PDA

Bekijk Volledige Versie : Zo (heb) Pim het gewild



vgeld
04-10-04, 21:36
PvdA groter dan CDA en VVD samen
Deze week blijkt de PVDA in de peilingen groter te zijn dan het CDA en de VVD samen

CDA: 29 zetels
VVD: 24 zetels
PVDA: 54 zetels (= meer dan 29 + 24)
LPF: 2 zetels


Het klootjesvolk is aan het hamsteren bij de Aldi en laat Pim (in de peilingen) in de steek.
Zo (heb) Pim het gewild: de PvdA heeft meer zetels dan de regerende papen en hun coalitiegenoot (VVD)

PS: zo heb = vocabulaire van het LPF-volkje

Spoetnik
04-10-04, 21:39
Der is een nieuwe Pim nodig..

barneveld
04-10-04, 21:54
Geplaatst door vgeld
PvdA groter dan CDA en VVD samen
Deze week blijkt de PVDA in de peilingen groter te zijn dan het CDA en de VVD samen

CDA: 29 zetels
VVD: 24 zetels
PVDA: 54 zetels (= meer dan 29 + 24)
LPF: 2 zetels


Het klootjesvolk is aan het hamsteren bij de Aldi en laat Pim (in de peilingen) in de steek.
Zo (heb) Pim het gewild: de PvdA heeft meer zetels dan de regerende papen en hun coalitiegenoot (VVD)

PS: zo heb = vocabulaire van het LPF-volkje


laat de verkiezing maar komen dan zal je zien dat onze Wouter Bos , Agnes Kant en Femke Halsma de lakens uit delen.
Woutertje ziet het wel zitten met 2 lekker wijven omzich heen.

vgeld
04-10-04, 22:21
Geplaatst door barneveld
laat de verkiezing maar komen dan zal je zien dat onze Wouter Bos , Agnes Kant en Femke Halsma de lakens uit delen.
Woutertje ziet het wel zitten met 2 lekker wijven omzich heen.
Ik zal het nooit meer doen. Mijn reactie leidt alleen maar tot het afdwalen van het onderwerp maar ik kan het niet laten : Je moet je laten nakijken als je denkt dat Agnes Kant en Femke Halsma lekker wijven zijn.

nard
05-10-04, 07:31
Net 10 jaar lang bedrogen door precies deze mensen en nu weer massaal voor ze vallen .....

Wat drijft den mensch, eh?

fatiha elg...
05-10-04, 10:15
Hoe weet jij nou wat Pim nu wil? Misschien is ie nu wel van gedachten veranderd.....

Don Vito
05-10-04, 10:21
Aah je we moeten hier de sjari3a invoeren, met mij als de boss...