. Heere, ik ben geen allochtoon. Sorry, geen allochtoon. En morgen meldt ik me als vrijwilliger bij het CIDI. :hihi:
Was ik maar blauw.. of Kip of zo.. dan wist je tenminste nog iets..

Ik denk dat de definitie van autochtoon in Nederland misschien nog wel moeilijker is, dan die van allochtoon. Er zijn wel wetten die wat melden, maar die definities hebben enkel betekenis binnen die wet. Het zijn vooral culturele begrippen, en het heeft iets met "oorspronkelijke bewoners" te maken. Maar voor Nederland is dat allemaal knap vaag. Er zijn grote grijsgebieden. Massa's dingen die Nederlands lijken, blijken dat absoluut niet te zijn..

Adios! :zwaai: (zonder ironie)

LaterZS..

Maarten
24-09-04, 00:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee, jij hebt geen IQ test nodig, vrouwen worden altijd geaccepteerd. Heb jij ooit wel eens gehoord dat Marokkaanse meisjes in discotheken werden geweigerd?

Kippen ook niet. Blijkbaar wordt hun IQ niet tot een wezenskenmerk van de soort gerekend. Schaap, met die opmerking wordt dit weer een topic van 10 pagina's tot iedereen uitgeraast is...
Wel weer knap, dat je die visie - die doorgaans aan allochtonen gekoppeld word - meteen weer aan autochtoons toelatingsbeleid weet te koppelen.. Je wordt er ook steeds vaardiger in he? :D

Maarten
24-09-04, 00:52
Geplaatst door Zwarte Schaap LaterZS..
Probably..

Maarten
24-09-04, 00:56
Geplaatst door Bofko
Jammer Maarten ! Voorzover het niet over Israel en Palestina ging heb ik de meeste van je lange post wel gelezen. Vaak mooi geschreven stukjes met een centraal idee en veel humor , fantasie en gedrevenheid. :fpetaf:
Dank je Bofko! Met de groeten aan Puk! :D

Maarten
24-09-04, 01:03
Geplaatst door ~Panthera~
Jij ook al weg ? :schok:
T wordt steeds minder intressant. :moe:
Veel succes in ieder geval, waar je ook prikt. :wink:
:zwaai:
:D
De :moe: smilie wordt wat ondergewaardeerd.. Hij verwijst toch elke keer maar weer naar waar je het van wordt. Niets mis mee! Groet! :D

sjaen
24-09-04, 01:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee, jij hebt geen IQ test nodig, vrouwen worden altijd geaccepteerd. Heb jij ooit wel eens gehoord dat Marokkaanse meisjes in discotheken werden geweigerd?

Maar helaas je bent voorlopig geweigerd, voor een vrouw scoor je te hoog met 125. Vrouwen met een hoog IQ is meer een nadeel dan een voordeel.

Werkelijk, 't is ook nooit goed!

@Maarten
Trek ut dich neet aan jòh, en asze der neet van kins sloape; kinse altiéd nog òntplòffende zwarte schuepkes telle!
'k zeen dich héej wal weer veschiene, toch?! Vas wàl

Maarten
24-09-04, 01:18
Geplaatst door mark61
Zoals gewoonlijk is het voor de niet-insider weer een Groot Geheim waar het over ging.
Ach misschien niet zo belangrijk. [...] Je bent bewust of onbewust bezig met provoceren van mods en medeprikkers! Laatste waarschuwing! Anders ga ik ook strafpunten uitdelen! [Rambo]
Maar Ron prikt weer. Simon blijkt zijn strafpunten kwijt. Maar ik ben nijdig, mede omdat ik ze waarschijnlijk opliep in een discussie met uitgerekend die huis-draak.
Ik postte, dat ik al eens eerder had gedacht dat ik zou vertrekken als ik ook maar éen strafpunt kreeg, en de volgende dag had ik er 8! :hihi:
Maar dan ga ik ook echt wat anders doen.. maar ik heb ook redenen die niet met m.nl te maken hebben hoor..
Groet! Die common sense van jou is hier niet overbodig.

Maarten
24-09-04, 01:28
Geplaatst door plexus
Maarten je gaat toch geen prikbord beginnen met Ron http://smile.smilies.nl/444.gif

:hihi:
:D
Misschien moet ik samen met Ron lezingen gaan houden in Gevangenissen.. waar ze ze verplicht moeten bijwonen.. :hihi:
Ik denk dat we meer resultaat boeken dan de Mossad of de Spaanse Inquisitie....
Allerlei lui, die om genade smeken en vanalles bekennen, alleen maar om het verder niet te hoeven aanhoren.. :D

Orakel
24-09-04, 06:49
Geplaatst door Maarten
Klootzak! :D
Had het kunnen weten.
Zeker marokkaan he? Ik denk dat ik maar een baan bij de Telegraaf neem!
En dan eerst jou lezen, voor ik in erudiete woorden ga verkondigen wat voor onheil over Nederland dreigt te komen.. :D
Ik ga zo slapen, met de Mantra: Ik ben geen allochtoon. Nee, ik ben geen allochtoon. Heere, ik ben geen allochtoon. Sorry, geen allochtoon. En morgen meldt ik me als vrijwilliger bij het CIDI. :hihi:
Was ik maar blauw.. of Kip of zo.. dan wist je tenminste nog iets..

Ik denk dat de definitie van autochtoon in Nederland misschien nog wel moeilijker is, dan die van allochtoon. Er zijn wel wetten die wat melden, maar die definities hebben enkel betekenis binnen die wet. Het zijn vooral culturele begrippen, en het heeft iets met "oorspronkelijke bewoners" te maken. Maar voor Nederland is dat allemaal knap vaag. Er zijn grote grijsgebieden. Massa's dingen die Nederlands lijken, blijken dat absoluut niet te zijn..

Adios! :zwaai: (zonder ironie)

Sjow, lekker geslapen Nestor? Gaat ie weer een beetje meneer Dröge?
Nou, breng die rollater dan ff trug naar het Zilveren Kruis, kunstgebit weer in, bretels ff aansjorren en dan nu weer gewoon normaal doen ja?
Anders regel ik dat je alleen nog maar van die bonkige zusters aan je bed krijgt, met haar op de armen, wratten op de neus en een asem waar je de voorruit mee ken ontdooien.

Prestoeplenië i nakaznië is veel te zwaar joh. Gewoon dom door doen.

nard
24-09-04, 07:19
Adios Maarten.

Dat je het met 8 puntjes al af laat weten joh...


Veel geluk iig.

freya
24-09-04, 08:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoe meer autochtonen opzouten hoe beter, kunnen we eindelijk eens onze eigen agenda bepalen. Teveel tijd verloren met autochtoontjes opvoeden, leren wat inburgeren is en wat pluralisme inhoudt.

Heb je er wel eens over nagedacht hoeveel mooie tijd we verliezen om al die autochtone vooroordelen te woord te staan? Al die giftige pijlen neutraliseren? ( En dan heb ik het niet eens alleen over het prikbord, maar gedurende onze hele leven al in dit kutland)

Word een beetje ziek van dat typische autochtone slachtoffergedrag.

Of je tieft op en klaar is kees of je blijft hier discusseren. Nee weer dat autochtone wentelen in zelfmedelijden en dat zielige wraak nemen van kijk ons we gaan ergens anders onze belangrijkheid tonen.

Zo dat is eruit, who is next?

Dank je schaap, wat ben je toch een lieve hartelijke jongen.

Dutchguy
24-09-04, 09:56
Nou Maarten, ik vind het toch wel jammer dat je weggaat. Maak er maar een Heintje Davids van. :wink:

Tomas
24-09-04, 09:58
Geplaatst door freya
Dank je schaap, wat ben je toch een lieve hartelijke jongen.

Ik vind het wel mooi, zeker zo samen op 1 pagina met dat stukje beleerende kritiek van de beheerder Rambo in een reply van Maarten.
't ondersteunt Maarten's kritiek lekker duidelijk van feiten.

Klaassie
24-09-04, 10:17
Ik wil ook strafpunten!!! hoe krijg ik die??? :stout:

plexus
24-09-04, 10:35
-maarten ik geef je maximaal een maand...en dan hang je weer rond maroc.nl

:p

Ron Haleber
24-09-04, 10:40
Geplaatst door Maarten
Ach misschien niet zo belangrijk. [...] Je bent bewust of onbewust bezig met provoceren van mods en medeprikkers! Laatste waarschuwing! Anders ga ik ook strafpunten uitdelen! [Rambo]
Maar Ron prikt weer. Simon blijkt zijn strafpunten kwijt. Maar ik ben nijdig, mede omdat ik ze waarschijnlijk opliep in een discussie met uitgerekend die huis-draak.
Ik postte, dat ik al eens eerder had gedacht dat ik zou vertrekken als ik ook maar éen strafpunt kreeg, en de volgende dag had ik er 8! :hihi:
Maar dan ga ik ook echt wat anders doen.. maar ik heb ook redenen die niet met m.nl te maken hebben hoor..
Groet! Die common sense van jou is hier niet overbodig.


Gewaardeerde afsijker van me, het is duidelijk dat je aan je Zwanenzang bezig bent want de poepjes die je nog dwarszitten, kun je zelfs op dit pb niet meer kwijt zonder interventie van de met de po toegesnelde ziekenbroeders...

Mopperkont. hou er de humor maar in en volg de wijze raadgevingen van ons arabisch Orakel! :duim:


Ik merkte vanochtend dat je je ook aan een reply op mijn uitdagend vaarwel niet meer waagt... Safety first denkt de oude brombeer die nog met een minimum aan waardigheid van zijn toneel wil verdwijnen!

Ik zal je dus maar niet meer met mijn door jou verguisde hobby 'democratie' lastig vallen want het is duidelijk dat je hier aan het kortste eind trok. :vingers:

Maar gisteren toen ik als altijd weer naar het m.i. enig nog bezienswaardig nieuwsprogramma in het 'westen' keek, nl. "Newsnight" (http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/newsnight/default.stm ) moest ik aan je denken toen ik het hartgrondig eens was met wat de ambassadeur van Syrie over dat autoritair opleggen van zogenaamd "westerse democratie" zei.

23 September 2004 : This special programme, War Without End?, included an interview with former Russian leader Mikhail Gorbachev and asked if the war on terror can ever be won.

Die Syrier zei dat alles wat je mensen met geweld oplegt, altijd even gewelddadige reacties gaat opwekken. En dat je daarmee dus niets oplost, enkel in een spiraal van escalatie terecht komt... :wink:

Je zult zoals ik ooit met dit forum aan de orde wilde stellen, met veel geduld allereerst aan de basis de hearts en minds moeten rijpmaken voor democratie als iets positiefs. Jij vond dat maar overbodige bullshit en oogst nu de zure vruchten daarvan...! :denk:

Maarten
24-09-04, 11:19
Geplaatst door Ron Haleber Dat ik samen met Simon je in jouw principe-besluit voorging was wel duidelijk.
Ik weet niet of we wel echt dezelfde redenen hebben..

Ik zou als reactie op jouw afscheid willen zeggen dat het erg jammer is dat je je nu pas na twee jaar echt kritisch opstelt tegen Beheer.
Wat een onzin. Heb er al vaker dingen over geschreven, en er al minstens een keer eerder een topic over geopend.
Ik weet ook niet of mijn kritiek ook wel dezelfde is als de jouwe.
En hoe jij er mee om ging, dat vond ik vaker een probleem dan een oplossing.
Je moet niet te vaak te pas en te onpas roepen dat het beheer niet deugt, zonder dat uit die posts blijkt waar het over gaat. Je sleepte dat ook in allerlei topics er bij. En je deed het nog buiten de site ook. Nou, dan heeft beheer niet veel trek meer, he? Dat is dan einde verhaal. Daarna hoef je echt niet meer te denken, dat nog over zoiets stoms kunt beginnen, als de scheldpartijen van c.c.

Ik heb zelfs een paar keer verkiezingen met o.a. jou en mark als candidaat georganiseerd. Deze vielen voor jou niet rooskleurig uit terwijl je heus wel - ondanks dat je het ontkent - hier de populaire jongen wou uithangen die autoritair verwoordt "wat iedereen zou moeten zeggen"...
Je hebt de sterke neiging om teveel te willen regelen voor andere mensen. Die hebben hun eigen redenen en motieven, en werken echt niet volgens jouw plannen hoor. Ik wil bijv. helemaal geen onderdeel van verkiezingen zijn. En om naar MaghrbO te gaan, daar heb ik een paar hele specifieke redenen voor. Die hebben niet veel te maken met jou of Simon.
En Simon had weer eigen redenen om weg te willen, die de mijne niet zijn.
We zijn het er alleen over eens, dat beheer hier af en toe – niet vaak – domme dingen doet.

