PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Christelijke scholen weren homosites'



Zwarte Schaap
22-10-04, 10:17
'Christelijke scholen weren homosites'

DEN HAAG - Veel christelijke scholen blokkeren op hun computers internetpagina's die informatie verschaffen over homoseksualiteit en veilig vrijen. Dat stelt de Tweede Kamer-fractie van D66. De partij gaat hierover vrijdag vragen stellen aan minister Van der Hoeven van Onderwijs.

Internetaanbieder Zeelandnet levert bijvoorbeeld het spam-filter Kliksafe, dat behalve sekssites ook sites met gewone informatie over homoseksualiteit en safe seks weert. Dit filter vindt gretig aftrek bij reformatorische scholen, aldus D66.

Sites die leerlingen van die scholen niet kunnen bekijken zijn bijvoorbeeld de sites van de homobladen Expreszo en de Gaykrant, maar ook die van jongerenomroep BNN.

D66 wil dat minister Van der Hoeven ook dit voorbeeld van gebrekkige voorlichting over homoseksualiteit mee neemt in de maatregelen die zij heeft toegezegd om discriminatie van homojongeren in het middelbaar onderwijs tegen te gaan. "Leerlingen moeten zelf de kans krijgen informatie in te winnen over onderwerpen die hen bezig houden", stelt een zegsman namens D66-parlementariër Lousewies van der Laan. "Het is naïef en discriminerend om te doen alsof homoseksualiteit niet bestaat." De partij wil ook van Van der Hoeven weten op welke schaal scholen de informatieve sites over seksualiteit weren.

Een meerderheid van de Tweede Kamer vroeg de minister van Onderwijs en staatssecretaris Ross van Emancipatie vorige week om concrete plannen tegen homodiscriminatie nadat het homojongerenmagazine Expreszo was geweigerd door tientallen christelijke en zwarte scholen. Uit onderzoek is onder meer gebleken dat meer dan veertig procent van de jonge homoseksuelen op school wordt gediscrimineerd en fysiek gemolesteerd.


Bron: De Telegraaf 22/10/04

David
22-10-04, 10:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Uit onderzoek is onder meer gebleken dat meer dan veertig procent van de jonge homoseksuelen op school wordt gediscrimineerd en fysiek gemolesteerd.


Dus 60% niet. Waar zeuren die kutnichten dan over? Vieze propaganda is het, bedoeld om de noeste Zeeuwsche jeugd te ondermijnen!

Couscousje
22-10-04, 10:22
Noeste?

:melig:

Cc

David
22-10-04, 10:23
Geplaatst door Couscousje
Noeste?

:melig:

Cc


Ja, en ik kan het weten!

Zwarte Schaap
22-10-04, 10:27
Geplaatst door David
Dus 60% niet. Waar zeuren die kutnichten dan over? Vieze propaganda is het, bedoeld om de noeste Zeeuwsche jeugd te ondermijnen!

Je beschuldigt ten onrechte de zeeuwse jeugd, zulke zaken komen alleen voor bij scholen waar veel marokkanen op zitten. Als ze de marokkanen aanpakken zal het getal van 40 % snel slinken, vandaar dat de media het elke keer over zwarte scholen hebben.

David
22-10-04, 10:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je beschuldigt ten onrechte de zeeuwse jeugd, zulke zaken komen alleen voor bij scholen waar veel marokkanen op zitten. Als ze de marokkanen aanpakken zal het getal van 40 % snel slinken, vandaar dat de media het elke keer over zwarte scholen hebben.


Nee hoor, ik heb in Zeeland op het Atheneum gezeten. Zaten destijds maar twee Marokkaanse jongens, en een jongen en meisje uit Saoedi Arabië. Die vier waren tamelijk gezellig. Door de Zeeuwse knulletjes ben ik 5 keer in elkaar getimmerd - ik had toen nog niet zo'n grote bek als nu. Maar aan de andere kant, ik zat daar zes jaar, zo'n 200 dagen per jaar. Dat is 1200 dagen. als je dan maar 5 keer in elkaar getimmerd wordt, waar heb je het dan over.

Het blijft allemaal vieze homo propaganda!

Zwarte Schaap
22-10-04, 10:48
Geplaatst door David
Nee hoor, ik heb in Zeeland op het Atheneum gezeten. Zaten destijds maar twee Marokkaanse jongens, en een jongen en meisje uit Saoedi Arabië. Die vier waren tamelijk gezellig. Door de Zeeuwse knulletjes ben ik 5 keer in elkaar getimmerd - ik had toen nog niet zo'n grote bek als nu. Maar aan de andere kant, ik zat daar zes jaar, zo'n 200 dagen per jaar. Dat is 1200 dagen. als je dan maar 5 keer in elkaar getimmerd wordt, waar heb je het dan over.

Het blijft allemaal vieze homo propaganda!

Alleen in mijn lagere school periode heeft men (autochtonen) mij vaak proberen te slaan. Ik denk gemiddeld zo een 1 keer per week. Laat ik nu net het geluk hebben dat ik uit reflex altijd terugsloeg totdat ze ermee ophielden. Hoe meer je in elkaar slaat des te minder het daarna zullen proberen. En als je dan eenmaal uiteindelijk in de laatste klas zit ben je ongeveer de sterkste van de klas. Dat is wat ik ervan geleerd heb.

En dan ben ik niet eens homo!

David
22-10-04, 11:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
En dan ben ik niet eens homo!


Wat wil je daar mee zeggen?

Dr Seuss
22-10-04, 11:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Alleen in mijn lagere school periode heeft men (autochtonen) mij vaak proberen te slaan. Ik denk gemiddeld zo een 1 keer per week.

En wat deed jij dan dat je constant in mekaar werd gebeukt?
Laat me raden: jij deed niets maar de van nature verrotte westerlingen hadden geen aanleiding nodig, yes?
Want als Marokkanen slaan is het de schuld van een ander: die zijn & blijven namelijk zuiver van ziel en slaan nooit zomaar. Ze terroriseren ook nooit zomaar iemand: daar is altijd een aanleiding voor.

deleted user
22-10-04, 11:07
Geplaatst door Dr Seuss
En wat deed jij dan dat je constant in mekaar werd gebeukt?
Laat me raden: jij deed niets maar de van nature verrotte westerlingen hadden geen aanleiding nodig, yes?
Want als Marokkanen slaan is het de schuld van een ander: die zijn & blijven namelijk zuiver van ziel en slaan nooit zomaar. Ze terroriseren ook nooit zomaar iemand: daar is altijd een aanleiding voor.

Dr Seuss heeft gesproken. :loens:

deleted user
22-10-04, 11:09
Ik vind dat die scholen wel in hun recht staan, om iedere site te censureren, waarvan zij achten dat het geen meerwaarde is voor iemands opvoeding.

David
22-10-04, 11:10
Geplaatst door Dr Seuss
En wat deed jij dan dat je constant in mekaar werd gebeukt?
Laat me raden: jij deed niets maar de van nature verrotte westerlingen hadden geen aanleiding nodig, yes?
Want als Marokkanen slaan is het de schuld van een ander: die zijn & blijven namelijk zuiver van ziel en slaan nooit zomaar. Ze terroriseren ook nooit zomaar iemand: daar is altijd een aanleiding voor.

Nou ja zeg, ik deed ook niets en werd ook in elkaar gebeukt. Niet elke week, maar toch...

David
22-10-04, 11:11
Geplaatst door deleted user
Ik vind dat die scholen wel in hun recht staan, om iedere site te censureren, waarvan zij achten dat het geen meerwaarde is voor iemands opvoeding.


En dus hebben ze het recht om een deel van hun leerlingen zwaar in de steek te laten, juist als ze een heel kwetsbare leeftijd hebben? Homo? Pech! Zoek het maar uit, ga maar kapot, je past niet in onze levensvisie!

Erg pedagogisch verantwoord!

deleted user
22-10-04, 11:15
Geplaatst door David
En dus hebben ze het recht om een deel van hun leerlingen zwaar in de steek te laten, juist als ze een heel kwetsbare leeftijd hebben? Homo? Pech! Zoek het maar uit, ga maar kapot, je past niet in onze levensvisie!

Erg pedagogisch verantwoord!

Als zij er heilig van overtuigt zijn dat die leerlingen bij hen niet bestaan en dat ook daadwerkelijk het geval is. Dan hoeft niemand zich druk te maken.

Kapot gaan ze in Israel, daar hoef je echt geen homo voor te worden.

David
22-10-04, 11:20
Geplaatst door deleted user
Als zij er heilig van overtuigt zijn dat die leerlingen bij hen niet bestaan en dat ook daadwerkelijk het geval is. Dan hoeft niemand zich druk te maken.


Doodzwijgen dus. Ik had niet anders van je verwacht.

deleted user
22-10-04, 11:22
Geplaatst door David
Doodzwijgen dus. Ik had niet anders van je verwacht.

Doodzwijgen? Neuh hoor. Als moslims zich als echte moslims zouden gedragen dan zou menig Nederlander ze verdacht veel op homo's vinden lijken.

:zwaai:

Zwarte Schaap
22-10-04, 11:23
Geplaatst door Dr Seuss
En wat deed jij dan dat je constant in mekaar werd gebeukt?
Laat me raden: jij deed niets maar de van nature verrotte westerlingen hadden geen aanleiding nodig, yes?


Ik ben nog nooit in elkaar gebeukt door autochtonen, ze probeerden het wel.

Ik was net een kind van 5 a 6 jaar, ik had nog nooit in mijn leven gevochten en sprak niet eens het nederlands. In mijn dorp kende ik het fenomeen ruzie nog niet. Op een dag stond er bijna elke dag een Nederlandse jongen die minstens 4 jaar ouder dan mij was om de hoek te wachten. Hij pakt je vast zodat andere jongere autochtonen je mogen schoppen. Na één keer een steen op zijn hoofd gegooid te hebben heeft hij het nooit meer gedaan.

En zo heb ik wel tientallen voorbeelden voor je. Jij weet niet wat het is om op te groeien tussen allerlei verschillende Tokkies/Flodder families


Want als Marokkanen slaan is het de schuld van een ander: die zijn & blijven namelijk zuiver van ziel en slaan nooit zomaar. Ze terroriseren ook nooit zomaar iemand: daar is altijd een aanleiding voor. Volgens mij ben je in elkaar getremd door een Marokkaan die je superieure arische rechten negeerde.

Tomas
22-10-04, 11:24
Maar aan de andere kant klinkt homosites wel een beetje als bronchites of hepatites.

deleted user
22-10-04, 11:27
Geplaatst door Tomas
Maar aan de andere kant klinkt homosites wel een beetje als bronchites of hepatites.

?

Zwarte Schaap
22-10-04, 11:27
Geplaatst door David
Wat wil je daar mee zeggen? Er kunnnen meedere redenen zijn dat je geslagen werd.

David
22-10-04, 11:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Er kunnnen meedere redenen zijn dat je geslagen werd.

Ze riepen er altijd heel hard bij dat ik een vuile flikker was, dus in mijn geval weet ik de reden tamelijk zeker. Maar inderdaad, voor andere mep-slachtoffers waren er weer andere redenen. Ik wil ook niet het alleen recht opeisen - er is tenslotte veel ellende in de wereld. Maar ik vind het wel tragisch dat als men dan iets wil doen aan dít probleem, dat dat dan geweigerd wordt door Christelijke en zwarte scholen en wordt afgedaan als homo-propaganda.

David
22-10-04, 11:31
Geplaatst door deleted user
Als moslims zich als echte moslims zouden gedragen dan zou menig Nederlander ze verdacht veel op homo's vinden lijken.


Hoezo? Gaan al die moslimkerels dan plotseling wild met elkaar bekken?

Zwarte Schaap
22-10-04, 11:32
Geplaatst door David
Ze riepen er altijd heel hard bij dat ik een vuile flikker was, dus in mijn geval weet ik de reden tamelijk zeker. Maar inderdaad, voor andere mep-slachtoffers waren er weer andere redenen. Ik wil ook niet het alleen recht opeisen - er is tenslotte veel ellende in de wereld. Maar ik vind het wel tragisch dat als men dan iets wil doen aan dít probleem, dat dat dan geweigerd wordt door Christelijke en zwarte scholen en wordt afgedaan als homo-propaganda.

Het is een leugen om te beweren dat Christelijke en zwarte scholen weigeren om geweld op school aan te pakken.

David
22-10-04, 11:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is een leugen om te beweren dat Christelijke en zwarte scholen weigeren om geweld op school aan te pakken.


Ze weigeren homosexualiteit bespreekbaar te maken, en dus weigeren ze indirect geweld tegen homo's aan te pakken.

Zwarte Schaap
22-10-04, 11:45
Geplaatst door David
Ze weigeren homosexualiteit bespreekbaar te maken, en dus weigeren ze indirect geweld tegen homo's aan te pakken.

Dit is ook weer zo een keiharde leugen.

Dr Seuss
22-10-04, 11:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben nog nooit in elkaar gebeukt door autochtonen, ze probeerden het wel.

Wat is het nou? Wel of niet? Je illustratieve verhaaltje impliceert van wel en ook weer van niet. "Elke dag op een dag stond ie te wachten" en "ik ben nooit in elkaar geslagen" en "ik sloeg terug".

Maar triest. Jij uit dat vreedzame dorp waar nooit ruzie was... En dan verzand je in de wilde jungle-sferen van het westen en moet jij, ach beklagenswaardige, wel agressie betonen om te overleven.



Volgens mij ben je in elkaar getremd door een Marokkaan die je superieure arische rechten negeerde.
Ik heb inderdaad een keer een ram gehad van een mij onbekende Marokkaanse Tokkie, die ik uitschold omdat hij ongevraagd zijn hand tussen mijn benen stak. Maar dat was eenmalig. De Marokkanen die ik ken doen dat niet en slaan ook niet. Wat was je punt eigenlijk?

David
22-10-04, 11:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit is ook weer zo een keiharde leugen.


Tuurlijk schatje, je kent me toch? Een leugenachtige autochtoon ben ik!

Zwarte Schaap
22-10-04, 11:55
Geplaatst door Dr Seuss
Wat is het nou? Wel of niet? Je illustratieve verhaaltje impliceert van wel en ook weer van niet. "Elke dag op een dag stond ie te wachten" en "ik ben nooit in elkaar geslagen" en "ik sloeg terug".

In elkaar geslagen/gebeukt worden heeft een andere betekenis dan een tik oplopen. Ze probeerden het wel, maar gelukkig lukte dat niet.


Maar triest. Jij uit dat vreedzame dorp waar nooit ruzie was... En dan verzand je in de wilde jungle-sferen van het westen en moet jij, ach beklagenswaardige, wel agressie betonen om te overleven. Precies.


Ik heb inderdaad een keer een ram gehad van een mij onbekende Marokkaanse Tokkie, die ik uitschold omdat hij ongevraagd zijn hand tussen mijn benen stak. Maar dat was eenmalig. De Marokkanen die ik ken doen dat niet en slaan ook niet. Wat was je punt eigenlijk? Was het een homo of ben jij een vrouwtje?

Zwarte Schaap
22-10-04, 11:57
Geplaatst door David
Tuurlijk schatje, je kent me toch? Een leugenachtige autochtoon ben ik! Als je zo kwistig bent met het woord schatje moet je er niet raar van opkijken als de jongens ook zo kwistig zijn met een paar stompen.

deleted user
22-10-04, 12:00
Geplaatst door David
Hoezo? Gaan al die moslimkerels dan plotseling wild met elkaar bekken?

Het is in al-Islaam niet toegestaan om in het openbaar sex te bedrijven. :)

Dr Seuss
22-10-04, 12:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Was het een homo of ben jij een vrouwtje?

Ik ben inderdaad een broedmachientje, ofwel wijfje, teefje, vrouwtje.
Zo'n eng ding dat kinderen produceert.

Dr Seuss
22-10-04, 12:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je zo kwistig bent met het woord schatje moet je er niet raar van opkijken als de jongens ook zo kwistig zijn met een paar stompen.

Whoa.

Zwarte Schaap
22-10-04, 12:17
Geplaatst door Dr Seuss
Ik ben inderdaad een broedmachientje, ofwel wijfje, teefje, vrouwtje.
Zo'n eng ding dat kinderen produceert. Hou eens op met die westerse negatieve termen voor een vrouw. Klinkt wel een beetje zelfhaat uit ! Nergens voor nodig, kinderen krijgen en opvoeden is een zeer eervolle aangelegenheid.

Ik denk dat kinderen krijgen en opvoeden het waardevolste aangelegenheid is in een mensenleven. Als je dat voorrecht hebt zou ik mezelf gelukkig prijzen.

David
22-10-04, 12:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je zo kwistig bent met het woord schatje moet je er niet raar van opkijken als de jongens ook zo kwistig zijn met een paar stompen.


Schatje klinkt toch heel vriendelijk? Toch geen reden om te beuken? En daarbij, zo kwistig ben ik er niet mee.

Zwarte Schaap
22-10-04, 12:34
Geplaatst door David
Schatje klinkt toch heel vriendelijk? Toch geen reden om te beuken? En daarbij, zo kwistig ben ik er niet mee.

Mischien bij homomannen maar bij heteromannen niet.

Tomas
22-10-04, 12:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mischien bij homomannen maar bij heteromannen niet.

Niet zo generaliseren: Alleen bij orthodox religieuze en fascistoide heteromannen.

David
22-10-04, 12:37
Geplaatst door Tomas
Niet zo generaliseren: Alleen bij orthodox religieuze en fascistoide heteromannen.


Zie je wel. Ik noem mijn heterovrienden ook wel 'ns schat, en zij mij ook. Elkaar in mekaar beuken doen we nooit.

Dr Seuss
22-10-04, 12:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mischien bij homomannen maar bij heteromannen niet.

Ga jij beuken als een nicht je schatje noemt en zo nee, waarom niet?
Waarom zouden andere heteromannen dat wel doen dan?

Zwarte Schaap
22-10-04, 12:42
Geplaatst door Tomas
Niet zo generaliseren: Alleen bij orthodox religieuze en fascistoide heteromannen. De rest zal het wel niet genoeg te horen krijgen van hun geliefde.

David
22-10-04, 12:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
De rest zal het wel niet genoeg te horen krijgen van hun geliefde.


Toch vind ik je een schatje.

Tomas
22-10-04, 12:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
De rest zal het wel niet genoeg te horen krijgen van hun geliefde.

Interessante stelling:

Hetero mannen beuken homo's alleen inelkaar als ze door zo'n homo schatje worden genoemd en als ze thuis teweinig schatje door hun partner worden genoemd.

Hoe zie jij dat causale verband dan?

David
22-10-04, 12:49
Geplaatst door Tomas
Interessante stelling:

Hetero mannen beuken homo's alleen inelkaar als ze door zo'n homo schatje worden genoemd en als ze thuis teweinig schatje door hun partner worden genoemd.

Hoe zie jij dat causale verband dan?


En ik had het over homo's die hun VRIENDEN zo af en toe wel 'ns schatje noemen, niet wildvreemde mannen.

Zwarte Schaap
22-10-04, 12:50
Geplaatst door Dr Seuss
Ga jij beuken als een nicht je schatje noemt en zo nee, waarom niet?
Waarom zouden andere heteromannen dat wel doen dan?

Ik heb wel eens een passerende homo in elkaar gebeukt omdat ie me zomaar uit het niets hoertje noemde.

Ook heb ik wel eens een homo in de V&D een paar tikken gegeven omdat ie naast me kwam staan en aan mijn kruis zat.

Daarnaast heb ik ook weleens een homo rake klappen gegeven omdat ie zomaar voor jonge jongens kwam staan en zijn broek naar beneden trok.

etc.....

Tomas
22-10-04, 12:51
Geplaatst door David
En ik had het over homo's die hun VRIENDEN zo af en toe wel 'ns schatje noemen, niet wildvreemde mannen.

Schaap niet. En ik wist trouwens ook niet dat Schaap je vriendje was. Dat werpt een heel ander licht op de zaak.

mark61
22-10-04, 12:52
Geplaatst door Tomas
Niet zo generaliseren: Alleen bij orthodox religieuze en fascistoide heteromannen.

Wellicht tevens crypto-homo closet stylee

David
22-10-04, 12:53
Geplaatst door Tomas
Schaap niet. En ik wist trouwens ook niet dat Schaap je vriendje was. Dat werpt een heel ander licht op de zaak.


Hahaha! Is 'ie ook niet echt, al zou ik 'm wel missen als hij hier niet meer zou prikken. Ik geef toe, ik gebruik "schat" ook wel 'ns sarcastisch.

freya
22-10-04, 12:54
Geplaatst door deleted user
daar hoef je echt geen homo voor te worden.

O ja Bilal, ga je ons nog vertellen waar het in de koran staat dat homo's gemaakt worden en niet zo geboren?
Je beweerde laatst dat je dat als moslim wel moest vinden ofzo.

Zwarte Schaap
22-10-04, 12:54
Geplaatst door Tomas
Interessante stelling:

Hetero mannen beuken homo's alleen inelkaar als ze door zo'n homo schatje worden genoemd en als ze thuis teweinig schatje door hun partner worden genoemd.

Hoe zie jij dat causale verband dan? Heteromannen die niet religieus, facistisch, orthodox zijn en niet genoeg schatje worden genoemd door hun geliefde vinden het minder erg als ze door een homo schatje worden genoemd.

David
22-10-04, 12:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb wel eens een passerende homo in elkaar gebeukt omdat ie me zomaar uit het niets hoertje noemde.

Ook heb ik wel eens een homo in de V&D een paar tikken gegeven omdat ie naast me kwam staan en aan mijn kruis zat.

Daarnaast heb ik ook weleens een homo rake klappen gegeven omdat ie zomaar voor jonge jongens kwam staan en zijn broek naar beneden trok.

etc.....


Jouw hoertje noemen is erg onbeleefd van die homo. Maar meteen beuken?

