PDA

Bekijk Volledige Versie : "Geen wonder dat zoveel 'allochtonen' een taalachterstand hebben.."



Reposent
05-10-04, 18:57
Weet je wat zo een baby-allochtoon in fases te leren krijgt?

1- 3an-3an.
2- toet-toet.
3- piep-piep.
4- tonobien.
5- vroem-vroem.
6- Auto.

Mozes ey! Leer je kind gewoon gelijk het goede woord ipv dat irritante brabbelbabytaaltje. Ben jij, je kind en de gehele maatschappij (:hihi: ) een stuk beter af.

:maf3:

Zwarte Schaap
05-10-04, 19:03
Je zit op het verkeerde forum, dit is niet de wie-schijft-die-blijft-van-mijn-lijf afdeling.

Reposent
05-10-04, 19:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je zit op het verkeerde forum, dit is niet de wie-schijft-die-blijft-van-mijn-lijf afdeling.

Wat doet je dat denken?

Zwarte Schaap
05-10-04, 19:11
Geplaatst door Reposent
Wat doet je dat denken?

De inhoud.

Reposent
05-10-04, 19:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
De inhoud.

Wat jij denkt dat de inhoud van een topic moet zijn is het criterium voor het wel of niet plaatsen van een topic?

:moe:

Tomas
05-10-04, 19:26
Tja, 'tis hunnie cultuur he. Ze zegge da 't komp door dat voorhuidje.

Zwarte Schaap
05-10-04, 19:31
Geplaatst door Reposent
Wat jij denkt dat de inhoud van een topic moet zijn is het criterium voor het wel of niet plaatsen van een topic?

:moe:

Nee ik geef mijn mening waarbij ik je stelling belachelijk maak.

amchoum6
05-10-04, 21:31
Geplaatst door Reposent
Weet je wat zo een baby-allochtoon in fases te leren krijgt?

1- 3an-3an.
2- toet-toet.
3- piep-piep.
4- tonobien.
5- vroem-vroem.
6- Auto.

Mozes ey! Leer je kind gewoon gelijk het goede woord ipv dat irritante brabbelbabytaaltje. Ben jij, je kind en de gehele maatschappij (:hihi: ) een stuk beter af.

:maf3: hahahahahahah hahahahahah ik blijf het echt wel doen hoor toch vind ik het wel mooie woorden hahahahah

amchoum6
05-10-04, 21:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je zit op het verkeerde forum, dit is niet de wie-schijft-die-blijft-van-mijn-lijf afdeling.


hahahahah hahahahaah hahahahaahah vind ik ook hahahahahah