PDA

Bekijk Volledige Versie : Moordoproep schokt Wilders



Seif
05-10-04, 08:07
4-10-2004

Van onze verslaggevers

Wie er achter de Internationale Stalinisten zitten, is onbekend, maar hun moordoproep laat aan duidelijkheid niet te wensen over.
Foto ANP

Geert Wilders

Hun poster, geplaatst op internet, toont het hoofd van Tweede-Kamerlid Geert Wilders met de tekst 'Geen stem voor deze racist. 6 kogels, maakt 'm dood'. De boodschap stond op www.indymedia.nl. De beheerders hebben de poster inmiddels verwijderd.

Wilders is geschrokken van de tekst. ,,Het is te walgelijk voor woorden. Zo'n oproep heb ik nog niet eerder meegemaakt. Het zal er maar staan en over jou gaan.'' De beheerders van Indymedia zeggen dat ze nooit eerder met de Internationale Stalinisten te maken hebben gehad.
Volgens hen kan iedereen iets op de site te zetten. De bijdragen van derden worden pas achteraf getoetst aan de regels van Indymedia.
Hoewel hij het erg vervelend vindt, voelt Wilders zich ongebroken. ,,Mijn gedrevenheid zal hier niet onder lijden.''

nard
05-10-04, 08:38
Hij is dus goed bezig.

:rolleyes:

mark61
05-10-04, 09:23
Als je haar maar goed zit.

nl-x
05-10-04, 09:37
Ik zou natuurlijk niet willen dat Wilders vermoord wordt. Maar daar zou niet per sé iets negatiefs uit hoeven komen voor Nederland. :duivels: :hihi:

vlegeltje
05-10-04, 10:26
Geplaatst door Seif
4-10-2004

Van onze verslaggevers

Wie er achter de Internationale Stalinisten zitten, is onbekend,


AIVD natuurlijk :stout:

mark61
05-10-04, 10:36
Geplaatst door vlegeltje
AIVD natuurlijk :stout:

Alleen ben ik bang dat ze er dit keer geen geld mee gaan verdienen. Dan zouden ze beter een wahhabistische organisatie kunnen opzetten, dat is pas handel.

TonH
05-10-04, 13:04
WWW.INDYMEDIA.NL heeft via het 'Indymedia.nl open posting-systeem' een bericht binnen gekregen waarin het lijkt alsof Dhr. Wilders (ex-VVD) met de dood wordt bedreigd door 'stalinisten'. Het bericht heeft als afzender 'De Internationale Stalinisten'. Dit is een verzonnen, niet-bestaande groep voor zover ons bekend. Zoals wel vaker gebeurt, betreft dit vrijwel zeker een provocatie uit extreem-rechtse hoek. Gepoogd wordt om 'links' en Indymedia in een kwaad daglicht te stellen, door te doen alsof de afzender links is.

Volgens mij suggeren ze dat Wilders het bericht zelf heeft geplaatst... :argwaan:

sylvester
05-10-04, 13:08
Geplaatst door vlegeltje
AIVD natuurlijk :stout:

Kijk uit met wat je zegt! :)

Ook zij lezen dit soort sites!