PDA

Bekijk Volledige Versie : Het is zo ongeloooooooflijk stil vannacht.



TonH
09-10-04, 01:19
:(

mark61
09-10-04, 01:32
Are you lonesome tonight....?

Lie back and think of Hellas.

TonH
09-10-04, 01:37
Geplaatst door mark61
Are you lonesome tonight....?

Nee, dat niet werkelijk. Mijn lief ligt lekker te slapen en ik zit nog even Maroc door te nemen. Maar er gebeurd hier niet veel. Op al zawahiri25 na dan. Wie is dat? Een idee? Ben wel blij dat je online bent.... Al zou ik niet weten waarom ;)


Lie back and think of Hellas.

DAT had je nou NET niet moeten zeggen.... :droef:

mark61
09-10-04, 01:47
Geplaatst door TonH
Nee, dat niet werkelijk. Mijn lief ligt lekker te slapen en ik zit nog even Maroc door te nemen. Maar er gebeurd hier niet veel. Op al zawahiri25 na dan. Wie is dat? Een idee?

Een gedomesticeerde ayash?


Ben wel blij dat je online bent.... Al zou ik niet weten waarom ;)

Ik ben geroerd. Alhoewel, met zo'n toevoeging...


DAT had je nou NET niet moeten zeggen.... :droef:

Bij nader inzien was ik daar ook bang voor. Maar ach, nooit te beroerd zout in een wond te strooien ;)

Orakel
09-10-04, 01:49
Geplaatst door TonH
:(

Sign of the times. Tis oktober en dan wenen de nachten.

vlegeltje
09-10-04, 01:51
Geplaatst door TonH
zawahiri25

Volgens mij is het Yehi :vreemd:

TonH
09-10-04, 01:52
Geplaatst door mark61
Een gedomesticeerde ayash?

Wasda, een ayash?


Ik ben geroerd. Alhoewel, met zo'n toevoeging...

Laat die toevoeging maar weg. Men zegt dat ik moeite heb affectie te tonen. Zal wel in de genen zitten :D


Bij nader inzien was ik daar ook bang voor. Maar ach, nooit te beroerd zout in een wond te strooien ;)

Kom maar op bezoek wanneer ik permanent in dat goddelijke land gevestigd ben. Dan kun je de beloofd nasi-ingrediënten meenemen. En toon ik je onvervalste Griekse gastvrijheid :D

mark61
09-10-04, 02:12
Geplaatst door Orakel
Sign of the times. Tis oktober en dan wenen de nachten.

Wat ben jij romantisch....ik ben vanavond naar La Finestra di Fronte (http://www.biosagenda.nl/index.php?action=film&filmID=8136) geweest, een Italiaans/Turkse film in dezelfde stemming. Kan ik beslist aanraden.

mark61
09-10-04, 02:16
Geplaatst door TonH
Wasda, een ayash?

Een Yehi


Laat die toevoeging maar weg. Men zegt dat ik moeite heb affectie te tonen. Zal wel in de genen zitten :D

Een Griek met moeite om affectie te tonen. Moet jij je niet eens na laten kijken, of zit je gewoon te lang in NL?


Kom maar op bezoek wanneer ik permanent in dat goddelijke land gevestigd ben. Dan kun je de beloofd nasi-ingrediënten meenemen. En toon ik je onvervalste Griekse gastvrijheid :D

Daar houd ik je zeer zeker aan. Die gastvrijheid, daar wordt ik een beetje nerveus van, dat weet je. Maar mijn tentje in je achtertuin is meer dan genoeg.

Seif
09-10-04, 02:18
Mischien dat ik zo nog even reageer op Mark61 in de Turkije moet bij de EU topic.

Alhoewel dat waarschijnlijk weer een meedogenloze lap tekst wordt, dus mischien toch maar wachten tot morgen. :D

mark61
09-10-04, 02:20
Geplaatst door Seif
Mischien dat ik zo nog even reageer op Mark61 in de Turkije moet bij de EU topic.

Alhoewel dat waarschijnlijk weer een meedogenloze lap tekst wordt, dus mischien toch maar wachten tot morgen. :D

Ik probeer het altijd kort te houden, maar het loopt elke keer weer uit de hand. Maar waarom zet je dat hier? Nachtcafé / snackcar?

~Panthera~
09-10-04, 02:21
Wat een spirit hier zeg. :zweep: :fuckit:

Orakel
09-10-04, 02:22
Geplaatst door mark61
Wat ben jij romantisch....

Au contrair, ik haat romantiek. :nijn:
Maar oktoter is echt een 'rare' maand. Mensen sterven bij bosjes, anderen gaan raar, moeilijk en overspannen doen. zijn nukkiger...
Het begin van het laatste kwartaal wordt ook ieder jaar gekenmerkt door natuurrampen, vliegtuigen die neerstorten en meer ellende.[/quote]



ik ben vanavond naar La Finestra di Fronte (http://www.biosagenda.nl/index.php?action=film&filmID=8136) geweest, een Italiaans/Turkse film in dezelfde stemming. Kan ik beslist aanraden. [/B]

Hmm, thnx but no thnx. Hou niet van die waar-is-me-kleenes-films. Daarnaast draaien ze die nooit bij ons op het dorp.

Seif
09-10-04, 02:23
Geplaatst door mark61
Ik probeer het altijd kort te houden, maar het loopt elke keer weer uit de hand. Maar waarom zet je dat hier? Nachtcafé / snackcar?

Neuh, kom net terug van een uitgelopen etentje bij mijn ouders. Wou voordat ik ging slapen nog ff mail checken en vluchtig wat sites doornemen toen ik dit draadje zag. Kon het niet laten om te reageren.

Orakel
09-10-04, 02:26
Geplaatst door ~Panthera~
Wat een spirit hier zeg.

Voor een spirit moet je in een draad van Mars zijn. Hier wordt gewoon heidens geleuterd.

~Panthera~
09-10-04, 02:28
Geplaatst door Orakel
1.Voor een spirit moet je in een draad van Mars zijn.
2.Hier wordt gewoon heidens geleuterd.
--------------


1.Doe me een lol. :moe:
2.Goddank. :D

mark61
09-10-04, 02:28
Geplaatst door ~Panthera~
Wat een spirit hier zeg. :zweep: :fuckit:

Wattistermismee mosselvrouw?

Seif
09-10-04, 02:29
Gaat iemand zo nog naar het debat kijken?

~Panthera~
09-10-04, 02:30
Geplaatst door mark61
Wattistermismee mosselvrouw?
--------

denk ik kijk nog ff of er iets leuks is, zitten er een stel melancholische drijfsijzen te deprieen. :moe:

:D

~Panthera~
09-10-04, 02:31
Geplaatst door Seif
Gaat iemand zo nog naar het debat kijken?
-------------

ja, achter mijn ogen. :hihi:

in mijn waterbed.
http://members.ams.chello.nl/b.lameris/waterbed.jpg

mark61
09-10-04, 02:32
Geplaatst door Orakel
Au contrair, ik haat romantiek. :nijn:

Wat zijn wenende nachten dan?


Maar oktoter is echt een 'rare' maand. Mensen sterven bij bosjes, anderen gaan raar, moeilijk en overspannen doen. zijn nukkiger...
Het begin van het laatste kwartaal wordt ook ieder jaar gekenmerkt door natuurrampen, vliegtuigen die neerstorten en meer ellende.

Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je daar een bron voor? :hihi:
Ik zou eerder zeggen dat de herfst mensen depressief maakt, en ontvankelijker voor wereldleed.


Hmm, thnx but no thnx. Hou niet van die waar-is-me-kleenes-films. Daarnaast draaien ze die nooit bij ons op het dorp.

Niks Kleenexfilm. Gaat over keuzes en tweede kansen in het leven. Indrukwekkend.

