PDA

Bekijk Volledige Versie : Het lot een handje helpen?

ouiam27
17-10-04, 15:54
Het lot een handje helpen?

zoeken heeft geen zin,het overkomt je gewoon.
De grote vraag is alleen doe je er iets mee,blijf je passief of ga je aktief tegenaan?!

ps
ben mijn soulmate tegen gekomen :Iluvu:
was al die tijd in mijn omgeving,soms zijn we verblind.

wens iedereen alles wat je zoekt of wenst,
voor liefde moet je vechten,maar de liefde van onze SCHEPPER swt is de mooiste en hoogste liefde.

:zwaai: ouiam27

dpitt74
20-10-04, 18:45
Hallo ouiam27 ,

Vooraleer ik mijn mening geef wil ik je dit alvast zeggen : het is geenszins mijn bedoeling je te krenken of neerbuigend tegenover jou te doen.

Ikzelf ben een Marokkaanse man (30jaar) moslim, ik geef aalmoezen als het kan , ben beleefd , drink noch rook , vast met de ramadan maar ik bid niet,althans voorlopig nog niet.
IK VRAAG ME AF WAT JE BEZIELT OM MIJ ALS EEN MINDERWAARDIGE MOSLIM TE BEKIJKEN , al zeg je het niet met zoveel woorden.

Verder wil ik je erop wijzen dat indien je een praktiserende moslima bent je niet echt naar de fysiek ( of hoe zeggen jullie dat in NEDERLAND , gestalte )

Mss kom je iemand tegen die superknap is , moslim en aan al jouw voorwaarden voldoet en ontdek je een aantal jaren later dat ie toch niet de ware is.
En misschien kruis je elke dag een man van zeg pakweg 1m72 , student of illegaal uit Marokko , analfabeet , superverlegen , gouden hart.
Hiermee wil ik zeggen ; geluk schuilt in een kleine hoek maar je moet je hart en ogen open houden voor iedereen.
oogkleppen zijn alleen voor paarden en extreem rechtse mensen die hoge eisen stellen omdat ze zichzelf heel wat vinden.
anyway , ik wens je veel geluk met je zoektocht naar de ware moslim.
En geloof me het is niet ironisch bedoeld want als je me zou kennen dan zou je gegarandeerd weten dat ik geen slechterik ben.

beslama en mabrouk ramadan.

ouiam27
20-10-04, 19:21
:duim:

ouiam27

akerh3i
26-10-04, 08:00
Salaam en Mabrouk Ramadan,
Ik kon het gewoonweg niet laten om te reageren.
Ik ben 30 jaar,moslim(inshalah),ik bid,vast,geloof,geef zakat enz.
Ik ben iemand met een goed hart en zorg altijd wel voor een broeder of zuster. Ben afgestudeerd aan de HBO. Heb geen kinderen, maar ben er wel dol op.
Maar de manier waarop je oproepje is geplaatst is nou niet echt aantrekkelijk genoeg om de ware zijn aandacht te trekken.
Het oproepje komt er arrogant en egoistisch over. Om niet te beginnen neerbuigend richting in sommige situatie verkerende moslim broeders.

Jammer hoor!(echt waar)
Maar incha-allah kom je de juiste tegen.
dit was trouwens niet slecht bedoeld.

Behated
05-11-04, 09:23
Geplaatst door ouiam27
Het lot een handje helpen?

voldoet je profiel aan het onderstaande;

-man 28-30 jr (zowel geestelijk en lichamelijk )
-praktiserend moslim,dus oa het gebed etc.als moslim weet je wat ik bedoel,bid je bijv niet,dan voldoe je zeker niet!
-liefst marokkaans
-positieve instelling
-je bent NIET GESCHEIDEN!!,geen kids.ben trouwens gek op kids.
-mbo/hbo niveau
-stevig in je schoenen
-langer dan 175 (is een hele eis,weet ik,maar mijn keuze :) )
-normaal postuur
-SOCIAAL,goed voor de medemens
-niet op zijn mondje gevallen
-geen illegaal,ook geen student uit marokko,dus t liefst gewoon iemand die hier opgegroeid is en voor allah swt wil trouwen en niet voor die stomme wereldse zaken en/of stomme ned pas!

oja,ik ben niet materialistisch,dus indruk maken met die witte paard of een groene fiets,werkt bij mij niet.

hmmmmm een hele lijst :strik:

maar ja voor het doel huwelijk ,moet je niet de eerste de beste nemen,daarom ben ik ook al 27 jr.

ben zelf serieus,maar vaak wel vrolijk
weet wat ik wil,niet op mondje gevallen
maar bovenal,ben een moslima in hart en nieren en ik hoop in de toekomst nog beter te zullen zijn met mijn partner inshallah

want 2 know more?

laat wat horen
trouwens alleen serieuze reacties,spaar jezelf die onzin.

salamoe 3alaikoem.

ouiam27 :)

Je bent TE kieskeurig!!... :maf: