PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar is die lieve vrouw?

bouzian123
03-10-04, 21:01
Waar is die lieve vrouw?

Ik ben een sympathieke berberse jongeman van 28 jaar die nog steeds vrijgezel is en zou nu wel eens die laatste sprong willen wagen. Vandaar dat ik via deze weg op zoek ben naar die lieve vrouw die met mij de toekomst wil delen.

Ik ben een ruimdenkende jongeman die waarde hecht aan zijn Marokkaanse cultuur en aan onze geloof en daar samen met zijn vrouw en juiste invulling aan gaat geven in deze westerse samenleving. Ik ben geboren en opgegroeid in het mooie Amsterdam en heb daar mijn opleiding genoten aan de HES waar ik CE heb gedaan. Momenteel werk ik als vertegenwoordiger bij een informaticabedrijf en heb het daar al een aantal jaren erg naar mijn zin.

Ik heb mijn leven nu al en geruime tijd op een rijtje en heb onlangs een woning gekocht, alleen voelt die zo leeg aan zonder die grote liefde. Deze stap zet ik om mijn leven compleet te maken met die lieve vrouw, veeleisend ben ik niet maar zou het prettig vinden als je een lief en opgeruimd karakter hebt. Naast dat karakter zoek ik iemand in de leeftijdcategorie tot 30 jaar.

Mocht je willen reageren stuur dan een leuk mailtje naar [email protected], ik zou het prettig vinden als je die vergezelt van een leuke foto.

Tot ziens !

1JAMILLA1
03-10-04, 22:48
Ik zou graag met je willen trouwen, maar helaas je bent te jong voor mij. Ik heb altijd pech wat betrefd mannen. Ik hoop insha,Allah dat je een vrouw zult vinden die jou waardt is. Geloof in ALLAH dan komt insha,Allah als goed.

liefs van een lady.

El Maraksia25
07-10-04, 22:30
Hey there................zit even opm'n vriendin dr mail/en user...en ik zag je berichtje dus ik dacht regaeer ff.

We hebben zo te lezen veel gemeen........Berbers..ook 28 , een huisje gekocht...leuke baan, en een HBO opleiding..............dus ik zou zeggen laat maar eens wat van je horen... kijken wat we nog meer gemeen heben.

Beslama.........

bnija nadoria
08-10-04, 10:30
:hihi:

Geloof me ik ken deze jongen.
En ik zou zeggen als je op liliputters valt dan moet je er voor gaan.

bouzian123
08-10-04, 18:56
Dame, jij kent mij niet aangezien ik jou ook niet ken. Ik ben trouwens 1,78 m als dat in jouw visie onder de term lilliputter valt dan zij dat zo!

Groeten.

1JAMILLA1
08-10-04, 23:53
Hoi bouzian,
Waarom moet je daar nou op reageren? het zegt genoeg over haar zelf.
Je moet mekaar niet zo afkraken.

LADY.

bouzian123
10-10-04, 18:42
Hartelijk dank !

Amiticia
10-10-04, 23:26
Ladies!
Don't miss this one. :)

Bouzian, probeer eens de matchmaker. Je kunt daar ook smsje naar anderen sturen.

Succes!

bouzian123
11-10-04, 18:35
Hoi Allure!

Zou je me kunnen vertellen hoe dat tegenwoordig moet aangezien het versturen van een sms elke keer een foutmelding geeft.

Bestaat de sms-service eigenlijk nog wel?

Bedankt alvast!

MASOUDA
14-10-04, 15:16
LEVENLOOS!!! ALS HIJ SEREIUS IS HAD HIJ ZEKER NIET DEZE OPROEP HIER GEPLAATST.

Amiticia
14-10-04, 15:25
Geplaatst door bouzian123
Hoi Allure!

Zou je me kunnen vertellen hoe dat tegenwoordig moet aangezien het versturen van een sms elke keer een foutmelding geeft.

Bestaat de sms-service eigenlijk nog wel?

Bedankt alvast!

De sms-service bestaat wel, alleen als de andere persoon geen nummer heeft ingevuld dan werkt het natuurlijk niet.

Mail anders maar, dat werkt meestal wel. ;)

bouzian123
14-10-04, 19:14
Goedeavond Masouda!

Ik begrijp niet wat voor onzin je allemaal uitkraamt maar het zal wel aan mij liggen.

Groetjes.

bouzian123
14-10-04, 19:16
Hoi Allure!

Hartelijk dank voor je reaktie.

Groetjes.

Amiticia
14-10-04, 19:23
Geplaatst door bouzian123
Hoi Allure!

Hartelijk dank voor je reaktie.

Groetjes.

Graag gedaan, Bouzian.

widet
16-10-04, 13:59
salaam bouzain

is je oproep nog steeds van kracht??????????
je reageert niet op mijn reactie!!!!!!!!
als je al bent geslaagt wens ik je veel succes,

bouzian123
16-10-04, 16:30
Hoi Widet !

Ik ben al met een aantal dames aan het mailen en ben daar om eerlijk te zijn al mijn tijd aan kwijt.

Wil je bij deze toch hartelijk danken voor je reaktie!

Groetjes.

Ajian1980
17-10-04, 15:26
Hoi!

Je oproep sprak me aan. Ben benieuwd of we echt zo veel gemeen hebben als dat ik denk.

Je kunt me mailen als je interesse hebt.

Groetjes, een lieve vrouw, maar zeker niet onderdanig!

el hayat
04-11-04, 10:01
ik hoop voor jou dat je een leuke meisje tegen komt in je leven die je gelukkig maakt inshala.

grotejes -xxx-

sara