PDA

Bekijk Volledige Versie : Theepauze?



mark61
05-10-04, 14:21
Valt altijd op hoe tegen 3en het forum opeens stilvalt. Ff theedrinken, prikken doe je maar in de baas zijn tijd?

TonH
05-10-04, 14:39
Baas? Ik ben baas in eigen huis. :D

En ik heb in die tijd een leuk lijstje Grieks-orthodoxe terroristen gevonden...

mark61
05-10-04, 14:43
Geplaatst door TonH
Baas? Ik ben baas in eigen huis. :D

En ik heb in die tijd een leuk lijstje Grieks-orthodoxe terroristen gevonden...

vertel vertel

TonH
05-10-04, 14:46
Geplaatst door mark61
vertel vertel

Zie het Al Baba-topic http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?postid=1554911#post1554911

mark61
05-10-04, 15:01
Geplaatst door TonH
Zie het Al Baba-topic http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?postid=1554911#post1554911

Waz nou weer een Ali Baba-topic? De paus als biechtvader van Mehmet Ali Agca bedoel je?

TonH
05-10-04, 15:09
Geplaatst door mark61
Waz nou weer een Ali Baba-topic? De paus als biechtvader van Mehmet Ali Agca bedoel je?

'k Las ergens dat Al Baba de arabische benaming zou zijn voor De Paus. Niet dan? :p

En Mehmet was toch gewoon moslimachtig. Wel gestuurd door Bulgarije, maar dat was toen nog communistisch dus die tellen niet als orthodox...

mark61
05-10-04, 15:22
Geplaatst door TonH
'k Las ergens dat Al Baba de arabische benaming zou zijn voor De Paus. Niet dan? :p

En Mehmet was toch gewoon moslimachtig. Wel gestuurd door Bulgarije, maar dat was toen nog communistisch dus die tellen niet als orthodox...

Tsja, het Arabisch heeft geen p voor Il Papa, zo drink je al gauw Biebsi. Mehmet was een goede, zij het onderdrukte Bulgaarse Turk. Om het nog verwarrender te maken is 'Bulgaar' de naam van een oude Turkse stam. Hoe die lui erbij zijn gekomen om zich met de naam van de 'vijand' te tooien is mij een raadsel. Zal wel door anderen bedacht zijn, net als bij de Hongaren/Magyaren, maar die hebben hun eigen naam tenminste nog onthouden. Tenzij het over bekeerde Turken gaat natuurlijk. Ik zou het niet weten.