PDA

Bekijk Volledige Versie : Onbegrijpelijk

Sofie
23-09-04, 23:25
Ik zal me even voorstellen ik ben vrachtwagenchauffeur van beroep en vrouw.

Wat me gisteren is overkomen dat geloof je nooit. Tenminste ik heb die verhalen nooit geloofd (dat vrouwen op de markt in hun billen werden geknepen en zo) wat zoiets doe je niet.

Wat er gebeurt is?
Ik moest bij een klant laden en een oudere man (schat hem op 56 a 57) was gewoon vriendelijk tegen mij. Of ik kinderen had, of ik getrouwd was (woon al 10jr samen met m'n vaste vriend/geen kinderen wegens familieomstandigheden). De vraag wat betreft kinderen was dus best 'n beetje pijnlijk. Maar goed, daar gaat het me hier niet om.

We hebben dus een best aardig gesprek gehad. Hij is moslim vader van 6kinderen waarvan er nog twee thuis leven. Hij wilde weten of mijn vriend alcohol dronk hetgeen niet het geval is en ook ik drink niet (vinden het gewoon domweg niet lekker).

Uiteindelijk geeft hij mij 'n hand en twee zoenen (wangen) gewoon tja ... vreemd ... maar vriendschappelijk zou ik zeggen. Toen kwam het dus zogenaamd per ongeluk kneep hij in mijn borst!!!!!!
Echt ik was helemaal versteld (verbaasd)!!
Ik heb niets maar dan ook NIETS uitgelokt. Ben gewoon vriendelijk geweest ('ts een klant en hij was ook gewoon vriendelijk tegen mij). Misschien ben ik naief ik weet het niet ... maar je moet toch gewoon met mensen kunnen praten toch???
WAAROM nou toch? Wat bezield zo'n man?????????????

Ik heb het maar genegeerd en ben snel weer op weg gegaan.
Toch vraag ik mij af .... zoiets doe je toch NIET!!!???!!!

Leg mij dit nou eens ff uit?
Gewoon een zielig ventje ... of ... wat bezield zo'n vent dat hij dit denkt te kunnen doen?

'ts gewoon te zot voor woorden.

Nelis70
24-09-04, 08:10
Geplaatst door Sofie

Wat me gisteren is overkomen dat geloof je nooit. Tenminste ik heb die verhalen nooit geloofd (dat vrouwen op de markt in hun billen werden geknepen en zo) wat zoiets doe je niet.

Wat er gebeurt is?
Ik moest bij een klant laden en een oudere man (schat hem op 56 a 57) was gewoon vriendelijk tegen mij. Of ik kinderen had, of ik getrouwd was (woon al 10jr samen met m'n vaste vriend/geen kinderen wegens familieomstandigheden). De vraag wat betreft kinderen was dus best 'n beetje pijnlijk. Maar goed, daar gaat het me hier niet om.

We hebben dus een best aardig gesprek gehad. Hij is moslim vader van 6kinderen waarvan er nog twee thuis leven. Hij wilde weten of mijn vriend alcohol dronk hetgeen niet het geval is en ook ik drink niet (vinden het gewoon domweg niet lekker).

Uiteindelijk geeft hij mij 'n hand en twee zoenen (wangen) gewoon tja ... vreemd ... maar vriendschappelijk zou ik zeggen. Toen kwam het dus zogenaamd per ongeluk kneep hij in mijn borst!!!!!!
Ik heb niets maar dan ook NIETS uitgelokt. Ben gewoon vriendelijk geweest ('ts een klant en hij was ook gewoon vriendelijk tegen mij). Misschien ben ik naief ik weet het niet ... maar je moet toch gewoon met mensen kunnen praten toch???

Gewoon een zielig ventje ... of ... wat bezield zo'n vent dat hij dit denkt te kunnen doen?

Nee, zoiets doe je inderdaad niet.
Mocht er ooit nog een keer zoiets gebeuren, negeer het niet, want dan heb je kans dat het je weer gebeurt.

Ik heb me wel een moment afgevraagd waarom je dit vertelt op deze site. Wat wil je precies hiermee zeggen?

Sofie
24-09-04, 11:18
Geplaatst door Nelis70

Ik heb me wel een moment afgevraagd waarom je dit vertelt op deze site. Wat wil je precies hiermee zeggen? [/B]

Ik heb het me ook goed afgevraagd of ik mijn vraag hier wel zou stellen.
Maar deze man beweerde een echt moslim te zijn.
M.i. kom je dan toch dik in de problemen met je geloof toch?

Los van het feit dat zijn gedrag onbehoorlijk was.
Ik weet ook niet waarom ik niet heb gereageerd maar ervoor heb gekozen om het te negeren. Stom verbaasd was ik in ieder geval wel.
't leek op dat moment denk ik maar de makkelijkste weg.

DaNGeRouZLy
25-09-04, 01:24
ach ja je hebt ook pedofiele priesters die christen zijn

dus zijn alle christenen maar slecht bezig ofzo? :wat?!:

er is een verschil met jezelf moslim noemen en je geloof omzetten in daden want bij dit mannetje schijnbaar niet het geval was.

Sofie
25-09-04, 09:16
Geplaatst door DaNGeRouZLy
ach ja je hebt ook pedofiele priesters die christen zijn

dus zijn alle christenen maar slecht bezig ofzo? :wat?!:

er is een verschil met jezelf moslim noemen en je geloof omzetten in daden want bij dit mannetje schijnbaar niet het geval was.

Ja, inderdaad. Maar ik had nog nooit een vreemde ervarig gehad met welke man dan ook. De meesten kijken wel (daar is op zich niets mis mee), maar wat wel vervelend is dat als je in gesprek bent met een man hun ogen wel eens afdwalen tot borsthoogte (dat doen niet alle mannen maar wel veel) maakt niet uit of ze getrouwd zijn of zo.
Ik heb voor mijn gevoel zoiets van ' dat doe je niet' PUNT.

Stom genoeg had ik nog niet zover doorgedacht. Jezelf gelovig noemen en er niet naar leven komt in alle geloven voor.
Wat is de Mens toch een vreemd schepsel he?

Oke, 't blijft een vreemde ervaring. But life goes on.

Gerard074
26-09-04, 09:09
Geplaatst door Sofie

Wat er gebeurt is?

Sofie,
nooit accepteren zoiets en al helemaal niet de schuld bij jezelf gaan zoeken, je zegt namelijk ik heb niets uitgelokt. Iedereen heeft gewoon met zijn tengels van je af te blijven.
Deze man pleegt trouwens ook nog eens een strafbaar feit (aanranding) je kan hiervan aangifte doen, misschien helpt het zodat vrouwen na jou geen last meer hebben van deze viezerik

zohra25
26-09-04, 19:21
Wat een grappige ervaring! Misschien heb je er zelf ook schuld bij. Je moet wel weten dat antieke mensen nog in een antieke tijd leven vooral de oudere genaratie! Samenwonen, vriendjes dat vinden zij niet kunnen. Ik kan die man wel begrijpen. Het is niet goed wat hij deed, maar hij blijft ongeacht zijn geloof een man. Doordat jij je prive leven vertelt denkt hij ooooo dat is zo'n vrouw, misschien wil zij mij ook als haar vriendje. Mmmmmmmmmmmmmmmm lekkere ouwe ventje hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahaha . Oppassen meid met wat je vertelt niet iedereen is modern. Groetjes Zohra

Sofie
02-10-04, 10:38
Geplaatst door zohra25
Wat een grappige ervaring! Misschien heb je er zelf ook schuld bij. Je moet wel weten dat antieke mensen nog in een antieke tijd leven vooral de oudere genaratie! Samenwonen, vriendjes dat vinden zij niet kunnen. Ik kan die man wel begrijpen. Het is niet goed wat hij deed, maar hij blijft ongeacht zijn geloof een man. Doordat jij je prive leven vertelt denkt hij ooooo dat is zo'n vrouw, misschien wil zij mij ook als haar vriendje. Mmmmmmmmmmmmmmmm lekkere ouwe ventje hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahaha . Oppassen meid met wat je vertelt niet iedereen is modern. Groetjes Zohra

Ik ben gewoon om met iedereen te praten. Ik zoek de schuld dus niet bij mezelf. Iemand dient gewoon zijn handen thuis te houden.
Overigens was deze man zelf getrouwd en dus hoort hij al helemaal niet naar andere vrouwen te kijken (op die manier).

Jij zegt " misschien heb je zelf ook schuld" Ik zie dat niet zo. Dan zou je als mens toch nooit meer van mens tot mens een praatje kunnen maken?

Daarnaast begon hij met vragen over mijn prive leven ... 'ts namelijk niet elke dag dat je een vrouwelijke vrachtwagenchauffeur tegenkomt en dus die vragen worden mij bijna wekelijks wel gesteld.
Die vragen worden door iedereen gesteld; man / vrouw ... van elke afkomst en achtergrond. Misschien ben ik wel naief geweest .... maar ik wil gewoon mezelf kunnen zijn en anderen respecteren (dus ik verwacht eigenlijk geen vreemde gedachten/dingen van de vraagsteller)
Tja, laten we het maar op naief houden he?!

En ja ... mannen blijven mannen .... ik bemerk dat veel blikken van mannen toch niet echt op je gezicht gericht zijn. Tja, het zal wel in de aard van het beesie liggen he?! ;)
Vrouwen zijn wat dat betreft (als ik voor mezelf spreek en ik denk dat ditzelfde geldt voor de overgrootte meerderheid van alle vrouwen) toch heel anders, misschien ook wel volwassener toe noemen.

Maar met niemand meer kunnen praten ... nee ... da's niks voor mij.

Hoe langer ik over mannen (in het algemeen) nadenk ... hoe minder ik van mannen begrijp!

amadeus
02-10-04, 12:52
Nou sofie, natuurlijk is het je eigen schuld!

Had je maar een hoofddoek moeten dragen, dan wist die man tenminste dat hij je niet lastig mocht vallen.
Zonder hoofddoek denkt hij waarschijnlijk dat je het heel errug leuk vind of dat je erom vroeg!

Sofie
02-10-04, 13:48
Geplaatst door amadeus
Nou sofie, natuurlijk is het je eigen schuld!

Had je maar een hoofddoek moeten dragen, dan wist die man tenminste dat hij je niet lastig mocht vallen.
Zonder hoofddoek denkt hij waarschijnlijk dat je het heel errug leuk vind of dat je erom vroeg!

Je bent zeker een echte grappemaker?
Ik vind dat je ieder mens moet respecteren en dus ook zijn/haar lichaam, daar kom je dus NIET aan.
Of ik wel of niet een vaste vriend heb doet er feitenlijk niet toe!

Mijn collega's vinden die vent een echt zwijn en willen hem de eerste keer dat ze daar moeten laden op zijn muil slaan. En scheren alle moslimmannen over een kam. Dat vind ik dus te ver gaan, veel te ver.
Ik heb dus gemerkt hoe negatief er over een hele bevolkingsgroep gedacht kan worden op basis van een enkel incident. (niet mijn bedoeling overigens). Inderdaad er is door hen ook gekscherend iets gezegd over hoofddoekjes.
Gelijk van die gedachtengangen dat alle moslims denken dat Westerse vrouwen hoeren zijn etc etc. Ik wil geloven dat er een paar misbaksels tussen zitten die inderdaad zo denken, maar een normaal denkend mens weet toch beter?!

De wereld kan nog wel eens flink in de problemen komen. )-
Dat geldt voor alle groepen binnen onze samenleving ... in de eerste plaats zijn wij allen mens en dienen elkaar te respecteren en vrijheid te geven. Als we dat niet meer kunnen zal het eens flink misgaan!
(krijg je van die toestanden zoals in voormalig Joegoslavie is gebeurt)

amadeus
02-10-04, 13:58
Natuurlijk maakte ik een "grap" sofie! Ik vergeleek gewoon met de vorige eeuwen hier, waarbij vrouwen die verkracht werden daar blijkbaar ook zelf de schuld aan hadden;

Natuurlijk vind ik dat het gedrag van die man ontoelaatbaar is.

Maar als ik sommige postings hierboven lees, dan heb ik de indruk dat sommige moslimmeisjes die stap nog niet hebben kunnen maken.

Het feit dat je vrouw bent n per definitie borsten en een vagina hebt, maakt totaal nog niet dat bronstige venten je zomaar kunnen gaan bepotelen.

Ik begrijp enerzijds dat je net gedaan hebt alsof je neus bloedde, vermits het een klant was, anderzijds denk ik dat je zulke toestanden in de kiem moet smoren. Als die "vent" (want meer kan ik hem niet noemen) het gevoel krijgt dat zijn houding geaccepteerd wordt, dan steun je hem in zijn overtuiging dat westerse vrouwen die samenwonen met een vriend niet meer of minder zijn dan hoeren die je ten alle tijde kan bespringen als je er zin in hebt.

Vandaar dat ik zo'n ontzettende tegenstander ben van heel die hoofddoekentoestand. Van mij mag iedereen rondlopen zoals hij/zij wenst. Als iemand een indianenpluim op zijn hoofd wil zetten, dan doet ie maar. Maar als die indianentoestand gebruikt wordt om aan te tonen dat je niet beschikbaar bent, terwijl de bronstige venten de idee hebben dat degenen zonder pluim gewoon te bespringen zouden zijn, dan eindigt het verhaal.

En net dt is het gevaar van heel die hoofddoekentoestand. Vandaar dat ik zei dat je de volgende keer zo'n sjaaltje moet aandoen want anders denkt die vent dat je 'erom vraagt'.

Wie is hier fout? Moet die vraag anno 2004 in Nederland nog gesteld worden?

Sofie
02-10-04, 14:22
Geplaatst door amadeus
Natuurlijk maakte ik een "grap" sofie! Ik vergeleek gewoon met de vorige eeuwen hier, waarbij vrouwen die verkracht werden daar blijkbaar ook zelf de schuld aan hadden;

Inderdaad.
Vorige eeuwen ... hm ... van tijd tot tijd hoor je toch als er een vrouw verkracht is zij dit aan zichzelf te danken heeft - alleen op basis van bv een kort rokje en/of een strak truitje. Of had ze maar niet 's avonds alleen naar huis moeten fietsen.
Ai ... die uitspraken was ik ff vergeten ... in de samenleving zijn deze gedachten nog steeds levendig onder sommige mensen (lees: uit alle bevolkingsgroepen en/of afkomsten!)

Natuurlijk vind ik dat het gedrag van die man ontoelaatbaar is.

Dat had ik door hoor.

Maar als ik sommige postings hierboven lees, dan heb ik de indruk dat sommige moslimmeisjes die stap nog niet hebben kunnen maken.

Zou dat niet met opvoeding te maken hebben? Mijn vriend komt van Urk, ik ben opgegroeid in de Randstad. Tussen zijn opvoeding (en die van zijn jongere zus) en de mijne zit al een wereld van verschil.

Het feit dat je vrouw bent n per definitie borsten en een vagina hebt, maakt totaal nog niet dat bronstige venten je zomaar kunnen gaan bepotelen.

