PDA

Bekijk Volledige Versie : Radicale imam opnieuw Frankrijk uitgezet



Orakel
05-10-04, 22:19
Radicale imam opnieuw Frankrijk uitgezet


De Franse autoriteiten hebben dinsdag voor de tweede keer de radicale imam Abdelkader Bouziane, die eerder dit jaar in een Frans weekblad het slaan van vrouwen goedkeurde, het land uitgezet. Bouziane werd opnieuw gedeporteerd naar zijn geboorteland Algerije.

De eerste keer dat Bouziane Frankrijk werd uitgezet was in april, op bevel van het ministerie van binnenlandse zaken. Hij kwam echter een maand later terug nadat een rechtbank het bevel van het ministerie had opgeschort. Maandag verklaarde de hoogste bestuursrechtelijke kamer van Frankrijk, de Staatsraad, die opschorting weer ongeldig, waarna de weg vrij was om de imam opnieuw uit te zetten.

De 52-jarige Bouziane, die zestien kinderen bij twee vrouwen heeft, verklaarde in een interview met het tijdschrift Lyon Mag in april dit jaar voorstander te zijn van het slaan van overspelige vrouwen en steniging.


Copyright, Novum

Bismilaah
06-10-04, 00:32
Het is goed dat zulke mensen worden uitgezet naar het land van herkomst! Als je woont in een westers land met westerse normen en waarden en in het bijzonder westerse WETTEN en REGELS dan dien je die te respecteren!! Ga je iets anders promoten dan mag je dat in je eigen land doen! Waarom gaan zulke imams niet eerst alles in orde maken in hun eigen landen alvorens hier in Europa de wetgever uit te hangen??!

Ik zit nu te wachten op de volgende kop in het NRC: "Radicale politica Nederland uitgezet", waarmee mw. Ayaan Hirsi Ali wordt bedoeld. Want waar zij nu mee bezig is druist in tegen alles waar de Nederlandse rechtstaat voor staat!! Ik hoop dat ze zsm zal worden uitgezet zodat ze in dat Somalie van d'r mag opkomen voor vrouwen en voorhuiden!!

~Panthera~
06-10-04, 01:05
Is his middlename "Jojo" ?? :hihi:

Bismilaah
06-10-04, 01:06
Geplaatst door ~Panthera~
Is his middlename "Jojo" ?? :hihi:

Pardon??!

~Panthera~
06-10-04, 01:09
Geplaatst door Bismilaah
Pardon??!
---------------

grapje. :moe:

Bismilaah
06-10-04, 17:35
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

grapje. :moe:

Mezyen tbark Allah! Deze discussie is geen grapje!! Als je niets zinnigs te zeggen hebt kras dan op!!!!

mark61
06-10-04, 18:02
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

grapje. :moe:

:hihi: oei. terug naar de keuken miep.

~Panthera~
06-10-04, 18:25
Geplaatst door Bismilaah
Mezyen tbark Allah! Deze discussie is geen grapje!! Als je niets zinnigs te zeggen hebt kras dan op!!!!
-------------


Geen humor. das duidelijk. :moe:

TonH
06-10-04, 18:35
http://www.michael-fitz.de/smile/froehlich/6925.gif

He, he. In jaren niet zo gelachen.... Denk dat ik deze topic download... :D

~Panthera~
06-10-04, 18:36
Geplaatst door TonH
http://www.michael-fitz.de/smile/froehlich/6925.gif

He, he. In jaren niet zo gelachen.... Denk dat ik deze topic download... :D
--------------------------------


:fuckit: :haha:

Bismilaah
06-10-04, 19:43
Geplaatst door ~Panthera~
-------------


Geen humor. das duidelijk. :moe:

Just kidding! :denk:

ps: Blijkbaar ben jij degene zonder humor. :D

~Panthera~
06-10-04, 20:46
Geplaatst door Bismilaah
Just kidding! :denk:

ps: Blijkbaar ben jij degene zonder humor. :D
-----------------

yep. totaal. :moe:

Ourzazate
06-10-04, 21:59
Geplaatst door Bismilaah
Het is goed dat zulke mensen worden uitgezet naar het land van herkomst! Als je woont in een westers land met westerse normen en waarden en in het bijzonder westerse WETTEN en REGELS dan dien je die te respecteren!! Ga je iets anders promoten dan mag je dat in je eigen land doen! Waarom gaan zulke imams niet eerst alles in orde maken in hun eigen landen alvorens hier in Europa de wetgever uit te hangen??!

Ik zit nu te wachten op de volgende kop in het NRC: "Radicale politica Nederland uitgezet", waarmee mw. Ayaan Hirsi Ali wordt bedoeld. Want waar zij nu mee bezig is druist in tegen alles waar de Nederlandse rechtstaat voor staat!! Ik hoop dat ze zsm zal worden uitgezet zodat ze in dat Somalie van d'r mag opkomen voor vrouwen en voorhuiden!!

Dan zouden ze volgens jou ook de priesters die kinderen sexueel misbruiken moeten terugsturen naar het Vaticaan? Dat kan natuurlijk niet...:). Wel geef ik je gelijk dat wij moslims eerst onze zaakjes in eigen land moeten opknappen...:).

Mw. Klitloos is een rat en ratten overleven de winter schreef een wijsgeer ooit, denk daar maar eens goed over na...:).