PDA

Bekijk Volledige Versie : Nu Nova: Heftige reakties op film Hirsi ali in blijf van mijn huizen



Zwarte Schaap
13-10-04, 21:29
Check nu Nova !

Heftige reacties op korte film van Hirsi Ali
Submission heet de film van Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali die gaat over geweld tegen moslimvrouwen.

Op verzoek van NOVA heeft Hirsi Ali deze omstreden film in een blijf-van-mijn-lijfhuis laten zien aan vier moslimvrouwen die het slachtoffer werden van geweld.

Joesoef
13-10-04, 21:40
N wijf met een hoop kapsones.

Wizdom
14-10-04, 07:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Check nu Nova !

Heftige reacties op korte film van Hirsi Ali
Submission heet de film van Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali die gaat over geweld tegen moslimvrouwen.

Op verzoek van NOVA heeft Hirsi Ali deze omstreden film in een blijf-van-mijn-lijfhuis laten zien aan vier moslimvrouwen die het slachtoffer werden van geweld.

Geschift.... Ze lijdt aan psychologische verminking...

rambo
14-10-04, 07:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Check nu Nova !

Heftige reacties op korte film van Hirsi Ali
Submission heet de film van Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali die gaat over geweld tegen moslimvrouwen.

Op verzoek van NOVA heeft Hirsi Ali deze omstreden film in een blijf-van-mijn-lijfhuis laten zien aan vier moslimvrouwen die het slachtoffer werden van geweld.
Heb je gezien hoe ze een andermans geloof belachelijk maakt? Ach, alle vrouwonvriendelijke stukken moeten gewoon uit de koran.

Ik vond het prachtig dat uiteindelijk van die mensen die discussie met haar is gestopt. Zij begreep 'eindelijk' dat ze dom was en er niet met haar valt te discussiėren.

Echt, dat zo'n domme politicus zoveel aandacht krijgt :mad:

Rambo :rambo: