PDA

Bekijk Volledige Versie : Once in a life time opportunity!

ClassyC
17-10-04, 23:43
Waar is mijn prince charming?! Ik zoek iemand die qua uiterlijk, karakter en interesses bij mij aansluit en een serieuze relatie met mij wilt aangaan. Liefst shab dagillia die vooral nuchter, gewoon, rustig, relaxed en betrouwbaar is! Ik ben 22 jaar en kan je the whole package (hmdl) bieden.. Schroom niet om van je te laten horen.

Groetjes van deze dame.

larbi26
18-10-04, 15:09
prince charming is here, to the rescue, only 26 years old, in stead of your required 22. But I don't think that's a problem. Salam, hier een leuke aantrekkelijke jongeman, uit de regio Rotterdam. Check mijn profiel en als het klikt, kunnen we altijd eerst verder mailen of gelijk ergens afspreken om wat te drinken. Vertel me ook gelijk wat meer over je zelf, heb je broertjes, zusjes enz.

vriendelijke groet,

Larbi

ClassyC
18-10-04, 15:58
Geplaatst door larbi26
prince charming is here, to the rescue, only 26 years old, in stead of your required 22. But I don't think that's a problem. Salam, hier een leuke aantrekkelijke jongeman, uit de regio Rotterdam. Check mijn profiel en als het klikt, kunnen we altijd eerst verder mailen of gelijk ergens afspreken om wat te drinken. Vertel me ook gelijk wat meer over je zelf, heb je broertjes, zusjes enz.

vriendelijke groet,

Larbi

Hoi potentiele prince charming! :nerveus:
Bedankt voor je reactie.. Ik zoek mannen van 23/24+ (dat had ik niet in m'n oproep vermeld) ik val namelijk op een volwassen brein.
De ik-ben-al-een-volwassen-begin-twintiger hoeft zich niet aangevallen/ aangesproken te voelen.. :o

Over dat afspreken zullen we nog moeten afwachten hè! Misschien in de toekomst. Mail mij eerst wat meer over jezelf en dan zien we wel verder.

Groetjes..

zahaf
24-10-04, 14:51
hello zina ik ben iemand die event. je prince op de witte ezel kan zijn
heb je inters kan je me altijd mailen.
en ik meen het.

MASOUDA
25-10-04, 15:33
HAHAHAHAHAAHA!! HOOR DIT Vertel me wat meer over je zelf, heb je broertjes, zusjes enz.

AHAHA

amchoum6
06-11-04, 23:27
Geplaatst door ClassyC
Waar is mijn prince charming?! Ik zoek iemand die qua uiterlijk, karakter en interesses bij mij aansluit en een serieuze relatie met mij wilt aangaan. Liefst shab dagillia die vooral nuchter, gewoon, rustig, relaxed en betrouwbaar is! Ik ben 22 jaar en kan je the whole package (hmdl) bieden.. Schroom niet om van je te laten horen.

Groetjes van deze dame.

heeel erg jammer ik ben niet van shab dagillia maar wel van shab algharig nou ik hoor het wel en anders allah i3aoun

KNAPPE MORAD
15-07-05, 11:51
hoi, alles goed met jou?

ik wou zeggen dat ik misschien je prince charming kan zijn...

voeg me toe op msn: [email protected]

groetjes

ossama
08-08-05, 22:50
hallo dame,

ik wil nog weten waar je vandaan komt uit marokko.

MR.XXX
28-09-05, 16:51
he hallo
Zou je graag beter willen leren kennen.
Ben op zoek naar wat jij zegt dat je te bieden hebt..
Dus dan komt het helemaal goed.
Spreek je snel X