Verder is het me echt worst hoe popie ik ben. Ik heb echt maar éen doel: ik wil schrijven over wat ik echt geloof! Of waar ik in geloof. En als mensen daar iets uithalen, dan vind ik dat mooi meegenomen. Meer pretendeer ik echt niet. Of ik schrijf wat leuks, gewoon omdat ik daar ook in geloof. Ik kreeg in mijn leven wel vaker het verwijt, aardig gevonden te willen worden, maar dat is een misvatting: Ik vind het een waarde hebben om op tijd aardig te zíjn! Dan doe je iets, omdat je echt vind dat je dat moet dóen. Wat mensen daarvan vinden, moeten ze helemaal zelf weten. Als die me met pek en veren willen afvoeren, dan is dat hun keuze.



Op die manier was er over vertegenwoordiging van de prikkers toch een levendige discussie ontstaan...
…. En dan ligt het voor de hand daartoe mensen aan te wijzen om het onderling gekrakeel wat te minderen. Dat is simpel gezegd democratie...
… mijn voorstellen tot democratisering…
…het is de vraag of er überhaupt nog iemand is die om democratie maalt..

…Jij Maarten zag dat dus al heel vroeg in en bewees dus zelf dat prikkers veel meer behoefte hebben liefst aan een "sterke man" met body-guards die de lakens uitdeelt - zodat de rest op de site en op de wereld z'n gang kan gaan...

Je zei me dan ook altijd: "Ron, dat gebler van jou over democratie is puur gezeur wat niemand ook maar ene zier interesseert". Ik geloof dat je tenslotte gelijk hebt gekregen!

Die behoefte verdween ook buiten deze site en niet enkel in Nederland. Ook de VN ligt m.i. sinds de Irak-invasie op apegapen en is een ideaal object geworden om lekker af te sijken... Juist met die vrachten loze resoluties erbij waar jij zo graag stoer mee aan het wapperen slaat!

Je hebt wat dat en wat mij betreft dus meer dan gelijk gekregen! Laat al dat papier over democratie dus - zoals je mij al aanraadde - ook maar met rust, windt je er niet over op: ik geef je gelijk: het is toch loos gesijk!

Ik vond het altijd wel heel stom van je dat je niet tot het inzicht kon komen dat mensen die in eigen kring niet effectief democratisch handelen, totaal onrechtmatig opeisen dat het met de grote wereldproblemen als in het MO dan opeens heel anders gebeurt...

Jouw naïviteit op dat punt heeft me altijd heel erg verbaasd...!


Een zeldzaam stom verhaal!

Ten eerste IS Maroc.nl democratisch! De jongens houden echt wel vergaderingen hoor.

Wie niet deelnemen, dat zijn de forumdeelnemers. Maar hoe wou je die democratisch betrekken bij maroc.nl?? En voor welke dingen?? Ik bedoel, het staat iedereen vrij om een briefje te sturen naar beheer hoor. En wie méer wil, die kan topics openen, en meerderheid proberen te krijgen daar, en daarmee beheer bestoken. Het forum is er, dus het platform is er, dus het kán als mensen dat willen. Maar blijkbaar willen ze dat niet. Daar kun je wel over kan.keren, maar ik zou niet weten, waarom ze dat hier zouden moeten willen? Ik zou niet weten waar dat over zou moeten gaan. Dit is gewoon een fórum. En bijna iedereen kan prikken wat ie wil. Wat moet je dan met democratie??
En wie meer wil, kan zo als vrijwilliger naar maroc.nl..

Dan de democratie binnen het forum zelf. Nou, zoiets speelt maar heel af en toe een rol, zoals wanneer de media over het forum zeuren. Dan moet het forum een stem kunnen hebben. Dan krijg je het probleem van de vertegenwoordiging, ofwel wie iets mag zeggen namens het forum. In praktijk is dat helemaal geen punt. Je opent een topic, je doet een voorstel over wat je wil zeggen, krijgt aanhang, en dan doe je het. En als het snel moet, dan doe je het zelf, maar zeg je alleen dingen waar je absoluut zeker van bent, dat de meerderheid hier dat steunt.
Tuurlijk zitten daar wat gevaren aan, maar het heeft totaal geen zin om te proberen ingewikkelde constructies te verzinnen voor die incidentele gevallen waarin het voor komt. Natuurlijk por je daar niemand voor! Het heeft praktisch gezien weinig nut. En wat je nu bedenkt, is over een half jaar niet meer werkbaar. Of mensen willen iets anders.
Het heeft helemaal gen zin om voor die incidentele gevallen een compleet democratische structuur op te zetten, en om moeite te doen om die in stand te houden.

Die topic-methode is veel praktischer. Tuurlijk gaan mensen dan zeuren en zeiken, en dingetjes zitten te willen.. Dan verander je wat je goed lijkt. Maar verder zeg je dan gewoon Nee, en vraagt gewoon of iemand daarmee instemt of niet. Dan hebben mensen neiging om Nee te zeggen. Maar dan zeg je gewoon: als je Nee zegt, dan komt er dus niets namens het maroc.nl-nieuwsforum. Het is óf dit, óf niks! Niet mee eens? Dan komt er dus niks, óók de dingen waar je het wél mee eens bent niet..

Of zich heb je wel gelijk, en lijkt de inzet voor democratie wereldwijd wel af te nemen, maar het heeft geen zin maroc.nl daarbij als voorbeeld te nemen, of om juist daar iets te willen doen.


Verder lijkt me duidelijk dat de onafhankelijkheid van deze site ook erg onder druk is komen te staan, maar dat zal behalve mij, ook niemand een zorg wezen zoals ik al zag - dus lama!
Wat is dit nu weer? Als je klacht is, dat maroc.nl niet democratisch genoeg is, dan vind je de site blijkbaar te onafhankelijk! Hoezo klaag je dan dat de onafhankelijkheid onder druk staat?
Ik wil trouwens verder geen werk maken van dit onderwerp. Daar opende ik het topic niet voor.

mark61
24-09-04, 11:20
Geplaatst door Maarten
Ach misschien niet zo belangrijk. ...Groet! Die common sense van jou is hier niet overbodig.

Ach ja, take a break. Intussen ben je nog steeds niet weg. Lijkt wel zo'n Marokkaans/Surinaams afscheid. Dat scheidt maar nooit af.

Rabi'ah.
24-09-04, 11:27
Geplaatst door mark61
Ach ja, take a break. Intussen ben je nog steeds niet weg. Lijkt wel zo'n Marokkaans/Surinaams afscheid. Dat scheidt maar nooit af.

"Afscheid nemen bestaat niet......"


:strik:

mrz
24-09-04, 11:40
Whatever happened to overgave.nl, eigenlijk? :confused:

Rabi'ah.
24-09-04, 11:44
Geplaatst door mrz
Whatever happened to overgave.nl, eigenlijk? :confused:

Volgens mij bestaan die nog, maar dan onder de naam http://www.overgave.com

mark61
24-09-04, 11:48
Geplaatst door Rabi'ah.
"Afscheid nemen bestaat niet......"


:strik:

Ja dat viel me op in Afrika. Begroetingen zijn uitbundig, afscheid wordt er niet genomen. Op de een of andere manier dacht ik dat dat zo is omdat je het noodlot niet moet tarten: als je afscheid neemt, ga je ervanuit dat je elkaar nooit meer zal zien.

vlegeltje
24-09-04, 11:53
Hij heeft toch helemaal niet gezegd dat ie weg gaat... Hij gaat 90% minder prikken hier.

Als anderen dat ook eens zouden doen... :D

En tegen BEHEER aansijken is een van mijn favoriete bezigheden.
Maar BEHEER doet het eigenlijk helemaal niet slecht.

Vooral Al3arbi doet het prima met die botte bijl. :p

Prikkertjes die over de schreef gaan moeten niet gaan janken over strafpuntjes.
Daarbij is het hele strafpunten systeem langzamerhand een wassen neus.

BEHEER corrigeert de prikkertjes, de prikkertjes corrigeren BEHEER.
Zo blijft alles mooi in evenwicht.



http://www.mega-content.de/smilies/smilies_Picture/tiere/34.gif BEHEER http://www.mega-content.de/smilies/smilies_Picture/tiere/33.gif

Rabi'ah.
24-09-04, 11:56
Geplaatst door mark61
Ja dat viel me op in Afrika. Begroetingen zijn uitbundig, afscheid wordt er niet genomen. Op de een of andere manier dacht ik dat dat zo is omdat je het noodlot niet moet tarten: als je afscheid neemt, ga je ervanuit dat je elkaar nooit meer zal zien.

Hmz, dat zou idd kunnen ja.

En kennelijk heeft Marco Borsato dat ook begrepen. :hihi:

vlegeltje
24-09-04, 11:58
Geplaatst door mark61
Ja dat viel me op in Afrika. Begroetingen zijn uitbundig, afscheid wordt er niet genomen. Op de een of andere manier dacht ik dat dat zo is omdat je het noodlot niet moet tarten: als je afscheid neemt, ga je ervanuit dat je elkaar nooit meer zal zien.

Dat heb ik in Tanzania ook meegemaakt.

De ene dag sta je gezellig te kletsen met iemand, de volgende dag blijkt hij met z'n gezin en z'n hele hebben en houden midden in de nacht verhuist te zijn zonder iemand wat te zeggen.

Ik was stom verbaasd, maar bij navraag bleek dit de gebruikelijke manier van verhuizen te zijn...

Maarten
24-09-04, 12:07
Geplaatst door Tomas
Ik vind het wel mooi, zeker zo samen op 1 pagina met dat stukje beleerende kritiek van de beheerder Rambo in een reply van Maarten.
't ondersteunt Maarten's kritiek lekker duidelijk van feiten.
INDERDAAD !!!!!!!!!!!!! :D

Als DAT al niet kan, wat ik aan Mark61 schreef, dan is er hier echt iets mis met het modereerbeleid!!!
Dan kan driekwart van de prikkers of de postings hier wel geschrapt worden, c.c voorop! :D
Mark wou weten wat er aan de hand was, dus ik legde het in 2 zinnen even uit - vooral neutraal om de zaken vooral niet op te rakelen - maar zelfs dat kan niet.
Reden te meer om te vertrekken!

Oh, ik weet het weer!! Ik had iets onaardigs over C.c gezegd! Niets bijzonders hoor, niet meer dan wat vrijwel iedereen er al over zegt. Wie weet is rambo c.c., of loopt ze daar weer rond. Maar precies dit soort intriges, daar wil ik helemaal niet tussen zitten. Als je ziet hoe dat gaat man, dat wil je niet eens weten. Ik kan er ook niets over zeggen, want dan krijg ik meteen weer 8 strafpunten, en wordt de post geschrapt. Makt niet uit wat ik er over zeg. Dat is precies waar dit hele topic over gaat.
Bedenk dus zelf maar hoe de zaken waarschijnlijk in elkaar zitten. :D
En als je dat goed raad, dan weet je ook waarom Simon weg wil. :D En er zijn er meer.. Ik geloof dat we een probleempje hebben. En als deze post ook nog geschrapt wordt, dan wordt het misschien toch tijd, om alles in geuren en kleuren tot in de details op een andere site te zetten. Ik voel daar normaal niks voor..

mark61
24-09-04, 12:12
Geplaatst door Maarten
INDERDAAD !!!!!!!!!!!!! :D

Als DAT al niet kan, wat ik aan Mark61 schreef, dan is er hier echt iets mis met het modereerbeleid!!!
Dan kan driekwart van de prikkers of de postings hier wel geschrapt worden, c.c voorop! :D
Mark wou weten wat er aan de hand was, dus ik legde het in 2 zinnen even uit - vooral neutraal om de zaken vooral niet op te rakelen - maar zelfs dat kan niet.
Reden te meer om te vertrekken!

Jah ik dacht, ik zeg er maar niks van...zucht.

Maarten
24-09-04, 12:55
Geplaatst door Orakel Sjow, lekker geslapen Nestor? Gaat ie weer een beetje meneer Dröge?
NEE !!! :moe:
(toch eens vragen hoe Dröge dat precies doet?.)

Ik heb namelijk een probleem met marokkanen! :moe:
Een computerprobleem! :D
Weet je hoe een Marokkaans computerprobleem er uit ziet?? :hihi: Nou zo.

Je kent die huiskamers wel van 10 vierkante meter, waar de hele familie tot in de 9e generatie zit thee te drinken. :hihi:
Pa, zoon en dochter gebruiken daar de PC. Die weten daar net zoveel van, als jij van pijlstaartringgordeldieren.. Dus ik leer die zoon dat. Maar zoonlief Ghost om de haverklap een Image terug naar de C-schijf, waarbij alle documenten, favorieten, adressen enz van Palief en dochterlief voor eeuwig naar de hel gaan. Maar ik onderhou dat spul, dus dat moet allemaal kunne lukke. Rolverdeling: zij krakelen, ik repareer.

Maar ken je Marokkanen? Goed, dat scheelt weer 3 pagina’s..:D Ik had bijv. al 3x Arabisch geïnstalleerd voor die pa, maar zoonlief gooit dat er weer af, en dan duurt het weer 2 maanden voor het er weer op zit, enz.. :D
Dus was ik net 2 dagen bezig geweest om er dan maar 3x XP er op te zetten, en het zo te regelen, dat ze elkaars partities niet konden zien.. Kan iedereen klooien wat ie wil, en kan enkel zijn eigen stuf verkloten.. Ik maakte drie Images, dan kunnen ze net als kinderen in de anale fase hun gang gaan, en repareer ik dat weer met 5 muisklikken.. Fine! :D dacht ik.. :moe:

Nou zat er een CD-brander in. Maar zoonlief (14) koopt van eigen centen een DVD-brander, en zet die er voor in de plaats. Maar zoonlief wil niet dat zijn zus daar DVD’s in brandt! Hij eist dat Pa eerst meebetaalt aan die DVD brander. Pa verrekt dat. En ik betoog dat zoonlief niet te moeilijk moet doen over die enkele keer dat zus het ding gebruikt. Dat gekrakeel duurt anderhalf uur. Zoon houdt poot stijf, en Pa gaat uit zijn dak, want die vindt het terecht aso. Ik heb staan lullen als Brugman, maar deze advocaat krijgt geen jongetje van 14 omgeluld. Dus stel ik uiteindelijk voor dat de originele CD-brander weer terug gaat, omdat zus ook moet kunnen fikken. Aldus geschiedde. Maar de sfeer is wel maar de klote. En daar ben je dan 2 dagen voor aan het werk.. Kortom: :moe:


dan nu weer gewoon normaal doen ja?
Nou, sinds het nieuwe geintje van rambo, heb ik nog minder zin.

Prestoeplenië i nakaznië is veel te zwaar joh. Gewoon dom door doen.
Slik, m’n Russisch is te slecht voor dit! :D Betekent het zoiets als: Gewoon maar door gaan, en dan kom je er wel achter waar het schip strandt? :D
Kweeniet Orakel.. Ik wil gewoon kunnen posten, zonder last van allerlei vliegen.. Ik wil geen politiek hoeven bedrijven over wat nou wel- of niet kan, en dan ook nog ontdekken, dat de simpelste dingen nog niet kunnen..

Maarten
24-09-04, 13:01
Geplaatst door vlegeltje
prikkertjes..
:ego:
Prikkertjes?....
:ego: :ego: :ego:
Prik... :ego: :ego: :ego: :ego: :ego: :ego:

mark61
24-09-04, 13:11
Geplaatst door Maarten
NEE !!! :moe:

Volgens mij had jij geen technisch, maar een opvoedkundig probleem :hihi:. Dat bovendien buiten je jurisdictie ligt.

Tomas
24-09-04, 13:13
Heeft Maarten zichzelf nou opgesloten in zijn eigen topic?

Maarten
24-09-04, 13:13
Geplaatst door Rabi'ah.

En kennelijk heeft Marco Borsato dat ook begrepen. :hihi:
Andre Hases deed het vandaag ook al zo. Geen stijl. De Volkskrant meldt, dat zijn fans ook al klagen, omdat hij in een zomer de pijp uit had moeten gaan, omdat je er dan tenminste op de Camping met een pot Bier over bezig kon zijn.. Lousy planning!

Hazes was trouwens een steun voor muzikanten - hoorde ik wel eens - omdat ie eigenlijk voor geen goud het podium op durfde. Dat herkennen velen. Ik durf ook niet meer.. Kijk, je staat muziek te maken, niet een uithangbord uit te hangen. In tijden waarin dat nog geen rol spelde, werd er absoluut beter muziek gemaakt..

Bofko
24-09-04, 13:14
Geplaatst door Tomas
Heeft Maarten zichzelf nou opgesloten in zijn eigen topic?

Hij laat zich heel graag aan de praat houden ja.

Tomas
24-09-04, 13:15
Geplaatst door Bofko
Hij laat zich heel graag aan de praat houden ja.

Trouwens bedankt nog voor die coole ingreep bij barneveld.

Maarten
24-09-04, 13:21
Geplaatst door mark61
Volgens mij had jij geen technisch, maar een opvoedkundig probleem :hihi:. Dat bovendien buiten je jurisdictie ligt.
Nou, een computerprobleem was het wel. :D Je moet ook de mensen erbij afregelen.. :moe:
Doe iemand een baksteen kado, en 10% maakt er een probleem van. Baksteen = probleem. Alles is een probleem..
Van sommige mensen is vooral het probleem. dat ze nog adem halen..

Bofko
24-09-04, 13:25
Geplaatst door Tomas
Trouwens bedankt nog voor die coole ingreep bij barneveld.
:fpetaf:
Hero, just for one day.
:blowen:

Maarten
24-09-04, 13:27
Geplaatst door Tomas
Heeft Maarten zichzelf nou opgesloten in zijn eigen topic?
:D ja.. En Bofko heeft gelijk. Maar ja.. alles doet pijn, en verslavingen enzo, maar ik moet ook buiten schilderen, en dat kan nog niet door het weer.. Maar ik lul hier weer tevel.. Bedankt, ik ga weer werken..

Ron Haleber
24-09-04, 16:01
Geplaatst door Maarten


Een zeldzaam stom verhaal!

Ten eerste IS Maroc.nl democratisch! De jongens houden echt wel vergaderingen hoor.



Toen ik deze van je las, kwam ik niet meer bij en kreeg tenslotte kramp in mn buik van het lachen... :eek:

Ik ga deze echt opsturen naar Spijkers met Koppen...! Dat joch daar bekroont de mafste uitspraak van de week/maand/jaar... Ik wil wedden dat dit de mafste uitspraak van het jaar wordt met glans gewonnen door Maarten, de heer x.x. te Nijmegen gedaan over het Marokkaans bestuur van Maroc.nl... :roken:

We lopen natuurlijk wel de grote kans dat Mohamed Sini Van Islam en Burgerschap je aanklaagt wegens een racistische uitspraak - maar dat moet je maar op de koop toenemen! :boeps:


Maarten, dit tekent nu precies ons fundamenteel meningsverschil over wat democratie inhoudt... Je verdere lange verhaal wordt met dit voorbeeld (zie hoe beheer het toepast op jouzelf) volstrekt overbodig!


