PDA

Bekijk Volledige Versie : Respondenten gezocht



M.Scholten
13-10-04, 09:18
Ik ben vierdejaars studente sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie over de keuzes die hoogopgeleide Marokkaanse en autochtone vrouwen maken met betrekking tot arbeid en zorg nadat zij afgestudeerd zijn. Voor dit onderzoek heb ik respondenten nodig die ik kan interviewen. Ben jij een hoogopgeleide Marokkaanse vrouw die minimaal 4 en maximaal 8 jaar geleden is afgestudeerd aan een hogeschool of universiteit, stuur dan een e-mail naar [email protected]! Ik mail je dan zo snel mogelijk terug met meer informatie.

Bedankt,
Marijke Scholten

ZbaqZbaq
13-10-04, 09:23
al die "onderzoekjes" naar allochtonen, moslims, marokkanen.....


jullie autochtonen zouden eens jezelf moeten onderzoeken....er valt een hoop te ontdekken

plexus
13-10-04, 09:27
Geplaatst door M.Scholten
Ik ben vierdejaars studente sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie over de keuzes die hoogopgeleide Marokkaanse en autochtone vrouwen maken met betrekking tot arbeid en zorg nadat zij afgestudeerd zijn. Voor dit onderzoek heb ik respondenten nodig die ik kan interviewen. Ben jij een hoogopgeleide Marokkaanse vrouw die minimaal 4 en maximaal 8 jaar geleden is afgestudeerd aan een hogeschool of universiteit, stuur dan een e-mail naar [email protected]! Ik mail je dan zo snel mogelijk terug met meer informatie.

Bedankt,
Marijke Scholten

..$ wat schuift 't $

Karin.N
13-10-04, 09:33
Geplaatst door ZbaqZbaq
al die "onderzoekjes" naar allochtonen, moslims, marokkanen.....


jullie autochtonen zouden eens jezelf moeten onderzoeken....er valt een hoop te ontdekken

Goed lezen: er staat Marokkaanse en autochtone vrouwen!

freya
13-10-04, 09:54
Geplaatst door Karin.N
Goed lezen: er staat Marokkaanse en autochtone vrouwen!

ach laat ZZ nou maar, iedereen hier heeft zo zijn/haar eigen stokpaardjes :p

Siah