PDA

Bekijk Volledige Versie : Fondsen bevrijden jongens uit Marokkaans weeshuis



Zwarte Schaap
18-10-04, 12:23
Fondsen bevrijden jongens uit Marokkaans weeshuis

Oussama en Yassir keren binnenkort weer terug

De Rotterdammertjes Oussama (15) en Yassir (13) kunnen binnenkort weer terug naar hun school in Kralingen. De gemeente Rotterdam heeft drie particuliere fondsen bereid gevonden om de jongens te helpen. De kinderen zitten al maanden vast in Marokko, omdat een plaatselijke rechter hun vader Hamid heeft veroordeeld tot het betalen van vijfduizend euro aan zijn in Nederland verblijvende ex-vrouw.

Rotterdam - Omdat hij dat geld niet heeft dreigde de man in de cel terecht te komen, en zitten zijn kinderen in een Marokkaans weeshuis.

De afgelopen weken zijn verschillende mensen bezig geweest om de Rotterdammers te helpen. GroenLinks in de Tweede Kamer stelde schriftelijke vragen aan de ministers van Buitenlandse Zaken, Onderwijs en Vreemdelingenzaken en Integratie over deze zaak. De partij is verbijsterd over het feit dat de Nederlandse ambassade in Rabat het gezin niet heeft willen bijstaan.

Ook in Rotterdam zette GroenLinks zich in om de kinderen weer terug te laten keren naar het Libanon Lyceum. Gemeenteraadslid Orhan Kaya ging niet alleen alle gemeentelijke instanties af, maar vroeg ook burgemeester Opstelten om hulp. Dat laatste blijkt nu te hebben geholpen. ,,Als gemeente hebben wij gebruik gemaakt van ons netwerk binnen Sociale Zaken en Werkgelegenheid en hebben wij drie particuliere fondsen bereid gevonden om ieder eenderde van het benodigde bedrag op te hoesten,'' vertelt de woordvoerder van Opstelten. Om welke fondsen het gaat, wil hij niet zeggen. ,,Ze willen alledrie anoniem blijven.'' Kaya is blij dat er een oplossing is gevonden voor de twee minderjarige kinderen. Zonder druk vanuit Nederland zou het gezin aan haar lot zijn overgelaten, is hij overtuigd. Dankzij de gemeente kunnen de leerlingen nu weer snel naar school. Kaya is geschrokken van het feit dat de Nederlandse vertegenwoordiging in Marokko het gezin niet heeft willen of kunnen helpen. Dat staat volgens hem in schril contrast met de manier, waarop Nederland zich heeft ingezet voor een veroordeelde Nederlandse crimineel in Thailand.

Vader Hamid is ontzettend blij en opgelucht. De Rotterdammer heeft net te horen gekregen dat hulp onderweg is. ,,Ik ben iedereen die geholpen heeft erg dankbaar,'' zegt hij vanuit Marokko.

De schrik zit er bij hem goed in. Hamid is al een keer opgepakt door de plaatselijke politie. De rechtbank wilde hem eerst opsluiten, maar gaf hem vanwege de kinderen nog een laatste kans om het geld bij elkaar te sprokkelen. Hij verwacht deze week terug te kunnen keren naar Nederland.


Bron: Rotterdams Dagblad 18/10/04

mark61
18-10-04, 14:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hij verwacht deze week terug te kunnen keren naar Nederland.


Das gek, daar heeft hij wel geld voor? Begrijp ik het goed dat hij zijn kinderen heeft ontvoerd, en daarvoor niet gestraft is, en dat het geld dat hij zijn ex-vrouw schuldig is nu door NL fondsen wordt betaald, waarna hij fluitend naar NL terugkomt? Gaan die fondsen die 5.000 dan op hem verhalen?

Wat een verhaal.

Dat NL ambassades zich nooit inzetten voor burgers in den vreemde is bekend. Ook gevangen NL-ers in Thailands klagen daar over het algemeen over, daar hoef je niet eens voor van NL afkomst te zijn.

Zwarte Schaap
18-10-04, 14:51
Geplaatst door mark61
Das gek, daar heeft hij wel geld voor? Begrijp ik het goed dat hij zijn kinderen heeft ontvoerd, en daarvoor niet gestraft is, en dat het geld dat hij zijn ex-vrouw schuldig is nu door NL fondsen wordt betaald, waarna hij fluitend naar NL terugkomt? Gaan die fondsen die 5.000 dan op hem verhalen?

Wat een verhaal.

Je hebt er dus niets van gesnapt.

David
18-10-04, 14:53
Geplaatst door mark61
Das gek, daar heeft hij wel geld voor? Begrijp ik het goed dat hij zijn kinderen heeft ontvoerd, en daarvoor niet gestraft is, en dat het geld dat hij zijn ex-vrouw schuldig is nu door NL fondsen wordt betaald, waarna hij fluitend naar NL terugkomt? Gaan die fondsen die 5.000 dan op hem verhalen?

Wat een verhaal.

Dat NL ambassades zich nooit inzetten voor burgers in den vreemde is bekend. Ook gevangen NL-ers in Thailands klagen daar over het algemeen over, daar hoef je niet eens voor van NL afkomst te zijn.


Het is inderdaad een heel vreemd verhaal, maar toch vrees ik dat je het verkeerd begrijpt. Dat zal ZS je zo wel uitleggen, maar het heeft ongetwijfeld met iets rascistisch, neo-koloniaals te maken.

Couscousje
18-10-04, 14:58
Ik vind het ook een heel erg vreemd verhaal.

Waarom is Hamid zijn ex-vrouw 5000 euro verschuldigd?

Cc

David
18-10-04, 14:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hebt er dus niets van gesnapt.


Hij was me alweer te snel af!

Zwarte Schaap
18-10-04, 15:03
Het is een Marokkaanse rechter, kennelijk moet hij zijn vrouw ''alimentatie'' betalen. De kinderen zijn naar alle waarschijnlijkheid aan hem toegewezen. Alimentatie wordt ook ten behoeve van de vrouw betaald. Wat het precies is weet ik niet, maar in iedere geval is hij veroordeeld tot het betalen van een aanzienlijke bedrag.

Nu hij na zijn veroordeling het geld moest betalen en hij dat niet kon, werd hij dus op straffe van een gevangenisstraf gedwongen om het geld aan zijn ex-vrouw te betalen. Zonder het overmaken van dat geld kon hij kennelijk het land niet uit.

Zwarte Schaap
18-10-04, 15:06
Geplaatst door David
Het is inderdaad een heel vreemd verhaal, maar toch vrees ik dat je het verkeerd begrijpt. Dat zal ZS je zo wel uitleggen, maar het heeft ongetwijfeld met iets rascistisch, neo-koloniaals te maken.

Neuh..... het geeft juist aan dat de vooroordelen die er heersen ten opzichte van de rechtspraak in Marokko voor vrouwen, waar de vrouw zogenaamd alleen een lijdende voorwerp is, in casu niet blijken te kloppen.

David
18-10-04, 15:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Neuh..... het geeft juist aan dat de vooroordelen die er heersen ten opzichte van de rechtspraak in Marokko voor vrouwen, waar de vrouw zogenaamd alleen een lijdende voorwerp is, in casu niet blijken te kloppen.


Als die vrouw in Nederland zit, en die kinderen in Nederland op school gingen, hoe komt dan die vader met die kinderen ineens in Marokko? En waarom dan nu weer terug?

Zwarte Schaap
18-10-04, 15:17
Geplaatst door David
Als die vrouw in Nederland zit, en die kinderen in Nederland op school gingen, hoe komt dan die vader met die kinderen ineens in Marokko? En waarom dan nu weer terug?

Nooit gehoord van vakantie? Mischien heeft zijn ex-vrouw die rechtszaak tijdens de vakantie aangespannen of gevraagd om het dan te behandelen. Aangezien hij dus toen veroordeeld is en zonder het betalen van de opgelegde ''boete'' of ''alimentatie'' het land niet uit kan, zit hij daar met zijn kinderen vast.

Verder is het zijn ex-vrouw die kan gaan en staan waar ze wil.

David
18-10-04, 15:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nooit gehoord van vakantie? Mischien heeft zijn ex-vrouw die rechtszaak tijdens de vakantie aangespannen of gevraagd om het dan te behandelen. Aangezien hij dus toen veroordeeld is en zonder het betalen van de opgelegde ''boete'' of ''alimentatie'' het land niet uit kan, zit hij daar met zijn kinderen vast.

Verder is het zijn ex-vrouw die kan gaan en staan waar ze wil.


O ja, inderdaad. Vakantie. Niet aan gedacht. Lijkt ook alweer zo lang geleden.

mark61
18-10-04, 15:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is een Marokkaanse rechter, kennelijk moet hij zijn vrouw ''alimentatie'' betalen. De kinderen zijn naar alle waarschijnlijkheid aan hem toegewezen. Alimentatie wordt ook ten behoeve van de vrouw betaald. Wat het precies is weet ik niet, maar in iedere geval is hij veroordeeld tot het betalen van een aanzienlijke bedrag....

Naar alle waarschijnlijkheid? Waar blijkt dat uit? Als ze blijkbaar in NL op school zitten en woonden / wonen, wat doen ze dan in Marokko? Op vakantie? Hoe word je op vakantie even door een rechter veroordeeld? De Marokkaanse justitie heeft 'door' dat de man daar is, er is vanuit NL een zaak tegen hem aangespannen, en in een sneltreinvaart wordt hij veroordeeld? Of die uitspraak lag er al? Hoe komt hij wel aan geld voor zijn eigen ticket, maar niet voor zijn kinderen? Probeerde hij ze te gebruiken als 'gijzelaars'? Is alimentatie een éénmalig bedrag?

Ik snap er inderdaad niks van. Maar leg het nog even uit.

Marsipulami
18-10-04, 15:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Fondsen bevrijden jongens uit Marokkaans weeshuis

Oussama en Yassir keren binnenkort weer terug

De Rotterdammertjes Oussama (15) en Yassir (13) kunnen binnenkort weer terug naar hun school in Kralingen. De gemeente Rotterdam heeft drie particuliere fondsen bereid gevonden om de jongens te helpen. De kinderen zitten al maanden vast in Marokko, omdat een plaatselijke rechter hun vader Hamid heeft veroordeeld tot het betalen van vijfduizend euro aan zijn in Nederland verblijvende ex-vrouw.

Rotterdam - Omdat hij dat geld niet heeft dreigde de man in de cel terecht te komen, en zitten zijn kinderen in een Marokkaans weeshuis.

De afgelopen weken zijn verschillende mensen bezig geweest om de Rotterdammers te helpen. GroenLinks in de Tweede Kamer stelde schriftelijke vragen aan de ministers van Buitenlandse Zaken, Onderwijs en Vreemdelingenzaken en Integratie over deze zaak. De partij is verbijsterd over het feit dat de Nederlandse ambassade in Rabat het gezin niet heeft willen bijstaan.

Ook in Rotterdam zette GroenLinks zich in om de kinderen weer terug te laten keren naar het Libanon Lyceum. Gemeenteraadslid Orhan Kaya ging niet alleen alle gemeentelijke instanties af, maar vroeg ook burgemeester Opstelten om hulp. Dat laatste blijkt nu te hebben geholpen. ,,Als gemeente hebben wij gebruik gemaakt van ons netwerk binnen Sociale Zaken en Werkgelegenheid en hebben wij drie particuliere fondsen bereid gevonden om ieder eenderde van het benodigde bedrag op te hoesten,'' vertelt de woordvoerder van Opstelten. Om welke fondsen het gaat, wil hij niet zeggen. ,,Ze willen alledrie anoniem blijven.'' Kaya is blij dat er een oplossing is gevonden voor de twee minderjarige kinderen. Zonder druk vanuit Nederland zou het gezin aan haar lot zijn overgelaten, is hij overtuigd. Dankzij de gemeente kunnen de leerlingen nu weer snel naar school. Kaya is geschrokken van het feit dat de Nederlandse vertegenwoordiging in Marokko het gezin niet heeft willen of kunnen helpen. Dat staat volgens hem in schril contrast met de manier, waarop Nederland zich heeft ingezet voor een veroordeelde Nederlandse crimineel in Thailand.

Vader Hamid is ontzettend blij en opgelucht. De Rotterdammer heeft net te horen gekregen dat hulp onderweg is. ,,Ik ben iedereen die geholpen heeft erg dankbaar,'' zegt hij vanuit Marokko.

De schrik zit er bij hem goed in. Hamid is al een keer opgepakt door de plaatselijke politie. De rechtbank wilde hem eerst opsluiten, maar gaf hem vanwege de kinderen nog een laatste kans om het geld bij elkaar te sprokkelen. Hij verwacht deze week terug te kunnen keren naar Nederland.


Bron: Rotterdams Dagblad 18/10/04

Ingewikkeld verhaal hoor. De vader betaald zijn alimentatiegeld niet en daarom worden de kinderen gegijzeld in een weeshuis ? Wat heeft één en ander met elkaar te maken ? Lijkt me ook bizar dat er dan een speciaal fonds moet gezocht worden om het alimentatiegeld te betalen. Er zijn volgens mij zat vrouwen die naar hun alimentatiegeld kunnen fluiten. Had die vrouw ook niet gewoon afstand kunnen doen van dat alimentatiegeld ? Of een verklaring opstellen dat het OK was? En wie heeft nou het hoederecht over die kinderen ? De vader of de moeder ? En waarom de reiskosten van de kinderen niet betalen, en de vader nog wat meer onder druk zetten om zijn alimentatiegeld te betalen ? En waarom schuld schuiven op de Nederlandse ambassade in Marokko als ze er zelf zo'n soep van gemaakt hebben ?

Zwarte Schaap
18-10-04, 15:22
Geplaatst door mark61
Naar alle waarschijnlijkheid? Waar blijkt dat uit? Als ze blijkbaar in NL op school zitten en woonden / wonen, wat doen ze dan in Marokko? Op vakantie? Hoe word je op vakantie even door een rechter veroordeeld? De Marokkaanse justitie heeft 'door' dat de man daar is, er is vanuit NL een zaak tegen hem aangespannen, en in een sneltreinvaart wordt hij veroordeeld? Of die uitspraak lag er al? Hoe komt hij wel aan geld voor zijn eigen ticket, maar niet voor zijn kinderen? Probeerde hij ze te gebruiken als 'gijzelaars'? Is alimentatie een éénmalig bedrag?

Ik snap er inderdaad niks van. Maar leg het nog even uit.

Heel simpel als jij op vakantie gaat naar een land en dan daar ineens een giga boete moet betalen maar je het geld niet hebt. Dit is deze man overkomen alleen was hij toen met zijn kinderen samen op vakantie.

Tomas
18-10-04, 15:22
Geplaatst door Marsipulami
En waarom schuld schuiven op de Nederlandse ambassade in Marokko...

Vole jij je wel helemaal lekker?

Marsipulami
18-10-04, 15:23
Geplaatst door Tomas
Vole jij je wel helemaal lekker?

que ?

Tomas
18-10-04, 15:23
Geplaatst door Marsipulami
que ?

Sinds wanneer trek jij nederlandse schuld in twijfel?

Marsipulami
18-10-04, 15:25
Geplaatst door Tomas
Sinds wanneer trek jij nederlandse schuld in twijfel?

