PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Batman' gearresteerd in Den Haag



Goodnight
24-09-04, 13:10
Uitgegeven: 24 september 2004 12:37

DEN HAAG - Een man die volgens ooggetuigen was gekleed in een Batman-pak, is vrijdag gearresteerd omdat hij op de Utrechtsebaan in Den Haag dreigde te springen. De politie heeft dat vrijdag gezegd.

De man had eerst gedemonstreerd voor de deur van de rechtbank. Toen de politie hem daar probeerde aan te houden, vluchtte hij weg. Even later dreigde hij op de snelweg onder het viaduct te springen.


Volgens ooggetuigen protesteerde hij omdat hij zijn kinderen niet mag zien. Vorige week klom een Brit verkleed als Batman in Londen op de gevel van Buckingham Palace omdat hij zijn kinderen niet mocht zien.

Couscousje
24-09-04, 13:13
'Batman' gearresteerd in Den Haag

DEN HAAG - Een man die volgens ooggetuigen was gekleed in een Batman-pak, is vrijdag gearresteerd omdat hij op de Utrechtsebaan in Den Haag dreigde te springen. De politie heeft dat vrijdag gezegd.

De man had eerst gedemonstreerd voor de deur van de rechtbank. Toen de politie hem daar probeerde aan te houden, vluchtte hij weg. Even later dreigde hij op de snelweg onder het viaduct te springen.

Volgens ooggetuigen protesteerde hij omdat hij zijn kinderen niet mag zien. Vorige week klom een Brit verkleed als Batman in Londen op de gevel van Buckingham Palace omdat hij zijn kinderen niet mocht zien.

Cc

P.S.: Ik ruik een trend...

Bofko
24-09-04, 13:26
Geplaatst door Couscousje

P.S.: Ik ruik een trend...

Zoals een burqa de onderdrukking van de vrouw symboliseert , gaat batmankleding de onderdrukking van de man symboliseren.

mrz
24-09-04, 13:41
Geplaatst door Couscousje

...

P.S.: Ik ruik een trend... [/B]

Je woont naast een koffieshop?

Jij trouwens enig idee sinds wanneer overgave.nl al offline is, of aan wie het overgegeven is? En ja, ik weet het, ik loop een paar jaar achter, en ach, I guess ook wel een paar maanden voor ofzo... :duizelig:

PS: Oh, ik zal vast ook nog wel kanker hebben ofzo... Dus sniff all you like... :melig:

nl-x
24-09-04, 14:33
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=109945 voor de pool :P