PDA

Bekijk Volledige Versie : Onbegrijpelijk

Sofie
23-09-04, 23:25
Ik zal me even voorstellen ik ben vrachtwagenchauffeur van beroep en vrouw.

Wat me gisteren is overkomen dat geloof je nooit. Tenminste ik heb die verhalen nooit geloofd (dat vrouwen op de markt in hun billen werden geknepen en zo) wat zoiets doe je niet.

Wat er gebeurt is?
Ik moest bij een klant laden en een oudere man (schat hem op 56 a 57) was gewoon vriendelijk tegen mij. Of ik kinderen had, of ik getrouwd was (woon al 10jr samen met m'n vaste vriend/geen kinderen wegens familieomstandigheden). De vraag wat betreft kinderen was dus best 'n beetje pijnlijk. Maar goed, daar gaat het me hier niet om.

We hebben dus een best aardig gesprek gehad. Hij is moslim vader van 6kinderen waarvan er nog twee thuis leven. Hij wilde weten of mijn vriend alcohol dronk hetgeen niet het geval is en ook ik drink niet (vinden het gewoon domweg niet lekker).

Uiteindelijk geeft hij mij 'n hand en twee zoenen (wangen) gewoon tja ... vreemd ... maar vriendschappelijk zou ik zeggen. Toen kwam het dus zogenaamd per ongeluk kneep hij in mijn borst!!!!!!
Echt ik was helemaal versteld (verbaasd)!!
Ik heb niets maar dan ook NIETS uitgelokt. Ben gewoon vriendelijk geweest ('ts een klant en hij was ook gewoon vriendelijk tegen mij). Misschien ben ik naief ik weet het niet ... maar je moet toch gewoon met mensen kunnen praten toch???
WAAROM nou toch? Wat bezield zo'n man?????????????

Ik heb het maar genegeerd en ben snel weer op weg gegaan.
Toch vraag ik mij af .... zoiets doe je toch NIET!!!???!!!

Leg mij dit nou eens ff uit?
Gewoon een zielig ventje ... of ... wat bezield zo'n vent dat hij dit denkt te kunnen doen?

'ts gewoon te zot voor woorden.

Nelis70
24-09-04, 08:10
Geplaatst door Sofie

Wat me gisteren is overkomen dat geloof je nooit. Tenminste ik heb die verhalen nooit geloofd (dat vrouwen op de markt in hun billen werden geknepen en zo) wat zoiets doe je niet.

Wat er gebeurt is?