PDA

Bekijk Volledige Versie : Parijse politie op de vuist met zoon Kadaffi



Orakel
25-09-04, 15:53
Parijse politie op de vuist met zoon Kadaffi
ANP - Volkskrant


PARIJS - Agenten in Parijs zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag slaags geraakt met lijfwachten van een zoon van de Libische leider Kadaffi, Hannibal Kadaffi. Een agent raakte gewond en twee van de lijfwachten zijn gearresteerd, zo meldden bronnen bij de politie van de Franse hoofdstad.

Hannibal reed met grote snelheid over de Champs-Elysées en negeerde een reeks rode stoplichten. De politie hield hem aan en er ontstond een schermutseling nadat twee auto's met lijfwachten waren gestopt en de lijfwachten zich met de zaak bemoeiden.

Hannibal kon dankzij zijn diplomatieke paspoort zijn weg vervolgen. Een delegatie van de Libische vertegenwoordiging in Parijs heeft zijn verontschuldgingen aangeboden op het desbetreffende politiebureau.

answering
25-09-04, 17:17
Geplaatst door Orakel
Parijse politie op de vuist met zoon Kadaffi
ANP - Volkskrant


PARIJS - Agenten in Parijs zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag slaags geraakt met lijfwachten van een zoon van de Libische leider Kadaffi, Hannibal Kadaffi. Een agent raakte gewond en twee van de lijfwachten zijn gearresteerd, zo meldden bronnen bij de politie van de Franse hoofdstad.

Hannibal reed met grote snelheid over de Champs-Elysées en negeerde een reeks rode stoplichten. De politie hield hem aan en er ontstond een schermutseling nadat twee auto's met lijfwachten waren gestopt en de lijfwachten zich met de zaak bemoeiden.

Hannibal kon dankzij zijn diplomatieke paspoort zijn weg vervolgen. Een delegatie van de Libische vertegenwoordiging in Parijs heeft zijn verontschuldgingen aangeboden op het desbetreffende politiebureau.

Kinderen van dictators msidragen zich vaak in het buitenland, dat zag je ook met Kim Il Sung II.

Ourzazate
25-09-04, 21:30
Geplaatst door answering
Kinderen van dictators msidragen zich vaak in het buitenland, dat zag je ook met Kim Il Sung II.

Daar heb je helemaal gelijk in...:). Het was slechts recent dat een op macht en geld beluste zoon van IJzeren Heks Margaret Thatcher een Afrikaans landje wilde overvallen, gijzelen en beroven. Alsof dat arme Afrikaans volk al niet genoeg heeft geleden onder de westerse imperialistische en zionistisch gezinde dictaturen...:jammer:.

Daar stelt een vechtpartijtje tegen die klote corrupte Franse politiemannen niets bij voor vind je niet...:).

Julien
25-09-04, 21:42
Geplaatst door Ourzazate
Daar stelt een vechtpartijtje tegen die klote corrupte Franse politiemannen niets bij voor vind je niet...:).

Doe eens normaal! Die Hannibal wist zich niet te gedragen, hij heeft nog geluk gehad dat ie niet een straf heeft gehad..alleen maar omdat zijn pappie Khaddafi heet!

Ourzazate
25-09-04, 21:47
Geplaatst door Julien
Doe eens normaal! Die Hannibal wist zich niet te gedragen, hij heeft nog geluk gehad dat ie niet een straf heeft gehad..alleen maar omdat zijn pappie Khaddafi heet!


Ik kon jouw reactie natuurlijk van kilometers aan zien komen...:). Je hebt helemaal gelijk, de Franse politiemannen zijn ware lieverdjes. Zo lang ze die stick maar niet gebruiken. Als je eens wist hoeveel klappen ik van ze heb ontvangen alleen maar omdat ik op de verkeerde plaats op het verkeerde moment was...:p.

Julien
25-09-04, 21:50
Geplaatst door Ourzazate
Ik kon jouw reactie natuurlijk van kilometers aan zien komen...:). Je hebt helemaal gelijk, de Franse politiemannen zijn ware lieverdjes. Zo lang ze die stick maar niet gebruiken. Als je eens wist hoeveel klappen ik van ze heb ontvangen alleen maar omdat ik op de verkeerde plaats op het verkeerde moment was...:p.

ben je Frans? :) :argwaan: ik geef toe dat er veel gestoorde sadisten tussen de Franse politie zitten! maar ja, dat heb je in elk land..ik heb ook slechte ervaring met de Turkse politie..maar ik noem niet alle Turkse politie-agenten corrupt!

Zeg, waar in Frankrijk was dat..Lyon?Paris?Marseille?

Afrux
25-09-04, 22:14
Geplaatst door Ourzazate
Ik kon jouw reactie natuurlijk van kilometers aan zien komen...:). Je hebt helemaal gelijk, de Franse politiemannen zijn ware lieverdjes. Zo lang ze die stick maar niet gebruiken. Als je eens wist hoeveel klappen ik van ze heb ontvangen alleen maar omdat ik op de verkeerde plaats op het verkeerde moment was...:p.

Waar ik me aan erger, is het feit dat je probeert d.m.v. beschuldigingen aan de politie in Frankrijk, de Dictatuur Qaddafi probeert te verdedigen.

Ourzazate
25-09-04, 22:20
Geplaatst door Julien
ben je Frans? :) :argwaan: ik geef toe dat er veel gestoorde sadisten tussen de Franse politie zitten! maar ja, dat heb je in elk land..ik heb ook slechte ervaring met de Turkse politie..maar ik noem niet alle Turkse politie-agenten corrupt!

Zeg, waar in Frankrijk was dat..Lyon?Paris?Marseille?

Daar heb je helemaal gelijk in, in elk land heb je foute politiemensen...:). Ik heb enkele jaren in Frankrijk gewoond...:).

Dat was trouwens in Parijs, maar in veel Franse departementen heb je van die foute ambtenaren zitten. Rennes vond ik weer super meevallen...:).

Ourzazate
25-09-04, 22:24
Geplaatst door Afrux
Waar ik me aan erger, is het feit dat je probeert d.m.v. beschuldigingen aan de politie in Frankrijk, de Dictatuur Qaddafi probeert te verdedigen.

Het zijn slechts stemmetjes in je hoofd die jou dat wijsmaken beste Afrux...:). Ik probeer helemaal niets te verdedigen. Een hele goede Libische Amazigh vriend van mij heeft zijn voltallige familie verloren. In Libië door Khadaffi uitgeroeid vanwege hun afkomst...

Julien
25-09-04, 22:43
Geplaatst door Ourzazate
Daar heb je helemaal gelijk in, in elk land heb je foute politiemensen...:). Ik heb enkele jaren in Frankrijk gewoond...:).

Dat was trouwens in Parijs, maar in veel Franse departementen heb je van die foute ambtenaren zitten. Rennes vond ik weer super meevallen...:).

ja vergeet niet dat je de noordelijke quartiers van Paris echt ghettovorming hebt die je kunt vergelijken met New York of LA. Er loopt daar idd ook vreemde politie rond, maar het is daar dan ook ECHT gevaarlijk!
mijn opa is zelfs een keer in elkaar geslagen door een agent omdat hij weigerde zijn ID te laten zien..groot gelijk had 'ie, want hij werd als enige in een menigte mensen gevraagd..waarschijnlijk zagen ze in hem een arabier ofzo, ik kan hier ook erg boos van worden.

Rennes ken ik niet. Sowieso heb ik een hekel aan de Franse Noord-West kust (Bretagne, Normandie etc.) . Het regent er te veel en de mensen vind ik daar weer behoorlijk gesloten :D

ik zelf heb ook in Parijs gewoond..in La Frette (dep. de la Seine), 1 van de noordelijkste voorsteden van Parijs. wel eens van gehoord?

Ourzazate
27-09-04, 14:59
Geplaatst door Julien
ja vergeet niet dat je de noordelijke quartiers van Paris echt ghettovorming hebt die je kunt vergelijken met New York of LA. Er loopt daar idd ook vreemde politie rond, maar het is daar dan ook ECHT gevaarlijk!
mijn opa is zelfs een keer in elkaar geslagen door een agent omdat hij weigerde zijn ID te laten zien..groot gelijk had 'ie, want hij werd als enige in een menigte mensen gevraagd..waarschijnlijk zagen ze in hem een arabier ofzo, ik kan hier ook erg boos van worden.

Rennes ken ik niet. Sowieso heb ik een hekel aan de Franse Noord-West kust (Bretagne, Normandie etc.) . Het regent er te veel en de mensen vind ik daar weer behoorlijk gesloten :D

ik zelf heb ook in Parijs gewoond..in La Frette (dep. de la Seine), 1 van de noordelijkste voorsteden van Parijs. wel eens van gehoord?

Die politie daar is niet alleen vreemd, maar ook levensgevaarlijk...:). Wat jouw opa is overkomen gebeurt heel vaak in Frankrijk. Liberté, egalité en fraternité was het toch...:jammer:.

Ken je Rennes niet? Je weet niet wat je mist! Rennes vind ik zelfs leuker dan Parijs... En als er in Frankrijk een stad is waar de mensen open en gastvrij zijn dan is het Rennes wel. In Frankrijk zijn de mensen op zich veeeeeeel beleefder, eerlijker, opener en gastvrijer dan hier in Nederland, maar dat zie ik toch echt altijd terug in Rennes...:). Leuke studentenstad trouwens, doet me denken aan Groningen...:).

La Frette ken ik wel, volgens mij ook wel geweest. Leuk wonen aan het water dacht ik...:). Ik heb enige tijd in Sarcelles gewoond (gaarheid) en toen in de 14e van Parijs (heerlijk), dichtbij metrostation Alésia...:).

answering
27-09-04, 15:40
Geplaatst door Ourzazate
Het zijn slechts stemmetjes in je hoofd die jou dat wijsmaken beste Afrux...:). Ik probeer helemaal niets te verdedigen. Een hele goede Libische Amazigh vriend van mij heeft zijn voltallige familie verloren. In Libië door Khadaffi uitgeroeid vanwege hun afkomst...


Dat is precies het verschil: een mep van een politieagent (meestal nog terecht ook) en uitgeroeid worden.

nl-x
27-09-04, 21:07
Geplaatst door Julien
ik heb ook slechte ervaring met de Turkse politie..maar ik noem niet alle Turkse politie-agenten corrupt!
Nou... sta mij toe... Alle politie-agenten in Marokko zijn corrupt!


Geplaatst door Julien
waarschijnlijk zagen ze in hem een arabier ofzo, ik kan hier ook erg boos van worden.
Leuk zeg ... woorden uit context trekken :D

Julien
27-09-04, 21:56
Geplaatst door nl-x
Leuk zeg ... woorden uit context trekken :D

:) foei!

Hamza-T
28-09-04, 09:50
Kha-da-Fietsen man

Al Sawt
28-09-04, 13:39
Jammer dat de zoon van die gestoorde maniak, zijn weg kon vervolgen.

Waarom bezit een zoon van een dictator, over een diplomatieke passpoort?

mark61
28-09-04, 15:07
Geplaatst door Al Sawt
Jammer dat de zoon van die gestoorde maniak, zijn weg kon vervolgen.

Waarom bezit een zoon van een dictator, over een diplomatieke passpoort?

Omdat hij ws. een baantje op de ambassade heeft. Wat moet je anders met zo'n lapzwans? Als je niks kan, kan je altijd nog in de diplomatieke dienst.

Al Sawt
28-09-04, 15:51
Geplaatst door mark61
Omdat hij ws. een baantje op de ambassade heeft. Wat moet je anders met zo'n lapzwans? Als je niks kan, kan je altijd nog in de diplomatieke dienst. Doet me denken aan zijn andere zoon Saad of Saif dingens Khaddafi. Die gingen in Wenen studeren en nam zijn collectie wilde tijgers mee. Die werden door de Oostenrijkse douane -op grond van verbod van het smokkelen van exotische dieren-meteen in beslag genomen en doorgestuurd naar de dierentuin van Wenen. Maar op die verbod zat 5 jr. straf op. Maar op grond van zijn dip. pass. kon ie gewoon gaan studeren.

Kortom: Hij kwam als student binnen en niet als diplomaat. Dus waarom wordt zijn diplomatieke pass. geaccepteerd?

mark61
28-09-04, 16:02
Geplaatst door Al Sawt
Doet me denken aan zijn andere zoon Saad of Saif dingens Khaddafi....Kortom: Hij kwam als student binnen en niet als diplomaat. Dus waarom wordt zijn diplomatieke pass. geaccepteerd?

:hihi: Ik geloof dat landen niet elkaars 'diplomatenbeleid' kritiseren. Het enige wat je kan doen is een land verzoeken iemand terug te halen. Dat gebeurt dan ook wel, maar dan heb je flink ruzie.

Bofko
28-09-04, 16:07
En dan was er toch ook nog een zoon die bij een Italiaanse profclub voetbalt of voetbalde ? Ondanks zijn gebrek aan talent.

Dus dankzij pa's nieuwe koers + veel geld, kunnen de zonen al hun fantasieen waar maken. :loens:

mark61
28-09-04, 17:37
Geplaatst door Bofko
En dan was er toch ook nog een zoon die bij een Italiaanse profclub voetbalt of voetbalde ? Ondanks zijn gebrek aan talent.

Dus dankzij pa's nieuwe koers + veel geld, kunnen de zonen al hun fantasieen waar maken. :loens:

Ja das waar ook. Doet ie ook aan adoptie?