PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush en Kerry : Het geheim van hun liefde voor bloed, de dood en de duivel.



Zwarte Schaap
19-10-04, 15:00
http://users.pandora.be/tisheloo/flash/bushkerrybones.swf

Mill
19-10-04, 15:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
http://users.pandora.be/tisheloo/flash/bushkerrybones.swf

In de Nederlandse politiek zit ook meer dan 1 corpsbal.

Zwarte Schaap
19-10-04, 15:12
Geplaatst door Mill
In de Nederlandse politiek zit ook meer dan 1 corpsbal.

Hoort de duivelaanbidding ook bij de initiatie bij de Nederlandse corpsballen? Zet me trouwens aan het denken hoe gelovig die bush wel is.

Mill
19-10-04, 15:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoort de duivelaanbidding ook bij de initiatie bij de Nederlandse corpsballen? Zet me trouwens aan het denken hoe gelovig die bush wel is.

Behalve wat ruis op een geluidsband waarvan het filmpje beweert dat het een stem is die "blood" roept, heb ik nergens een aanwijzing gezien dat het iets met de duivel te maken heeft.

Verder moet je eventueel gedweep met Satan niet al te serieus nemen. Elk hardrockgroepje uit Limburg doet hetzelfde. 't Is net als de Boeman, Freddy Krueger en Sinterklaas iets voor kinderen, bijgelovige sukkels en nerds.

Zwarte Schaap
19-10-04, 15:26
Geplaatst door Mill
Behalve wat ruis op een geluidsband waarvan het filmpje beweert dat het een stem is die "blood" roept, heb ik nergens een aanwijzing gezien dat het iets met de duivel te maken heeft.

Verder moet je eventueel gedweep met Satan niet al te serieus nemen. Elk hardrockgroepje uit Limburg doet hetzelfde. 't Is net als de Boeman, Freddy Krueger en Sinterklaas iets voor kinderen, bijgelovige sukkels en nerds.

Ik neem het wel serieus als je ziet over hoeveel vernietigingskracht de USA beschikt.

Sinterklaas voor de kinderen en de duivel/dood aanbidding voor de presidenten?

mark61
19-10-04, 15:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik neem het wel serieus als je ziet over hoeveel vernietigingskracht de USA beschikt.

Sinterklaas voor de kinderen en de duivel/dood aanbidding voor de presidenten?

De huidige president van de VS kan zijn eigen naam niet eens spellen, dus denk ik dat aanbidden van wie of wat dan ook voor hem sowieso te hoog gegrepen is.

Zwarte Schaap
19-10-04, 15:38
Geplaatst door mark61
De huidige president van de VS kan zijn eigen naam niet eens spellen, dus denk ik dat aanbidden van wie of wat dan ook voor hem sowieso te hoog gegrepen is.

Hij is er wel president van de machtigste land mee geworden.

Mill
19-10-04, 15:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hij is er wel president van de machtigste land mee geworden.

Tja, in Tibet zetten ze een kind op de troon. Bush kan zelf helemaal niks.

Spoetnik
19-10-04, 15:56
Hitler was ook lid van zo'n occult groep...

Maar Hitler was geen student he! :)

Dr Seuss
19-10-04, 16:02
Is dit serieus bedoeld, die onzin over duivelaanbidding en liefde voor bloed, dood?

Zwarte Schaap
19-10-04, 16:05
Geplaatst door Mill
Tja, in Tibet zetten ze een kind op de troon. Bush kan zelf helemaal niks.

Tibet heeft geen gigantische kernwapenarsenaal, chemische wapens en/of andere dood en bloedverspillende tuig.

En volgens mij zijn de Chinezen de baas in Tibet.

Spoetnik
19-10-04, 16:07
Geplaatst door Dr Seuss
Is dit serieus bedoeld, die onzin over duivelaanbidding en liefde voor bloed, dood?

Mensen nemen wel vaker dingen niet serieus, maar dat blijkt dan achteraf wel echt waar..

"We will export death and violence to the four corners of the earth in defense of our great nation."

-- George W Bush to Bob Woodward in Bush At War

"You don't get everything you want. A dictatorship would be a lot easier." Describing what it's like to be governor of Texas.(Governing Magazine 7/98)

"I told all four that there are going to be some times where we don't agree with each other, but that's OK. If this were a dictatorship, it would be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator," Bush joked.
-- CNN.com, December 18, 2000

"A dictatorship would be a heck of a lot easier, there's no question about it, " [Bush] said.
-- Business Week, July 30, 2001

mark61
19-10-04, 17:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hij is er wel president van de machtigste land mee geworden.

Dat is nou net wat ik huiveringwekkend vind.

Dr Seuss
19-10-04, 18:01
Geplaatst door Spoetnik
Mensen nemen wel vaker dingen niet serieus, maar dat blijkt dan achteraf wel echt waar..

"We will export death and violence to the four corners of the earth in defense of our great nation."

-- George W Bush to Bob Woodward in Bush At War

"You don't get everything you want. A dictatorship would be a lot easier." Describing what it's like to be governor of Texas.(Governing Magazine 7/98)

"I told all four that there are going to be some times where we don't agree with each other, but that's OK. If this were a dictatorship, it would be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator," Bush joked.
-- CNN.com, December 18, 2000

"A dictatorship would be a heck of a lot easier, there's no question about it, " [Bush] said.
-- Business Week, July 30, 2001

Ah, I see. Deze quotes die voor iedereen te lezen zijn, zijn 'het geheim van de duivelaanbidding'.

Spoetnik
19-10-04, 18:44
Geplaatst door Dr Seuss
Ah, I see. Deze quotes die voor iedereen te lezen zijn, zijn 'het geheim van de duivelaanbidding'.

Jij doet wel vaker te snel conclusies trekken :)

Beetje zinloos om daar elke keer op in te gaan, zeker omdat mijn antwoord al hebt gequote :)

Dr Seuss
19-10-04, 19:22
Geplaatst door Spoetnik
Jij doet wel vaker te snel conclusies trekken :)

Beetje zinloos om daar elke keer op in te gaan, zeker omdat mijn antwoord al hebt gequote :)

Mijn conclusie was dat die duivelsaanbidding crap was.
En daar blijf ik bij. Raar he?

Spoetnik
19-10-04, 20:04
Geplaatst door Dr Seuss
Mijn conclusie was dat die duivelsaanbidding crap was.
En daar blijf ik bij. Raar he?

En daarop zeg ik dan:

Mensen nemen wel vaker dingen niet serieus, maar dat blijkt dan achteraf wel echt waar..

Dr Seuss
19-10-04, 20:11
Geplaatst door Spoetnik
En daarop zeg ik dan:

Mensen nemen wel vaker dingen niet serieus, maar dat blijkt dan achteraf wel echt waar..

Je hebt gelijk. Ik ben dat filmpje vergeten waarop Bush en Kerry te zien waren in met bloed bevlekte zwarte toga's, met bokkepootjes eronderuit, terwijl ze luidkeels "Satan Satan" roepend elkaars dochters namen op een altaar.

Dr Seuss
19-10-04, 20:27
Je bent weer behoorlijk walgelijk, Lennart.

Spoetnik
19-10-04, 20:51
Geplaatst door Dr Seuss
Je bent weer behoorlijk walgelijk, Lennart.

Jij snapt deze zin blijkbaar niet:

"Mensen nemen wel vaker dingen niet serieus, maar dat blijkt dan achteraf wel echt waar.."

En jij moet gewoon oprotten, je bent niet voor niets 200x gebanned.

Dr Seuss
19-10-04, 21:09
Geplaatst door Spoetnik
Jij snapt deze zin blijkbaar niet:

"Mensen nemen wel vaker dingen niet serieus, maar dat blijkt dan achteraf wel echt waar.."


Wat is er dan waar, mafketel? Dat Kerry en Bush aan duivelsaanbidding doen?

Hahahaha.... Je wordt met het uur gekker.


En jij moet gewoon oprotten, je bent niet voor niets 200x gebanned.

Dat moet je vooral zeggen nadat je al 50x op me hebt gereageerd.
Nou kom je ermee omdat je bent uitgeluld (as usual).

Spoetnik
19-10-04, 21:46
Geplaatst door Dr Seuss
Wat is er dan waar, mafketel? Dat Kerry en Bush aan duivelsaanbidding doen?

Hahahaha.... Je wordt met het uur gekker.


Ik zeg alleen :

"Mensen nemen wel vaker dingen niet serieus, maar dat blijkt dan achteraf wel echt waar.."

Om je even uit te leggen wat ik daar nu eigenlijk zeg: verwerpt zaken als te snel als niet serieus.

Maargoed, als ik dan een voorbeeldje geef van vroeger, toen er waarschuwingen niet serieus werden genomen, ben ik weer walgelijk.. typische redenatietrant is dat... Misschien moest je eens in therapie gaan, om over je traumas heen te komen, in plaats van ze op maroc.nl te uiten.

Dr Seuss
19-10-04, 21:51
Geplaatst door Spoetnik
Ik zeg alleen :

"Mensen nemen wel vaker dingen niet serieus, maar dat blijkt dan achteraf wel echt waar.."

Om je even uit te leggen wat ik daar nu eigenlijk zeg: verwerpt zaken als te snel als niet serieus.



Jij wilt dat ik het serieus neem dat Kerry & Bush aan duivelsaanbidding doen :-\
Het is te veel gevraagd, sorry.


Maargoed, als ik dan een voorbeeldje geef van vroeger, toen er waarschuwingen niet serieus werden genomen, ben ik weer walgelijk.. typische redenatietrant is dat... Misschien moest je eens in therapie gaan, om over je traumas heen te komen, in plaats van ze op maroc.nl te uiten.

Ik noemde je walgelijk vanwege je verwijzing naar het verbranden van joden in Auschwitz: een opmerking van jou die beheer snel heeft verwijderd.

mark61
20-10-04, 00:20
Ik vroeg me al af, hoe lang duurt het deze keer. Best wel lang nog, eigenlijk.