PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik draag een Burka !!



vgeld
24-09-04, 18:38
Met een stijlvolle hoofddook (gecombineerd met stijlvolle kleding ) is niets mis mee. Ook een gewone hoofddoek zoals de hoofddoek van de kassameisjes bij Albert Heijn is niets mis mee maar een Burka ! een Burka ! pardon !
Kom niet met je Burka naast mij zitten in de tram, bus of trein want ik kan zo een aansteker(dit is beeldspraak, ga NIET letterlijk iemand in de brand steken) uit mijn hoed toveren.
Toen ik (als student-ober) voor het eerste met Burka-gasten uit het Midden-Oosten te maken kreeg werd ik panisch. Het was op een open terrein van de Floriade. Ik heb geweigerd om die eikel met zijn Burka-slavin en zijn zes kinderen te bedienen. Een collega heeft het gezelschap geholpen. Je had moeten zien hoe de Burka-slavin at; met een hand de Burka omhoog tillen en met een hand eten en na elke hap weer de Burka naar beneden doen laten zakken. Ik werd “de razende Vgeld” . Dit voorval speelde zich af lang voordat de papen en het klootjes volk (LPF-volk) überhaupt maar van macht hadden gedroomd, . …

Zwarte Schaap
24-09-04, 18:51
Wil je nou slijmen of zo? leef en laat leven, alsof jij zo een geweldige gozert bent.

vgeld
24-09-04, 19:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wil je nou slijmen of zo? leef en laat leven, alsof jij zo een geweldige gozert bent.

I have no raison om te slijm en ik ben ook niet van plan om iemand iets aan te doen. Ik heb allen een hekel aan mensen (waaronder Burka's) die niets met deze wereld te maken willen hebben maar zich wel begeven in de gemeenschap. ruimte (weg, school, bib, ziekenhuis, ..etc).

Marsipulami
24-09-04, 20:28
Geplaatst door vgeld
I have no raison om te slijm en ik ben ook niet van plan om iemand iets aan te doen. Ik heb allen een hekel aan mensen (waaronder Burka's) die niets met deze wereld te maken willen hebben maar zich wel begeven in de gemeenschap. ruimte (weg, school, bib, ziekenhuis, ..etc).

Zeurpiet, hoe meer ik mensen zoals jou bezig hoor, des te meer sympathie krijg ik voor dat kledingstuk.

vgeld
24-09-04, 21:01
Geplaatst door Marsipulami
Zeurpiet, hoe meer ik mensen zoals jou bezig hoor, des te meer sympathie krijg ik voor dat kledingstuk.

Suc6! blijf dan uit mijn buurt met je Burka_slavin

Marsipulami
24-09-04, 21:04
Geplaatst door vgeld
Suc6! blijf dan uit mijn buurt met je Burka_slavin

Nee, nee, ik blijf niet uit je buurt. Ik stuur al mijn kennissen die een burka dragen naar je toe. :hihi:

almouqawim
24-09-04, 21:27
Kom niet met je Burka naast mij zitten in de tram, bus of trein want ik kan zo een aansteker(dit is beeldspraak, ga NIET letterlijk iemand in de brand steken) uit mijn hoed toveren.


denk je nou werkelijk dat ze naast een vieze gozer als jij willen gaan zitten. Je hebt een hoge dunk van jezelf.
Je realiseert je ook totaal niet dat je weinig van Driss el Basri verschilt. You know what I mean.

Seif
24-09-04, 21:35
Wat zouden al die Burka-apologeten er van vinden als iemand volledig naakt naast hen kwam zitten?

Zwarte Schaap
24-09-04, 21:41
Geplaatst door vgeld
I have no raison om te slijm en ik ben ook niet van plan om iemand iets aan te doen. Ik heb allen een hekel aan mensen (waaronder Burka's) die niets met deze wereld te maken willen hebben maar zich wel begeven in de gemeenschap. ruimte (weg, school, bib, ziekenhuis, ..etc).

Is de wereld van jou dan ? Bepaal jij wie de openbare ruimte betreedt? Het heet openbare ruimte omdat het voor iedereen openbaar /toegankelijk is, snappie ?

Je uitspraak, ik heb een hekel aan... wat een blabla zeg. Ken jij die mensen? Wat is dat voor domme bullshit? Moet iedereen jou als een prins ontvangen? Do your fokking job en hou op met dat gehersenspoelde subjectiviteit.

Ook dat je de kinderen ratten noemde vond ik hoogst laaghartig.

Siah
24-09-04, 22:34
Geplaatst door Marsipulami
Zeurpiet, hoe meer ik mensen zoals jou bezig hoor, des te meer sympathie krijg ik voor dat kledingstuk.
:knipoog:

Siah
24-09-04, 22:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Is de wereld van jou dan ? Bepaal jij wie de openbare ruimte betreedt? Het heet openbare ruimte omdat het voor iedereen openbaar /toegankelijk is, snappie ?

Je uitspraak, ik heb een hekel aan... wat een blabla zeg. Ken jij die mensen? Wat is dat voor domme bullshit? Moet iedereen jou als een prins ontvangen? Do your fokking job en hou op met dat gehersenspoelde subjectiviteit.

Ook dat je de kinderen ratten noemde vond ik hoogst laaghartig. :wink:

sjaen
24-09-04, 22:55
Wat moet zij zich hier eenzaam voelen.
Triest, zo afgesloten van alles.