PDA

Bekijk Volledige Versie : `Ala'



mark61
01-10-04, 13:57
Wat ik me laatst zo maar eens afvroeg, is er nog iemand onlangs bij die Palestijnse baby `Ala' wezen kijken om te zien of de naam van zijn oom nog op zijn gezicht stond?

Of is dat een cynische dan wel brutale vraag? Is het nieuws van de dag er om morgen weer te vergeten c.q. de vis in te verpakken?

Kan me herinneren dat een (moslima-)prikster destijds vond dat het verdacht veel van henna weghad.

mark61
01-10-04, 14:40
Niet dringen met uw reacties.

Ik ga intussen even naar de kapper.

TonH
01-10-04, 14:43
Geplaatst door mark61
Niet dringen met uw reacties.

Ik ga intussen even naar de kapper.

En ik boodschappen doen, of neem je even spullen voor Nasi Goreng mee? Dan hoef ik er niet meer uit....

En liep dat topic niet ooit zo uit de hand dat het gesloten werd en hele kuddes prikkers op de banlijst kwamen :D

Dutchguy
01-10-04, 14:46
Geplaatst door mark61


Ik ga intussen even naar de kapper.

Alwaar een vreemdvormige moedervlek op uwer kruin aangetroffen werd.
Buigt allen. :knipoog:

mark61
01-10-04, 14:47
Geplaatst door TonH
En ik boodschappen doen, of neem je even spullen voor Nasi Goreng mee? Dan hoef ik er niet meer uit....

En liep dat topic niet ooit zo uit de hand dat het gesloten werd en hele kuddes prikkers op de banlijst kwamen :D

Ow gek, dat detail ben ik nou net vergeten.

Ehm, nasi. Heb je niet standaard rijst in huis (4,5 kilo)? Uien, knoflook, prei, sambal, evt. gebakken eitje, pindakaas voor de saus (optioneel), bawang (gebakken uitjes), heidens vlees dan wel kip.

Behalve vlees (hoewel, vriezer) en prei zou je standaard alles in huis moeten hebben. Zegt betweter. Zelfs die vermaledijde zakjes kruidenmix. brrr

Eet Smakelijk!

mark61
01-10-04, 14:50
Geplaatst door Dutchguy
Alwaar een vreemdvormige moedervlek op uwer kruin aangetroffen werd.
Buigt allen. :knipoog:

Op mijn kruin vind je onderhand steeds minder. Thanks for reminding. Ik ga net die zorgvuldig eroverheen gedrapeerde lok laten maaien. :hihi:

TonH
01-10-04, 15:22
Geplaatst door mark61
Ow gek, dat detail ben ik nou net vergeten.

Ehm, nasi. Heb je niet standaard rijst in huis (4,5 kilo)? Uien, knoflook, prei, sambal, evt. gebakken eitje, pindakaas voor de saus (optioneel), bawang (gebakken uitjes), heidens vlees dan wel kip.

Behalve vlees (hoewel, vriezer) en prei zou je standaard alles in huis moeten hebben. Zegt betweter. Zelfs die vermaledijde zakjes kruidenmix. brrr

Eet Smakelijk!

Dank je, ik ben al weer terug en heb heidens vlees gehaald. Bawang vindt ik niks, maar nog wel een pot Atjar en seroendeng bij de toko vandaan gehaald. Oh ja, en tauge, wat kool en zekers, ook prei. Pilsje moest er ook nog komen en de rest had ik, zoals je al opmerkte, natuurlijk al in huis. mmmmmmmm


Enne, tip voor kalenden: scheer die boel gewoon kaal en plak nooit, ik herhaal NOOIT, dat restje over je kale kruin. :mad:

nard
01-10-04, 15:45
Geplaatst door mark61
Op mijn kruin vind je onderhand steeds minder. Thanks for reminding. Ik ga net die zorgvuldig eroverheen gedrapeerde lok laten maaien. :hihi:


Aha, ben jij van die generatie?
Ik vind het altijd gillen als je dan bij die mannen de wind er, za'k maar zeggen, opeens aan de foute kant onder ziet slaan (een soort door de wind gaan...). Die corrigerende hoofdbeweging is dan net te traag, zwiep, kale knerps en een unilaterale mat tot op hun schouder........

:hihi:

mark61
01-10-04, 16:37
Geplaatst door TonH
Dank je, ... scheer die boel gewoon kaal en plak nooit, ik herhaal NOOIT, dat restje over je kale kruin. :mad:

Hoe kon ik het bier vergeten? Stom, stom, stom. Ik vond dat vlees zeker al heidens genoeg. Ik kan Tsing tao aanraden, heerlijk bij nasi en in het algemeen. Toemaar, taugé, kool, hoe moet dat straks gaan in Hellas? Eens per jaar speciale nasitransporten? Ik kom graag langs met de santekraam.

Twas maar een geintje hoor. Alhoewel er nu gel inzit, en mn kop er dus uitziet als een...juist.

mark61
01-10-04, 16:40
Geplaatst door nard
Aha, ben jij van die generatie?
Ik vind het altijd gillen als je dan bij die mannen de wind er, za'k maar zeggen, opeens aan de foute kant onder ziet slaan (een soort door de wind gaan...). Die corrigerende hoofdbeweging is dan net te traag, zwiep, kale knerps en een unilaterale mat tot op hun schouder........

:hihi:

Nee hoor, ik heb wel kalende plekjes maar niet van die omvang c.q. generatie. Meters slierten draperen a la, hoe heet ie, Ferry Hoogennog wat, of voor de Belgen onder ons Louis Tobback dan wel Karel van Miert, dat is inderdaad hilarisch. Die beweging die jij beschrijft heb ik nou nog nooit gezien, een soort subtiele kopbal dus. Heb je daar geen plaatjes van?

mark61
01-10-04, 16:41
Meanwhile, iemand nog `Ala' gezien lately?

Dutchguy
01-10-04, 18:02
Geplaatst door mark61
Nee hoor, ik heb wel kalende plekjes maar niet van die omvang c.q. generatie. Meters slierten draperen a la, hoe heet ie, Ferry Hoogennog wat, of voor de Belgen onder ons Louis Tobback dan wel Karel van Miert, dat is inderdaad hilarisch. Die beweging die jij beschrijft heb ik nou nog nooit gezien, een soort subtiele kopbal dus. Heb je daar geen plaatjes van?

En dan heb je nog de "Peter Koelewijn" techniek. Je okselhaar over je kruin kammen en dan een hoed erover.

mark61
01-10-04, 18:09
Geplaatst door Dutchguy
En dan heb je nog de "Peter Koelewijn" techniek. Je okselhaar over je kruin kammen en dan een hoed erover.


:hihi: Je vraagt je af hoe Aad van der Linden (? Toppop) het doet.

Al brengt ons dit niet dichter bij het wonder van `Ala'.

nard
01-10-04, 19:27
Geplaatst door mark61
Nee hoor, ik heb wel kalende plekjes maar niet van die omvang c.q. generatie. Meters slierten draperen a la, hoe heet ie, Ferry Hoogennog wat, of voor de Belgen onder ons Louis Tobback dan wel Karel van Miert, dat is inderdaad hilarisch. Die beweging die jij beschrijft heb ik nou nog nooit gezien, een soort subtiele kopbal dus. Heb je daar geen plaatjes van?

Nou kopbal is meer een hoogcervicale shift voorwaarts. Dit houdt t midden tussen een schielijke draaibeweging, af en toe gecombineerd met een klein knikje om de wind op de goede plek op te vangen. Het scheppen van een soort onderwindse veilige luwte, of zo.

Ik heb wat moeite met de definitie van de beweging, zoals je merkt, maar hij is werkelijk uit duizenden te herkennen.
Ook al heb je'm nimmer gezien, als je'm nu ziet weet je het gewoon. Ik weet ook zeker, dat mocht je'm nog eens nodig krijgen, hoef je t niet te leren.

:haha:

nard
01-10-04, 19:28
Geplaatst door Dutchguy
En dan heb je nog de "Peter Koelewijn" techniek. Je okselhaar over je kruin kammen en dan een hoed erover.

:melig2: