PDA

Bekijk Volledige Versie : Lerares met dood bedreigd



Marsipulami
05-10-04, 13:49
Lerares van Hasseltse school met dood bedreigd


Een lerares van een Hasseltse school heeft bij de politie klacht ingediend tegen een 21-jarige leerling aan wie ze les geeft.

De jongeman, van Turkse afkomst, bedreigde haar vorige week met de dood. De politie heeft het proces verbaal doorgespeeld naar het parket, onderzoek moet nu aantonen of de jonge dader vervolgd wordt.

"Na een conflict riep hij dat hij me kapot zou maken," vertelt de lerares. "Ik heb daarover klacht ingediend bij de politie. Intussen blijf ik thuis. Na 31 jaren voor de klas durf ik niet meer terug. Jongens, maar ook meer en meer meisjes proberen elkaar te overtreffen in brutaliteit." In een reactie bevestigt de schooldirectie dat de lerares geen alleenstaand geval is. "Leerlingen verwarren assertiviteit steeds vaker met agressiviteit," zegt de directie.

nl-x
05-10-04, 13:52
Nou weet ik dat het not-done is om je docent te gaan bedreigen.

Maar deze lerares loopt wel heel erg makkelijk de slachtofferrol te spelen. NEEN! Je vervroegd pensioen kan je op je buik schrijven!

sylvester
05-10-04, 13:58
Er moeten gewoon weer normen en waarden terug komen in de klas dus geen leraren meer bij hun voornaam noemen, maar gewoon bij hun achternaam met als titel mevr. of men. :tover:

Marsipulami
05-10-04, 13:59
Geplaatst door nl-x
NEEN! Je vervroegd pensioen kan je op je buik schrijven!


:hihi: Wat ze al niet verzinnen.

Marsipulami
05-10-04, 14:01
Geplaatst door sylvester
Er moeten gewoon weer normen en waarden terug komen in de klas dus geen leraren meer bij hun voornaam noemen, maar gewoon bij hun achternaam met als titel mevr. of men. :tover:

Op Belgische scholen is het not done om leerkrachten met de voornaam te noemen. (uitzonderingen daargelaten)

sylvester
05-10-04, 14:12
Dan moet het ouderwetse latje maar weer terug komen! :loens:

Kiekeboe
05-10-04, 18:07
Geplaatst door sylvester
Er moeten gewoon weer normen en waarden terug komen in de klas dus geen leraren meer bij hun voornaam noemen, maar gewoon bij hun achternaam met als titel mevr. of men. :tover:


Dat doe ik mijn middenbouw kinders liever niet aan, ze zouden zich verslikken bij het uitspreken van mijn achternaam.
:p

rambo
05-10-04, 18:23
Geplaatst door Marsipulami
Lerares van Hasseltse school met dood bedreigd


Een lerares van een Hasseltse school heeft bij de politie klacht ingediend tegen een 21-jarige leerling aan wie ze les geeft.

De jongeman, van Turkse afkomst, bedreigde haar vorige week met de dood. De politie heeft het proces verbaal doorgespeeld naar het parket, onderzoek moet nu aantonen of de jonge dader vervolgd wordt.

"Na een conflict riep hij dat hij me kapot zou maken," vertelt de lerares. "Ik heb daarover klacht ingediend bij de politie. Intussen blijf ik thuis. Na 31 jaren voor de klas durf ik niet meer terug. Jongens, maar ook meer en meer meisjes proberen elkaar te overtreffen in brutaliteit." In een reactie bevestigt de schooldirectie dat de lerares geen alleenstaand geval is. "Leerlingen verwarren assertiviteit steeds vaker met agressiviteit," zegt de directie.

Zo, zo....ze zou hem wel dankbaar moeten zijn. Ze heeft nu wel héél lang vakantie gekregen. :maf:

Rambo :rambo:

Reposent
05-10-04, 18:53
"Ik maak je kapot." Wat stelt dat nou weer voor? Ik heb ook lesgegeven aan 20-jarigen. En ik was toen een stuk jonger dan hen, gewoon je mannetje staan, laten zien dat ze niet met je kunnen fucken. Dan gaan ze je opeens zelfs stoer vinden enzo.

:hihi: