PDA

Bekijk Volledige Versie : Naar school gaand meisje (13) volgepompt met 20 kogels waarvan 5 in het hoofd



deleted user
12-10-04, 09:51
gewist

Goodnight
12-10-04, 09:57
The army then acknowledged the girl’s satchel did not contain any explosives. “Our officer approached her and shot two bullets into her head. He also set his weapon on automatic mode and emptied out the magazine on the lifeless body,” the soldier told army radio.

:kotsen:

freya
12-10-04, 10:07
De meeste Israeliers zijn er nu eenmaal van overtuigd dat Palestijnen geen gewone mensen zijn, maar primitieve extremisten, die allemaal terrorist zijn.

Dat is begonnen in ca 1947 met het wegjagen van die mensen, omdat men het land wilde hebben. Zoiets kan je niet doen met mensen die je als je gelijke beschouwd.

En sindsdien is het alleen maar erger geworden. En ze zien niet dat zijzelf verworden zijn tot beesten.

Goodnight
12-10-04, 10:10
Ik vraag me echt af hoe dit weer gerelativeerd gaat worden door bepaalde gevallen.

plexus
12-10-04, 10:12
Geplaatst door freya
...

En sindsdien is het alleen maar erger geworden. En ze zien niet dat zijzelf verworden zijn tot beesten.

wil je me vertellen dat ze dat zelf niet bewust doorhebben..waar ze mee bezig zijn... :confused:

Joesoef
12-10-04, 10:15
***zucht***


:huil:

freya
12-10-04, 10:30
Geplaatst door plexus
wil je me vertellen dat ze dat zelf niet bewust doorhebben..waar ze mee bezig zijn... :confused:

Die jonge dienstplichtige soldaten niet nee, zij hebben de haat en angst voor Palestijnen met de paplepel ingegoten gekregen en worden dan zonder fatsoenlijke begeleiding in de bezette gebieden losgelaten.

Als ze later terugkijken op wat ze daar allemaal uitgevreten hebben, begrijpen ze zichzelf niet meer.

Een vriendin van me heeft eens ergen op de West Bank een alternatieve demonstratie georganiseerd. Ipv dat de jongens van het dorp met stenen gooiden, gooiden ze ze dit keer met ballonnen.
Ik heb de video gezien, met daarop IDF soldaten die helemaal door het lint gaan omdat ze juist dat niet kunnen handelen. Ze staan dan met zo'n ballon in hun handen alsof het een bom is die elk moment kan ontploffen. Eentje barst in tranen uit, nadat hij eerst de kinderen onder schot had genomen.

De situatie daar is ZIEK.


Dat die ziekte bewust door machthebbers, zoals Sharon wordt aangewakkerd, staat voor mij buiten kijf. Die hebben maar 1 doel, Groot Israel, en daarvoor zullen ze elk misdadig middel dat ze kunnen bedenken inzetten, incl het misleiden en misbruiken van de eigen bevolking.

Siah
12-10-04, 12:51
http://www.maroc.nl/photopost/data/3048/28887born_to_kill_.jpg











;