PDA

Bekijk Volledige Versie : gebroken hart juiste keus???

schaapje23
20-10-04, 12:50
wanneer moet je iemand verlaten.......

ziena
20-10-04, 13:11
Geplaatst door schaapje23
wanneer moet je iemand verlaten.......

als diegene vreemdgaat tochhhh?????

schaapje23
20-10-04, 14:03
en als je van hem houdt mar hij wil niet veranderen in bepaalde dingen( drugs)

zozo
25-10-04, 13:48
wat bedoel je met gebroken hart juiste keus??

zozo
25-10-04, 13:50
vreemdgaan?? ja natuurlijk moet je niet twijfelen om die gene te verlaten. Toch is het moeilijk om je partner te horen dat hij vreemd is gegaan. Je hebt niet alleen gebroken hart maar je leven verandert daar toch ook??

mahalou
29-10-04, 01:06
Als hij of zij oneerlijk is, ondemocratisch, geen geweten heeft, geen respect voor zichtzelf heeft, onbetrouwbaar, kampt met een gevoel van superioriteit tegen over de ander, als hij/zij ongelovig is: een duivel in een menselijke vorm.

Beslamma.

zozo
01-11-04, 07:29
Heel mooi gezegd.

beslama

tropical_hanane
18-11-04, 21:33
Als die gene niet te vertrouwen is of vreemd gaat jah.
Maar dat wist je al toch :D

Hier niks te zoeken heeft.

Die

Zoekt het maar ergens anders.

Amael
16-12-04, 09:13
Hay,

Wanneer JIJ je niet gelukkig voelt en wanneer je beperkingen krijgt in hetgeen wat jij graag wilt.

Groetjes Amael

afghanmoslim
21-12-04, 20:28
Ik zou uitmaken als ene jongen mij dingen vraag die ik hem niet kan geven zoals (mee naar bed gaan) en sommige zeggen dan waarom neem je anders verkering?????

Er is meer in liefde dan alleen dat je kan als goeie vrienden met elkaar omgaan en als Allah het lot wil dat je bij elkaar blijf gebeurd dat als je alles doet met schoon geweten.

zo denk ik over maar mensen die wle verkering nemen mogen zelf weten ieder zijn eigen pad van leven.

schaapje23
22-12-04, 14:45
allemaal bedankt voor jullie reactie!! ik heb besloten geen contact meer met hem te hebben. hij verdiend mij niet en ik wil niet in haram leven.

afghanmoslim
24-12-04, 00:00
Schaapje allah help je en je moet wachten tot allah iemand voor je regel en nooit zelf zoeken is beste keuze.