PDA

Bekijk Volledige Versie : Canadese moslima's bezorgt over invoeren sharia in canada



Mark
08-10-04, 09:11
Sharia Law In Canada Concerns Muslim Women

Muslim women in Canada are worried that Canada's liberal allowance of religious laws to hold court in civil disputes will remove their own civil rights, should Sharia law be used.
Canada has allowed parties to use their own religious leaders to rule in civil disputes, as long as Canadian laws are kept, for ages. Native, Christian, and Jewish people have used this option to great satisfaction.
The Canadian Council of Muslim Women worries that Sharia law may be used in divorce cases, and remove women's rights from the dispute. Spokeswoman Iman Zebian says women are also worried that should they no agree to use Sharia, they will be outcast.
Source: www.foxnews.com

barfly
08-10-04, 09:24
Onzin alle moslims juichen de invoering van de Sharia van harte toe!

Ik begrijp dat er zorgen zullen ontsaan over deze dissidente geluiden.

Mark
08-10-04, 09:26
Ik snap alleen het woordje agree niet. Ze zijn toch moslima's? Dan vallen ze er sowieso onder...

Mark
08-10-04, 09:28
Geplaatst door deleted user
Ik zou niet weten waarom vrouwen meer hinder zouden ondervinden, bij de invoering van de shari'a, dan mannen.

Ik snap er ook niks van, maar ik ga er van uit dat de vrouwen een wat minder grote mond zullen hebben als het eenmaal in is gevoerd :fpetaf:

Mark
08-10-04, 09:32
Geplaatst door deleted user
Als dat ten gunste van een sterk gezin is, dan zou ik het drukken van een te grote mond alleen maar toejuichen. Immers het gemeenschappelijk belang, gaat voor het individuele belang.

Individueel belang is zwaar overrated, beetje egoistische actie van deze vrouwen met hun satanische westerse rechten.

Ik stel voor dat ze hun energie in hun gezin gaan stoppen ipv deze anti-islamistische acties.

magden_david
08-10-04, 09:34
Geplaatst door deleted user
Als dat ten gunste van een sterk gezin is, dan zou ik het drukken van een te grote mond alleen maar toejuichen. Immers het gemeenschappelijk belang, gaat voor het individuele belang.

instant karma is gonna get you....ik weet al wie er als burqa dragende vraag in pakistan wordt herboren.

Mark
08-10-04, 09:35
Geplaatst door deleted user
Ik zou bijna denken dat jij dit nieuwsbericht geschreven hebt. :)

Nee hoor, ik schrijf niks zelf :)

De eerste sharia rechtszaken in canada zal ik met een grote bak popcorn op schoot voor de tv gaan volgen :)

Mark
08-10-04, 09:49
Geplaatst door deleted user
Zal wel niet zo spannend zijn denk ik. :)

Je hebt gelijk, ik wacht de lijfstraffen af :handbang:

Karin.N
08-10-04, 09:49
Echt, jullie betrokkenheid bij dit onderwerpt siert jullie :duim:

Mark
08-10-04, 09:50
Geplaatst door Karin.N
Echt, jullie betrokkenheid bij dit onderwerpt siert jullie :duim:

Wat kan mij die vrouwen nou schelen? Als zij gelukkig zijn in hun onderdanige rol moeten ze dat zelf weten :duim:

Karin.N
08-10-04, 09:53
Geplaatst door Mark
Wat kan mij die vrouwen nou schelen? Als zij gelukkig zijn in hun onderdanige rol moeten ze dat zelf weten :duim:

Als ik het stukje vertaal, kom ik op iets anders uit. Maar goed, dat kan aan mij liggen. Engels is nl. niet m'n moedertaal (hoewel wel de taal van m'n vader).

Mark
08-10-04, 10:02
Geplaatst door Karin.N
Als ik het stukje vertaal, kom ik op iets anders uit. Maar goed, dat kan aan mij liggen. Engels is nl. niet m'n moedertaal (hoewel wel de taal van m'n vader).

Als de sharia eenmaal ingevoerd is draaien ze vast bij en horen we geen klachten meer van ze ;)

Karin.N
08-10-04, 10:05
Geplaatst door Mark
Als de sharia eenmaal ingevoerd is draaien ze vast bij en horen we geen klachten meer van ze ;)

Kijk, een positief iemand, daar hou ik van :blij:

magden_david
08-10-04, 10:06
/

magden_david
08-10-04, 10:27
Geplaatst door deleted user
Als dat ten gunste van een sterk gezin is, dan zou ik het drukken van een te grote mond alleen maar toejuichen. Immers het gemeenschappelijk belang, gaat voor het individuele belang.

zoiets als......................................dit?
http://www.shoa.de/pictures/bdm1.jpg

en wat is een te grote mond, wie bepaalt dat? wie mag dat inperken? en waarom?

Mark
08-10-04, 10:28
Geplaatst door magden_david
zoiets als......................................dit?
http://www.shoa.de/pictures/bdm1.jpg

Die slet toont haar haar.

magden_david
08-10-04, 10:32
Geplaatst door Mark
Die slet toont haar haar.
lol inderdaad, hoe durft ze terwijl haar man de eer van zijn geloo....ik bedoel land verdedigt aan de fornt linie zit zij een bieke te sjansen met haar zondelijke vormen en duivelse mening. :duivel: :duivel:

Rabi'ah.
08-10-04, 12:13
Geplaatst door magden_david
zoiets als......................................dit?
http://www.shoa.de/pictures/bdm1.jpg

en wat is een te grote mond, wie bepaalt dat? wie mag dat inperken? en waarom?

Jouw vergelijking is niet alleen smakeloos, maar ook volkomen absurd. :o

amadeus
08-10-04, 12:58
Geplaatst door deleted user
? Ik dacht meer aan verplichte allimentatie voor alleenstaande moeders met kinderen, ongeacht de soort verbintenis... :)

natuurlijk geen alimentatie! gewoon de kinderen onderbrengen bij de vader natuurlijk!

vlegeltje
08-10-04, 13:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Jouw vergelijking is niet alleen smakeloos, maar ook volkomen absurd. :o

Hij probeert moslims met nazi's te associeren en zo een anti-semitische reactie te provoceren zodat hij maroc.nl weer kan zwartmaken bij het mdi. :cheefbek:

mark61
08-10-04, 13:39
Geplaatst door vlegeltje
Hij probeert moslims met nazi's te associeren en zo een anti-semitische reactie te provoceren zodat hij maroc.nl weer kan zwartmaken bij het mdi. :cheefbek:

Goh, wat slim.

Rabi'ah.
08-10-04, 13:53
Geplaatst door vlegeltje
Hij probeert moslims met nazi's te associeren en zo een anti-semitische reactie te provoceren zodat hij maroc.nl weer kan zwartmaken bij het mdi. :cheefbek:

Ja, maar die provocatie is zo absurd, dom en doorzichtig dat zelfs ik met mijn slechte humeur er niet intrap. :hihi:


:engel: