PDA

Bekijk Volledige Versie : vergevenis

amber
28-09-04, 15:34
hallo ik weet niet hoe ik moet beginnen maar heb 1 vraag. om te beginnen ik ben een moslima 29 jaar ben getrouwt voor de marokaanse wet en woon al een paar maanden alleen mijn man heeft me verlaten .we zijn nog niet gescheiden volgens de islam maar we leven apart ik wil niet van hem scheiden omdat ik nog van hem hou. maar ik heb een grote fout gemaakt moge allah mijn vergeven hoop ik .ik heb mijn man bedrogen om te zoenen met een andere man het was maar eenmalig maar heb veel spijt mijn man weet van niks maar ik heb erge schuld gevoelens .ik zou graag willen weten hoe ik mijn dounoeb kan zuiveren volgens de islaam wat moet ik doen zodat allah mij kan vergeven. please kan iemand mij helpen . ik heb er alles voor over ik kan niet meer slapen van mijn geweten. groetjes de gezondigde

Rakia2004
28-09-04, 19:23
Salamou alaikom wa rahmatullah wa barakatou zus

Ik hoop dat het gaat zus inchAllah... Zus om je zich te vergeven, dan moet je smeekbede op zeggen en véél bidden en vergiffenis vragen, maar echt uit je hart. Desnoods laat je zovéél tranen uit tijdens je gebed, dat is goed een positief teken! Dus zus lees zoveel mogelijk smeekbeden en bidt véél, smorgens, smiddags, savonds, middernacht.. En inchAllah komt alles goed uit.. En vraag hulp aan Allah om je man terug te krijgen inchAllah

Hou je goed inchAllah en inchAllah met de wil Van Allah komt alles goed, maar je moet je best doen

Assalamou alaikom wa rahmatullah wa barakatou Zus

Ougtekom fie Dien inchAllah

Rakia

nari
29-09-04, 11:56
Geplaatst door amber
hallo ik weet niet hoe ik moet beginnen maar heb 1 vraag. om te beginnen ik ben een moslima 29 jaar ben getrouwt voor de marokaanse wet en woon al een paar maanden alleen mijn man heeft me verlaten .we zijn nog niet gescheiden volgens de islam maar we leven apart ik wil niet van hem scheiden omdat ik nog van hem hou. maar ik heb een grote fout gemaakt moge allah mijn vergeven hoop ik .ik heb mijn man bedrogen om te zoenen met een andere man het was maar eenmalig maar heb veel spijt mijn man weet van niks maar ik heb erge schuld gevoelens .ik zou graag willen weten hoe ik mijn dounoeb kan zuiveren volgens de islaam wat moet ik doen zodat allah mij kan vergeven. please kan iemand mij helpen . ik heb er alles voor over ik kan niet meer slapen van mijn geweten. groetjes de gezondigde

Assalamu 3alajkum
Ik ga zeggen tegen je dat je vooral tegen niemand moet vertellen ook je man niet, ook als dwingt om te zweren gewoon doen.
En zeker ttawbah wat Rakia2004 had gezegd.
Ik hoop dat het alles goed komt in sha-allah