PDA

Bekijk Volledige Versie : Is er dan niemand meer?

amana
18-10-04, 15:38
salamoe3alaikoem wm wb,

Ik vraag me de laatste tijd steeds vaker af, of diegene die bij je hoort eigenlijk wel bestaat..?
Steeds kom ik jongens tegen die of op het slecht pad zijn of juist weer net datgene hebben waardoor ze buiten de boot valen.

Is het zoveel gevraagd als je zegt dat je een knappe, inteligente, gelovige, goed gemanierde jongeman zoekt?
Ik moet eerlijk zeggen ik kom hem gewoon niet tegen..

Dus probeer ik het maar via deze weg..
Zelf ben ik een praktiserende moslima, studeer (hbo), kom oorspronkelijk uit agadir, ben 23 jaar. Ik ben ongeveer 1.72m lang en weeg ongeveer 54kg. ik heb bruine ogen en draag hijaab.

Ik houd van lezen, sporten, winkelen, reizen, mijn ouders etc.
als je meer wil weten dan hoor ik het wel.

salamoe3alaikoem wm wb

Lost
20-10-04, 18:14
assalam 3eileiloum,

ik vond je opmerking dat je niemand wel grappig. ik deel je mening volkomen. iedreen wil trouwen. maar het is bijna onmoegelijk om de juiste tegen te komen. mischien omdat we allemaal het te druk hebben en daar door nooit actief opzoek zijn.

maar ik wil graag je verder spreken. als je intresse hebt om mij beter te leren kennen,

ik wilde een korte beschrijving van mezelf geven, maar dat is best wel moeilijk. mischien kan mezelf het best beschrijven als een simple mens, die probeert zijn leven op te bouwen.
ik weet dat die beschrijving op vele anderen van toepassing is.

ik hoop dat ik spoedig wat hoor van je. als je geen intresse hebt, dan wens ik je dat je wel kan vinden wat je zoekt (insha allah)

beslama

Adiel25
23-10-04, 16:24
Salam lieve zuster,

Nou, ik weet niet hoe ik moet beginnen....

ten eerste wil ik je een gezegene ramadan toewensen, en moge Allah (swt) onze vasten en gebeden accepteren en onze zondes vergeven.

over zondes gesproken, ja zuster wij hebben vergeffenis nodig. et gaat eigenlijk niet goed met de moslims hetzij hier in europa of in hun eigenlanden.
Het is niet vreemd om het eens met jou te zijn met betrekking tot het vinden van de juiste mens om samn de toekomst tegemet gaan. Het is eigenlijk een wereldje geworden waarin alles gemanipuleerd word naar hypoctisme en tegenstrijdingen.

Maar dat neemt niet weg dat er toch hier en daar paar mensen zijn die hier last van hebben en die toch elkaars sort en type zoeken.

Beste zuser,
met mijn inleiding bedoel ik dat ik me aangesproken voel door jou oproep. Ik ben zeer blij om te vernemen dat er nog vrouwen zijn die denken zoals het hoort.
Ik ben een jogen man 25 jaar oud, ben afgestudeerd aan een HBO opleiding en werk nu als Technial maager bij een bedrijf, ik woon al sinds 2 waar zelfstandig en heb alhamdullah alles wat ik mijn leven nodig heb. Ik mis nog mijn wederhelft maar kolchie belmektaab ;)

Mohim, ik zou het zeer op prijs stellen als ik de geleenheid zou krijgen om jou beter te leren kennen.
Mocht jij dat ook willen dan zie ik je e-mail verschijnen in mijn mailbox:
[email protected]

Nomaals mebroek Raman en hopelijk tot mails

oraetlabora
06-11-04, 10:16
waarom probeer je het niet met mij? ik ben kafir maar misschien kan jij er verandering in brengen..en so what...als dat niet lukt maar we houden toch van elkaar is er
ook geen probleem toch...of wil je geen verkering met een non-moslim?

oraetlabora
06-11-04, 11:09
waarom probeer je het niet met mij? ik ben kafir maar misschien kan jij er verandering in brengen..en so what...als dat niet lukt maar we houden toch van elkaar is er
ook geen probleem toch...of wil je geen verkering met een non-moslim? :wohaa: :wohaa:

Bramos24
12-11-04, 11:59
hahahaha he jij spoort ook niet helemaal he, hoor nou zelf wat je zegt:: je draagt een hijaab en je vraagt je af waarom niemand je aanspreekt en met je wilt daten.
hahahahahahahahaha mensen zijn helemaal ontspoord

xMoradx
15-11-04, 12:25
Salaam, Neen het is helemaal niet teveel gevraagd. Maar zo iemand ga je ook niet zomaar tegenkomen. Ik ken nog zeker mensen voor jou maar ik woon in Belgie en het zijn allemaal riffies uit Nador en Hoceima. Je laat me maar iets weten.

Smostafa
22-11-04, 21:49
Salaamoe 3alaikoem,

Je hebt gelijk en weet maar al te goed wat je wil zeggen.
De ware, wat is de ware??
Je leert iemand kennen, in het begin is het misschien verliefdheid, maar nadien vervaagt dit. Het belangrijkste is dat je op elkaar kunt rekenen, vertrouwen, maar zelfs dit is al te veel gevraagd vandaag de dag.

Ik ben geen jongen die een meisje op straat zou aanspreken, echt waar, vandaar dat ik het ook langs deze weg probeer.

Het is zowel voor een meisje als voor een jongen moeilijk om iemand te vinden die bij hem/haar past.
Geduldig zijn zeggen ze, iedereen heeft een levengezel die ergens op hem/haar is aan het wachten.....

Hou je goed en wie weet hoor ik iets van je....

M3a asalama a ghti