Typerend is ook dat niemand van de prikkers hier over valt - blijkbaar allemaal mensen die hun geld verdienen in de zachte sector, consultancy of in de reclame (die 99% van hun tijd vergaderen) / of anders concreet met het zetten van koffie voor, of schenken van sherry voor de dames bij, of plaatsen van vaasjes bloemen en naamkaartjes ter opluistering van... al die vergaderingen waarmee de polder zich van buitenaf zo superdemocratisch toont... :maf2:

Rita Verdonk zal glunderen van tevredenheid dat jouw Marokkanen zich zo perfect ingeburgerd van hun democratische kant durven tonen - een bloemetje of taart kan er bij haar wel af om haar felicitaties over te brengen voor de volgende bestuursvergadering hier! :love2:


Duidelijker had ikzelf het misverstand tussen ons beiden niet onder woorden kunnen brengen! :fplet:


Jammer voor je dat de voorzitter van het FNV je vergader-spelletje niet meer meespeelt en zelfs minister De Geus géén hand meer wil geven! Foei! hoe durft hij!

Maar ja, Limburger Maxime Verhagen heeft voor Maarten al een extra stoel aangeschoven om ff lekker democratisch mee te vergaderen op zn cdaas... :maffia:

Arvid
24-09-04, 16:16
Maarten eindelijk weg? :fucyc:

Rabi'ah.
24-09-04, 16:19
Geplaatst door Arvid
Maarten eindelijk weg? :fucyc:

:moe:

Ron Haleber
24-09-04, 16:27
Geplaatst door Arvid
Maarten eindelijk weg? :fucyc:

Niet te vroeg juichen Arvid! :kwaad:

Maarten kennende, gaat hij daar eerst nog onder het genot van een dikke sigaar en een flink glas cognac uitgebreid over vergaderen met zijn achterban in Schin op Geul...! :lol:

Maarten
24-09-04, 16:48
Geplaatst door Ron Haleber
Toen ik deze van je las, kwam ik niet meer bij en kreeg tenslotte kramp in mn buik van het lachen... :eek:
Dat komt omdat je niet nadenkt en geen onderscheid maakt. Maroc.nl is een kleine organisatie van een paar mensen en vrijwilligers. Die houden een site in de lucht en organiseren wat dingen. En dan zijn er forums met mensen..

Als jij praat over democratie, dan begin ik dus op een zinnige manier drie dingen van elkaar te onderscheiden, waarin democratie een rol kan spelen.

Ten eerste is dat maroc.nl zelf. Nou, ik heb niet gehoord, dat er bij die jongens Stalinistische toestanden heersen, en ik weet dat ze vergaderen. Die jongens regelen dus dingen samen, zoals bij zoveel van dit soort organisaties. En tenzij jij daar andere info over hebt, ga ik er van uit, dat die mensen allemaal hun inbreng hebben, en dat de boel dus democratisch genoemd kan worden.

Ten tweede gaat het over de verhouding tussen maroc.nl en de forumdeelnemers. Dat gaat dus vooral over het beheer van de forums. Het kan ook gaan over wat de forumdelnemers met de hele site zouden willen, en wat hun inbreng daarin is. Hier is in beginsel geen democratie.

En ten derde over democratie in de verhouding tussen de forumdeelnemers ónderling, in de incidentele gevallen waarin ze als groep willen opereren. Dan regelen ze zelf het democratische gehalte via het forum.

DAT is wat er stond! En als jij dat allemaal nou eens goed leest - in plaats van meteen uit je dak te gaan - dan zie je dat, en hoeven we hier niet van die onzinnige reacties te lezen.

mark61
24-09-04, 17:08
Geplaatst door Maarten
Dat komt omdat je niet nadenkt en geen onderscheid maakt. ... dan zie je dat, en hoeven we hier niet van die onzinnige reacties te lezen.

Hé, je kan het best redelijk kort. En nu begrijp ik ook veel beter wat je bedoelt, dan in het origineel. :hihi:

Al3arbi
24-09-04, 17:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoe meer autochtonen opzouten hoe beter, kunnen we eindelijk eens onze eigen agenda bepalen. Teveel tijd verloren met autochtoontjes opvoeden, leren wat inburgeren is en wat pluralisme inhoudt.

Heb je er wel eens over nagedacht hoeveel mooie tijd we verliezen om al die autochtone vooroordelen te woord te staan? Al die giftige pijlen neutraliseren? ( En dan heb ik het niet eens alleen over het prikbord, maar gedurende onze hele leven al in dit kutland)

Word een beetje ziek van dat typische autochtone slachtoffergedrag.

Of je tieft op en klaar is kees of je blijft hier discusseren. Nee weer dat autochtone wentelen in zelfmedelijden en dat zielige wraak nemen van kijk ons we gaan ergens anders onze belangrijkheid tonen.

Zo dat is eruit, who is next?


:hihi:


We zijn nog opzoek naar 1 moderator. Liefst `n autochtoon.

Rabi'ah.
24-09-04, 17:39
Geplaatst door Al3arbi
:hihi:


We zijn nog opzoek naar 1 moderator. Liefst `n autochtoon.

Een Surinaamse ook goed? :strik:

Bofko
24-09-04, 17:42
Geplaatst door Al3arbi
:hihi:


We zijn nog opzoek naar 1 moderator. Liefst `n autochtoon.

Ik draag Maarten voor.

Hoewel hij een russische moeder heeft

Al3arbi
24-09-04, 17:44
Geplaatst door Rabi'ah.
Een Surinaamse ook goed? :strik:

Nee, wil `n moderator. Geen AEL-praatpaal.

Rabi'ah.
24-09-04, 17:45
Geplaatst door Bofko
Ik draag Maarten voor.

Hoewel hij een russische moeder heeft

Dus Maarten is ook allochtoon? :schok:

Bofko
24-09-04, 17:46
Geplaatst door Rabi'ah.
Dus Maarten is ook allochtoon? :schok:

Ja maar hij gedraagt zich als een autochtoon.

Rabi'ah.
24-09-04, 17:46
Geplaatst door Al3arbi
Nee, wil `n moderator. Geen AEL-praatpaal.

Je wordt bedankt voor je stomme opmerking. :moe:

Al3arbi
24-09-04, 17:48
Geplaatst door Rabi'ah.
Je wordt bedankt voor je stomme opmerking. :moe:


Als je als prikker mijn scheve humor niet begrijpt, ben je ongeschikt als moderator. Je bent dus gezakt.

