PDA

Bekijk Volledige Versie : Onschuldige jonge meisje uitgehuwelijkt aan 32 jaar oudere man.



Zwarte Schaap
11-10-04, 19:52
De 55-jarige Amerikaanse zanger Billy Joel is zaterdag in Long Island met de 23-jarige Kate Lee getrouwd. Dat heeft de BBC zondag gemeld op gezag van de platenmaatschappij van Joel, Columbia Records. Het is het derde huwelijk van Joel. Zijn dochter Alexa Ray, uit zijn tweede huwelijk met voormalig fotomodel Christie Brinkley, was bij de plechtigheid aanwezig.


http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/upload/rdagblad.artikel.foto/1096881969_22106.jpg

Karin.N
11-10-04, 19:54
Ja, wat moet je met zo'n ouwe man. Misschien veel pap geven en dan goed op de tocht zetten :boogie:

DEMOcraat
11-10-04, 20:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
De 55-jarige Amerikaanse zanger Billy Joel is zaterdag in Long Island met de 23-jarige Kate Lee getrouwd. Dat heeft de BBC zondag gemeld op gezag van de platenmaatschappij van Joel, Columbia Records. Het is het derde huwelijk van Joel. Zijn dochter Alexa Ray, uit zijn tweede huwelijk met voormalig fotomodel Christie Brinkley, was bij de plechtigheid aanwezig.


http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/upload/rdagblad.artikel.foto/1096881969_22106.jpg

westerse meisje heeft zich verkocht aan 32 jaar oudere man...

Joesoef
11-10-04, 20:06
Moet kunnen. Geen foto van dat meisje?

rja
11-10-04, 20:26
Geplaatst door DEMOcraat
westerse meisje heeft zich verkocht aan 32 jaar oudere man...
Tuurlijk, onder moslims gebeurd dit niet :o

DEMOcraat
11-10-04, 20:36
Geplaatst door rja
Tuurlijk, onder moslims gebeurd dit niet :o
in dit geval is het een westerse geen islamitische..

freya
11-10-04, 20:42
Geplaatst door rja
Tuurlijk, onder moslims gebeurd dit niet :o

beste rja,

zou je ook iets minder voorspelbaar drammerig kunnen doen?

:slapen:

Iglo
11-10-04, 20:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
De 55-jarige Amerikaanse zanger Billy Joel is zaterdag in Long Island met de 23-jarige Kate Lee getrouwd. Dat heeft de BBC zondag gemeld op gezag van de platenmaatschappij van Joel, Columbia Records. Het is het derde huwelijk van Joel. Zijn dochter Alexa Ray, uit zijn tweede huwelijk met voormalig fotomodel Christie Brinkley, was bij de plechtigheid aanwezig.


http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/upload/rdagblad.artikel.foto/1096881969_22106.jpg Uitgehuwelijkt?? Is dit niet gewoon zo'n geval dat een jonge mooi meid een oudere rijke man aan de haak slaat? Bij uithuwelijken heeft de dame in kwestie niks in te brengen. Kortom, behalve dat de titel walgelijk gespeld is :-(, klopt er ook nog eens geen hout van. Ik vraag me af door wat voor een bril jij de wereld ziet.

Siah
11-10-04, 22:04
Geplaatst door Karin.N
. Misschien veel pap geven en dan goed op de tocht zetten :boogie:

:haha:

nl-x
11-10-04, 22:21
Gatverdamme, wat een hypocrisie hier gelijk. Ik durf te wedden dat jullie heilig-pratertjes heel wat andere reacties hier hadden gezet als er stond: 55 jarige rijke Marokkaan trouwt 23 jarig meisje.

Ik vind de titel PRIMA.

Mark
11-10-04, 22:58
Goed gedaan ouwe rukker :haha:

Iglo
11-10-04, 23:12
Geplaatst door nl-x
Gatverdamme, wat een hypocrisie hier gelijk. Ik durf te wedden dat jullie heilig-pratertjes heel wat andere reacties hier hadden gezet als er stond: 55 jarige rijke Marokkaan trouwt 23 jarig meisje.

Ik vind de titel PRIMA. Jij vind deze topic-naam prima, wat zeg ik, je vind hem PRIMA. Maar waarom? Dit heeft domweg niks met uithuwelijken te maken. Waarschijnlijk heeft het even weinig met echte liefde te maken. Maar als je zulke onzin nodig hebt om je punt te maken.....

Wizdom
11-10-04, 23:49
Geplaatst door Iglo
Jij vind deze topic-naam prima, wat zeg ik, je vind hem PRIMA. Maar waarom? Dit heeft domweg niks met uithuwelijken te maken. Waarschijnlijk heeft het even weinig met echte liefde te maken. Maar als je zulke onzin nodig hebt om je punt te maken.....

Geld speelt ook bij uithuwelijken een rol... Mag het dan wel volgens de criticasters...

nl-x
11-10-04, 23:58
Geplaatst door Iglo
Jij vind deze topic-naam prima, wat zeg ik, je vind hem PRIMA.
Nee, sterker nog vindT Wat is dat nou met jullie stelletje nietsnuttige, kansloze, armoedige, ongeschoolde, bijdehande apen!? Had ik niet al een tijdje terug gezegd dat ik er niet tegen kan dat men steeds zn d/t's verkeerd heeft ?! Een keertje is geen punt, maar dit is echt erg :moe: Of zit er achter al die rechtse accounts 1 en dezelfde ongeschoolde eikel? :terrorist

Iglo
12-10-04, 00:14
Geplaatst door Wizdom
Geld speelt ook bij uithuwelijken een rol... Mag het dan wel volgens de criticasters... Waarom zou dat het beter maken? Als die meid het wil, dan moet ze het vooral niet laten. Maar er is een reden waarom men in deze maatschappij niet zoveel respect heeft voor dit soort huwelijken.

sjo
12-10-04, 00:14
Geplaatst door nl-x
Nee, sterker nog vindT Wat is dat nou met jullie stelletje nietsnuttige, kansloze, armoedige, ongeschoolde, bijdehande apen!? Had ik niet al een tijdje terug gezegd dat ik er niet tegen kan dat men steeds zn d/t's verkeerd heeft ?! Een keertje is geen punt, maar dit is echt erg :moe: Of zit er achter al die rechtse accounts 1 en dezelfde ongeschoolde eikel? :terrorist

Een ongeschoolde kudt wellicht ?

gr.
sjo

Iglo
12-10-04, 00:24
Geplaatst door nl-x
Nee, sterker nog vindT Wat is dat nou met jullie stelletje nietsnuttige, kansloze, armoedige, ongeschoolde, bijdehande apen!? Had ik niet al een tijdje terug gezegd dat ik er niet tegen kan dat men steeds zn d/t's verkeerd heeft ?! Een keertje is geen punt, maar dit is echt erg :moe: Of zit er achter al die rechtse accounts 1 en dezelfde ongeschoolde eikel? :terrorist Zooo, dat moet wel opluchten he, zo'n scheld kannonade ;). Maar waarom reageer je niet gewoon op mijn post? Ik kan me voorstellen dat je je ergert aan mijn spelling (ik heb zitten slapen op de middelbare school), maar het zegt wel iets dat je niet op mijn antwoord in durft te gaan. Want je weet donders goed dat ik een punt heb.