PDA

Bekijk Volledige Versie : STILLE TOCHT I.V.M. MOORD op NORDIN BEN SALAH



L@tif@
24-09-04, 00:02
OPROEP:

STILLE TOCHT I.V.M. MOORD OP NORDIN BEN SALAH
PLAATS: MUSEUMPLEIN AMSTERDAM
DATUM: ZATERDAG 25 SEPTEMBER
TIJDSTIP: 14:30 UUR

VERZOEK OM IN HET WIT GEKLEED TE GAAN

http://home.planet.nl/~horss946/nordin/photoalbum/misc/nordin3.jpg

Couscousje
24-09-04, 07:36
Waarom in hemelsnaam?

Die man is nota bene geliquideerd.

Laten we eerst maar eens het onderzoek afwachten.

Ik kan me niet voorstellen dat er een stille tocht georganiseerd wordt voor een eventuele crimineel.

Cc

nard
24-09-04, 07:45
De eerste berichten wijzen in de richting van een liquidatie in de criminele wereld.

En jij vraagt van mij om me in het wit te melden op het museumplein?


Insane ...

:confused:

Couscousje
24-09-04, 07:46
Geplaatst door nard
De eerste berichten wijzen in de richting van een liquidatie in de criminele wereld.

En jij vraagt van mij om me in het wit te melden op het museumplein?


Insane ...

:confused:

Marokkanen ook met hun "briljante" ideeën.

Cc

nard
24-09-04, 07:50
Ik vind het wel boeiend om te zien hoe zelfs t beheer er aan meewerkt door van deze draad een topper te maken.

Uitstekende reden om je subsidie kwijt te raken, denk je niet?

Goodnight
24-09-04, 07:56
Wat een O-N-Z-I-N!!!!!
Wat een ongelofelijke BULLSHIT!!!!

Sorry hoor, ik hoop voor hem dat hij in vrede zal rusten.
Vind het heel erg voor zijn familie en nabestaanden.
Maar ook al is er nog niets onomstotelijk bewezen, hij is potjandorrie GELIQUIDEERD!!!

Ik kan me toch echt niet herinneren dat voor de mensen die de afgelopen keren zijn geliquideerd een stille tocht werd gehouden.

Kom op zeg, wacht eerst even het onderzoek af en dan mag je stille tochten houden tot je erbij neervalt!

Zo maak je je ook niet bepaald geloofwaardig.


Jeetje zeg...me broekt zakt er vanaf!

Couscousje
24-09-04, 07:59
Cc wacht op het eerste 15-jarige Marokkaantje dat ons voor "landverrader" op "ketter" zal uitmaken.

:moe:

Cc

Goodnight
24-09-04, 08:04
Geplaatst door Couscousje
Cc wacht op het eerste 15-jarige Marokkaantje dat ons voor "landverrader" op "ketter" zal uitmaken.

:moe:

Cc

Beter dat dan schijnheilig in het wit gekleed een stille tocht bijwonen voor een man met een dubieuze achtergrond.

Couscousje
24-09-04, 08:06
Deze topic kan naar mijn mening eigenlijk beter geen topper zijn.

Cc

Joesoef
24-09-04, 09:32
:zucht: maroc.nl en haar merkwaardige topper keuze......................

Couscousje
24-09-04, 09:34
Ik geloof dat L@tif@ juist bekend stond om haar vreemde toppers.

Cc

David
24-09-04, 10:32
Bespottelijk. Een stille tocht voor een crimineel. Laten we allemaal dan maar meteen verkleed gaan als Big Willem.

Joesoef
24-09-04, 11:02
'Moord geen criminele afrekening'
Vrijdag, 24 Oktober 2004

De politie gaat er niet meer van uit dat de moord op Nordin Ben Salah een afrekening is in het criminele circuit. Dat zegt Michel van Halderen, coach van de doodgeschoten bokser op www. nhd. nl
Familie en vrienden blijven er heilig in geloven dat zijn dood niets met een criminele afrekening heeft te maken.
Van Halderen denkt dat Nordins dood het gevolg is van een uit de hand gelopen ruzie. "Woensdag werd op TV NoordHolland de dood van Nordin behandeld. De politie gaf toen duidelijk aan niet uit te gaan van een afrekening in het criminele circuit. " De politie wil overigens verder geen commentaar geven.


© 2004 www.AT5.nl



wat is waar..........................

TonH
24-09-04, 11:02
Oeps Joesoef was sneller.... :zwaai:

Couscousje
24-09-04, 11:13
Geplaatst door Joesoef
'Moord geen criminele afrekening'
Vrijdag, 24 Oktober 2004

De politie gaat er niet meer van uit dat de moord op Nordin Ben Salah een afrekening is in het criminele circuit. Dat zegt Michel van Halderen, coach van de doodgeschoten bokser op www. nhd. nl
Familie en vrienden blijven er heilig in geloven dat zijn dood niets met een criminele afrekening heeft te maken.
Van Halderen denkt dat Nordins dood het gevolg is van een uit de hand gelopen ruzie. "Woensdag werd op TV NoordHolland de dood van Nordin behandeld. De politie gaf toen duidelijk aan niet uit te gaan van een afrekening in het criminele circuit. " De politie wil overigens verder geen commentaar geven.


© 2004 www.AT5.nl



wat is waar..........................

De ruzies waar wapens aan te pas komen, zijn voornamelijk ruzies in het criminele circuit.

Cc

Rabi'ah.
24-09-04, 11:40
@ David en Couscousje: Heeft een crimineel geen recht op leven en op een laatste eerbetoon?

Dat je aan zo'n stille toch deelneemt wil niet zeggen dat je het eventuele criminele gedrag van meneer goedkeurt, maar dat je die liquidatie afkeurt. (Herinner de discussies over Driss Arbib vorig jaar)

Wie het ook is, niemand verdient het om op zo'n manier te sterven.

En wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. :student:

Couscousje
24-09-04, 11:48
Geplaatst door Rabi'ah.
@ David en Couscousje: Heeft een crimineel geen recht op leven en op een laatste eerbetoon?

Dat je aan zo'n stille toch deelneemt wil niet zeggen dat je het eventuele criminele gedrag van meneer goedkeurt, maar dat je die liquidatie afkeurt. (Herinner de discussies over Driss Arbib vorig jaar)

Wie het ook is, niemand verdient het om op zo'n manier te sterven.

En wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. :student:

Nee, daar heeft ie geen recht op, Rabi'ah.

:moe:

Waar is de stille tocht voor Klaas Bruinsma?

Cc

Goodnight
24-09-04, 12:27
Rab'iah ben het niet helemaal met je eens.
Niemand weet natuurlijk het fijne ervan af.

Maar er zijn gewoon mensen die hem persoonlijk kennen en die weten in wat voor zaakjes hij zat.
Neem aan dat ze dara niet over zullen liegen.

Niemand verdient het om zo dood te gaan, maar wie met vuur speelt zal zich branden.
Ik vind door het houden van een stille tocht maak je een soort martelaar van hem en dat vind ik niet correct.

Hij is ( waarschijnlijk) gestorven omdat hij bepaalde doelen najaagde en zich in een wereldje begaf waar hij niet behoorde te zijn.

De vergelijking met Driss Arbib vind ik ook krom, alhoewel ik ook die stille toch GROTE ONZIN vond.


Nee ik denk bij een stille tocht toch houden toch aan heel wat anders.Maar niet aan een man die door een liquidatie om het leven is gekomen.

Tomas
24-09-04, 12:32
Wacht de motivatie van de moord nu maar rustg af. Als deze eventeueel racistisch of zogenaamd "zinloos" mocht zijn, kan je altijd nog wat ondernemen. Maar als ik dat foto'tje zo zie, lijkt 't me sterk dat 't racistisch zal zijn geweest.

Goodnight
24-09-04, 12:39
Geplaatst door Tomas
Wacht de motivatie van de moord nu maar rustg af. Als deze eventeueel racistisch of zogenaamd "zinloos" mocht zijn, kan je altijd nog wat ondernemen. Maar als ik dat foto'tje zo zie, lijkt 't me sterk dat 't racistisch zal zijn geweest.

Precies...

Maar waarom lijkt het je sterk dat het een racistische moord zou zijn naar aanleiding van het foto'tje?

Tomas
24-09-04, 12:42
Geplaatst door Goodnight
Precies...

Maar waarom lijkt het je sterk dat het een racistische moord zou zijn naar aanleiding van het foto'tje?

Hij is toch hartstikke blank. Lijkt wel een kaas. Of zie ik dat verkeerd?

ab-stract
24-09-04, 12:51
wacht nu het onderzoek maar, ipv te suggeren. Er is iemand dood gegaan, een beetje respect is wel op zijn plaats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goodnight
24-09-04, 12:55
Geplaatst door Tomas
Hij is toch hartstikke blank. Lijkt wel een kaas. Of zie ik dat verkeerd?

klopt,
zijn nicht werkt hier bij mij en die zet er net zo hollands uit.
volgens sprak ie ook met een onvervalst plat accent.

Goodnight
24-09-04, 13:00
Geplaatst door ab-stract
wacht nu het onderzoek maar, ipv te suggeren. Er is iemand dood gegaan, een beetje respect is wel op zijn plaats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bedoel je dat ten opzichte van de stille tocht?
Vind ik namelijk ook, eerst het onderzoek afwachten!

Voor de rest kan en mag men erover discussieren.het is nu eenmaal een schokkende gebeurtenis en hoewel je idd respect voor de doden dient te tonen moet je ook niet feiten gaan verbloemen.

ab-stract
24-09-04, 13:01
Je hebt gelijk, maar de feiten zijn nog niet bekend.

Marsipulami
24-09-04, 14:38
Ik ben het wel eens met Rabiah. Ook als het om een afrekening in het milieu zou gaan mogen er stille tochten gehouden worden. Ook dat is zinloos geweld waar men aandacht aan mag besteden.

Couscousje
24-09-04, 14:42
Geplaatst door Marsipulami
Ik ben het wel eens met Rabiah. Ook als het om een afrekening in het milieu zou gaan mogen er stille tochten gehouden worden. Ook dat is zinloos geweld waar men aandacht aan mag besteden.

Het onderzoek moet nog uitwijzen of het om zinloos geweld gaat.

Ik vind een afrekening niet onder de noemer "zinloos geweld" vallen.

Cc

mark61
24-09-04, 14:53
Geplaatst door Goodnight
Ik kan me toch echt niet herinneren dat voor de mensen die de afgelopen keren zijn geliquideerd een stille tocht werd gehouden.


Wel begrafenisstoeten die wat uit de hand liepen. Klaas Bruinsma? Nog zo'n criminele Hell's Angel. Iets met witte koetsen en paarden. Politiebegeleiding. Wat is het verschil met een stille tocht dan nog?

Couscousje
24-09-04, 14:57
Geplaatst door mark61
Wel begrafenisstoeten die wat uit de hand liepen. Klaas Bruinsma? Nog zo'n criminele Hell's Angel. Iets met witte koetsen en paarden. Politiebegeleiding. Wat is het verschil met een stille tocht dan nog?

Dat er een doodskist voorop rijdt?

Cc

Goodnight
24-09-04, 15:11
Geplaatst door mark61
Wel begrafenisstoeten die wat uit de hand liepen. Klaas Bruinsma? Nog zo'n criminele Hell's Angel. Iets met witte koetsen en paarden. Politiebegeleiding. Wat is het verschil met een stille tocht dan nog?

ja die stoet liep hier voor mijn werk langs.
Maar ook dat vind ik onzin....ik ben de naam van die vent vergeten.
Hij was geloof ik een van die heineken ontvoerders met wie de Vries vriendjes was.

Goodnight
24-09-04, 15:12
Geplaatst door Couscousje
Dat er een doodskist voorop rijdt?

Cc

:hihi:

mark61
24-09-04, 15:26
Geplaatst door Couscousje
Dat er een doodskist voorop rijdt?

Cc

Das een detail. Het gaat om 'de laatste eer bewijzen' aan iemand die misschien niet zo 'eervol' was. Dat is toch waar deze discussie over gaat? Is een stille tocht voor Nordin terecht?

sjo
24-09-04, 16:22
Geplaatst door Marsipulami
Ik ben het wel eens met Rabiah. Ook als het om een afrekening in het milieu zou gaan mogen er stille tochten gehouden worden. Ook dat is zinloos geweld waar men aandacht aan mag besteden.

Als het hier een afrekening betreft is dat helemaal niet zinloos. Het is in dat geval een mooie opsteker voor de samenleving. Moest veel vaker gebeuren. Afrekeningen in criminele circuits bedoel ik .Buitengewoon zinvol. Voor de slordige lezers : ik beweer niks in de richting van Ben Salah.

gr.
sjo

sjo
24-09-04, 16:24
Geplaatst door Rabi'ah.
@ David en Couscousje: Heeft een crimineel geen recht op leven en op een laatste eerbetoon?

Dat je aan zo'n stille toch deelneemt wil niet zeggen dat je het eventuele criminele gedrag van meneer goedkeurt, maar dat je die liquidatie afkeurt. (Herinner de discussies over Driss Arbib vorig jaar)

Wie het ook is, niemand verdient het om op zo'n manier te sterven.

En wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. :student:

Jij kan alles gebruiken..........

gr.
sjo

Marsipulami
24-09-04, 17:29
Geplaatst door Couscousje
Het onderzoek moet nog uitwijzen of het om zinloos geweld gaat.

Ik vind een afrekening niet onder de noemer "zinloos geweld" vallen.

Cc

Oh vind jij afrekeningen in het misdaadmilieu dan zinvol geweld ? Ik niet hoor, ik vind nagenoeg alle geweld zinloos.

vgeld
24-09-04, 19:32
Geplaatst door Couscousje
Waarom in hemelsnaam?

Die man is nota bene geliquideerd.

Laten we eerst maar eens het onderzoek afwachten.

Ik kan me niet voorstellen dat er een stille tocht georganiseerd wordt voor een eventuele crimineel.

Cc

Ik begrijp het ook niet !
NOEM het geen stille tocht !!!
Wat denk je van afscheids??, eer bewijzen,..etc
Ik word er moe van die stille tochten die geen stille tochten zijn!

dodi_vega
24-09-04, 19:53
Geplaatst door Goodnight
ja die stoet liep hier voor mijn werk langs.
Maar ook dat vind ik onzin....ik ben de naam van die vent vergeten.
Hij was geloof ik een van die heineken ontvoerders met wie de Vries vriendjes was.


Cor van Hout..

mrz
25-09-04, 00:35
Geplaatst door Couscousje
Waarom in hemelsnaam?

Die man is nota bene geliquideerd.

Laten we eerst maar eens het onderzoek afwachten.

Ik kan me niet voorstellen dat er een stille tocht georganiseerd wordt voor een eventuele crimineel.

Cc

Voor jou ook een eerste en tevens laatste waarschuwing. Let dus voortaan op je woorden! [Rambo]

Julien
25-09-04, 11:27
Geplaatst door Couscousje

Waar is de stille tocht voor Klaas Bruinsma?

Cc

idd.. ik vind n stille tocht niet op z'n plaats in dit geval.. waar tegen moet je protesteren?tegen het feit dat je geliquideerd wordt als je een crimineel bent? tja, dat zijn de risico's van het vak denk ik dan..

maar natuurlijk vind ik t vreselijk dat zo'n iemand zo om het leven moet komen, ik wens het niemand toe..maar het is wel de realiteit in de onderwereld.