PDA

Bekijk Volledige Versie : Celstraf van 25 jaar voor onthoofden



Joesoef
09-10-04, 23:47
Celstraf van 25 jaar voor onthoofden hond vriendin

Uitgegeven: 9 oktober 2004 22:41

LOS ANGELES- In Californië is een man tot 25 jaar cel veroordeeld omdat hij het hondje van zijn vriendin had onthoofd. Hij deed dat om de vrouw te pesten. Dit meldt de krant Los Angeles Times zaterdag.

Het was de derde veroordeling van de man voor een misdaad. Dan is volgens de Californische wet de minimumstraf 25 jaar.

NU.nl homepage
(c) ANP

rambo
09-10-04, 23:55
Geplaatst door Joesoef
Celstraf van 25 jaar voor onthoofden hond vriendin

Uitgegeven: 9 oktober 2004 22:41

LOS ANGELES- In Californië is een man tot 25 jaar cel veroordeeld omdat hij het hondje van zijn vriendin had onthoofd. Hij deed dat om de vrouw te pesten. Dit meldt de krant Los Angeles Times zaterdag.

Het was de derde veroordeling van de man voor een misdaad. Dan is volgens de Californische wet de minimumstraf 25 jaar.

NU.nl homepage
(c) ANP
Damn! Wel een beetje veel voor het afslachten van een hond. Ik vind dat je het onthoofden van honden niet gelijk moet stellen aan het onthoofden van mensen.

Een jaar of zes, zeven vind ik wel genoeg (ik ken overigens niet de achtergrond van het verhaal).

Rambo :rambo:

nl-x
10-10-04, 00:24
Geplaatst door rambo
Damn! Wel een beetje veel voor het afslachten van een hond. Ik vind dat je honden niet gelijk moet stellen aan het onthoofden van een hond.

Een jaar of zes, zeven vind ik wel genoeg (ik ken overigens niet de achtergrond van het verhaal).

Rambo :rambo:
Wilders in zn nopjes :jeweetog:

Mark
10-10-04, 00:37
Geplaatst door rambo
[I]. Ik vind dat je honden niet gelijk moet stellen aan het onthoofden van een hond.

:confused:

Joesoef
10-10-04, 07:12
Geplaatst door Mark
:confused:


Nieuw werkwoord, honden?

rambo
10-10-04, 07:33
Geplaatst door nl-x
Wilders in zn nopjes :jeweetog:
Ja toch..? :hihi:

Rambo :rambo:

rambo
10-10-04, 07:35
Geplaatst door Mark
:confused:
Het was een béétje laat om nog logisch te kunnen denken :engel:


Heb het inmiddels verbeterd :D

Rambo :rambo:

hnieouna
10-10-04, 10:03
Net goed voor die gozer , lekker rotten in zijn cel. Een hond is een dier met een ziel en daarom zeker niet minder.
Ik hou van dieren dus net goed voor em :laser:

Siah
10-10-04, 14:19
25 Fakin years.
.

tja,
dat is US met een ongekende mogelijkheden. :loens:






de zeer hoge celstraffen worden ook vanuit US aan de andere landen "geexporteerd".