Seif
24-09-04, 17:59
Geplaatst door Al3arbi
:hihi:


We zijn nog opzoek naar 1 moderator. Liefst `n autochtoon.

/me ruikt een kansje om het oneerlijke banbeleid te beeindigen...

Orakel
24-09-04, 18:21
Geplaatst door Maarten
. Ik heb staan lullen als Brugman, maar deze advocaat krijgt geen jongetje van 14 omgeluld.

Dat doe je ook helemaal verkeerd opa. Volgende keer gewoon murmelen dat de storingen in de kampjoeter veroorzaakt zijn door het bezoeken van glijpagina's en dan diplomatiek en schijnheilig aan je na3na3-thee lurken.
Wedden dat zoonlief plots z'n dvd-fikker terug moet brengen? En dat pa naar de moskee moet?
Kun je in alle rust werken.



Slik, m’n Russisch is te slecht voor dit! :D Betekent het zoiets als: Gewoon maar door gaan, en dan kom je er wel achter waar het schip strandt? :D
Kweeniet Orakel.. Ik wil gewoon kunnen posten, zonder last van allerlei vliegen.. Ik wil geen politiek hoeven bedrijven over wat nou wel- of niet kan, en dan ook nog ontdekken, dat de simpelste dingen nog niet kunnen..

Schuld en boete. Daar gaat al het ge-emmer ook over en da's een zinloos verhaal. Iedereen klaagt over banbeleid terwijl iedere gebande weer terugkomt. Ellende is alleen dat ze weer onder een andere naam terugkomen.
Misschien dat beheer daar iets aan kan doen. Bij bannen ook de naam uit het register zodat die later (na een week of 2) opnieuw gebruikt kan worden. Weer gezeik? Ban van 4 weken.

Maar we moeten verder niet zo moelijk doen want de wijze waarop er geomdereerd wordt, is de wijze waar we om gevraagd hebben. In de tijd dat alles gezegd kon worden wast ook niet goed en toen hebben we met z'n allen een hoop stennis lopen maken over die beerput.

Bepaalde iemanden zijn wel erg zalvend en stichtelijk bezig en die mogen ze wel aan de ketting leggen. Ben je met ze in discussie, gaan ze ineens een psalm hummen. Tssss

taouanza
24-09-04, 20:34
Geplaatst door Al3arbi
Nee, wil `n moderator. Geen AEL-praatpaal.


:haha:

taouanza
24-09-04, 21:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee, jij hebt geen IQ test nodig, vrouwen worden altijd geaccepteerd. Heb jij ooit wel eens gehoord dat Marokkaanse meisjes in discotheken werden geweigerd?

Maar helaas je bent voorlopig geweigerd, voor een vrouw scoor je te hoog met 125. Vrouwen met een hoog IQ is meer een nadeel dan een voordeel.


Ik ben geweigerd :huil:

Zwarte Schaap
24-09-04, 22:22
Geplaatst door taouanza
Ik ben geweigerd :huil:


Gelijk hadden ze, kinderdisco is voor kinderen en niet voor ouders.

Aan je IQ kan het niet liggen.


oeps....



:hihi:

taouanza
24-09-04, 22:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gelijk hadden ze, kinderdisco is voor kinderen en niet voor ouders.

Aan je IQ kan het niet liggen.


oeps....



:hihi:

Ik kom niet meer bij.:moe:

mulan
24-09-04, 22:30
Taouanza is moderater..........IK WIL OOK! :stout:

Mijn eerste stap zou overigens Maarten's vertrek officieel maken door hem een ban te geven.Hij heeft mij niet eens genoemd.... :zweep:

taouanza
24-09-04, 22:34
Geplaatst door mulan
Taouanza is moderater..........IK WIL OOK! :stout:

Mijn eerste stap zou overigens Maarten's vertrek officieel maken door hem een ban te geven.Hij heeft mij niet eens genoemd.... :zweep:

Issenzriet chmoeteyt.:jammer:

Siah
24-09-04, 22:50
Geplaatst door Maarten
Acht. En van mij. :D

Maroc.nl stelde me 8 stafpunten ter beschikking. (zie links). Ik weet niet :cola: :cola:

Maarten
25-09-04, 00:22
Geplaatst door Bofko Ja maar hij gedraagt zich als een autochtoon.

Geplaatst door Rabi'ah. Dus Maarten is ook allochtoon? :schok:
Ik heb 20 jaar lang allerlei leuke banen aan me voorbij zien gaan, omdat er een voorkeursbehandeling voor vrouwen en allochtonen was.. :moe: Kom ik er hier op de site pas achter, dat ik volgens die toepasselijke wet onder de allochtonen val! :moe: En dat heeft rechten gestudeerd. :moe: En pas nou allochtonen officieel niet meer deugen, blijk ik er óok een te zijn! (volgens die ene wet dan) :moe: :D

(Ma was al geëmancipeerd, voordat ze dat woord hier kenden. Oma ging al naar de universiteit voor Aletta Jacobs hier.. Huis vol wereldliteratuur in allerlei talen. Die vonden de Nederlandse cultuur maar negorij, en autochtonen een beetje een probleem. Dat zijn ze anno 2004 nóg zo. Wat is dan “allochtoon”?)

En dan is je pa Amsterdammer, en doe je nederlandse lagere en middelbare school, en universiteit Nederlands recht, om maar te zwijgen van de f*cking culturele rest, en dan vindt de een of andere droplul in de ambtenarij, dat je het best onder de allochtonen ingedeeld kan worden.
Half Nederland is allochtoon. Nederland is een klein k*tlandje in Europa, waar voortdurend allerlei mensenstromen doorheen gejaagd zijn. Zelfs het Koningshuis is voor minstens driekwart allochtoon. :hihi:

Maarten
25-09-04, 00:38
Geplaatst door Al3arbi

We zijn nog opzoek naar 1 moderator. Liefst `n autochtoon.
Ik doe het, mits de rest van de moderatoren alvast 24,9 strafpunten krijgt! :D
Je moet een beetje efficient kunnen werken..

vlegeltje
25-09-04, 00:38
Geplaatst door Maarten
Wat is dan “allochtoon”?)

Ik ben voor (weer) een nieuwe terminologie.

Wat dacht je van 'monotoon' versus 'multifoon' ipv allochtoon / autochtoon?

