PDA

Bekijk Volledige Versie : De hoop dat ....



vgeld
08-10-04, 22:27
Ik kom steeds terug in de hoop dat dit forum weer tot bloei is gekomen maar tevergeefs. De onderwerpen van gisteren, vorige week, vorige maand en zelfs vorige jaar zijn identieke. “The old gang “ zit nog steeds te wachten op verse debaters maar tevergeefs. Beheer heeft dit forum om zeep geholpen. Wat een vluchthaven(in potentie) voor debaters van allerlei pluimages had moeten worden is gereduceerd tot een eenmalige dood_kus_subsidie .
Ik geef het nog een kansje!

TonH
09-10-04, 01:18
Geplaatst door vgeld
Ik kom steeds terug in de hoop dat dit forum weer tot bloei is gekomen maar tevergeefs. De onderwerpen van gisteren, vorige week, vorige maand en zelfs vorige jaar zijn identieke. “The old gang “ zit nog steeds te wachten op verse debaters maar tevergeefs. Beheer heeft dit forum om zeep geholpen. Wat een vluchthaven(in potentie) voor debaters van allerlei pluimages had moeten worden is gereduceerd tot een eenmalige dood_kus_subsidie .
Ik geef het nog een kansje!

Ha vgeld. Sorry dat wij niet aan je verwachtingen kunnen voldoen. Old farts like me zijn de dood in de pot. Ik weet het. :jammer:

Maar er is hoop!


Geplaatst door angkor
Er komt zeer binnenkort een generaal pardon voor alle prikkers. Dit betekent: alle bans en alle strafpunten weg.
Er komt ook een nieuw strafpuntensysteem.
En nieuwe prikregels.

Nog heel even geduld.

angkor/beheer

Blij? :D

mark61
09-10-04, 01:44
Geplaatst door vgeld
Ik kom steeds terug in de hoop dat dit forum weer tot bloei is gekomen maar tevergeefs. ...
Ik geef het nog een kansje!

Wat let je om nieuwe en stimulerende onderwerpen aan te snijden? Je zit zelf ook old gang te wezen en te wachten op anderen die het voor je gaan doen? Ik geef jou nog een kansje.

vgeld
11-10-04, 20:57
Geplaatst door TonH
Ha vgeld. Sorry dat wij niet aan je verwachtingen kunnen voldoen. Old farts like me zijn de dood in de pot. Ik weet het. :jammer:

Maar er is hoop!



Blij? :D

Nee !
By the way ! Ik reken Vgeld ook tot old gang. The old gang gaat met elkaar om op een parlementaire(a la Barlaman Hollanda wel te verstaan ) manier.
Je moet een internetduivel zijn wil je als nieuweling op dit forum terechtkomen.

freya
11-10-04, 20:59
Geplaatst door vgeld
Nee !
Je moet een internetduivel zijn wil je als nieuweling op dit forum terechtkomen.

Hier terechtkomen is niet zo moeilijk, je hier standhouden dat is iets anders :corcky:

vgeld
11-10-04, 21:04
Geplaatst door mark61
Wat let je om nieuwe en stimulerende onderwerpen aan te snijden? Je zit zelf ook old gang te wezen en te wachten op anderen die het voor je gaan doen? Ik geef jou nog een kansje.

Ik zit aan de VUT(van dit forum) te denken. Ik moet snel wezen voordat minister president Zalm (geen ironie but facts, he is the MP from day one) ......

sylvester
12-10-04, 00:11
Ik heb er geen problemen mee hoor! :boogie: