PDA

Bekijk Volledige Versie : Als het kalf verdronken is.........



Rabi'ah.
02-10-04, 10:40
--


KRO wil Anne Frank naturaliseren
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: Planet
Gepubliceerd: zaterdag 2 oktober 2004 @ 10:40
De KRO wil alsnog proberen om Anne Frank Nederlander te laten worden. De bekende schrijfster van het dagboek stierf in 1945 als statenloos burger in het Duitse concentratiekamp Bergen-Belsen. Ze is genomineerd voor het tv-programma 'De Grootste Nederlander'.

"Het programma eindigt in de verkiezing, half november, van de grootste Nederlanders aller tijden. Anne Frank heeft nu geen nationaliteit. Ze heeft meermalen gezegd dat ze graag Nederlander zou willen worden. Het zou fantastisch zijn als we dat voor elkaar krijgen", aldus een woordvoerster van de omroep.

bron: http://www.fok.nl

TonH
03-10-04, 00:36
Zou toch fantastisch zijn wanneer 'De grootste Nederlander' geen Nederlander blijkt te zijn.
Ik vind dat hele programma een suf idee, maar voor dit resultaat zou ik wel even staan juichen. :wohaa:

Marsipulami
03-10-04, 01:19
Geplaatst door TonH
Zou toch fantastisch zijn wanneer 'De grootste Nederlander' geen Nederlander blijkt te zijn.
Ik vind dat hele programma een suf idee, maar voor dit resultaat zou ik wel even staan juichen. :wohaa:


:lachu: :fpiraat:

euhh
03-10-04, 06:53
Kan niet, tenzij de wet wordt aangepast, je kan nu niet postuum nederlander worden.

barneveld
03-10-04, 18:31
dit is toch van de zoeten ik wacht 3 jaar op een nederlands paspoort en zij is nu meer dan 50 jaar dood krijgt wel een nederlands paspoort