PDA

Bekijk Volledige Versie : Iraqis Unsure Whether Better Off Without Saddam



deleted user
08-10-04, 08:19
gewist

Siah
08-10-04, 11:09
/

akram
08-10-04, 11:24
“Just the thought of his rule returning makes me scared. It is true there are problems but during Saddam’s time we had only one choice which was to obey. Now we have options,” he said.

ik vraag me af wat voor opties. nu is het ook gehoorzaamheid aan de amerikanen of je bent een terrorist en dus een legitiem doelwit om geliquideerd te worden.

freya
08-10-04, 11:26
Geplaatst door deleted user
Iraqis Unsure Whether Better Off Without Saddam

Een goede Iraakse vriend zei altijd over Saddam: De Iraqi's hebben de klootzak aan de leiding die ze verdienen.

:zegniets:

Siah
08-10-04, 13:05
Geplaatst door freya
Een goede Iraakse vriend zei altijd over Saddam: De Iraqi's hebben de klootzak aan de leiding die ze verdienen.

:zegniets: :loens: :roker:

die Kloot+Zak, was van de "buitenlandse" makkelij.

mark61
08-10-04, 13:29
Geplaatst door Siah
:loens: :roker:

die Kloot+Zak, was van de "buitenlandse" makkelij.

Nou nee. Ontwerp en bouw van binnenlandse makelij; onderhoud en accessoires van buitenlandse makelij.

Tsja, het is de bekende stelling: elk volk krijgt de regering die hij verdient. Feit is dat miljoenen Iraqi's dol zijn op vuurwapenbezit en -gebruik. Bak daar maar s een democratie van.

Siah
08-10-04, 13:53
Geplaatst door mark61
Nou nee. Ontwerp en bouw van binnenlandse makelij; onderhoud en accessoires van buitenlandse makelij.

Tsja, het is de bekende stelling : elk volk krijgt de regering die hij verdient . Feit is dat miljoenen Iraqi's dol zijn op vuurwapenbezit en -gebruik. Bak daar maar s een democratie van.


:hihi:
ben je een aspirant-journalist(?) :hardlach:

mark61
08-10-04, 13:55
Geplaatst door Siah
:hihi:
ben je een aspirant-journalist(?) :hardlach:

Nee, hoezo? Jij denkt dat democratie uit de loop van een AK-47 komt?

Siah
08-10-04, 14:49
Geplaatst door mark61
Nee, hoezo? Jij denkt dat democratie uit de loop van een AK-47 komt?

mark61
08-10-04, 14:54
Geplaatst door Siah


Kan je ook met iets anders dan attachments, smilies en half liners antwoorden?