PDA

Bekijk Volledige Versie : Gelooft je in gelijkheid, communicatie en educatie! CHECK THIS

Wald Annes
12-10-04, 22:16
Salamoe-Ailekoem

Lieve Bent Annes,

Serieus moslim gezond, vrolijk geboren in Casablanca opgegroeid in Nederland woon in Amsterdam. Hobby's zijn reizen, lekker eten, trainen en film festivals organiseren. Zoek een serieuze jong moslima 18 jaar en ouder, die volwassen is en gelooft in gelijkheid, education en communication. Ik zal een beetje over mijn zelf schrijven, en jouw een beeld geven. Ik ben een jongeman die altijd een droom heeft gehad. Nu ben ik mijn droom aan het uit werken. Nu is het tijd om mijn droom te delen met de persoon met wie ik ga leven. Op dit moment ben ik bezig met een Film compagnie op te zetten en wil later Films en programma’s maken. Waarom heb ik voor dit vak gekozen heel kort gezegd omdat ze moslims altijd negatief beeld geven dus heb ik besloten het te veranderen en een positief licht te geven als Allah het wil ansch-Allah. Films erover te maken over de geschiedenis van het Islam. Daarom heb ik een vrouw nodig die heel sterk in haar schoenen staat universitair niveau en gelooft waar ze mee bezig is en doorgaat met studie en werk. Als je geďnteresseerd bent om met mij in contact te komen, stuur een e-mail naar [email protected] Dan maak ik tijd dat je me kan zien op webcame. Wil op het zelfde moment je foto zien alleen serieuze reacties AUB
Geen foto geen contact.

Wald Annes...
Ailekoem-Wasalam

MASOUDA
14-10-04, 14:11
Hoe oud ben je als ik je vragen mag????

1JAMILLA1
14-10-04, 14:36
Hij is 34 jaar

Wald Annes
14-10-04, 18:01
Als je met mij in contact wil komen stuur een e-mail naar [email protected]

Dit is alleen voor benet annes, de rest weg blijven!

Ailkoem Wasalam

MASOUDA
15-10-04, 09:56
Dank je wel ik heb je net een mailtje gestuurd..