PDA

Bekijk Volledige Versie : Servers van indymedia in beslag genomen door de FBI



Spoetnik
07-10-04, 23:19
INDYMEDIA servers STOLEN by FBI in the UK!!!
indymedia.org 07 Oct 2004 18:10 GMT - 07.10.2004 20:43

FBI took the hard drives of IMC servers in the USA and the UK
The FBI issued an order to Rackspace (Indymedia's provider with office in the US and London) to remove physically our server. The order was so short term that Rackspace had to give away our hard drives, both in the US and the UK.
The servers hosted numerous local IMCs: the Belgian and African imcs, Palestine, UK, Germany, and Brasil.

http://nl.indymedia.org/nl/2004/10/22072.shtml

De aanval op het internet is geopend door de fascisten.

Joesoef
07-10-04, 23:31
Wat een sukkels. Ze hebben toch wel een paar bruinhemdwiskids in dienst die vanaf de andere kant van de oceaan het een en ander kunnen bekijken?

TonH
08-10-04, 00:15
Geplaatst door Joesoef
Wat een sukkels. Ze hebben toch wel een paar bruinhemdwiskids in dienst die vanaf de andere kant van de oceaan het een en ander kunnen bekijken?

Sukkels is sterk overdreven. Ze namen tenminste de harddisks in beslag. Was het niet een inval rond rara bij Ravage dat de politie de monitoren mee nam en de pc's rustig liet staan? :hihi:

nard
08-10-04, 07:30
Geplaatst door Spoetnik
INDYMEDIA servers STOLEN by FBI in the UK!!!

De aanval op het internet is geopend door de fascisten.


Volgens mij is de bouw van je laatste zin niet helemaal goed:

De aanval op de fascisten is nu ook geopend via het internet.


Zo. Dat is beter.

freya
08-10-04, 08:13
Geplaatst door nard
Volgens mij is de bouw van je laatste zin niet helemaal goed:

De aanval op de fascisten is nu ook geopend via het internet.


Zo. Dat is beter.

Wel eens wat gelezen op indymedia nard?

nard
08-10-04, 08:15
Geplaatst door freya
Wel eens wat gelezen op indymedia nard?

regelmatig, Freya

freya
08-10-04, 08:21
Geplaatst door nard
regelmatig, Freya

en waarop baseer je dan jouw mening dat dat een fascistische site is?

nard
08-10-04, 09:54
Geplaatst door freya
en waarop baseer je dan jouw mening dat dat een fascistische site is?

Een site an sich kan niet fascistisch zijn, maar er wordt daar maar één klasse nieuws toegelaten; militant pacifistisch, anti-kapitalistisch, dwingend cultuurrelativistisch, vermeend anti-zionistisch (-semitisch??!!), anti-autoritair (tenminste als t rechts-centrale autoriteit betreft). Dus links tot ultra-links. En ultra-links heeft fascistoide eigenschappen (evenals ultra-rechts dat heeft). Dat weten wij met zijn allen al sinds de jaren '60-'70.

Het is een minimaal zo extreme tegenhanger van stormfront. En dus een gevaar voor de maatschappij. Prima actie van FBI.
Vind ik. :)

Spoetnik
08-10-04, 10:04
Geplaatst door nard
Volgens mij is de bouw van je laatste zin niet helemaal goed:
De aanval op de fascisten is nu ook geopend via het internet.
Zo. Dat is beter.

Nouja, daar gaat het natuurlijk niet om, immers in de VS zijn de meest extreem-rechtse sites online, ik kan je zo 300 sites aanwijzen die veel erger "antisemitisch" of "anti-overheid" zijn.

Indymedia wordt uit de lucht gehaald omdat het zo'n effectieve methode is om de fascistische methodes van de Bush regering op te zien. Zo was het indymedia de eerste media outlet die de fotos van het concentratiekamp toonde, die speciaal voor de Republikeinse conventie was gebouwd.

Het zou me niet verbazen als moveon.org het volgende doelwit is van de Bush Junta.