PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders gebruikt Ayaan tactiek om aandacht te krijgen



ZbaqZbaq
21-10-04, 23:29
Wilders 24 uur per dag bewaakt

Uitgegeven: 21 oktober 2004 23:05

AMSTERDAM - Tweede Kamerlid Geert Wilders wordt 24 uur per dag bewaakt door vier veiligheidsmensen van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging. Hij wordt gereden in een gepantserde auto, terwijl een ander voertuig de omgeving verkent. Dat is deze week gebleken, toen de politicus een politieke bijeenkomst bezocht in Venlo, meldt Algemeen Dagblad vrijdag.

Wilders staat bekend om zijn harde standpunten over integratie van moslims in Nederland en is politiek tegenstander van Turkse toetreding tot de Europese Unie. Vorige week werd bekend dat de AIVD een onderzoek heeft ingesteld naar bedreigingen aan het adres van de politicus van de eenmansfractie Groep Wilders.

Het onderzoek van de AIVD richtte zich op de MSN-website van Tawheed Wal Jihad, een anonieme islamitische groep. Op de site was tijdelijk een videofilmpje te zien waarin wordt opgeroepen de politicus te onthoofden omdat hij zou spotten met de islam.

De ex-VVD'er heeft aangifte van de bedreiging gedaan: "Ik hoop niet dat het een serieuze bedreiging is, maar je weet het niet", zei hij vorige week. Wilders zei vaker bedreigd te worden, meestal niet met de dood: "Maar het wordt wel steeds gekker."

Ricardo
21-10-04, 23:44
Dit alles zal zijn ego wel strelen. Gaat ie nog gekkere dingen zeggen.

mrz
22-10-04, 02:37
En wie is meneer tactiek nou weer???? :mad: :rolleyes:

observer
22-10-04, 10:32
beter dat dan dat hij de fortuyn methode krijgt en ineens met een gat in zijn kop ergens ligt

nl-x
22-10-04, 13:56
Geplaatst door observer
beter dat dan dat hij de fortuyn methode krijgt en ineens met een gat in zijn kop ergens ligt
Staaf dat eens ergens mee.

observer
23-10-04, 17:04
als je die vraag voor de moord op fortuyn had gesteld over hem had ik dat ook niet kunnen bewijzen

immers hoe kun je zien of een bedreiging serieus is?

denk dat wel het allemaal wel eens zijn over het feit dat nog een mooid op een politicus een ramp voor dit land zou zijn

nl-x
23-10-04, 18:17
Geplaatst door observer
als je die vraag voor de moord op fortuyn had gesteld over hem had ik dat ook niet kunnen bewijzen

immers hoe kun je zien of een bedreiging serieus is?

denk dat wel het allemaal wel eens zijn over het feit dat nog een mooid op een politicus een ramp voor dit land zou zijn
Ik bedoelde alleen staaf even dat het beter is om al deze heisa te creeren. :tik:

observer
25-10-04, 10:46
ah voorkomen is beter dan begraven?