Ik ben nog wel van mening dat de overgrootte meerderheid van de mannen normaal tegen vrouwen doet. Slechts een klein percentage is zoals deze vent. Gelukkig maar.

Ik begrijp enerzijds dat je net gedaan hebt alsof je neus bloedde, vermits het een klant was, anderzijds denk ik dat je zulke toestanden in de kiem moet smoren. Als die "vent" (want meer kan ik hem niet noemen) het gevoel krijgt dat zijn houding geaccepteerd wordt, dan steun je hem in zijn overtuiging dat westerse vrouwen die samenwonen met een vriend niet meer of minder zijn dan hoeren die je ten alle tijde kan bespringen als je er zin in hebt.

Tja, misschien had ik inderdaad beter anders kunnen reageren.
Maar 't ligt gewoon niet in mijn aard om een grote bek op te zetten .. en mijn Duits is niet zo heel erg best. Dus dat is ook best nog wel moeilijk. Ik was stom verbaasd en dacht alleen maar zo snel mogelijk hier wegwezen!!!

Vandaar dat ik zo'n ontzettende tegenstander ben van heel die hoofddoekentoestand. Van mij mag iedereen rondlopen zoals hij/zij wenst. Als iemand een indianenpluim op zijn hoofd wil zetten, dan doet ie maar. Maar als die indianentoestand gebruikt wordt om aan te tonen dat je niet beschikbaar bent, terwijl de bronstige venten de idee hebben dat degenen zonder pluim gewoon te bespringen zouden zijn, dan eindigt het verhaal.

En net dt is het gevaar van heel die hoofddoekentoestand. Vandaar dat ik zei dat je de volgende keer zo'n sjaaltje moet aandoen want anders denkt die vent dat je 'erom vraagt'.

Wie is hier fout? Moet die vraag anno 2004 in Nederland nog gesteld worden?

Weet je wat ook het gevaar is ... dat vrouwen gaan denken dat mannen ' beesten' zijn die alleen hun *** achterna lopen. Maar beseffen die mannen dat?
Ik besef nu dat ik alle mannen over een kam aan het scheren ben ... maar ik wordt oooooo zoooo moe van die kerels die je met hun ogen aan het uitkleden zijn! Of dat ge**** over de bak (27mc bakkie in mijn vrachtwagen) je zou die mannen eens onderling moeten horen!
Echt hoe er dan over vrouwen wordt gesproken ... ze geven elkaar zelfs over de bak door dat er een kort rokje aan komt (langrijden).
Wat willen ze elkaar eigenlijk bewijzen?

Als vrouw zou je bijna een hoofddoekje willen gaan dragen, MAAR inderdaad dit is de omgekeerde wereld. Die kerels dienen hun klauwen thuis te houden.

Batin
02-10-04, 17:03
.

romeisa18
07-10-04, 13:05
Als iemand in mijn bortst zou knijpen,zou ik hem hoeken.
Dat gaat echt te ver.. vieze oude getrouwde beschimmelde viezerik.

Hawa
07-10-04, 16:41
Dit heb ik ook meegemaakt.Jaren geleden,midden in de binnenstad.Het regende en liep onder mijn plu.Er was een jongen die zomaar tegen mij ging praten.En zoals jij zegt,ik ben ook open mind. Hij liep gewoon met mij mee. Hij was een beetje donker.Ik zou niet weten waar hij weg komt. Maar plotseling kneep hij zo hard in mijn borst.Ja echt. Zo gemeen en die gevoel erbij was echt mensonterend. Hij ging ook gelijk weg. Jaren later zag ik hem weer lopen. Die gast zag er niet uit. Helemaal veranderd allemaal vreselijke puisten. Ik walgde. Straf van God, dacht ik. Maar ik gun niemand de aftakeling. Maar handen thuis.Maar waarom doet iemand zo iets..Nou ja. Het is gewoon een vies mannetje..Die niet deugd in zijn hoofd..Oke doeiiiiiiiiiiiii