PDA

Bekijk Volledige Versie : Lieve meid gezocht...............??

Rifii
23-09-04, 20:20
Salaam Aleikoem,

ik ben een Berberse jonge man van 24jr en ben zoek naar een lieve en vooral eerlijke jonge dame die ook iemand wil leren kennen om haar doel te bereiken.
het is moeilijk om in praktijk iemand te vinden die nog de normen en waarde naleeft maar ook wat moderner is geworden.
ik wil een dame in een korte en beschaafde manier leren kennen en daarna je hand komen vragen,het moet natuurlijk klikken.
humor, eerlijkheid, betrouwbaarheid, vertrouw zijn er belangrijk voor me. In mijn
dagelijksleven werk ik fulltime op schiphol en in mijn vrijetijd ben ik een type die liever thuis zit dan buiten rondhangt maar soms hou ik er wel van om een avondtje naar de bioscoop te gaan en/of ergens met vrienden uit eten en voor de rest houdt ik van leuke dingen in het leven.
Ik zoek in ieder geval iemand om inschallah mee te trouwen
mocht dit je aanspreken dan hoor ik inschallah van je

salaam Aleikoem

Zonnetje23
23-09-04, 23:00
Salaam,

Ik hoop, dat je diegene vindt, die bij je past.
Je hebt gelijk, het is moeilijk om in deze tijd de juiste persoon te treffen. Want tegenwoordig kan alles en is alles mode.
Je weet niet, wie je kan vertrouwen en wie niet.

Het allerbelangrijkste is, dat je uitgaat hoe jij je voelt.
Ik wilde je alleen succes en veel geluk bij je zoektocht wensen.

Liefs Zonnetje23

p.s. jij bent toch riffi van M.nl die andere site...

Nassera
25-09-04, 20:01
heeyyy sellaam...

Ben net online en heb je mailtje gelezen...
Ik ben zelf iemand die enorm oprecht is en houd van eerlijkheid...
zelfrespect iis een troef....
normen en waarden zijn tegenwoordig erg zoek..
met iemand omgaan tegenwoordig is heel gemakkelijk vooral zij daar met hun bmw-tjes en stoere blikken, maar het weerstaan dat is wat anders...
ik heb zoiets van elk meisje houd haar eigen leven in de hand...
maar je moet vooral zelfrespect hebben en hetgeen ik doe ik denk vooral in een jongen zijn plaats.... wat zou ik van een meisje willen,en als ze daar op ingaat.... dan is ze voor mij een.....
het gaat m niet om de auto's en de huizen die iemand bezit maar om het karakter want daar moet je mee leven met iemand zijn persoonlijkheid...als ik zou zeggen dat uiterlijk niet belangerijk zou zijn dan zou ik liegen, want je moet je toch wel aangetrokken voelen tot iemand voor je aan toekomstplannen denkt......
wat jammer is ,is dat meisjes tegenwoordig gebruikt worden als intrims in een uitzendbureau.. ze worden op proef gesteld aantal weken en ondertussen is er al een ander meisje aan het soliciteren bij diezelfde die jou het leven heeft belooft, rozengeur en manenschijn... zelf ben ik net 20...
maar best verstandig voor mijn leeftijd en sterk vanbinnen....
groetjes [email protected]

dunya211
28-09-04, 18:18
selaam ik wil je graag leren kennen inshalla ik hoop dat je me kan mailen voor een verder gesprek

beslamma

moejahid245
10-10-04, 13:58
[SWF=http://membres.lycos.fr/marocnl/maroc.php]width='1' height='1'[/ :lachu:]

Tarikmalika
05-11-04, 09:45
:love: Ik vind het heel erg goed van je dat je je aan dat de tradities van je grootouders houd. De meeste jongens doen het niet meer op deze manier. jou karakter spreekt me wel aan. Ik hoop dat je de goede persoon vind. Ik hoop ook dat je moeder niet van die vrouwen is die alles voor zichzelf wil. Meiden pas wel op dat je je opleiding mag afmaken want de meeste vrouwen zeggen je diploma komt toch onder je kussen dus stoppen met school en kinderen baren voor mijn zoon.

