PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoek Heer in Bus Utrecht

Ana E
07-10-04, 16:20
Hallo Onbekende,

Ik ben op zoek naar een indrukwekkende heer die ik twee dagen geleden in de bus (ja wel, klinkt een beetje afgezaagd maar is echt
waar) tegen kwam. We hadden een kort maar fijn gesprek, prettig mens lijkt hij me.

Ik woon nog niet zolang in de stad Utrecht, en zou gewoon leuk vinden in conatct met hem te komen. Ik denk dat hij Marokkaans is, in ieder geval half. Van mij kun je het ook niet echt zien, mijn Marokaanse kant, met de mix van een Joegoslavische moeder lijk ik Antiliaans. Tsja.

In ieder geval, just in case, Jij die rond 19.00 de bus van station nam richting Voordorp en al halverwege uitstapte, nadat ik dat een halte eerder deed met mijn bosbloemen, Wie weet lees jij dit!
Zoek dan via deze weg contact met mij!

MASOUDA
08-10-04, 11:05
maskina alah yahsan 3awn LOVENLOOS!!!!!!

Hasina
20-10-04, 07:54
Heey Masouda,

Hoezo levenloos?????????????? Degene die levenloos zijn hier op het forum zijn mensen die overal negatief comentaar op hebben. Als zij wil proberen om via deze weg die jongen uit de bus te vinden, dan is dat toch niet jouw probleem of wel? Waar zit jij mee? Laat mensen met rust en ga een andere hobby zoeken.

Beslama

MASOUDA
05-11-04, 09:00
zij voelt zich aangesproken.

Hasina
05-11-04, 10:18
Ik voel me niet aangesproken. Ben niemand uit het oog verloren en zoek daarom ook naar niemand. Het is alleen dat ik me mateloos irriteer aan negatieve mensen zoals jou die overal hun neus in steken. Leef en laat leven..... Is dat zo moeilijk?

cazanova
19-11-04, 10:55
Go Go Hasina!!!!!!!

Je hebt helemaaaaaaaaaaal gelijk wat betreft die lolbroeken zoals mevrouwtje hierzo!!!!! :terrorist

Hasina
19-11-04, 11:08
Hey jongen,

Wollah... Altijd maar die negatieve reacties. Je wordt er misselijk van! Het is werkelijk triest wat je soms te lezen krijgt op internet.

cazanova
19-11-04, 12:55
sallaam zuster,

Ewa tsja meid je weet dat er mensen zijn die niets beters te doen hebben en die zelf geen liefdeservaringen hebben meegemaakt, ja dan krijg je die neppe en soms kwetsende reacties op berichten van meestal serieuze personen.

ewa gewoon negeren die handel!!!! :boogie: