PDA

Bekijk Volledige Versie : Psychologisch verminkte mensen uit de politiek weren...



Wizdom
16-10-04, 07:40
Wat vinden jullie hiervan mensen...

Mensen als Ayaan Hirsi Ali waarvan bekend is dat ze een traumatische jeugd heeft gehad mag om zich tegen zichzelf te beschermen geen politiek bedrijven. De praktijk wijst uit dat haar initiatieven allemaal voortkomen uit haar psychologische verminking....

Ik kan overigens niet over andere politici spreken maar het zou wel verstandig zijn om politici te screenen op psychologische gesteldheid alvorens men gezonde politiek mag bedrijven....

We kunnen immers een democratie niet overlaten aan een stelletje malloten die denken dat democratie hetzelfde is als traumatische projectie op de samenleving...

~Panthera~
16-10-04, 13:49
Geplaatst door Wizdom
Wat vinden jullie hiervan mensen...

Mensen als Ayaan Hirsi Ali waarvan bekend is dat ze een traumatische jeugd heeft gehad mag om zich tegen zichzelf te beschermen geen politiek bedrijven. De praktijk wijst uit dat haar initiatieven allemaal voortkomen uit haar psychologische verminking....

Ik kan overigens niet over andere politici spreken maar het zou wel verstandig zijn om politici te screenen op psychologische gesteldheid alvorens men gezonde politiek mag bedrijven....

We kunnen immers een democratie niet overlaten aan een stelletje malloten die denken dat democratie hetzelfde is als traumatische projectie op de samenleving...
---------

Ben bang dat 99.9% er al uit bestaat. :gsm:

Max Stirner
16-10-04, 13:59
Geplaatst door Wizdom
Wat vinden jullie hiervan mensen...

Mensen als Ayaan Hirsi Ali waarvan bekend is dat ze een traumatische jeugd heeft gehad mag om zich tegen zichzelf te beschermen geen politiek bedrijven. De praktijk wijst uit dat haar initiatieven allemaal voortkomen uit haar psychologische verminking....

Ik kan overigens niet over andere politici spreken maar het zou wel verstandig zijn om politici te screenen op psychologische gesteldheid alvorens men gezonde politiek mag bedrijven....

We kunnen immers een democratie niet overlaten aan een stelletje malloten die denken dat democratie hetzelfde is als traumatische projectie op de samenleving...


= Discriminatie :p

wytze
16-10-04, 14:15
Ben het met Panthera eens dat er dan wel heel weinig overblijven.
Is de drang naar macht niet opzich een teken van psychische stoornis?

mark61
16-10-04, 14:39
Leven is een psychische stoornis.

Lawrence
16-10-04, 14:47
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Ben bang dat 99.9% er al uit bestaat. :gsm:

Dankzij die 99,9% leven we wel in één van de rijkste en meest ontwikkelde landen ter wereld.....

Max Stirner
16-10-04, 15:22
Geplaatst door wytze
Ben het met Panthera eens dat er dan wel heel weinig overblijven.
Is de drang naar macht niet opzich een teken van psychische stoornis?


Nee hoor, die drang is volgens mij heel normaal. Het is een psychische stoornis om als makke lammetjes achter mensen met macht (of `wijsheid` etc) aan te lopen.

magden_david
16-10-04, 15:48
tja, je zou ook kunnen stellen dat al diegenen die nog worstellen met een botsing der culturen, zeg tweede en derde graads imigranten ook niet mogen deelnemen aan de politiek, passief of actief, omdat zij nog in te onrustig cultureel vaarwater verkeren om duidelijke welomlijnde politieke keuzes te kunnen maken.

~Panthera~
16-10-04, 20:09
Geplaatst door magden_david
tja, je zou ook kunnen stellen dat al diegenen die nog worstellen met een botsing der culturen, zeg tweede en derde graads imigranten ook niet mogen deelnemen aan de politiek, passief of actief, omdat zij nog in te onrustig cultureel vaarwater verkeren om duidelijke welomlijnde politieke keuzes te kunnen maken.
---------------

inkoppertje: rare sektes (zionisten) dan ook maar. :moe:
hebben ook tunnelvisie.

wytze
17-10-04, 15:01
Max Stirner: waarom is de drang naar macht volgens jou normaal?
en Magden_david: al diegenen die nog worstelen met de botsing (ik zou zeggen ontmoeting) der culturen? dan kun je ook een flink deel van de autochtone nederlanders uitsluiten.

Max Stirner
17-10-04, 15:34
Geplaatst door wytze
Max Stirner: waarom is de drang naar macht volgens jou normaal?
en Magden_david: al diegenen die nog worstelen met de botsing (ik zou zeggen ontmoeting) der culturen? dan kun je ook een flink deel van de autochtone nederlanders uitsluiten.

FF voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat het goed is, ik heb gewoon het idee dat het een menselijke eigenschap is.
Vrijwel iedereen streeft naar macht - in de brede betekenis van het woord, 'controle', 'invloed', 'aanzien, 'kennis' etc, tzijn allemaal in zekere zin vormen van macht.

Het uitoefenen van macht over anderen is in feite iets anders - veel mensen proberen dit en hun succes wordt bepaald door de kuddedieren die zich dat laten welgevallen.

wytze
18-10-04, 13:31
Max,

Ik snap je verheldering maar dan nog. Is de wens tot controle, invloed en aanzien niet ergens eigenlijk een uiting van een psychische stoornis?
Is kennis per definitie macht? of is er het de psychische stoornis die maakt dat mensen van kennis macht (willen) maken?

GroteWolf
18-10-04, 16:21
Godsdienstwaanzinnigen, die zijn pas raar.

~Panthera~
18-10-04, 16:55
Geplaatst door GroteWolf
Godsdienstwaanzinnigen, die zijn pas raar.
-----------


psychopaten zijn nog erger. :moe:

mark61
18-10-04, 16:56
Geplaatst door ~Panthera~
-----------


psychopaten zijn nog erger. :moe:

Gecombineerd zijn ze niet te houden.

~Panthera~
18-10-04, 17:06
Geplaatst door mark61
Gecombineerd zijn ze niet te houden.
-------------

Ja, dat soort kende ik ook, jammer genoeg.
Had ik om zeep heb moeten helpen. :moe:
Gemiste kans.

TonH
19-10-04, 00:41
Iedereen roept dat de politiek een afspiegeling moet zijn van de samenleving. Dus heb je volgens mij veel meer psychologisch verminkte mensen in de politiek nodig om enigzins tot een afspiegeling van dat gekkenhuis dat men Nederland noemt te komen.