PDA

Bekijk Volledige Versie : Republikeinen nu echt gestoord.



~Panthera~
01-10-04, 02:36
Republikeinen gooien bijbel in verkiezingsstrijd
WASHINGTON - De Republikeinen hebben nu ook de bijbel in de strijd om het Amerikaanse presidentschap gegooid. In ten minste twee staten hebben zij pamfletten verspreid waarin zij beweren dat de bijbel wordt verboden als de Democraat John Kerry op 2 november de verkiezingen wint.

De Democratische senatoren van beide staten, West-Virginia en Arkansas, hebben donderdag in de Senaat hun beklag gedaan over de verspreiding van het pamflet. Daarin wordt gesuggereerd dat liberalen - met andere woorden: iedereen behalve de Republikeinen - de bijbel in de ban willen doen.

"Als er één boek is dat nooit mag worden gebruikt voor politiek gewin, dat nooit het onderwerp mag zijn van leugens en misleiding, dan is het de bijbel", aldus senator Robert Byrd uit West-Virginia. Hij riep president George Bush op zich van deze "krankzinnige leugen" te distantiëren.

Senator Blanche Lincoln uit Arkansas voegde daaraan toe dat de Republikeinen hiermee "het absolute dieptepunt" hebben bereikt wat hun pogingen betreft om stemmen te winnen.
-----------------------------------------


:maf2:

Joesoef
01-10-04, 06:57
Is dit roddel of eggie? Ik heb geen eens meer zin om naar zo een land op vakantie te gaan.

Karin.N
01-10-04, 09:28
En hoe durf je jezelf dan nog te omschrijven als eerlijk en rechtschapen. Maar ach, Bush zal het er wel weer opgooien, dat hij er niets mee te maken heeft.

Karin.N
01-10-04, 09:43
Geplaatst door deleted user
Wat gaat er toch ook veel tijd verloren, voorafgaand aan zo'n verkiezing.

Als dat dan nog een goede president oplevert, maar ja....

mark61
01-10-04, 18:22
Geplaatst door deleted user
Ik zou wensen dat het een man met niet zoveel geld is, die in een normale rijtjes huis (voor mijn part zelfs in een flat) woont. Zoiets als Balkenende zou denk ik beter dan zowel Bush als die andere man zijn.

Californië had ooit (1980) zo'n goeverneur, Jerry Brown. Woonde in een flat met een matras erin. Maar die werd belachelijk gemaakt als boeddhistische fascist of zo. In ieder geval afgevoerd.