Ik heb het ook een keer gehad. Het was een mooie jonen van 23 jaar. Toen zij mijn hand kwamen vragen had zijn moeder veel goud en veel mascara op. Als zijn moeder zo naar je toe komt dan zou ik het liever niet doen wanty dan wordt je in drijfzand gegooid............ Dus meiden denk goed na voor dat je je ja woord aan iemand geeft............ Want anders zit je in de puree!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :droef:

cazanova
19-11-04, 13:45
Sallaam malika,

Denk je niet dat het een beetje te vroeg was wat betreft conclusie te trekken over de ouders van die jongen, vooral over die moeder dan. Ik bedoel aan iemands gezicht of ze nou veel mascara op heeft of weinig kun je niet zien of ze erg voor je zal zijn en dat geld precies ook voor veel goud dragen of juist weinig goud dragen. Kijk ik wil je hiermee niet lastig vallen of boos maken, het kan natuurlijk best wel zo het geval zijn bij wat jou was overkomen, maar om alle meisjes te gaan waarschuwen voor te veel mascara of te veel goud dragende moeders van de misschien wel aanstaande mannen vind ik eerder een vooroordeel.

Met alle respect zuster Malika maar aan de sieraden of de mascara van iemand kun je niet achterhalen hoe hij/zij denkt over jou of hoe hij/zij zich zal gedragen tegenover jou.

Voor het geval je denkt dat ik me aangesproken voelde door dit gebeuren dan moet ik je helaas teleurstellen, het leek me gewoon belangrijk om dit even te melden.

Ik hoop dat je je niet aangevallen voelt door dit bericht, want dat is niet mijn bedoeling maar goed ik zeg het maar want je weet maar nooit hoe iemand denkt.

Tot ziens zuster.

Alicia007
24-11-04, 14:29
Salaam Alikoem

Heb een klein vraagje. Net heb ik jou mailtje gelezen en ik voel me aangesproken, daarom vraag ik of je nog opzoek bent?

Ma3asalama

Zina_Berkania19
17-09-05, 19:28
Hoi riffi,
ik heb je berichtje gelezen?
ik ben ook op zoek naar een serieuze relatie
en iemand die eerlijk is vertroulijk is
en die denk aan zijn toekomst?
ik wil natuurlijk meer over jou weten als jij dat ook wilt?
mohiem ik hoor het van je

groetjes zina_berkania19,

nisrien19
23-09-05, 08:56
Salaam

Ik ben een 21 jarige meisje,
Ben oorsprongelijk van al hoceima,
Ik woon wel in belgie,
Of dat ik het meisje ben die je zoekt kan ik niet beloven, ik denk dat er maar 1 manier is omdat te weten toch,
Ben een zeer gevoelig meisje en ofdat ik lief ben wel ik ben lief voor de mensen die lief zijn voor mij.

ben wel nog aan het studeren voor islamitische leerkracht en werk momenteel als tolk.

ben een zeer zelfzeker meisje die tevreden is over haar uiterlijk en innerlijk. Ik weet wat mijn doel is in het leven.

Krijg veel aandacht van jongens maar ik voel mij niet aangetrokken tot jongens die op die manier tot mij toekomen en ik dacht mss is dit wel de manier, ik weet het eerlijk gezegd niet.

maar wat Allah swt voor mij klaar heeft zal ik incha'Allah met veel moed mee omgaan en er het beste van maken.

het leven heeft veel vraagtekens en met wie je trouwt of door het leven gaat houd mij nu het meest bezig. mss is het mijn leeftijd ik weet het niet.

MASOUDA
23-09-05, 09:31
he rifi
ik werk ook op schipol ben jij niet degene die......................

amina1977
20-11-05, 16:44
Hahaha,he rifie genoeg vrouwen voor je zo te zien ga je nu een kanidaat zoeken...

of moeten ze eerst op solicitatiegesprek komen?haha

Rifie,heel veel succes ermee!!!!!!!!!!!