PDA

Bekijk Volledige Versie : Serieuze heer zoekt een gezellige serieuze dame met een goeie levensvisie.....

BouBou
22-10-04, 09:34
Dag dames!! Ben een serieuze en lieve jongen van 24 lentes jong die op zoek is naar een leuke dame die iets serieus wilt beginnen en die net als ik trouwen als doel heeft!! voel je aangetrokken aarzel dan niet en reageer! en je zult inshallah van de zoete vruchten plukken... mesalamaa.

Romancia
22-10-04, 10:15
Geplaatst door BouBou
Dag dames!! Ben een serieuze en lieve jongen van 24 lentes jong die op zoek is naar een leuke dame die iets serieus wilt beginnen en die net als ik trouwen als doel heeft!! voel je aangetrokken aarzel dan niet en reageer! en je zult inshallah van de zoete vruchten plukken... mesalamaa.

Boubou,

Zoete vruchten? Aan wat voor vruchten kan ik denken?

Vergeet niet dat vruchten, ook een periode kennen van "komen en gaan". Graag een naam van een zoete vrucht, die het hele jaar door overal te verkrijgen is.

Groet,
Romancia,

BouBou
22-10-04, 10:26
Moet ik daar nou echt antwoord opgeven???je snapt toch wel wat ik daarmee bedoel??frappant hoor....

Romancia
22-10-04, 10:45
Geplaatst door BouBou
Moet ik daar nou echt antwoord opgeven???je snapt toch wel wat ik daarmee bedoel??frappant hoor....

Als je reactie zo lees, stel ik voor dat je er eerst over nadenkt voor je een antwoord geeft!

Wat is hier zo frappant aan?

Succes,
Romancia

BouBou
22-10-04, 10:51
no comment..heb geen zin in een discussie,jij ook onwijs veel succes verder!!

groetjes rachid!

Romancia
22-10-04, 11:28
Geplaatst door BouBou
no comment..heb geen zin in een discussie,jij ook onwijs veel succes verder!!

groetjes rachid!

hahaha, het roept "no coment" en "niet relevant allemaal"!

Probeer voor de volgende keer, je oproep meer inhoud te geven.
Spreek niet over vruchten, als je niet eens wat voor vruchten er op welk periode wel en niet zijn :-) Hier is zeker geen discussie over mogelijk, behalve een teken van ......(vul maar in)

Behalve succes, wens ik je veel sterkte.

Vooralsnog de groeten,
Darine

BouBou
22-10-04, 12:02
sorry hoor,maar jij begrijpt me gewoon verkeerd:(..

pipirifikous
27-10-04, 17:07
???????

Romancia
28-10-04, 10:08
Geplaatst door pipirifikous
he rachid alles kits, how's life in Bos en Lommer???? en Bou Bou hoe gaat ie met jou? je werkt nog steeds bij It's in bos en lommer??? ik vind het heel goed van je dat je het op deze manier hebt geschreven. zo kun je elkaar eerst goed leren kennen en daarna elkaar ontmoeten... heel veel succes.. ik ben helaas smoorverliefd op een jongen want anders.... had ik het wel geweten..

Laters!!!!!!!!!!!

Goh, wat een informatie bijeen!
Aha, dacht al dat die naam mij bekend voorkwam (Bou Bou)

B&L, dus! Volgens mij zijn wij buren.

Romancia,

BouBou
28-10-04, 10:55
wie is pipi in vredesnaam???bos en lommer???woon in zuid....

beachboy
28-10-04, 11:09
Ik wens je heel veel succes met je zoektocht,en vind het een goed teken dat jij een vrouw hier in Nederland probeerd te vinden.Is voor jouw beter maar zeker ook voor je eega.

Hopende op veel geluk Ton

Yasmeen
28-10-04, 11:22
Wat is dat nou?? Worden berichten zomaar verwijderd?????

Yasmeen
28-10-04, 11:27
oops... :rolleyes:

BouBou
28-10-04, 11:28
bedankt voor je sympathieke reactie beachboy,maar toch is het best wel moeilijk om een juiste partner te vinden in deze moeilijke tijden waar de vrouwen veel aggresiever zijn geworden in hun manier van doen en geschreeuw naar emancipatie.....Joost mag het weten of ik ooit een respectvolle vrouwelijke schoon zal vinden die gewoon zichzelf is en die zich niet laat meeslepen door deze maatschappij..

inshallah komt het ooit goed met mij :maffia:

Tarikmalika
01-11-04, 13:09
:vlammen: He, man hoe is ie? Ik heb een vraag voor jou. Waarom zou een jongman van 24 jaar willen trouwen? Geniet je dan niet van je jonge jaren? Werk je? heb je een auto? Waar woon je? waar kom je vandaan ? dat zijn allemaal vragen die nu in mijn hoofd zijn....

Tarikmalika
01-11-04, 13:12
:engel: en trouwens er zijn wel meiden in Nederland die zich aan nde waarden en normen van onze voorouders houden!!!! Als 1 iemand iets doet dan moet je niet de rest mee vooroordelen!!!! Je wordt dan zelf niet meer gerespecteerd ook al wil je dat wel