Jah, ik was even uit mijn rol gevallen. Je hebt gelijk, het is de schuld van de Hollanders dat die arme kinderen daar gedumpt werden in een weeshuis. :fpiraat:

mark61
18-10-04, 15:26
Zou dit de zelfde man zijn?

hamid schreef: Geachte lezer

OP 28 april 2002 heeft de Politie mij voor de ogen van de buren en van mijn kinderen grof mishandeld,vernederd en uitgescholden voor ”vuile tering Joegoslaaf ”
(Terwijl zij wisten dat ik Marokkaan ben,en mijn zoons Oussama en Yassir heten !)
Terwijl ik geboeid en met mijn gezicht in het zand op grond lag,gingen de agenten steeds door met het slaan en zij hebben gepoogd om mij te wurgen,en mijn duim af te breken .Gelukkig heeft mijn buurvrouw net op tijd ingegrepen. Maar helaas zij is weg gejaagd en zij heeft van de Politie ook paar klappen gekregen . Heel de buurt heeft heftig geprotesteerd en Sommige van buren hebben bij de politie aangifte gedaan tegen ”zinloos politie geweld” . Zonder de bemoeienissen van de buurvouw en andere buren had het met mij verkeerd kunnen lopen......


Ik heb van het gebeuren heel weinig kunnen zien .Later heb ik van de buren gehoord dat meer agenten er bij zijn gekomen , ook een politie hond is er bij gehaald om mensen uit elkaar te drijven.
Ik werd mee gesleept ,voor dat ik in de politie auto ingeduwd werd kreeg ik van een agent nog een knietje en onderweg naar politie bureau werd zo hard gereden en geremd zodat ik heen en weer word geslingerd .Bij de politie bureau aangekomen werd ik hard handig tegen de muur gezet en in lift geduwd .
Vervolgens nog geboeid werd ik in een kleine kamer ingesloten ,dat ondanks dat zij wisten dat ik angst heb voor kleine ruimten . Omdat ik steeds benauwd kreeg ging ik heel hard schreeuwen en ik heb ik paar keer met mijn blote voeten en met mijn hoofd tegen de deur heb getrapt en gebonsd . tot iemand kwam om mij te bevrijden .
Ik heb onder protest een verklaring afgelegd en ongelezen ondertekend .Omdat ik mijn beide handen nog aan het bloeden waren en geen schoenen aan had ,werd ik door de politie naar huis gebracht .
Tegen deze mishandeling heb ik een klacht ingediend , aangifte gedaan en een medisch verklaring opgehaald .Met mijn klacht werd gesjoemeld en is nog steeds niet afgehandeld, de Politie heeft mijn aangifte vervalst en daardoor is door de officier van justitie ongegrond verklaard.Daar over heb ik bij de gerechtshof in Den Haag een bezwaar getekend en op 27 Augustus aanstaand wordt deze zaak door de rechter behandeld .
Mijn buurvrouw heeft ook aangifte gedaan tegen politiemishandeling en een medisch verklaring opgehaald,wat met haar klacht en aangifte is gedaan , dat weet ik niet ?

Sinds ik bezig ben met die klacht tegen de politie hebben zij een last campagne tegen mij gestart,en daar door word ik door tal van hulpinstanties geboycot en tegengewerkt . Door de macht en de toegankelijkheid die zij bij de justitie hebben weten zij de weg naar de rechter te blokkeren of vertragen . Zodat zij de kinderen tijdlang blijven misbruiken om mij te onderdrukken te bestraffen .

Hierbij een paar voorbeelden;

Aangezien dat ik al langer problemen met stichting Jeugdzorg heb .Ik ben twee keer naar de klachtencommissies van de Jeugdzorg gestapt .De meest van mijn klachten zijn door de commissies gegrond verklaard . Vervolgens heeft De directeur van de van de Jeugdzorg mij een excuusbrief gestuurd en hij heeft beterschap belooft .Maar helaas de klachten blijven opstapelen .
Daarom Ik was toen weer bezig om de huidig en tijdelijke voogd (tevens de zesde in 4 jaar tijd ) aan te klagen wegens zijn discriminerend en beledigend uitlatingen . Heeft hij ’het politie incident ’ aangegrepen om mij terug te pakken en deed hij door zijn machtspositie te misbruiken om de omgangsregeling en de voogdij te verhinderen.

Zo heeft hij op 11 mei ’03 de omgangsregeling die door de rechter paar keer in zes jaar tijd is vast gesteld . Zonder redenen geschorst en daarna heeft hij in samenwerking met de politie en mijn vorig advocaat, mijn ex samen met mijn jongste zoontje stiekem naar Marokko gestuurd .
Aangezien mij ex en ik in Marokko nog niet gescheiden waren .Heeft de politie en andere instanties haar doelbewust aan valse aangiftes en onjuiste verklaringen geholpen. Zodat zij op een onwettig manier de scheiding en de alimentatie (…)bij de rechter in Marokko heeft aangevraagd .Inmiddels is de scheiding uit gesprokken en de alimentatie moet ik ook betalen en dat terwijl twee van de drie kinderen al bijna twee jaar bij mij wonen .Hier tegen kon en kan ik ook niet verweren . Want ik kan het land niet verlaten of anders zou ik de kinderen alleen achter moeten laten.
Aangezien dat mijn ex en ik ook familie zijn .Hebben de boven genoemde instanties met hun bemoeienissen met de Marokkaanse recht systeem , niet alleen ons de problemen gebracht . Maar ook de andere familie leden .

Gedurende een maand wist zo genaamd iemand van hen waar de moeder en haar kind waren Ik heb bij de politie geprobeerd om aangifte te doen van ”vermissing ”maar het mocht niet van hen .De jeugdzorg hebben door gegeven dat de voogd op vakantie is en mijn advocaat was ook toevallig op vakantie !
Plotselinge belde de voogd mij met mededeling dat de moeder van de kinderen is terug gekomen ,tegelijkertijd vroeg hij of ik mijn zoontje bij de moeder wil ophalen en hij verteld ook dat ik de moeigelijkheid heb om mijn kinderen psychologische onderzoek te laten doen .Waarom en hoe verteld hij niet ?
Ik heb mijn zoontje bij de zijn moeder opgehaald en hij heeft negen dagen bij ons door gebracht, gezien de omstandigheden waar het kind in verkeerd dacht ik dat zijn moeder en de voogd hem expres bij zijn broers hebben gelaten zodat hij tot rust kan komen en ik heb geen moment gedacht dat de samenzweerders een smerig plan bedacht om mij in de val te lokken .
Zij hebben de moeder van de kinderen weer een valse aangifte laten doen en zij hebben de officier van justitie ingeschakeld zodat zij bij mij inval kunnen doen . Op 17 juli 2002 zonder aankondiging stond een groep agenten bij ons voor de deur. Onder dwang en bedreiging met pepersprei , zij zijn gekomen om mijn zoontje van 6 jaar bij ons weg te halen. Op dat moment was mijn oudste zoon gelukkig ook thuis aanwezig . Toen drie van de agenten bij ons naar binnen stormden begonnen de kinderen heel hard te huilen en zij probeerden achter mijn rug te schuilen .Maar de politie vond ”bevel is bevel” mijn zoontje moest mee en ik moest mijn mond houden anders zou ik aangehouden en vervolgd worden wegens ” onttrekking aan het gezag”.
Huilend en met trillend beentjes vroeg mijn zoontje aan de Politie of ik mee mag? het mocht niet van hen en zij broer mag ook niet mee !
Om de vernedering en de psychische trauma’s bij mijn kinderen te beperken .Ben ik mijn huis uit gevlucht en paar meters verderop stond ik machtloos te kijken naar een groep lafaards die bezig zijn om mijn kinderen en mij geestelijk te martelen.

Zij hebben hem mee gesleurd en sindsdien hebben wij hem niet meer gezien en niets over hem gehoord,en zo worden onze rechten geschonden en de uitspraken van de rechters worden steeds genegeerd …

Mijn twee zoons verblijven bij mij sedert respectievelijk oktober 2001en Januari 2002. De kinderrechter heeft ingestemd met het verblijf van de kinderen bij mij maar de voogdij krijg ik voorlopig niet .Deze wordt door hen puur uit wraak steeds tegen gehouden .

Mijn kinderen en ik zijn 10 jaar niet op vakantie geweest en wij mogen voorlopige ook niet gaan .Omdat ik geen gezag heb hebben wij een soort landarrest gekregen zodat wij het land niet mogen verlaten !
De kinderen mogen geen pas hebben en Ik mag hen niet in mijn pasport hebben en zelfs hun uittreksels mag ik niet uit het stad huis halen !

Ik mag de school van mijn kinderen niet kiezen of erger nog ik moest van de Jeugdzog (voogd) mijn zoon van islamitisch weg halen omdat de voogd vond zo als hij heeft gezegd ”mijn zoon is te nette jong voor een islamitische school… ” en dat nadat ik met grote moeit een plek voor op deze school had gevonden . en ik mag mijn kinderen niet opvoeden zo als zij en ik dat willen …

Ik ben meer dan een jaar bezig om een advocaat te zoeken en ik heb nog steeds geen een
kunnen vinden die mijn zaken wil behartigen.

Ik mag van de politie geen aangiftes en geen klachten indienen…en oproepen en de post dat uit de rechtbank komen worden door mijn vorig advocaat tegen gehouden of ik krijg het via hem te laat, zodat ik niet op tijd kan regeren …

Wat ook heel erg vind in deze is:
Mijn kinderen worden misbruikt om mij monddood te maken en om hun mishandeling in de doof te stopen .
Mijn buurvrouw die door de politie mishandeld en bedreigd is ,alleen maar omdat zij voor mij opkwam.

Ik woon al 28 jaren in Rotterdam en ik ben nooit ieder met Justitie in aanraking geweest Is de Politie toch gelukt om in zeer korte tijd met opzet mijn eer en goednaam aan te tasten en zij zijn nog steeds bezig om mij een straf blad aan te plakken .

Tenslotte; U zult misschien af vragen waarom ik u een zo lang en saai verhaal aan u durf op te schrijven? Mijn antwoord is heel simpel. Ik weet het ook niet ?!

Bij voorbaat hartelijke dank voor uw aandacht en als U ons wat hulp kan bieden heel graag .

Met vriendelijke groet/ Mijn excuses voor de taal fouten
Hamid A.

(Zijn naam en emailadres staan eronder, heb ik maar even weggehaald)

http://www.politiek.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=958

En deze:

De aanklacht cq advies van de kinderen
Geplaatst op Maandag 22 december @ 18:49:40 CET door politiek


hamid schreef:
Aan:Kneppelhout & Korthals Advocaten, De politie (Rotterdam ,Leiden) , De Jeugdzorg(Leiden) en de hierbij betrokkenen kinderrechters ,

U hebt ons jaren lang uitgebuit en misbruikt voor uw eigen belangen.
U hebt ons jaren lang onnodig angst ,onrust en psychische trauma’s bezorgd
U hebt van ons alle het kostbaarste ontnomen .onze kind zijn en onze jeugd .
U hebt ons uit elkaar gedreven en U hebt onze identiteit , cultuur en familiebanden vernield .
Gezien dit alles , in tegenstelling tot onze ontwetend ouders . Wij erkennen wel dat U alle macht hebt om ons verder te kunnen vernietigen en daarom adviseren wij U om met uw wraak acties tegen ons te staken . Zodat wij de kans krijgen om verder te groeien en misschien later kinderen mogen krijgen .zodat zij weer door u kinderen gebruikt kunnen worden .

H .Achahbar namens mijn kinderen , Zekaria(7),Yassir(12) en Oussama(14)

Aan u doen wij groeten en over de wensen, die kunt u beter niet horen ?
>>>wordt vervolgd .

http://www.politiek.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=1046

In dat geval is er nog van alles aan de hand.