Maarten
25-09-04, 00:55
Geplaatst door mulan

Mijn eerste stap zou overigens Maarten's vertrek officieel maken door hem een ban te geven.Hij heeft mij niet eens genoemd.... :zweep:
Luister… een Mulan wordt niet ergens in een berg bulk genoemd, ja? Een Mulan wordt apart genoemd, zeker als die bij een Marokkaans blad werkt(?) , en ook nog familie heeft, die voor de Radio iets met het MO conflict deed, OK? Dit soort Mulans worden Speciáal en uitvóerig bedankt! :D
Kan de bulk hier even opstaan voor tussentijds ovationeel applaus voor Mulan? Dank u.
Pieoew!.. daar kom ik even goed weg..)

vlegeltje
25-09-04, 01:12
Geplaatst door Maarten
Kan de bulk hier even opstaan voor tussentijds ovationeel applaus voor Mulan?

:lole:


En Mulan komt ook nog eens uit Limburg :student:

Maarten
25-09-04, 01:14
Geplaatst door vlegeltje
Ik ben voor (weer) een nieuwe terminologie.

Wat dacht je van 'monotoon' versus 'multifoon' ipv allochtoon / autochtoon?
Niet slecht. :D
Even naar van Dale bellen, om het synoniemenwoordenboek wat politiek correcter te krijgen, voor het er door gedrukt kan worden. Momenteel staat er namelijk dit:

MONOTOON:
synoniem
= saai
= bloedeloos
= dor
= duf
= eentonig
= glansloos
= kleurloos
= oninteressant
= slaapverwekkend
= stoffig
= vervelend
= de tijd valt me lang

sjaen
25-09-04, 01:15
ik auk

vlegeltje
25-09-04, 01:17
Geplaatst door sjaen
ik auk

Jij komt ook uit Venlo he? :jumping:

Maarten
25-09-04, 01:23
Geplaatst door vlegeltje
En Mulan komt ook nog eens uit Limburg :student:
Noem dat maar even niet. Verhagen, Eurlings, Wilders.. er moet nog heel wat gecompenseerd worden, wil de Unie van Atrecht achteraf een succes genoemd kunnen worden, gezien de acceptatie van Limburg..

sjaen
25-09-04, 01:23
stédje van lol en pleseer

vlegeltje
25-09-04, 01:30
Hesse jeuk dan mosse kratse.
holderdebolder de hut maar oet. :D :p

Maarten
25-09-04, 01:31
Geplaatst door sjaen

Trek ut dich neet aan jòh, en asze der neet van kins sloape; kinse altiéd nog òntplòffende zwarte schuepkes telle!
'k zeen dich héej wal weer veschiene, toch?! Vas wàl
'ne kat het seve leves.. moar enne Schoap wie dees kent ant ploffe blíeve.. Dè kent ze net oetgumme.. Als ze doa an begins, de blief de ganse nach ploffe..
Maor ich weit nog net.. Ich hub m'n eige voem! (=mestreechs..)

Maarten
25-09-04, 01:40
Geplaatst door mulan
Taouanza is moderater ff teste
TéeRing!!!....

of deze
Vele Marokkanen zijn erg aardige mensen. Maar een indicatie dat je zwaar moet gaan uitkijken, is wanneer ze echt gele gordijnen blijken te hebben..

sjaen
25-09-04, 01:47
wie sjóen ós Limburg is

:zwaai: :duim: :hihi:


tot morgúh

Maarten
25-09-04, 01:59
Geplaatst door Orakel

Bepaalde iemanden zijn wel erg zalvend en stichtelijk bezig en die mogen ze wel aan de ketting leggen. Ben je met ze in discussie, gaan ze ineens een psalm hummen. Tssss
Dat is de dope van die "Christenen voor Israel".. (Opmerker, bedoel je vermoedelijk..) Wij katholieken hebben de Pope, zij die Dope. Die moeten in trance blijven, om de stortvloed aan feiten over Israel te kunnen blijven negeren..

Maarten
25-09-04, 02:10
Geplaatst door mark61
Hé, je kan het best redelijk kort. En nu begrijp ik ook veel beter wat je bedoelt, dan in het origineel. :hihi:

Ja hey!... Ik maakte de driedeling al, zonder er expliciet bij te vermelden, dat ik bezig was een driedeling te maken! Dat kán wel, maar dan wordt het nóg langer! :D

Een tweede versie is ook altijd beter he? Zeker als je intussen gezien hebt, waar de wat zwakkere leerling de mist in gaat he? :D

Rabi'ah.
25-09-04, 12:04
Geplaatst door Maarten
Ik heb 20 jaar lang allerlei leuke banen aan me voorbij zien gaan, omdat er een voorkeursbehandeling voor vrouwen en allochtonen was.. :moe: Kom ik er hier op de site pas achter, dat ik volgens die toepasselijke wet onder de allochtonen val! :moe: En dat heeft rechten gestudeerd. :moe: En pas nou allochtonen officieel niet meer deugen, blijk ik er óok een te zijn! (volgens die ene wet dan) :moe: :D

(Ma was al geëmancipeerd, voordat ze dat woord hier kenden. Oma ging al naar de universiteit voor Aletta Jacobs hier.. Huis vol wereldliteratuur in allerlei talen. Die vonden de Nederlandse cultuur maar negorij, en autochtonen een beetje een probleem. Dat zijn ze anno 2004 nóg zo. Wat is dan “allochtoon”?)

En dan is je pa Amsterdammer, en doe je nederlandse lagere en middelbare school, en universiteit Nederlands recht, om maar te zwijgen van de f*cking culturele rest, en dan vindt de een of andere droplul in de ambtenarij, dat je het best onder de allochtonen ingedeeld kan worden.
Half Nederland is allochtoon. Nederland is een klein k*tlandje in Europa, waar voortdurend allerlei mensenstromen doorheen gejaagd zijn. Zelfs het Koningshuis is voor minstens driekwart allochtoon. :hihi:

:haha:

By the way, mijn beide oma's hadden ook al een onafhankelijk inkomen, m'n ene oma heeft zelfs een deel van de studie van mijn opa betaald. :D

En ook na hun huwelijk bleven ze gewoon doorwerken toen dat in Nederland nog helemaal niet normaal was.

Mijn ouders hebben altijd de taken in het huishouden gelijkelijk verdeeld en een tijd werkte mijn moeder en zorgde mijn vader meer voor ons.

Dus so much voor de tegenstelling geëmancipeerde autochtone vrouwen - onderdrukte allochtone vrouwen. :moe:


Groetjes,

Rabiah.