PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor alle zusters

islemia
11-10-04, 22:45
Sellam ou allaikoum zuster

Ik ben een meid die jaren lang erg met de mode mee deed, ik liep altijd wel met me wilde krullen of met me mooie gefohnde haren ( je kent dat wel). Tot op de dag dat mijn moeder ernstig ziek werd, op dat moment wordt je eigenlijk geconfronteerd met de dood. Ik zal je zeggen dat ik dag en nacht ALLAH swt smeekte om mijn moeder te genezen. (Me moeder leed aan maagkanker trouwens)

Ik hoorde van iedereen om me heen verschrikkelijke verhalen over wat kanker wel niet deed met een mens, maar ondanks alles heb ik mijn hoop niet opgegeven bij ALLAH swt. IK LAS DAG EN NACHT STUKKEN UIT DE heilige KORAN. en ik verrichte behalve mijn verplichte gebeden ook nog extra gebeden waarin ik ALLAH swt smeekte om mijn moeder te genezen.

Mijn moeder is toen geopereed, de operatie is dankzij ALLAH swt geslaagd. Er waren verder ook geen uitzaaingen te zien binnen de weefsel die ze tijdens de operatie bij haar hebben weg gehaald. En weet je wat ik toen had gedaan, ik ben ALLAH swt gaan bedanken voor deze wonder die hij mij heeft geschonken. Hij heeft mijn moeder langer voor ons laten leven.
Het minste wat ik terug kon doen was een van zijn verplichten doen nakomen, en dat is de HIDJAAB dragen.

ALLAH swt helpt ons altijd wanneer we hem oproepen hij vergeet ons nooit maar helaas vergeten wij hem wel vaak. Ik wil hier verder niemand mee beledigen misschien zijn er veel broeders en zusters die hem niet vergeten, maar ik spreek nu voor mijn zelf. Daarom wil ik aan al mijn zusters in de ISLAM zeggen, draag die HIDJAAB en volg de pad van ALLAH swt want hij is de enige die je in nood en natuurlijk in vreugde kan helpen.

Moge ALLAH swt mij en jullie vergeven voor onze fouten en belonen voor onze goede daden INSAELLAH!

Breez
11-10-04, 22:46
Ameen.

Sim
19-10-04, 14:43
Subhannal Allah!

ghizlan84
30-10-04, 01:13
Salaam,

Souhan'allah,
Wij maken gewoon bijna het zelfde mee, alleen is het bij mij niet mijn moeder maar mijn 18 jarige zusje. Ze hebben 18 tumors in haar nog zo jong lichaam gevonden. Ik ben ook voor haar aan het bidden en smeekgebeden aan het lezen voor haar.
Ook heb ik door deze ervaring beseft dat het leven zo voorbij kan zijn. en dan?????? wat dan???? Luister zusters er zijn 3 paden: 1 naar links, 1 naar rechts en 1 recht door. Meen nou de weg recht door en probeer je leven zo goed mogelijk te lijden volgends de islam en die weg zal je naar het paradijs leiden. Daar een hidjaab en verdiep je een sin de Islam. Ik verzeker je er gaat een werled voor je open.

Succes

zehmazehma
03-11-04, 11:59
Geplaatst door ghizlan84
Salaam,

Souhan'allah,
Wij maken gewoon bijna het zelfde mee, alleen is het bij mij niet mijn moeder maar mijn 18 jarige zusje. Ze hebben 18 tumors in haar nog zo jong lichaam gevonden. Ik ben ook voor haar aan het bidden en smeekgebeden aan het lezen voor haar.
Ook heb ik door deze ervaring beseft dat het leven zo voorbij kan zijn. en dan?????? wat dan???? Luister zusters er zijn 3 paden: 1 naar links, 1 naar rechts en 1 recht door. Meen nou de weg recht door en probeer je leven zo goed mogelijk te lijden volgends de islam en die weg zal je naar het paradijs leiden. Daar een hidjaab en verdiep je een sin de Islam. Ik verzeker je er gaat een werled voor je open.

Succes

ik hoop dat allah swt ook jou zusje snel zal genezen. ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
ik zal ook in mijn salaat doea verrichten voor je zusje. en insha allah geneest zij snel met wil van allah swt.

buster
05-11-04, 08:11
lievge meiden veel succes met de ziekte van jullie familieleden,
ik denk dat het de wil van Allah is of jullie familie blijven of niet,
ik geloof dat je de hidjaab enkelt moet dragen omdat je het zelf wilt :vierkant:

islemia
07-11-04, 23:02
SEllam Zuster

Moge ALLAH swt je zusje bijstaan in deze moeilijke tijd. Maak je niet te veel zorgen en zet je hoop bij ALLAH swt dan komt het 100% ZEKER goed met haar insaellah!

Doe veel dua vor haar en insaellah zal ik haar ook niet vergeten tijdens mijn sallat insaellah!

Moge ALLAH swt jullie veel SABR GEVEN

riffiadjalkoem
21-11-04, 21:35
salaaam alajkoem,

moge allah jullie bijstaan in deze moeilijke tijden en jullie familieleden genezen.
3ala ajie 7aal alhamdolah

wa salaam alajkoem