TonH
09-10-04, 02:33
Geplaatst door Seif
Gaat iemand zo nog naar het debat kijken?

Er is toch vast morgen wel een samenvatting?

Het vorige debat heb ik de volgende morgen gezien. Nou het begin dan. Bleek dat dat de essentie voor ons, de rest van de wereld was. Denk dat ik dat morgen ook maar probeer. Nu ik het hier namelijk veel te gezellig.

Oh shit.... En morgenochtend moet ik naar de opening van het lustrumfeest van het stadsdeel... :jammer:

:D

mark61
09-10-04, 02:38
Geplaatst door TonH
Ah, da's een leuke tip. Lijkt me leuk. Zal een zien waar dat draait.

Ken je dit?


Duizend Nachten

Dat was wel een bijzonder kort fragmentje. Nee, ik ken het niet. Ik heb een collectietje muziek, vnl. rembetika, maar zonder gegevens van zangers etc.

Sorry, maar heb je ook een vertaling?

Wat dach je van Farandouri & Livaneli, voor de Grieks-Turkse verbroedering? En dan is er nog Sezen Aksu, zingt ook in genoemde film.

On the 30th of August Sezen Aksu gave a concert entitled “The Turkish Mosaic” at the ancient open-air theatre of Ephesus. She sang songs in Turkish, Greek, Armenian and Kurdish. She also sang an Islamic hymn. Turkish, Jewish and Greek singers/musicians performed along side her.

Afijn, vrije associatie. Excuus.

TonH
09-10-04, 02:39
Geplaatst door Seif
Mischien dat ik zo nog even reageer op Mark61 in de Turkije moet bij de EU topic.

Alhoewel dat waarschijnlijk weer een meedogenloze lap tekst wordt, dus mischien toch maar wachten tot morgen. :D

Als ik nu vriendelijk vraag? Dan lees ik het morgen :D

mark61
09-10-04, 02:40
Geplaatst door TonH
Er is toch vast morgen wel een samenvatting?

Het vorige debat heb ik de volgende morgen gezien. Nou het begin dan. Bleek dat dat de essentie voor ons, de rest van de wereld was. Denk dat ik dat morgen ook maar probeer. Nu ik het hier namelijk veel te gezellig.:D

Nog meer Bush versus Bush lite? Oxi, efcharistó.

Lustrum ze.

Seif
09-10-04, 02:43
Geplaatst door TonH
Als ik nu vriendelijk vraag? Dan lees ik het morgen :D

Heb medelijden, ik val om. :slaap:

Orakel
09-10-04, 02:44
Geplaatst door mark61
Wat zijn wenende nachten dan?

Zeiden ze vrogger als het regende, de hemel huilde dan om precies te zijn.


Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je daar een bron voor? :hihi:

:D klik (http://www.zero-meridean.com/ramp_sel.html)


Ik zou eerder zeggen dat de herfst mensen depressief maakt, en ontvankelijker voor wereldleed.

Nee echt, kijk maar es om je heen de komende week en aanschouw het Chagrijn in haar glorieuze naaktheid. How's that 4 romantics?


Niks Kleenexfilm. Gaat over keuzes en tweede kansen in het leven. Indrukwekkend.

Oke, oke, kzal morgen een pasje aanvragen om deze enclave uit te mogen en een fatsoenlijke bios op te zoeken.

mark61
09-10-04, 02:45
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

ja, achter mijn ogen. :hihi:

in mijn waterbed.

Wie is hier nou het drijfsijsje? Zink lauw en zacht...

mark61
09-10-04, 02:51
Geplaatst door Orakel
Zeiden ze vrogger als het regende, de hemel huilde dan om precies te zijn.

Da blijft machtig romantisch, kenner niks aan doen.


:D klik (http://www.zero-meridean.com/ramp_sel.html)

1 februari 1953 Watersnoodramp, Zeeland, 1836 doden

Zeker de uitzondering die de regel bevestigt.


Nee echt, kijk maar es om je heen de komende week en aanschouw het Chagrijn in haar glorieuze naaktheid. How's that 4 romantics?

Alleen komende week? Das nog te overzien. Enfin, ik zal in mijn eentje het tij proberen te keren. Ik vraag me wel af, of je geboorteseizoen invloed heeft op je karakter. Door het weer dan. Maar voor een september kind ben ik aardig opgeruimd. Zeker nazomergeval.


Oke, oke, kzal morgen een pasje aanvragen om deze enclave uit te mogen en een fatsoenlijke bios op te zoeken.

Ook voor jou zijn er Keuzes en Tweede Kansen in het leven ;)

Siah
09-10-04, 02:51
Geplaatst door Orakel
Au contrair, ik haat romantiek. :nijn:
Maar oktoter is echt een 'rare' maand. Mensen sterven bij bosjes, anderen gaan raar, moeilijk en overspannen doen. zijn nukkiger...
Het begin van het laatste kwartaal wordt ook ieder jaar gekenmerkt door natuurrampen, vliegtuigen die neerstorten en meer ellende.


:hihi:

~Panthera~
09-10-04, 02:51
Yep, ik geef het toe: gediplomeerd drijfzijs. :D

Teruste allemaal.

:zwaai:

mark61
09-10-04, 02:54
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, ik geef het toe: gediplomeerd drijfzijs. :D

Teruste allemaal.

:zwaai:

Truste. Heb je je zwembandjes om en snorkel paraat? Just in case.

sjaen
09-10-04, 03:03
Nog niks van het NMO gehoord?

Sjaen

TonH
09-10-04, 03:04
Geplaatst door mark61
Dat was wel een bijzonder kort fragmentje. Nee, ik ken het niet. Ik heb een collectietje muziek, vnl. rembetika, maar zonder gegevens van zangers etc.

Sorry, maar heb je ook een vertaling?

Wat dach je van Farandouri & Livaneli, voor de Grieks-Turkse verbroedering? En dan is er nog Sezen Aksu, zingt ook in genoemde film.

On the 30th of August Sezen Aksu gave a concert entitled “The Turkish Mosaic” at the ancient open-air theatre of Ephesus. She sang songs in Turkish, Greek, Armenian and Kurdish. She also sang an Islamic hymn. Turkish, Jewish and Greek singers/musicians performed along side her.

Afijn, vrije associatie. Excuus.

Sorry ik heb de vertaling niet paraat, maar het maakt ook niet uit. Is 'Duizend nachten' en 'nostalgi-es' niet duidelijk genoeg.

Denk dat Orakel gelijk heeft: Het is oktober.

Fengari mou, fengari mou...
Mijn maan, mijn maan...

Prachtig, vooral wanneer gezongen door Melina Merkouri :droef:

lkali nichta, je hebt geholpen... :slapen:

mark61
09-10-04, 03:06
Geplaatst door sjaen
Nog niks van het NMO gehoord?

Sjaen

Zat er vandaag juist aan te denken. Niet erg actief, die lui. Zal het nog maar s proberen.

mark61
09-10-04, 03:08
Geplaatst door TonH
Sorry ik heb de vertaling niet paraat, maar het maakt ook niet uit. Is 'Duizend nachten' en 'nostalgi-es' niet duidelijk genoeg....Prachtig, vooral wanneer gezongen door Melina Merkouri :droef:

lkali nichta, je hebt geholpen... :slapen:

Zingt tante Melina nog steeds?

Iyi geceler, graag gedaan.

TonH
09-10-04, 03:15
Geplaatst door mark61
Zingt tante Melina nog steeds?

Iyi geceler, graag gedaan.

Efgaristo poli, filos mou



Gia sou!

mark61
09-10-04, 03:40
Geplaatst door TonH
En ik hoop dat deze link werkt.



Nai, polí kalá. Kan ik ook mooi mee gaan slapen.