PDA

Bekijk Volledige Versie : Mysterieuze schade bij 'terreurgezin'



deleted user
11-10-04, 23:09
gewist

sylvester
11-10-04, 23:13
Nu maar uit gaan zoeken wie er gelijk heeft!

Wizdom
11-10-04, 23:16
Er zijn meerder invallen geweest in Utrecht en wat ik begrepen heb is dat die politie agenten werkelijk als dolle honden te werk gaan... Pistools worden tegen de slaap van alles en iedereen gehouden... Kinderen worden niet geschuwd... Het is werkelijk een gestapo scenario uit de 2e wereld oorlog... Dit is vreemd gedrag voor vage vermoedens van een onbetrouwbare organisatie als de AIVD...

sylvester
11-10-04, 23:25
Zoiezo vind ik de AIVD een beetje vaag!


Dit heb je met de dood van Pim fortuyn kunnen merken.

Bismilaah
11-10-04, 23:27
Die schade komt gewoon door de politie!! Dan kan het OM, de politie en dhr. Donner ontkennen wat ze willen (iets waar de Nederlandse politie heel goed in is) maar de bewijzen liggen gewoon in dat huis!!! Mysterieus my ass!

Als je je huis netjes achterlaat en de recherche is langs geweest en je treft alles kapot aan bij terugkomst dan is het een simpel optelsommetje als je het mij vraagt. Ongelooflijk dat ze dan gaan ontkennen??!!!!!!!

ps: Als je als minister van justitie mans genoeg bent om een zinloze inval te plegen dan moet je ook mans genoeg zijn om voor de kosten die gepaard gingen met die inval op te draaien. En eerlijkheid is echt niet duur!!!

Spoetnik
12-10-04, 12:30
Het Arrestatieteam heeft waarschijnlijk de schade niet aangericht. Ik vermoed dat het explosievenzoekteam de schade heeft aangericht..

Seif
12-10-04, 12:38
Geplaatst door Bismilaah
Als je je huis netjes achterlaat en de recherche is langs geweest en je treft alles kapot aan bij terugkomst dan is het een simpel optelsommetje als je het mij vraagt. Ongelooflijk dat ze dan gaan ontkennen??!!!!!!!


Zo'n simpel optelsommetje is het mijns inziens toch niet. Het kan ook heel goed zo zijn dat dat gezin gewoon op een makkelijke manier geld wil beuren, en daarom zelf maar wat gesloopt heeft.

Goodnight
12-10-04, 13:04
Geplaatst door Seif
Zo'n simpel optelsommetje is het mijns inziens toch niet. Het kan ook heel goed zo zijn dat dat gezin gewoon op een makkelijke manier geld wil beuren, en daarom zelf maar wat gesloopt heeft.

Inderdaad op een makkelijke manier: zorg ervoor dat het arrestatieteam bij je binnenvalt.Zorg ervoor dat er altijd iemand achterblijft als jij gearresteerd bent.Diegene kan dan fijn spullen gaan beschadigen, vervolgens wordt jij natuurlijk vrijgelaten en dan kan je zeer verontwaardigd geld gaan eisen.

Wat doordacht van je Seif!

het gaat verdorrie niet eens om de materiele schade.
Dat die mensen te kijk gezet zijn ( voor noppes!!!) voor de rest van Nederland en volgens mij heel Europa is al genoeg om een FIKSE schadevergoeding te krijgen.

Seif
12-10-04, 13:09
Geplaatst door Goodnight
Wat doordacht van je Seif!

Ik bedoelde dat ze de situatie hebben aangegrepen om er (alsnog) hun voordeel mee te doen.

Toen ik die rondleiding in dat huis zag bekroop me al het gevoel dat er iets niet klopte. De schade die die jongen liet zien kwam niet echt op mij over als "arrestatieteamachtig". Een leeggestrooid pak havermout(of iets dergelijks)? Yeah right!

Dat ze te kijk zijn gezet is triest, maar voor dit vehaal niet relevant.

sylvester
12-10-04, 13:12
Hmmm ja zou kunnen!

Goodnight
12-10-04, 13:21
Geplaatst door Seif
Ik bedoelde dat ze de situatie hebben aangegrepen om er (alsnog) hun voordeel mee te doen. dat hoeven ze niet te doen.De situatie op zich is al erg genoeg voor een giga schadevergoeding.


Toen ik die rondleiding in dat huis zag bekroop me al het gevoel dat er iets niet klopte. De schade die die jongen liet zien kwam niet echt op mij over als "arrestatieteamachtig". Een leeggestrooid pak havermout(of iets dergelijks)? Yeah right! misschien heeft dat meer met jouw vooroordelen te maken??? Ik noem maar wat.Bovendien zeg je nu eigenlijk dat je je erin kan vinden dat de politie het dus niet heeft gedaan.


Dat ze te kijk zijn gezet is triest, maar voor dit vehaal niet relevant. Nou is het eerlijk gezegd wel, staat niet los van elkaar.Mensen zijn ten onrechte gearresteerd, politici doen alsof hun neus bloedt, ontkenning van aangebrachte schade ( of het nou waar is of niet) Het is triest dat ze zo te kijk zijn gezet, dus ze moeten schadeloosgesteld worden.Men moet nu niet ineens dit gaan aangrijpen, van de schade is later aangebracht.
Het gaat niet zozeer om de materiele schade alswel om de immateriele!

euhh
12-10-04, 13:28
Geplaatst door Goodnight
dat hoeven ze niet te doen.De situatie op zich is al erg genoeg voor een giga schadevergoeding.

misschien heeft dat meer met jouw vooroordelen te maken??? Ik noem maar wat.Bovendien zeg je nu eigenlijk dat je je erin kan vinden dat de politie het dus niet heeft gedaan.

Nou is het eerlijk gezegd wel, staat niet los van elkaar.Mensen zijn ten onrechte gearresteerd, politici doen alsof hun neus bloedt, ontkenning van aangebrachte schade ( of het nou waar is of niet) Het is triest dat ze zo te kijk zijn gezet, dus ze moeten schadeloosgesteld worden.Men moet nu niet ineens dit gaan aangrijpen, van de schade is later aangebracht.
Het gaat niet zozeer om de materiele schade alswel om de immateriele!

Er worden in nederland geen gigaschadevergoedingen voor onterechte arrestatie's toegekend.
Er is geen bewijs dat de politie het niet gedaan heeft, maar er is ook geen bewijs dat ze het wel gedaan hebben.

sylvester
12-10-04, 13:30
Ja en waar is dan Emiel Ratelband?

Ik bedoel deze mensen hebben nu echt hulp nodig.
Ze kunnen niet zomaar aan het werk, want welke baas wil ze nou nog hebben?
Ze hebben niks gedaan maar krijgen wel de stempel van de politie en justitie van een misdadiger!
En die is er verdomt slecht af te halen hoor!

Uhhh misschien kan hij wel een nieuw huisje regelen en een nieuwe inboedel?
Zodat ze rustig alles op een rijtje kunnen gaan zetten zonder de persmuskieten!

Goodnight
12-10-04, 13:32
Geplaatst door euhh
Er worden in nederland geen gigaschadevergoedingen voor onterechte arrestatie's toegekend.
Er is geen bewijs dat de politie het niet gedaan heeft, maar er is ook geen bewijs dat ze het wel gedaan hebben.

Jij moet toch een cursus begrijpend lezen gaan volgen.

Waar staat dat het een onterechte arrestatie is?

Wat betreft je laatste zin sla je de spijker op zijn kop:
Dat zal uitgezocht worden,maar hoop wel door de juiste mensen.

euhh
12-10-04, 14:02
Geplaatst door Goodnight
Waar staat dat het een onterechte arrestatie is?


Ha zegt er een wat, als het een TERECHTE arrestatie zou zijn krijgen ze helemaal niks, en als het een ONTERECHTE arrestatie zou zijn krijgen ze een habbekrats.

Terecht of onterecht gearresteerd maakt niks uit, schadevergoedingen zijn in Nederland altijd miniem.

Goodnight
12-10-04, 14:08
Geplaatst door sylvester
Ja en waar is dan Emiel Ratelband?

Ik bedoel deze mensen hebben nu echt hulp nodig.
Ze kunnen niet zomaar aan het werk, want welke baas wil ze nou nog hebben?
Ze hebben niks gedaan maar krijgen wel de stempel van de politie en justitie van een misdadiger!
En die is er verdomt slecht af te halen hoor!

Uhhh misschien kan hij wel een nieuw huisje regelen en een nieuwe inboedel?
Zodat ze rustig alles op een rijtje kunnen gaan zetten zonder de persmuskieten!

Om ze vervolgens te laten vallen?

Goodnight
12-10-04, 14:11
Geplaatst door euhh
Ha zegt er een wat, als het een TERECHTE arrestatie zou zijn krijgen ze helemaal niks, en als het een ONTERECHTE arrestatie zou zijn krijgen ze een habbekrats.

Terecht of onterecht gearresteerd maakt niks uit, schadevergoedingen zijn in Nederland altijd miniem.
Dat onterecht was een slip of the finger, moest zijn TERECHT.

Als het een terecht arrestatie is krijgen ze inderdaad niets, maar dat is het dus niet.En dat het habbekrats zal zijn kan jij niet weten.

euhh
12-10-04, 14:16
Geplaatst door Goodnight
Dat onterecht was een slip of the finger, moest zijn TERECHT.

Als het een terecht arrestatie is krijgen ze inderdaad niets, maar dat is het dus niet.En dat het habbekrats zal zijn kan jij niet weten.

ach die gasten die onterecht voor de puttense moord hebben gezeten hebben toch ook een fooi gekregen (9 jaar zitten,iets van 50.000 euro geloof ik)

Seif
12-10-04, 14:17
Geplaatst door Goodnight
misschien heeft dat meer met jouw vooroordelen te maken??? Ik noem maar wat.Bovendien zeg je nu eigenlijk dat je je erin kan vinden dat de politie het dus niet heeft gedaan.

Dat zal dan wel...

Maar het is gewoon een probleem in ons rechtstelsel dat je als vrijgesproken verdachte toch altijd een beetje besmeurd blijft. Dit geldt niet alleen voor terreurverdachten, maar ook voor mensen die ten onrechte wordenbeschuldigd van verkrachting en incest. Meer dan de gangbare schadevergoeding verdienen die mensen niet, iedereen is voor de wet gelijk.