PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse Werknemer Gezocht



Vriend
29-09-04, 13:24
Hierbij een functie omschrijving van de positie Community Consultant voor de Marokaanse gemeenschap en ook een paar karaktereigenschappen waar wij naar op zoek zijn:

Functie omschrijving

-Adviseren in gebruik van Media (radio, tv, print) waarmee de Marokkaanse gemeenschap bereikt kan worden

-Opzoek gaan en informeren naar evenementen die plaatsvinden in Nederland waar veel Marokanen komen

-Promotie-acties begeleiden en coördineren en zelf ook bereid zijn promotie (oa sampling) te doen over het hele land

-Concurrentie op de markt in de gaten houden en er over rapporteren

-Peilen van de perceptie van het produkt bij de Marokaanse gemeenschap

-Adviseren in promotie-acties van dit produkt gericht op de Marokaanse gemeenschap



Eigenschappen:

-Man van 30+ die contacten heeft met de verschillende generaties Marokkanen in de samenleving

-pro-actief met gevoel voor marketing -mobiel, rijbewijs het liefst met een auto

-Kennis en inzicht van de marokaanse gemeenschap in Nederland. Weten wat er speelt en het woon/leefgedrag van de verschillende generaties

-Begrip van het financiële product en het vermogen dit product op een tactvolle manier onder de aandacht te brengen



Nog een tweede omschrijving:

Wij zijn op zoek naar een Marokaanse Community Consultant. Het liefst zoeken wij een man boven de 30 jaar die dicht bij de Marokkaanse gemeenschap staat en inzicht en vermogen heeft om pro actief met ideëen te komen waarmee wij onze doelgroep kunnen bereiken. Hij zal een vastgesteld aantal uren per week voor ons werken.



Bel me als je nog vragen hebt,

Tot snel,

Nicolien Kamp
Vestigingsmanager


Intergom Uitzendbureau


Bedrijvencentrum Lombok/Niasstraat 1

3531 WR Utrecht



É + 31 - (0)30 - 291 99 22

É + 31 - (0)6- 518 37 940

Ê + 31 - (0)30 - 291 99 25

Goodnight
29-09-04, 13:27
Geplaatst door Vriend
Hierbij een functie omschrijving van de positie Community Consultant voor de Marokaanse gemeenschap en ook een paar karaktereigenschappen waar wij naar op zoek zijn:

Functie omschrijving

-Adviseren in gebruik van Media (radio, tv, print) waarmee de Marokkaanse gemeenschap bereikt kan worden

-Opzoek gaan en informeren naar evenementen die plaatsvinden in Nederland waar veel Marokanen komen

-Promotie-acties begeleiden en coördineren en zelf ook bereid zijn promotie (oa sampling) te doen over het hele land

-Concurrentie op de markt in de gaten houden en er over rapporteren

-Peilen van de perceptie van het produkt bij de Marokaanse gemeenschap

-Adviseren in promotie-acties van dit produkt gericht op de Marokaanse gemeenschap



Eigenschappen:

-Man van 30+ die contacten heeft met de verschillende generaties Marokkanen in de samenleving

-pro-actief met gevoel voor marketing -mobiel, rijbewijs het liefst met een auto

-Kennis en inzicht van de marokaanse gemeenschap in Nederland. Weten wat er speelt en het woon/leefgedrag van de verschillende generaties

-Begrip van het financiële product en het vermogen dit product op een tactvolle manier onder de aandacht te brengen



Nog een tweede omschrijving:

Wij zijn op zoek naar een Marokaanse Community Consultant. Het liefst zoeken wij een man boven de 30 jaar die dicht bij de Marokkaanse gemeenschap staat en inzicht en vermogen heeft om pro actief met ideëen te komen waarmee wij onze doelgroep kunnen bereiken. Hij zal een vastgesteld aantal uren per week voor ons werken.



Bel me als je nog vragen hebt,

Tot snel,

Nicolien Kamp
Vestigingsmanager


Intergom Uitzendbureau


Bedrijvencentrum Lombok/Niasstraat 1

3531 WR Utrecht



É + 31 - (0)30 - 291 99 22

É + 31 - (0)6- 518 37 940

Ê + 31 - (0)30 - 291 99 25

Dit mag niet: sexe en leeftijdsdiscriminatie!!!

en ik wilde nog wel reageren ook nog :ego:

Vriend
29-09-04, 13:54
Ik vond het ook flauw dat ze alleen maar een man zoeken.Maar kijk een Marokkaanse man heeft nou eenmaal meer toegang tot de Marokkaanse gemeenschap dan een vrouw want het is een mannenwereld.

Goodnight
29-09-04, 13:57
Geplaatst door Vriend
Ik vond het ook flauw dat ze alleen maar een man zoeken.Maar kijk een Marokkaanse man heeft nou eenmaal meer toegang tot de Marokkaanse gemeenschap dan een vrouw want het is een mannenwereld.

Damn! :moe: en dan komt er volgende week weer een berichtje in de krant dat moslims anti-vrouw zijn.Vind je het gek als je het zo in stand houdt!

En geloof me, de Marokkaanse man kan het heus wel hebben als er een vrouw op het toneel verschijnt.

Echt heel heel verkeerd is dit!

Maar het mag echt niet wat ze doen: je mag geen leeftijd of sexe voorkeur vermelden in vacatures......moeten ze toch wel weten bij dat uitzendbureau?

Vriend
29-09-04, 14:02
Hey luister mevrouw goodnight zuster...kijk je gaat geen rechtszaak aanspannen ofzo tegen die gasten van het uitzendbureau, het zijn vrienden van me....doe me dat aub niet aan ;)...ik wilde ze ze zehma helpen

Goodnight
29-09-04, 14:05
Geplaatst door Vriend
Hey luister mevrouw goodnight zuster...kijk je gaat geen rechtszaak aanspannen ofzo tegen die gasten van het uitzendbureau, het zijn vrienden van me....doe me dat aub niet aan ;)...ik wilde ze ze zehma helpen

ik versta gewoon mijn vak.Ik werk op een P&O afdeling en het eerste wat je leert is dat dit dus not-done is!

:hihi: je kan ze helpen door te vermelden dat wat zij doen niet mag: sexe en leeftijd vermelding.

Kan ik namelijk ook een kansje wagen....dan wil ik er wel over nadenken om de klacht in te trekken.:ego:

Goodnight
29-09-04, 14:06
p.s vanwaar zuster en zehma...je bent niet eens Marokkaans man!

Vriend
29-09-04, 14:11
ik ben toevallig wel marokkaan.:p

Goodnight
29-09-04, 14:21
Geplaatst door Vriend
ik ben toevallig wel marokkaan.:p

oops...smehli a sa7bi voor de belediging :hihi:

Vriend
29-09-04, 14:32
ki7 ki7 ki7 :hihi:

Goodnight
29-09-04, 14:33
Geplaatst door Vriend
ki7 ki7 ki7 :hihi:

:rolleyes:


:duivels:

Vriend
29-09-04, 14:34
hihihehehahahaahahhohohhehehahaha....:hihi:

Hninanl
29-09-04, 14:44
Des te kwalijker datje hieraan meewerkt.

Ik ben het geheel eens met Goodnight. Pure discriminatie en bovendien bewuste achterstelling van vrouwen.

PS: Ik begrijp dat het hier gaat om een financieel product? Weten deze klunzen dan niet dat bij het marokkaanse gezin de vrouw de financieen regelt? Als het salaris is gestort mag de vrouw het uitgeven :lole:

Of hebben wij het hier over misschien over hypotheken die ze nu "op maat" willen aanbieden aan moslims ivm riba?
Tuurlijk vrouwen hebben alleen maar verstand van het aanrecht niet?

Wat een sukkels, geen goed woord voor over!

Ze verdienen een klacht bij het meldpunt discriminatie! Maar goed, omdat je het zo aardig vraagt....

Vriend
29-09-04, 14:46
eyyy doe niet zo gek...en nee het gaat niet om een hypotheek want dan zou ik het niet geplaatst hebben.het gaat om mensen die op een financieel atractieve manier geld naar familieleden in het buitenland willen verzenden.....en aub geen meldingen bij anti discriminatie ofzo doe effe niet zo gek....help liever een broeder aan het werk...misschien ken je iemand?

Hninanl
29-09-04, 14:51
iwaa safi, rustig rustig....ik wil geen zenuwinzinking op mijn geweten hebben.

Tuurlijk moeten mijn broeders gewoon solliciteren en inshallah wordt een broeder aangenomen.

Ik reageerde alleen maar op de stompzinnige wervingscampagne. Dit zegt iets over de opdrachtgever en het uitzendbureau die deze opdracht dusdanig accepteert.

Verder heb ik zelf een hele leuke baan, maar ja net als goodnight, ben ik werkzaam als P&O adviseur en als ik dit dan lees, jeuken mijn vingers.

Maak je niet druk, je hebt oprechte intenties dus dat is voldoende voor mij.

Vriend
29-09-04, 14:53
Bedankt...weetje je bent best wel gevat voor een vrouw dan he......geintjeeeeeeee hihihhehehehaahahahohoh :hihi:

Goodnight
29-09-04, 15:00
compleet het pad kwijt en dan ook nog het (on)geluk 2 VROUWELIJKE P&O adviseurs tegen te komen hahahaha....

He Hninanl, wat toevallig zeg dat jij ook P&Oster bent!

Hninanl
29-09-04, 15:12
Dacht precies hetzelfde :)

Vriend
29-09-04, 15:15
Dames, ik wil niet storen maar als jullie het nou aan jullie honderden gezinsleden gaan doorvertellen dan help ik misschien wel iemand aan een baan snappie...

Hninanl
29-09-04, 15:19
Het spijt me vriend,

Die zijn allemaal onder de pannen en de rest valt niet onder de categorie 30+ :lol: ....

Willen ze misschien mijn vader hebben...61 jaar :hihi:

Goodnight
29-09-04, 15:23
:hihi:

ik heb nog wel een illegale neef die dolgraag wil werken.Hij is ongeveer 34 geloven we,maar helemaal zeker weten we het niet....zijn Nl beperkt zich tot: halloe, iesh bien jaj giek ofsjoe?
Maar dat moet geen probleem zijn denk ik?

Hninanl
29-09-04, 15:27
Nee joh, tuuuuuuuuuuuuurlijk niet.

Hij staat toch met beide benen in de Marokkaanse gemeenschap?

Enne, is die illie niet als de beste op de hoogte van evenementen, wetgeving en concurrentie (van bijvoorbeeld "witte illegalen")?

:haha:

Vriend
29-09-04, 15:28
Allah ya weddie ik wil je arme pa niet van zijn warme bedje lichten die man heeft vast en zeker zijn rust verdiend toch.Ik zoek een Marokkaan die echt werk zoekt en het leuk vindt om te communiceren met andere mgarba...dit is echt een serieuze vacature...wallah al3adiem

Goodnight
29-09-04, 15:29
mijn neef is al bezig met bellen.
spreken ze ook arabisch/berbers bij dat uitzendbureau?

Hninanl
29-09-04, 15:32
Nee joh, geen open deuren intrappen hoor!

Daar hebben ze Vriend toch voor aangetrokken. Alleen een Marokkaan kan een Marokkaan goed beoordelen :D

Vriend
29-09-04, 15:33
Tuurlijk, ze doen ook aan gebarentaal.

Vriend
29-09-04, 15:34
Luister dit is echt een serieuze oproep.En het verdient niet slecht....(alle marokkanen kijken deze richting op)

akram
29-09-04, 15:38
wat schuift het?

Vriend
29-09-04, 15:43
Genoeg om twee keer per jaar naar Marokko te kunnen.

Goodnight
29-09-04, 15:48
Vergeet vooral niet te vermelden dat vrouwen worden geacht niet hierop te reageren :moe:

Goodnight
29-09-04, 15:49
Geplaatst door Vriend
Genoeg om twee keer per jaar naar Marokko te kunnen.

jaja...volgens mij moeten ze naar Marokko in het kader van hun werk.
Niks vakantie!

de reden waarom ze perse een man willen hebben omdat die dom genoeg zijn zich hiervoor te laten strikken.

Goodnight
29-09-04, 15:50
Geplaatst door Hninanl
Nee joh, geen open deuren intrappen hoor!

Daar hebben ze Vriend toch voor aangetrokken. Alleen een Marokkaan kan een Marokkaan goed beoordelen :D

je hebt gelijk,

Vriend vergeet het voorgaande.

Vriend
29-09-04, 15:50
Iewa Goodnight je zou erover ophouden.Kijk ik ben het opzich wel met je eens maar het is gewoon praktischer voor hun dat het een man is die zulk werk gaat doen.

akram
29-09-04, 15:51
Geplaatst door Vriend
Genoeg om twee keer per jaar naar Marokko te kunnen.

is het werkgebied alleen in Utrecht?
hoe zit het met secundaire arbeidsvoorwaarden? auto van de zaak etc.?

Vriend
29-09-04, 15:54
Akram je kunt bellen met onderstaande nummers.Zij hebben veel meer info.Ik weet verder niets.Ik weet wel dat het een hele aantrekkelijke baan is. :student:

Goodnight
29-09-04, 16:06
Geplaatst door Vriend
Iewa Goodnight je zou erover ophouden.Kijk ik ben het opzich wel met je eens maar het is gewoon praktischer voor hun dat het een man is die zulk werk gaat doen.

kan me niet herinneren dat ik toegezegd heb erover op te houden.
Maar goed, ik zal het er niet meer over hebben......al vind ik het schandalig!

:zegniets:

Vriend
29-09-04, 16:30
Dankjewel..vinnik dus echt lief van je.

Goodnight
29-09-04, 16:43
Geplaatst door Vriend
Dankjewel..vinnik dus echt lief van je.

Kben ook ontzettend erg lief... :lachu:

Vriend
29-09-04, 16:44
Ik vinnet eggg heel lief dat je lief bent..

Goodnight
29-09-04, 16:46
Geplaatst door Vriend
Ik vinnet eggg heel lief dat je lief bent..

safi is al goed, straks wordt ik nog :Iluvu: op je...kom je niet meer van me af.

Vriend
29-09-04, 17:02
Nou je kan beter voor mij uitkijken ik heb al 2 lopende straatverboden.... :Iluvu:

Vriend
29-09-04, 17:04
Enne......ik ben altijd opzoek naar potentiele slachtoffers...

Vriend
29-09-04, 17:05
geloof je me niet????check mijn gevangenisfoto maar (avater)

Goodnight
29-09-04, 17:23
Nou je kan beter voor mij uitkijken ik heb al 2 lopende straatverboden.... Gelukkig ben je wel eerlijk...







Geplaatst door Vriend
geloof je me niet????check mijn gevangenisfoto maar (avater) die heb ik al gecheckt ( net als het onderschrift)...je bent niet echt moeders mooiste...maar misschien heb je wel veel geld.

Karin.N
29-09-04, 17:37
Effe voor de duidelijkheid, je moet ouder zijn dan 30 maar ook beslist niet veel ouder dan 30! HBO communicatie is een absolute pré.
Ik dacht ik waag een gokje, weliswaar vrouw, niet marokaans en veel ouder dan 30. Moge duidelijk zijn, ik ben afgewezen :huil:

Goodnight
29-09-04, 17:40
Geplaatst door Karin.N
Effe voor de duidelijkheid, je moet ouder zijn dan 30 maar ook beslist niet veel ouder dan 30! HBO communicatie is een absolute pré.
Ik dacht ik waag een gokje, weliswaar vrouw, niet marokaans en veel ouder dan 30.

sjeejs Karin, je hebt lef meid!!
Je bent totaal tegenovergestelde wat ze zoeken hahaha.

Karin.N
29-09-04, 17:45
Ik wilde wel weer eens wat anders dan de hele dag thuis zitten. Je verveelt je dan zo, snappie, dus ik dacht ik waag eeen gokje

Goodnight
29-09-04, 18:07
Geplaatst door Karin.N
Ik wilde wel weer eens wat anders dan de hele dag thuis zitten. Je verveelt je dan zo, snappie, dus ik dacht ik waag eeen gokje kan ik me wel voorstellen.Maar ja het was alleen bedoeld voor mannen ( dus wij vallen zowieso bij voorbaat al af) van Marokkaanse afkomst en 30+ maar ook weer niet veel +......hoezo dat wordt een moeilijke kluif?

Tafrout
29-09-04, 18:14
Misschien wat voor mij als 2e job???

Karin.N
29-09-04, 18:19
We kunnen ons laten ombouwen tot man. Ik weet niet hoe jij er qua leeftijd voorstaat, dat wordt voor mij nl. al wat moeilijker. Marokaanse nationaliteit is misschien ook nog wel aan te vragen. Nee, dit wordt inderdaad te ingewikkeld. Laat maar. Ik hoop dat iemand veel plezier aan deze baan gaat beleven, klinkt nl. heel leuk.

Karin.N
29-09-04, 18:21
Geplaatst door Tafrout
Misschien wat voor mij als 2e job???

Het spijt me, ik heb gebeld en je moet 30+ zijn, maar niet veel ouder dan 30. Met je 37 jaar ben je te oud! Helaas, maar misschien kunnen we een praatgroep oprichten om de teleurstelling te verwerken.

Tafrout
29-09-04, 18:30
Hoe moet ik dit nou verwerken?
Zelfs een praatgroep helpt niet meer.

Ik voldoe aan alles behalve mn leeftijd!!!????

Siah
29-09-04, 18:30
:fplet:
:tover:

amchoum6
29-09-04, 20:06
Geplaatst door Vriend
ik ben toevallig wel marokkaan.:p


:lachu: hee vriend volhouden laat je niet gek maaken door vrouwen

je weet wat de profeet joseph heeft gezegt althans je weet wat in de sura joseph staat ( fakajda hounna 3adim )

Vriend
30-09-04, 13:53
IEWA WIE GAAT ER NOG BELLEN?

Goodnight
30-09-04, 14:05
Geplaatst door Vriend
IEWA WIE GAAT ER NOG BELLEN? nog steeds geen succes???

Iwa, ik denk dat je op het verkeerde forum zit.Iedereen die hier prikt werkt hard ( ahum) of is vrouw :moe:

Vriend
30-09-04, 14:13
Hallo goodnight....waarom zo negatief ...je zou me moeten helpen eigenlijk...net als batman en robin weetjewel...maare....ja weetje ik kan het lang volhouden en meestal krijg ik dan wel wat ik wil..

Goodnight
30-09-04, 14:19
Geplaatst door Vriend
Hallo goodnight....waarom zo negatief ...je zou me moeten helpen eigenlijk...net als batman en robin weetjewel...maare....ja weetje ik kan het lang volhouden en meestal krijg ik dan wel wat ik wil..

he Vriend, waarom zou ik me in mijn eigen vingers gaan snijden?
Ben ik dan Batman??

Ok, de volhouder wint...misschien vind je nog een kandidaat voor het weekend.Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn in deze tijden van arbeidsnood. :haha:

Vriend
30-09-04, 14:27
Jazeker je mag Batman zijn ik denk dat zo'n strak leren pakje je wel goed zo staan.Dat bedoel ik dus niet seksistisch maar als compliment dus aub geen aanval op mijn persoontje want serieus, ik hou echt van vrouwen, ben een "vervente feminist"..Maar luister als wij nu deze topic kunstmatig omhoog houden dan blijft het dus goed zichtbaar voor iedereen en misschien reageert er wel iemand ofso?

Goodnight
30-09-04, 14:34
Geplaatst door Vriend
Jazeker je mag Batman zijn ik denk dat zo'n strak leren pakje je wel goed zo staan.Dat bedoel ik dus niet seksistisch maar als compliment dus aub geen aanval op mijn persoontje want serieus, ik hou echt van vrouwen, ben een "vervente feminist"..Maar luister als wij nu deze topic kunstmatig omhoog houden dan blijft het dus goed zichtbaar voor iedereen en misschien reageert er wel iemand ofso?

Kvoel me gebruikt.....was dus goed genoeg om het topic kunstmatig hoog te houden......

nee als batman ga ik uiteraard als de moslim versie...dus burqa aan....


maar ik moet je teleurstellen...ik ga nu de deur uit dus kan niet meer meehelpen dit topic hoog te houden.

vervente feminist?

hahahaha...

Vriend
30-09-04, 14:40
Veel succes met het vangen van Boefjes :hihi:

Siah
30-09-04, 16:50
Geplaatst door Vriend
Enne......ik ben altijd opzoek naar potentiele slachtoffers... :fpetaf: