PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik zoek een vrouw , help me a.u.b

said-73
20-10-04, 21:13
Hello,

Ik ben said. ik woon in BelgiŽ. ik ben geboren op 10-05-1973.
Ik ben een vrouw aan het zoeken. Ik ben eerlijk, behulpzaam, en vriendelijk. Ik hou van marokaanse vrouwen. welke vrouw helpt me ? a.u.b. Ik ben muslim. Ik spreek ook een beetje arabishce taal.
aarzel niet a.u.b, schijf me snel. Ik zoek een vrouw leeftijd tussen 25-35 jaar. No fakers please. mijn e-mailadres is [email protected]

Samsei
26-10-04, 22:38
Hallo! Ik wil niet lullig zijn hoor, maar wellicht dat het je ontschoten is maar je oproep staat onder vrouw zoekt man...

Succes overigens!

:D

Tarikmalika
01-11-04, 13:01
Zeg, als je een echte vrouw zoekt dan moet je dat vooral niet via internet. Ik denk niet dat je zo de geschikte persoon zult vinden. :knife_hea

Samsei
01-11-04, 13:03
Geplaatst door Tarikmalika
Zeg, als je een echte vrouw zoekt dan moet je dat vooral niet via internet. Ik denk niet dat je zo de geschikte persoon zult vinden. :knife_hea

Hoe zou een man dat moeten doen dan? De straat op? Via via? :verward:

MASOUDA
03-11-04, 12:41
kom jij niet uit Pakistan??

Samsei
03-11-04, 17:07
Geplaatst door MASOUDA
kom jij niet uit Pakistan??

Huh!?

Hoe kom je daar nu bij?

MASOUDA
04-11-04, 08:39
Hello,

Assalam-o-alikum,
Ik ben moslim. Ik ben geboren op 10 mei 1973. Ik woon in BelgiŽ. ik studeer computer cursus. Momenteel, ik werk niet. Ik heb mijn aparte appartment naast Brussel. Ik woon hier helemaal alleen. ik zoek een moslim vrouw voor huwelijk. Voor me uiterlijk is niet belangrijk, maar innerlijk wel. Ik ben eerlijk, behulpzaam, en vriendelijke persoon. Ik kom uit pakistan. Ik ben Licentiat in het engels. Ik heb geen scanner voor de foto. maar als interesse, je mag me direct ontmoeten.
Ik spreek, ned/fr/duits/russich/armenia/urdu/hindi/farsi/eng/kennis van arabisch.
Ik zoek een vrouw leeftijd tussen 25-35. Mijn naam is said.
Mijn hotmailadres is,

[email protected]

Aarzel niet, schrijf me a.u.b

Samsei
04-11-04, 08:46
Geplaatst door MASOUDA
Hello,

Assalam-o-alikum,
Ik ben moslim. Ik ben geboren op 10 mei 1973. Ik woon in BelgiŽ. ik studeer computer cursus. Momenteel, ik werk niet. Ik heb mijn aparte appartment naast Brussel. Ik woon hier helemaal alleen. ik zoek een moslim vrouw voor huwelijk. Voor me uiterlijk is niet belangrijk, maar innerlijk wel. Ik ben eerlijk, behulpzaam, en vriendelijke persoon. Ik kom uit pakistan. Ik ben Licentiat in het engels. Ik heb geen scanner voor de foto. maar als interesse, je mag me direct ontmoeten.
Ik spreek, ned/fr/duits/russich/armenia/urdu/hindi/farsi/eng/kennis van arabisch.
Ik zoek een vrouw leeftijd tussen 25-35. Mijn naam is said.
Mijn hotmailadres is,

[email protected]

Aarzel niet, schrijf me a.u.b

Mmmh... Ik begin de indruk te krijgen dat jij van de AIVD bent! Goede speurderskwaliteiten heb jij!

Groet,

S

MASOUDA
04-11-04, 09:03
Wist jij het niet??

Samsei
04-11-04, 09:13
Nope!

rajas
20-11-04, 00:43
:auw: taz je spreek arabisch dus taz taz taz taz taz taz taz taz taz
ga naar iraq of syria... taz :fplet:
hahaha je wil trouwen ga ga a.u.b naar ....