PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie kijkt er nu naar Nova?



taouanza
25-09-04, 21:49
' We hadden hun land moeten binnenvallen hun leiders moeten vermoorden en bekeren tot het Christendom'

Zegt de blonde lieftallige gast.

En de presentator lacht.
Zoals hij zou lachen dat een moslim zou doen?:strik:



Als ik zie hoe denigrerend Nova tegen moslims doet en belerend en dan zie ik hoe de presentator vrolijk lacht met een blonde nazi.

Wat moet ik in Godsnaam hier van denken????

Zwarte Schaap
25-09-04, 21:57
Geplaatst door taouanza
' We hadden hun land moeten binnenvallen hun leiders moeten vermoorden en bekeren tot het Christendom'

Zegt de blonde lieftallige gast.

En de presentator lacht.
Zoals hij zou lachen dat een moslim zou doen?:strik:



Als ik zie hoe denigrerend Nova tegen moslims doet en belerend en dan zie ik hoe de presentator vrolijk lacht met een blonde nazi.

Wat moet ik in Godsnaam hier van denken????

Ik zit naar Nederland 1 te kijken hier wordt getoond hoe prive bedrijven betrokken worden bij de oorlogsvoering van de Amerikanen in Irak.

barfly
25-09-04, 22:05
En dat kan allemaal zomaar op NL TV???

Julien
25-09-04, 22:12
Geplaatst door taouanza
Als ik zie hoe denigrerend Nova tegen moslims doet en belerend en dan zie ik hoe de presentator vrolijk lacht met een blonde nazi.

Wat moet ik in Godsnaam hier van denken????

doet Nova denigrerend of zijn het meer de personen die ze interviewen die denigrerend doen?

ik denk het laatste.

ik heb die bewuste scene niet gezien, maar het zou idd erg vreemd zijn als die presentator lief gaat lachen als die vrouw zegt dat alle moslims uitgeroeid moeten worden.

taouanza
25-09-04, 22:21
Geplaatst door Julien
doet Nova denigrerend of zijn het meer de personen die ze interviewen die denigrerend doen?

ik denk het laatste.



Nou dan denk ik dat je me dat ff moet gaan uitleggen.:moe:
Die muts van een Polak kijkt moslims aan of ze een kind op heterdaad heeft betrapt. Foei foei foei.
Muts !



ik heb die bewuste scene niet gezien, maar het zou idd erg vreemd zijn als die presentator lief gaat lachen als die vrouw zegt dat alle moslims uitgeroeid moeten worden.



Het was een blonde aantrekkelijke vrouw. Ze zei bekeren tot het Christendom niet uitroeien.
Ze kreeg geen enkel kritische vraag.:kotsen:

taouanza
25-09-04, 22:25
Geplaatst door barfly
En dat kan allemaal zomaar op NL TV???

volgens mij kan het alleen op NLTV.:moe:

Jij vindt het zeker wel normaal dat hij haar geen enkel kritische vraag stelde bijvoorbeeld waar ze het recht vandaan haalde om een land binnen te vallen en er op los te bekeren?

Zeker als ik zag hoe die Polakmuts met Ephemenco Ali Eddaoudi in een hoek probeerden te duwen en hem woorden in de mond te stoppen.
En die Ephemenco hem nog beschuldigde van verbaal geweld.

Denigrende zelfingenomenheid.Tfoe!

Julien
25-09-04, 22:35
Geplaatst door taouanza
Nou dan denk ik dat je me dat ff moet gaan uitleggen.:moe:
Die muts van een Polak kijkt moslims aan of ze een kind op heterdaad heeft betrapt. Foei foei foei.
Muts !

Het was een blonde aantrekkelijke vrouw. Ze zei bekeren tot het Christendom niet uitroeien.
Ze kreeg geen enkel kritische vraag.:kotsen:

ach die Clairy Polak kijkt nu eenmaal altijd wazig uit haar ogen..dat had ze nu ook weer gedaan hoor denk ik..

barfly
25-09-04, 22:35
Geplaatst door taouanza
volgens mij kan het alleen op NLTV.:moe:

Jij vindt het zeker wel normaal dat hij haar geen enkel kritische vraag stelde bijvoorbeeld waar ze het recht vandaan haalde om een land binnen te vallen en er op los te bekeren?

Zeker als ik zag hoe die Polakmuts met Ephemenco Ali Eddaoudi in een hoek probeerden te duwen en hem woorden in de mond te stoppen.
En die Ephemenco hem nog beschuldigde van verbaal geweld.

Denigrende zelfingenomenheid.Tfoe!

Ik heb alles gemist...Jij hebt je kennelijk nogal geergerd? :haha:

Wizdom
25-09-04, 22:36
Geplaatst door Lewis Moon
Wat voor vraag zou jij dan aan haar gesteld hebben? Nu weten we tenminste hoe een deel van de Amerikanen erover denkt en we kunnen overwegen of er misschien toch iets in zit. Deze blonde dame stelde de zaken duidelijk aan de orde. Haar standpunten waren wel een beetje extreem maar in een verkiezingsstrijd worden de zaken vaak scherp gesteld. Zo gaat dat in een democratie. Bovendien waren haar standpunten toch minder extreem dan die van sommige anderen die we wel eens horen over gewapende jihad enzo.

Misschien waren ze voor jou oren minder extreem maar voor mij was het schokkend...

Minstens net zo schokkend als die slecht uitziende goedkope big producerende film maker...

taouanza
25-09-04, 22:36
Geplaatst door Lewis Moon
Wat voor vraag zou jij dan aan haar gesteld hebben? Nu weten we tenminste hoe een deel van de Amerikanen erover denkt en we kunnen overwegen of er misschien toch iets in zit. Deze blonde dame stelde de zaken duidelijk aan de orde. Haar standpunten waren wel een beetje extreem maar in een verkiezingsstrijd worden de zaken vaak scherp gesteld. Zo gaat dat in een democratie. Bovendien waren haar standpunten toch minder extreem dan die van sommige anderen die we wel eens horen over gewapende jihad enzo.


Kun je niet ff doen alsof ze een moslim was die een Christenland wil binnenvallen en de leiders vermoorden en burgers bekeren.

Ipv hier mijn intelligentie te beledigen met je flauwekul.


Ze had het over jihad, Einstein! Een Christelijke Jihad, een Kruistocht.

taouanza
25-09-04, 22:37
Geplaatst door barfly
Ik heb alles gemist...Jij hebt je kennelijk nogal geergerd? :haha:

Ja aan die intervieuwer van niks.

Siah
25-09-04, 22:38
Geplaatst door taouanza
' We hadden hun land moeten binnenvallen hun leiders moeten vermoorden en bekeren tot het Christendom'

Zegt de blonde lieftallige gast.

En de presentator lacht.
Zoals hij zou lachen dat een moslim zou doen?:strik:



Als ik zie hoe denigrerend Nova tegen moslims doet en belerend en dan zie ik hoe de presentator vrolijk lacht met een blonde nazi.

Wat moet ik in Godsnaam hier van denken????

taouanza
25-09-04, 22:39
Geplaatst door Julien
ach die Clairy Polak kijkt nu eenmaal altijd wazig uit haar ogen..dat had ze nu ook weer gedaan hoor denk ik..

Dat was het nou juist ze keek niet wazig naar Eddouidi ze keek streng met haar kin in haar hals zoals een schooljufvrouw naar een kind kijkt die iets stouts heeft gedaan.

Maar dit keer was het niet Polak het was een man.

taouanza
25-09-04, 22:40
Geplaatst door Siah



Kun je niet 1 fototopic maken?

taouanza
25-09-04, 22:47
Geplaatst door Lewis Moon
Je moet niet vergeten dat ze deze zin schreef op de avond van 9/11. Toen was iedereen uit zijn doen, ook veel anderen, als ik het goed begrepen heb (maar dan op een andere manier.) Even voor de goede orde, mocht je denken dat ik het met haar uitspraak eens ben, dat is niet het geval.

Neem me niet kwalijk dat ik de Intelligentie van Uwe Majesteit heb beledigd.

Ik vergeet niks!
Ik vergeet vooral niet hoe men zou reageren als het een uitspraak van een moslim was.
Ongeacht of het een moslim was in het westen of een moslim die net een raket op zijn huis heeft gekregen.
Een moslim kan never nooit met zo'n uitspraak wegkomen.



Alle moslims bekeren, dat lukt toch niet.

Dus je bent het wel eens met idee alleen acht je het onmogelijk. Maar als het kon zag je er wel wat in.

Julien
25-09-04, 22:50
ik heb me eerder geergerd aan Knevel op zaterdag.. heb je dat niet gezien, Touanza?

taouanza
25-09-04, 22:52
Geplaatst door Julien
ik heb me eerder geergerd aan Knevel op zaterdag.. heb je dat niet gezien, Touanza?


Nee ik ben geen masochist .:strik:

taouanza
25-09-04, 22:54
Geplaatst door Lewis Moon
Ja, maar laten we dan niet het christendom nemen maar bijvoorbeeld het hindoeïsme. Dat is een mooie, neutrale, vreedzame godsdienst.

Nee christendom
Ze wil de landen binnenvallen de leiders vermoorden en bekeren tot het Christendom(go democratie go)

Ja wat eigenlijk?
Wil je de moslims bekeren tot het hindoeisme?

En jij denkt dat ik niks weet over hindoeisme he anders kwam je niet weer met flauwekul maar stick to the topic.
Moslims bekeren tot het Christendom.

Julien
25-09-04, 22:56
Geplaatst door taouanza
Nee ik ben geen masochist .:strik:

:D

maar goed, bij die Knevel was dus een filmpje te zien met alle bomaanslagen van de laatste tijd onder een dreigend muziekje en steeds na een bomaanslag werd er gemeld: "daders: moslims"

en dan gaan die sukkels ook nog ff het Palestina-conflict er bij halen..jah, dat heeft lekker veel met Ben Laden te maken :vreemd:

ik vond die reportage van Knevel echt stemmingmakerij.

taouanza
25-09-04, 23:00
Geplaatst door Julien
:D

maar goed, bij die Knevel was dus een filmpje te zien met alle bomaanslagen van de laatste tijd onder een dreigend muziekje en steeds na een bomaanslag werd er gemeld: "daders: moslims"

en dan gaan die sukkels ook nog ff het Palestina-conflict er bij halen..jah, dat heeft lekker veel met Ben Laden te maken :vreemd:

ik vond die reportage van Knevel echt stemmingmakerij.


Ik heb een keer gekeken ze gingen met een geheime camera taxipassagiers filmen in Syrie of Jordanie volgens mij.
Volgens Knevel deden ze schokkende ontdekkingen nou ik werd wel nieuwsgierig.
Nou weet je wat zo schokkend wa?
De mensen waren ontevreden over hun regering :schok:


Dat is inderdaad schokkend als je de hele tijd roept dat moslims haatdragende kuddeschapen zijn die hun leiders blindelings volgen in hun haat tegen het westen.
Dan is het inderdaad schokkend om te zien dat moslims ook gewone burgers zijn die meer bezig zijn met hun welzijn en dat van hun kinderen en ontevreden zijn over een regering die niet naar hun luistert.

Siah
25-09-04, 23:55
Geplaatst door taouanza
Kun je niet 1 fototopic maken?


er zijn velen die niet geinteresseerd zijn in mijn fotos en artikels,
..so die moeten ook ruimte hebben om naar hun eigene smaak en ..wat te plaatsen.

heb je hem genegeerd of opgeslagen? :hardlach:
het was eigenlijk een coole aantwoord op al dat drukmakingen over een idioot op tv. :nerveus:


"Wat moet ik in Godsnaam hier van denken????" zei je;

/.. hier gaat om de foto,

taouanza
26-09-04, 00:01
Geplaatst door Siah
er zijn velen die niet geinteresseerd zijn in mijn fotos en artikels,
..so die moeten ook ruimte hebben om naar hun eigene smaak en ..wat te plaatsen.

heb je hem genegeerd of opgeslagen? :hardlach:
het was eigenlijk een coole aantwoord op al dat drukmakingen over een idioot op tv. :nerveus:


"Wat moet ik in Godsnaam hier van denken????" zei je;

/.. hier gaat om de foto,


nou er zitten leuke fotos tussen dus mischien wel
en als ze die niet leuk vinden dan is het ook niet leuk om daar tig topics over te openen.