PDA

Bekijk Volledige Versie : Respondenten gezocht



M.Scholten
13-10-04, 09:18
Ik ben vierdejaars studente sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie over de keuzes die hoogopgeleide Marokkaanse en autochtone vrouwen maken met betrekking tot arbeid en zorg nadat zij afgestudeerd zijn. Voor dit onderzoek heb ik respondenten nodig die ik kan interviewen. Ben jij een hoogopgeleide Marokkaanse vrouw die minimaal 4 en maximaal 8 jaar geleden is afgestudeerd aan een hogeschool of universiteit, stuur dan een e-mail naar [email protected]! Ik mail je dan zo snel mogelijk terug met meer informatie.

Bedankt,
Marijke Scholten

ZbaqZbaq
13-10-04, 09:23
al die "onderzoekjes" naar allochtonen, moslims, marokkanen.....


jullie autochtonen zouden eens jezelf moeten onderzoeken....er valt een hoop te ontdekken

plexus
13-10-04, 09:27
Geplaatst door M.Scholten
Ik ben vierdejaars studente sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie over de keuzes die hoogopgeleide Marokkaanse en autochtone vrouwen maken met betrekking tot arbeid en zorg nadat zij afgestudeerd zijn. Voor dit onderzoek heb ik respondenten nodig die ik kan interviewen. Ben jij een hoogopgeleide Marokkaanse vrouw die minimaal 4 en maximaal 8 jaar geleden is afgestudeerd aan een hogeschool of universiteit, stuur dan een e-mail naar [email protected]! Ik mail je dan zo snel mogelijk terug met meer informatie.

Bedankt,
Marijke Scholten

..$ wat schuift 't $

Karin.N
13-10-04, 09:33
Geplaatst door ZbaqZbaq
al die "onderzoekjes" naar allochtonen, moslims, marokkanen.....


jullie autochtonen zouden eens jezelf moeten onderzoeken....er valt een hoop te ontdekken

Goed lezen: er staat Marokkaanse en autochtone vrouwen!

freya
13-10-04, 09:54
Geplaatst door Karin.N
Goed lezen: er staat Marokkaanse en autochtone vrouwen!

ach laat ZZ nou maar, iedereen hier heeft zo zijn/haar eigen stokpaardjes :p

Siah
13-10-04, 12:25
Geplaatst door freya
ach laat ZZ nou maar, iedereen hier heeft zo zijn/haar eigen stokpaardjes :p

maar ik heb er geen :hardlach:

freya
13-10-04, 12:27
Geplaatst door Siah
maar ik heb er geen :hardlach:

Volgens mij heb jij er zoveel dat wij er geen wijs meer uit kunnen worden :p

Siah
13-10-04, 12:30
Geplaatst door M.Scholten
Ik ben vierdejaars studente sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie over de keuzes die hoogopgeleide Marokkaanse en autochtone vrouwen maken met betrekking tot arbeid en zorg nadat zij afgestudeerd zijn. Voor dit onderzoek heb ik respondenten nodig die ik kan interviewen. Ben jij een hoogopgeleide Marokkaanse vrouw die minimaal 4 en maximaal 8 jaar geleden is afgestudeerd aan een hogeschool of universiteit, stuur dan een e-mail naar [email protected]! Ik mail je dan zo snel mogelijk terug met meer informatie.

Bedankt,
Marijke Scholten

ik doe niet aan collaboratie mee :D


heb geen titel, ben dubbel marokkaan en ben ook geen auto-chtone vrouw (alhoewel :vreemd: )

ger-aag gedaan :hardlach:

sylvester
13-10-04, 17:34
Hmm jammer ik heb hellaas geen graad of doctoraal!