Ongevraagd aan jouw kruis zitten is héél onbeleefd van die homo, en nogal pathetisch bovendien, maar meteen beuken? Was een tik op z'n klauw niet voldoende? En in de V&D? Dat je daar nog komt!

En die homo die voor die jonge jongens z'n broek naar beneden trok is ook niet wijs, of er moest plotseling een rat of cobra in z'n broek zitten, dan moet je wel. Maar wat moest jij bij die jonge jongens? En wederom: meteen beuken?

Maar alledrie die voorbeelden hebben werkelijk niets te maken met het feit dat ik mijn hetero vrienden wel eens schat noem.


En dan nog iets: waar kom jij in godesnaam al die geflipte nichten tegen? In twintig jaar nichtenscene ben ik ze nog niet eens tegengekomen! dat moet je me toch eens uitleggen, ik mis ook altijd alle interessante dingen!

Tomas
22-10-04, 12:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heteromannen die niet gnoeg schatje worden genoemd door hun geliefde vinden het minder erg als ze door een homo schatje worden genoemd.

Er is nog een grens tussen iets vervelend vinden en er op los slaan. Maargoed ik zag net een rijtje van jouw ergens hier staan over je "heldendaden", die mij doet betwijfelen of jij uberhaupt wel in staat bent om daarin te kunnen nuanceren.

Nogmaals hoe werkt dat dan? Je formuleert het alleen maar anders. Ik kan ook zeggen: Heteromannen die voldoende schatje genoemd worden thuis vinden het niet erg om schatje genoemd te worden door een homo. Het is praktisch hetzelfde.

Zwarte Schaap
22-10-04, 13:01
Geplaatst door David
En die homo die voor die jonge jongens z'n broek naar beneden trok is ook niet wijs, of er moest plotseling een rat of cobra in z'n broek zitten, dan moet je wel. Maar wat moest jij bij die jonge jongens? En wederom: meteen beuken?
Ik was zelf een jonge jongen.

mulan
22-10-04, 13:05
MuWaHahahaha...jullie zijn zo grappig! :p


ik ben niet gek

Zwarte Schaap
22-10-04, 13:06
Geplaatst door Tomas
Er is nog een grens tussen iets vervelend vinden en er op los slaan. Maargoed ik zag net een rijtje van jouw ergens hier staan over je "heldendaden", die mij doet betwijfelen of jij uberhaupt wel in staat bent om daarin te kunnen nuanceren.

Toen niet, als kind ben ik vaak belaagd door homo's, vooral in de vroege ochtend toen ik mijn krantenwijk deed. Vrijwel elke krantenjongen had wel een schroevendraaier of mes bij zich om zich tegen de homo's te kunnen verweren. In mijn krantenloopbaan heb ik dat minstens 10 keer meegemaakt dat een homo of pedo mij lastig viel.


Nogmaals hoe werkt dat dan? Je formuleert het alleen maar anders. Ik kan ook zeggen: Heteromannen die voldoende schatje genoemd worden thuis vinden het niet erg om schatje genoemd te worden door een homo. Het is praktisch hetzelfde.

Dan zeg je dat toch, ik heb er geen moeite mee.

mark61
22-10-04, 13:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb wel eens een passerende homo in elkaar gebeukt omdat ie me zomaar uit het niets hoertje noemde....
etc.....

Wat maak jij veel mee. Mijn enige ervaring op dit gebied was een oudere, getrouwde Marokkaanse man, een collega, die me in mijn kruis greep. Ik heb hem niet in elkaar geramd. Had ik dat wel moeten doen?

David
22-10-04, 13:12
We mogen uit deze rommelige en tamelijk warrige discussie blijkbaar concluderen dat Zwart Schaap als jongen beeldschoon was, met een fascinerend kruis en een licht hoerige uitstraling, een fatale aantrekkingskracht op vieze mannen en gezegend met behoorlijk losse handjes. En iemand die avontuur op avontuur beleefde!

Het beeld wordt steeds fascinerender! En dan had 'ie ook nog een krantenwijk! Ik ben benieuwd naar de taferelen als 'ie rond oud en nieuw bij de mensen z'n zakgeld ging ophalen! Moet hel geweest zijn!

Dr Seuss
22-10-04, 13:12
Geplaatst door David
En dan nog iets: waar kom jij in godesnaam al die geflipte nichten tegen? In twintig jaar nichtenscene ben ik ze nog niet eens tegengekomen! dat moet je me toch eens uitleggen, ik mis ook altijd alle interessante dingen!

Zeg dat wel. Dat Schaap heeft het toch maar zwaar sinds hij is vertrokken uit dat pittoreske Marokkaanse xanadu :-\

Gelukkig dat ik niet dezelfde agressie betoon als Schaap me sloerie of hoertje noemt :)

Tomas
22-10-04, 13:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Toen niet, als kind ben ik vaak belaagd door homo's, vooral in de vroege ochtend toen ik mijn krantenwijk deed. Vrijwel elke krantenjongen had wel een schroevendraaier of mes bij zich om zich tegen de homo's te kunnen verweren. In mijn krantenloopbaan heb ik dat minstens 10 keer meegemaakt dat een homo of pedo mij lastig viel.


Gezien mijn eigen ervaring komt het ietwat ongeloofwaardig over allemaal. Maargoed, da's niet te bediscusseren verders. Jij zegt 't.


Dan zeg je dat toch, ik heb er geen moeite mee.

Je begrijpt de vraag niet of je wilt geen antwoord geven?

Zwarte Schaap
22-10-04, 13:13
Geplaatst door mark61
Wat maak jij veel mee. Mijn enige ervaring op dit gebied was een oudere, getrouwde Marokkaanse man, een collega, die me in mijn kruis greep. Ik heb hem niet in elkaar geramd. Had ik dat wel moeten doen? Gewoon rammen, zulke gedrag moeten ze maar afleren, mischien pakt ie wel een kindje die zich niet kan verweren.

Toen ik een jaar of 18 was en op de trein zat te wachten kwam er een oudere Turkse man naar mij toe die mij geld bood om met hem samen te douchen. Ik kon mijn oren niet geloven, ik heb hem nogmaals gevraagd wat hij bedoelde en daarna heb ik hem een rotschop gegeven. Ik zie hem nog weleens en dan stopt hij zijn hoofd weg als ie mij ziet.

David
22-10-04, 13:17
Geplaatst door mark61
Wat maak jij veel mee. Mijn enige ervaring op dit gebied was een oudere, getrouwde Marokkaanse man, een collega, die me in mijn kruis greep. Ik heb hem niet in elkaar geramd. Had ik dat wel moeten doen?

Nu heb ik jou door! Je bent stinkend jaloers op ZS! Terwijl hij de hele V&D door moest hollen, achtervolgd door wilde hordes homo's met hun broek op hun knieën, moest jij het stellen met één sneue Marokkaanse opa!

Dr Seuss
22-10-04, 13:18
Geplaatst door David
Nu heb ik jou door! Je bent stinkend jaloers op ZS! Terwijl hij de hele V&D door moest hollen, achtervolgd door wilde hordes homo's met hun broek op hun knieën, moest jij het stellen met één sneue Marokkaanse opa!

:haha: :haha:

David
22-10-04, 13:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Toen ik een jaar of 18 was en op de trein zat te wachten kwam er een oudere Turkse man naar mij toe die mij geld bood om met hem samen te douchen.


Misschien riekte je een beetje?

Dr Seuss
22-10-04, 13:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Toen ik een jaar of 18 was en op de trein zat te wachten kwam er een oudere Turkse man naar mij toe die mij geld bood om met hem samen te douchen. Ik kon mijn oren niet geloven, ik heb hem nogmaals gevraagd wat hij bedoelde en daarna heb ik hem een rotschop gegeven. Ik zie hem nog weleens en dan stopt hij zijn hoofd weg als ie mij ziet.
Wat een vooroordeel. Misschien vond ie wel dat je vies rook en geen sanitaire faciliteit had om te douchen: was het alleen maar erg aardig van hem bedoeld.

mark61
22-10-04, 13:22
Geplaatst door David
Nu heb ik jou door! Je bent stinkend jaloers op ZS! Terwijl hij de hele V&D door moest hollen, achtervolgd door wilde hordes homo's met hun broek op hun knieën, moest jij het stellen met één sneue Marokkaanse opa!

Tis oneerlijk verdeeld in de wereld.

David
22-10-04, 13:24
Geplaatst door mark61
Tis oneerlijk verdeeld in de wereld.


Ik wil heus wel eens krijsend achter je aan hollen, hoor. Alleen niet metr m'n broek op m'n knieën, dat gaat me te ver. En trouwens, dan zou ook mis gaan. Ik zou waarschijnlijk struikelen en hulpeloos in een schap tompoezen belanden.

Zwarte Schaap
22-10-04, 13:24
Geplaatst door Dr Seuss
Wat een vooroordeel. Misschien vond ie wel dat je vies rook en geen sanitaire faciliteit had om te douchen: was het alleen maar erg aardig van hem bedoeld. Nee want toen hem nogmaals vroeg waarom hij dat wilde, zei hij dat het lekker was om met jonge jongens samen te douchen en elkaarte masseren. De woorden die hij gebruikte waren van dien aard dat hij sexuele toespelingen maakte.

Overigens stink ik nooit, ook niet als ik zweet. Mijn T-Shirts ruiken daags nog steeds naar waspoeder.

David
22-10-04, 13:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Overigens stink ik nooit, ook niet als ik zweet. Mijn T-Shirts ruiken daags nog steeds naar waspoeder.


Kind, wat is je geheim? Robijn Fleur en Fijn?

Dr Seuss
22-10-04, 13:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee want toen hem nogmaals vroeg waarom hij dat wilde, zei hij dat het lekker was om met jonge jongens samen te douchen en elkaarte masseren. De woorden die hij gebruikte waren van dien aard dat hij sexuele toespelingen maakte.

Dat verklaart nog altijd niet waarom je er zo vaak bovenop timmert.
Als vrouwen agressief moeten zijn bij elke seksuele toespeling die ze op hun bord krijgen, was het een grote constante vechtpartij. Met het excuus van 'stel je voor dat ze het ook bij kinderen doen'. Wat een kul.

Zwarte Schaap
22-10-04, 13:31
Geplaatst door David
Kind, wat is je geheim? Robijn Fleur en Fijn?

Dat weet ik ook niet, mijn moeder doet mijn was. Vroeger had ik al een Surinaamse klasgenootje die altijd aan mijn kleren kwam ruiken. Ze vond het heerlijk die waslucht.

David
22-10-04, 13:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat weet ik ook niet, mijn moeder doet mijn was. Vroeger had ik al een Surinaamse klasgenootje die altijd aan mijn kleren kwam ruiken. Ze vond het heerlijk die waslucht.


Je moeder doet je was? Hoe oud ben jij? Zestien?

Beukte je dat Surinaamse kind dan ook gelijk in elkaar?

Zwarte Schaap
22-10-04, 13:37
Geplaatst door David
Je moeder doet je was? Hoe oud ben jij? Zestien?

Beukte je dat Surinaamse kind dan ook gelijk in elkaar?

Ik eet ook vaak bij mijn moeder, dat heeft niets met leeftijd te maken.

Nee dat surinaamse kind was een meisje en was 1 van mijn beste vriendinnetjes.

Zwarte Schaap
22-10-04, 13:43
Geplaatst door Dr Seuss
Dat verklaart nog altijd niet waarom je er zo vaak bovenop timmert.
Als vrouwen agressief moeten zijn bij elke seksuele toespeling die ze op hun bord krijgen, was het een grote constante vechtpartij. Met het excuus van 'stel je voor dat ze het ook bij kinderen doen'. Wat een kul.

De meeste gevallen zij gebeurd toen ik minderjarig was en de homosexuelen volwassen mannen waren. Alleen wisten ze niet met wie ze te maken hadden.

In mijn buurt had je namelijk een paar homo's die jonge jongens voor hashjies en geld naar binnenlokten en ze daarmee probeerden te verleiden, ik had daar een hekel aan. en als je dan nog wordt lastig gevallen dan kun je wel eens agressief reageren.

mark61
22-10-04, 13:44
Geplaatst door David
Ik wil heus wel eens krijsend achter je aan hollen, hoor. Alleen niet metr m'n broek op m'n knieën, dat gaat me te ver. En trouwens, dan zou ook mis gaan. Ik zou waarschijnlijk struikelen en hulpeloos in een schap tompoezen belanden.

Je gezicht aflikken wil ik nog wel, maar het moet niet doller worden. Als die tompoezen tenminste te vreten zijn.

David
22-10-04, 13:50
Geplaatst door mark61
Je gezicht aflikken wil ik nog wel, maar het moet niet doller worden. Als die tompoezen tenminste te vreten zijn.

Mijn gezicht aflikken? Je geeft ze een vinger en.....

mark61
22-10-04, 13:55
Geplaatst door David
Mijn gezicht aflikken? Je geeft ze een vinger en.....

Haal die vieze vinger van je weg. Of is dat ook Robijn fleur en fijn?

Rabi'ah.
22-10-04, 13:59
:haha: Ik ga stuk hier. :D

@ Schaap: Er lopen rare mensen rond in deze wereld. :verward:

Maar desalniettemin denk ik dat jouw negatieve ervaringen niet normatief zijn voor homo's in het algemeen, maar meer voor een stelletje oversekste gerfustreerde etterbakken.

De homo's die ik tot nu toe tegen ben gekomen, zijn volkomen normale mensen.


@ Seuss: Soms vraag ik me weleens af wat sommige mannen bezielt.

Als ik alle "onzedelijke voorstellen" moest tellen die ik in mijn buurt de afgelopen paar jaar heb gehad, van wildvreemde en meest oudere mannen, was ik over een jaar nog bezig.

Gelukkig heeft niemand ooit geprobeerd aan me te zitten (was ze overigens ook niet aan te raden, want dan zou ook ik dankbaar gebruik gemaakt hebben van de ZS-methode :D ), maar ik schrok me toch wel rot toen ik als nietsvermoedende 13-jarige in de lift stond en een wildvreemde kerel van een jaar of 36 me plompverloren vroeg of ik bij hem wilde blijven slapen. :moe:


Groetjes,

Rabiah.

David
22-10-04, 14:02
Geplaatst door mark61
Haal die vieze vinger van je weg. Of is dat ook Robijn fleur en fijn?


Moet je een beuk? :giechel:

mark61
22-10-04, 14:09
Geplaatst door David
Moet je een beuk? :giechel:

als tie groot genoeg is om mijn kamer van parket te voorzien.

Eh, nee. Moek je vinger ff knakken?

David
22-10-04, 14:10
Geplaatst door mark61
als tie groot genoeg is om mijn kamer van parket te voorzien.

Eh, nee. Moek je vinger ff knakken?

Pas jij maar op als je ooit in de V&D komt, mannetje...............

mark61
22-10-04, 14:12
Geplaatst door David
Pas jij maar op als je ooit in de V&D komt, mannetje...............

Gelukkig kom ik daar nooit. Wel s bij de Turkse super. Zullen we daar afspreken?

David
22-10-04, 14:14
Geplaatst door mark61
Gelukkig kom ik daar nooit. Wel s bij de Turkse super. Zullen we daar afspreken?


Ik wilde je gewoon een plezier doen omdat ik het zo zielig voor je vond: ZS al die aandacht en jij alleen een sneue opa. Moet ik nu door een Turkse super krijsend achter je aan gaan hollen? Dat wordt wel heel hysterisch.

mark61
22-10-04, 14:17
Geplaatst door David
Ik wilde je gewoon een plezier doen omdat ik het zo zielig voor je vond: ZS al die aandacht en jij alleen een sneue opa. Moet ik nu door een Turkse super krijsend achter je aan gaan hollen? Dat wordt wel heel hysterisch.

Dat vind ik sowieso heel aardig van je. Maar ik dacht in het kader van de aanschouwelijke anti-discriminatievoorlichting.

Dr Seuss
22-10-04, 14:21
Geplaatst door Rabi'ah.
Als ik alle "onzedelijke voorstellen" moest tellen die ik in mijn buurt de afgelopen paar jaar heb gehad, van wildvreemde en meest oudere mannen, was ik over een jaar nog bezig.


Simpel, volg de werkwijze van Schaap, Da Man! Die weet wel hoe je zoiets oplost: meteen erbovenop beuken bij elk onzedelijk voorstel.

David
22-10-04, 14:22
Geplaatst door mark61
Dat vind ik sowieso heel aardig van je. Maar ik dacht in het kader van de aanschouwelijke anti-discriminatievoorlichting.

Okay dan. Omdat jij het bent. Maar het kán een puinhoop worden. Mag ik ook gewoon even achter je aan lopen, en dat gillen en hollen achterwege laten? toch eens aan die viezerikken van Zs vragen hhoe zij dat voor elkaar kregen.

mark61
22-10-04, 14:24
Geplaatst door David
Okay dan. Omdat jij het bent. Maar het kán een puinhoop worden. Mag ik ook gewoon even achter je aan lopen, en dat gillen en hollen achterwege laten? toch eens aan die viezerikken van Zs vragen hhoe zij dat voor elkaar kregen.

Ze verkopen geen tompoezen.

Tsja misschien heeft hij daar nog een fotoreportage van.

Dr Seuss
22-10-04, 14:30
Wat zou Schaap-met-de-losse-handjes wel niet in petto hebben voor de Marokkanen die in zwembaden, treinen, discotheken en op stranden de meisjes aan alle kanten beknijpen en bevoelen. Je moet er toch niet aan denken welke wraakacties hij hiervoor in touw wil zetten.

David
22-10-04, 14:39
Geplaatst door mark61
Ze verkopen geen tompoezen.

Tsja misschien heeft hij daar nog een fotoreportage van.


Zonder ZS raakt toch de angel er een beetje uit.

deleted user
22-10-04, 14:43
Grrrrr, Zwarte Schaap pakt mijn fans af! :mad:

mark61
22-10-04, 14:46
Geplaatst door David
Zonder ZS raakt toch de angel er een beetje uit.

Yep, tis meteen slappe hap

@Bilal: jij bent niet bad genoeg. Dr kan dr maar 1 de baddest nigger in town zijn. :hihi:

~Panthera~
22-10-04, 14:58
Geplaatst door David
Nu heb ik jou door! Je bent stinkend jaloers op ZS! Terwijl hij de hele V&D door moest hollen, achtervolgd door wilde hordes homo's met hun broek op hun knieën, moest jij het stellen met één sneue Marokkaanse opa!
---------

Wat woon ik toch in een %#$@@ saaie stad. :moe:

:haha:

Zwarte Schaap
22-10-04, 15:00
Geplaatst door Dr Seuss
Wat zou Schaap-met-de-losse-handjes wel niet in petto hebben voor de Marokkanen die in zwembaden, treinen, discotheken en op stranden de meisjes aan alle kanten beknijpen en bevoelen. Je moet er toch niet aan denken welke wraakacties hij hiervoor in touw wil zetten.

Volgens mij heb jij een Marokkaanse mannen-obsessie.

Dutchguy
22-10-04, 15:28
Homo's zijn lief. :love2: :D

Rabi'ah.
22-10-04, 16:12
Geplaatst door deleted user
Grrrrr, Zwarte Schaap pakt mijn fans af! :mad:

:haha:

Jaloezie is makrouh. :p

Coolassprov MC
22-10-04, 16:24
Geplaatst door Dutchguy
Homo's zijn lief. :love2: :D

Zolang ze niet aan ''politiek'' doen,
en anderen niet aandoen wat ze zelf niet aangedaan willen,
sluit ik me bij je aan!

Ze kunnen zeker lief zijn, maar het zou discriminerend zijn als we geen onderscheid maken in individuen!

Ze hoeven ook weer geen speciale aandacht te krijgen, net zomin hetero's dat moeten met een afwijkende seksuele obsessie; dat is privee!

Maar:

Er zijn genoeg homo's die niet lief zijn!

Dutchguy
22-10-04, 18:21
Geplaatst door Coolassprov MC
Zolang ze niet aan ''politiek'' doen,
en anderen niet aandoen wat ze zelf niet aangedaan willen,
sluit ik me bij je aan!

Ze kunnen zeker lief zijn, maar het zou discriminerend zijn als we geen onderscheid maken in individuen!

Ze hoeven ook weer geen speciale aandacht te krijgen, net zomin hetero's dat moeten met een afwijkende seksuele obsessie; dat is privee!

Maar:

Er zijn genoeg homo's die niet lief zijn!

Als heterofielen (die het ook niet kunnen helpen dat ze zo zijn) lief zijn tegen lieve homo's blijven lieve homo's ook lief.

deleted user
22-10-04, 18:32
Geplaatst door Rabi'ah.
:haha:

Jaloezie is makrouh. :p

Bewijs? :)

Al Sawt
22-10-04, 19:03
Geplaatst door Dr Seuss

Zo'n eng ding dat kinderen produceert. Ben je een eng ding, volgens Europese of Islamitische defenitie?

Al Sawt
22-10-04, 19:06
Geplaatst door Dr Seuss
Wat zou Schaap-met-de-losse-handjes wel niet in petto hebben voor de Marokkanen die in zwembaden, treinen, discotheken en op stranden de meisjes aan alle kanten beknijpen en bevoelen. Je moet er toch niet aan denken welke wraakacties hij hiervoor in touw wil zetten. Vrouwen onzedelijk bejegenen wordt ook door opgeschoten autochtone bezondigd.

Dr Seuss
22-10-04, 19:15
Geplaatst door Al Sawt
Ben je een eng ding, volgens Europese of Islamitische defenitie?

Los van geografie of religie: het is slechts volgens ironie.

Dr Seuss
22-10-04, 19:17
Geplaatst door Al Sawt
Vrouwen onzedelijk bejegenen wordt ook door opgeschoten autochtone bezondigd.

Zend de legers van rammers op ze af! Bij Toutatis!

Zwarte Schaap
23-10-04, 05:08
Geplaatst door David
We mogen uit deze rommelige en tamelijk warrige discussie blijkbaar concluderen dat Zwart Schaap als jongen beeldschoon was, met een fascinerend kruis en een licht hoerige uitstraling, een fatale aantrekkingskracht op vieze mannen en gezegend met behoorlijk losse handjes. En iemand die avontuur op avontuur beleefde!

Het beeld wordt steeds fascinerender! En dan had 'ie ook nog een krantenwijk! Ik ben benieuwd naar de taferelen als 'ie rond oud en nieuw bij de mensen z'n zakgeld ging ophalen! Moet hel geweest zijn!

Hoe raad je het, een voorbeeld !

Dat was de reden dat ik geen krantenwijk meer wilde doen. In de winter is het verschrikkelijk om je krantenwijk te doen. Als je dat gedaan hebt weet je dat, opstaan op zich is zwaar verschrikkelijk. Tussen 4 en 5 uur opstaan. Dan nog de kou waar al je vingers helemaal bevroren zijn. Of je nu handschoenen aan had of niet bevorern bleven ze. Dan nog de gladde delen van een straat waarbij als je niet oppaste je uitgleed en dan helemaal stijf van de pijn je weg kon vervolgen.

En dan was het ineens nieuwjaar. Je harde werken kreeg een extra beloning waar je gretig naar uitkeek. Stond ik voor de deur bij een surinaamse abonnee. Een dikke surinaamse man van middelbare leeftijd. Ik wens hem nieuwjaar en geef hem het kaartje van de krant. Hij zegt:'' kom binnen daar heb ik mijn portomonaie, je stapt binnen en je ziet dat op zijn tafel een stapel sexfilms liggen en op de achtergrond hoorde je allerlei gekreun van een tv. Ik denk hmmzz... viespeuk !

Ineens begint hij over kracht en sterk zijn te praten en of ik een sport doe? Ik zeg ja ik doe aan sport. Wat voor sport, vraagt ie? Ik zeg :''kickboxen''. Vraagt ie ineens: ''mag ik je spieren voelen?'' en hij kwam naar me toe en wilde me omhelzen. Ik duwde hem krachtig van me af en zei tegen hem:'' afstand daar hou ik niet van, ik ben geen HOMO!''. Klaarblijkelijk schrok hij van mijn reaktie en prevelde sorry..sorry zo bedoel ik het niet.

Hij pakte geschrokken een tientje uit zijn portomonaie, ik griste dat uit zijn handen en weg was ik. De jaar daarop heb ik het weer gedaan maar dan met zijn tweeen en waarbij we, wanneer nodig, nooit samen een woning binnen gingen en altijd lieten merken dat we met zijn tweeen waren.

Rabi'ah.
23-10-04, 09:21
Geplaatst door deleted user
Bewijs? :)

:moe:

Dutchguy
23-10-04, 10:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoe raad je het, een voorbeeld !

Dat was de reden dat ik geen krantenwijk meer wilde doen. In de winter is het verschrikkelijk om je krantenwijk te doen. Als je dat gedaan hebt weet je dat, opstaan op zich is zwaar verschrikkelijk. Tussen 4 en 5 uur opstaan. Dan nog de kou waar al je vingers helemaal bevroren zijn. Of je nu handschoenen aan had of niet bevorern bleven ze. Dan nog de gladde delen van een straat waarbij als je niet oppaste je uitgleed en dan helemaal stijf van de pijn je weg kon vervolgen.

En dan was het ineens nieuwjaar. Je harde werken kreeg een extra beloning waar je gretig naar uitkeek. Stond ik voor de deur bij een surinaamse abonnee. Een dikke surinaamse man van middelbare leeftijd. Ik wens hem nieuwjaar en geef hem het kaartje van de krant. Hij zegt:'' kom binnen daar heb ik mijn portomonaie, je stapt binnen en je ziet dat op zijn tafel een stapel sexfilms liggen en op de achtergrond hoorde je allerlei gekreun van een tv. Ik denk hmmzz... viespeuk !

Ineens begint hij over kracht en sterk zijn te praten en of ik een sport doe? Ik zeg ja ik doe aan sport. Wat voor sport, vraagt ie? Ik zeg :''kickboxen''. Vraagt ie ineens: ''mag ik je spieren voelen?'' en hij kwam naar me toe en wilde me omhelzen. Ik duwde hem krachtig van me af en zei tegen hem:'' afstand daar hou ik niet van, ik ben geen HOMO!''. Klaarblijkelijk schrok hij van mijn reaktie en prevelde sorry..sorry zo bedoel ik het niet.

Hij pakte geschrokken een tientje uit zijn portomonaie, ik griste dat uit zijn handen en weg was ik. De jaar daarop heb ik het weer gedaan maar dan met zijn tweeen en waarbij we, wanneer nodig, nooit samen een woning binnen gingen en altijd lieten merken dat we met zijn tweeen waren.

Wel opvallend dat Turken en Suri's achter je aan zitten. :)

Rabi'ah.
23-10-04, 12:29
Geplaatst door Dutchguy
Wel opvallend dat Turken en Suri's achter je aan zitten. :)

Hoezo opvallend? :confused:

Dutchguy
23-10-04, 13:57
Geplaatst door Rabi'ah.
Hoezo opvallend? :confused:

:wink:

Mark
23-10-04, 16:44
Ik heb nog nooit een man achter me aan gehad.

Ik straal dan ook 100% heterosexualiteit uit.

:fplet:

Zwarte Schaap
23-10-04, 16:46
Geplaatst door Dutchguy
Wel opvallend dat Turken en Suri's achter je aan zitten. :)

Dit waren de enige 2 voorbeelden waarbij allochtone homo's mij lastig vielen. Alle andere waren Nederlanders. Dus het is niet zo opvallend, ik zie gewoon homo''s die mij lastig vallen, de kleur en afkomst intressseert mij niet zo.

Mark
23-10-04, 16:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit waren de enige 2 voorbeelden waarbij allochtone homo's mij lastig vielen. Alle andere waren Nederlanders. Dus het is niet zo opvallend, ik zie gewoon homo''s die mij lastig vallen, de kleur en afkomst intressseert mij niet zo.

Misschien zou je je wat minder opvallend moeten kleden en je wat bescheidener moeten opstellen in het openbaar. Je weet hoe die homo's zijn en dan kun je van te voren weten dat je problemen opzoekt met zo'n uitstraling. Ik denk dat je beter niet zonder vader of grote broer de straat op had moeten gaan.

Arvid
23-10-04, 17:26
De truc is inderdaad jezelf zo op te stellen dat alleen maar lekkere wijven op je afkomen. Blijkbaar beheerst ZS dat nog niet, aan werken dus ZS!

tip: draag niet iets roze-achtigs.

freya
23-10-04, 17:52
Geplaatst door Mark
Misschien zou je je wat minder opvallend moeten kleden en je wat bescheidener moeten opstellen in het openbaar. Je weet hoe die homo's zijn en dan kun je van te voren weten dat je problemen opzoekt met zo'n uitstraling. Ik denk dat je beter niet zonder vader of grote broer de straat op had moeten gaan.

:haha: :hihi:

Rabi'ah.
23-10-04, 18:30
Zeg doen jullie allemaal niet zo flauw tegen ZS! :moe:

Erg kinderachtig, hoor. :moe:

Mark
23-10-04, 18:44
Geplaatst door Rabi'ah.
Zeg doen jullie allemaal niet zo flauw tegen ZS! :moe:

Erg kinderachtig, hoor. :moe:

Aan zijn pak slaag verhalen ze lezen kan ie best voor zichzelf opkomen.

ps. ik kan er niks aandoen dat ie een homomagneet is :hihi:

Zwarte Schaap
23-10-04, 22:46
Geplaatst door Mark
Misschien zou je je wat minder opvallend moeten kleden en je wat bescheidener moeten opstellen in het openbaar. Je weet hoe die homo's zijn en dan kun je van te voren weten dat je problemen opzoekt met zo'n uitstraling. Ik denk dat je beter niet zonder vader of grote broer de straat op had moeten gaan.

Je mag er om lachen en doen alsof het niets voorstelt maar laat ik je één ding zeggen het lag niet aan mij, de meeste jongetjes in de buurt hebben er minstens zo vaak last van gehad.

En als je dan weer eens hoort dat er homos in elkaar geslagen zijn moet je even terug denken aan wat veel allochtone jongeren overkomt in een grote stad. Ik heb dan nog geluk dat ik vrij assertief en niet bang uitgevallen ben, maar er zijn zat jongetjes die zich niet kunnen verweren.

Ik kan je hier aan de lopende band vertellen van gebeurtenissen van andere jongeren, maar ik hou het op 1 verhaaltje.

Lang geleden toen de eerste gokhallen in Rotterdam verschenen hingen veel jongens rond in die gokhallen die dan gokkasten timeren zoals ze dat noemen. Wachten totdat iemand veel geld verloren heeft en dan op die kast gaan spelen. In de gokhal had men in het begin ook een computerspelletje afdeling. De minderjarigen waren toendertijd dol op dergelijke spelletjes. Sommige pedo-homos hadden door dat daar veel jongeren kwamen. Dus maakten ze daar gebruik van om daar de jonkies te verleiden door onder andere geld aan ze te geven om spelletjes te spelen. Het gaat mij te ver om alles te vertellen maar in iedere geval kwam ik erachter dat een 14 jarige Turkse jongetje zonder oudere broers uit mijn buurt gestrikt was door zo een pedo-homo.

Ik was al een jaartje of 18/19 en vond het mijn plicht om hem te beschermen. Ik ben met hem naar de gokhal gegaan, hij wees me die homo aan en ben ik op hem afgestapt. Ik heb die homo helemaal verrot gescholden zodat iedereen in de gokhal dat kon zien en heb ik hem toen gewaarschuwd dat als hij nog één keer met dat jongetje ( ik zei dat het mijn broertje was) sprak, ik hem zou ''vermoorden''.

Nu was het zo dat de naam adres van die homo bekend was bij het Turkse jongetje en dus ook bij mij. Jaren later las ik in de krant dat een bepaalde figuur met een bepaalde naam gearresteerd was in verband met de dood van een minderjarige jongetje. Wat bleek? Die homo die ik gewaarschuwd had was betrokken bij een pedonetwerk die verantwoordelijk was voor de ontvoering en dood van een minderjarige allochtone jongetje. Hij bleek dus jongetjes te leveren aan dat netwerk.

Dutchguy
23-10-04, 22:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je mag er om lachen en doen alsof het niets voorstelt maar laat ik je één ding zeggen het lag niet aan mij, de meeste jongetjes in de buurt hebben er minstens zo vaak last van gehad.

En als je dan weer eens hoort dat er homos in elkaar geslagen zijn moet je even terug denken aan wat veel allochtone jongeren overkomt in een grote stad. Ik heb dan nog geluk dat ik vrij assertief en niet bang uitgevallen ben, maar er zijn zat jongetjes die zich niet kunnen verweren.

Ik kan je hier aan de lopende band vertellen van gebeurtenissen van andere jongeren, maar ik hou het op 1 verhaaltje.

Lang geleden toen de eerste gokhallen in Rotterdam verschenen hingen veel jongens rond in die gokhallen die dan gokkasten timeren zoals ze dat noemen. Wachten totdat iemand veel geld verloren heeft en dan op die kast gaan spelen. In de gokhal had men in het begin ook een computerspelletje afdeling. De minderjarigen waren toendertijd dol op dergelijke spelletjes. Sommige pedo-homos hadden door dat daar veel jongeren kwamen. Dus maakten ze daar gebruik van om daar de jonkies te verleiden door onder andere geld aan ze te geven om spelletjes te spelen. Het gaat mij te ver om alles te vertellen maar in iedere geval kwam ik erachter dat een 14 jarige Turkse jongetje zonder oudere broers uit mijn buurt gestrikt was door zo een pedo-homo.

Ik was al een jaartje of 18/19 en vond het mijn plicht om hem te beschermen. Ik ben met hem naar de gokhal gegaan, hij wees me die homo aan en ben ik op hem afgestapt. Ik heb die homo helemaal verrot gescholden zodat iedereen in de gokhal dat kon zien en heb ik hem toen gewaarschuwd dat als hij nog één keer met dat jongetje ( ik zei dat het mijn broertje was) sprak, ik hem zou ''vermoorden''.

Nu was het zo dat de naam adres van die homo bekend was bij het Turkse jongetje en dus ook bij mij. Jaren later las ik in de krant dat een bepaalde figuur met een bepaalde naam gearresteerd was in verband met de dood van een minderjarige jongetje. Wat bleek? Die homo die ik gewaarschuwd had was betrokken bij een pedonetwerk die verantwoordelijk was voor de ontvoering en dood van een minderjarige allochtone jongetje. Hij bleek dus jongetjes te leveren aan dat netwerk.

Nou dat heb je goed opgelost en ik had het niet anders gedaan. Toch heb ik het gevoel dat het je beeld van homo's getekend heeft en dat is jammer. De gemiddelde homo wil gewoon huisje boompje beestje en een partner om daar gelukkig oud mee te worden, waaronder ondergetekende.

Julien
23-10-04, 22:58
bovendien komen die walgelijke excessen net zo goed bij hetero's voor.

Zwarte Schaap
23-10-04, 23:19
Geplaatst door Mark
ps. ik kan er niks aandoen dat ie een homomagneet is :hihi:

Homos zijn dol op jonge jongens.

Overigens had ik op de middelbare school zelfs een fanclub meiden achter me aan zitten. Ik schaamde me rot. Als ik op school aankwam stonden ze al op de gang op mij te wachten en precies hoe dat gaat met popsterren en filmsterren, gegiechel, iedereen die me aanstaarde, hysterische meiden, etc. Het ergste was dat veel andere jongens graag mijn vriendje wilde zijn omdat er altijd zoveel meiden om mij heen cirkelden. Ik leek net the Fonz.

Een ramp was het ! Ik heb er veel van geleerd ik was namelijk op de lagere school helemaal niet zo populair, ze hadden zelfs een hekel aan me. Ik heb daar lang mee gezeten want ik wist nou niet wat er precies aan mij scheelde. Maar toen ik op de middelbare school kwam veranderde dat radicaal 180 graden. Het leek wel alsof ik een filmster was. Iedereen wilde graag vriendjes met mij zijn, werd overal uitgenodigd, kortom mijn complexen die ik mischien had opgebouwd in de lagere school smolten als sneeuw in de zon.

Vriendschap, aandacht en populariteit is eigenlijk zo oppervlakkig en relatief. Wees gewoon lekker jezelf, dan komt het allemaal wel goed!

Zwarte Schaap
23-10-04, 23:22
Geplaatst door Dutchguy
Nou dat heb je goed opgelost en ik had het niet anders gedaan. Toch heb ik het gevoel dat het je beeld van homo's getekend heeft en dat is jammer. De gemiddelde homo wil gewoon huisje boompje beestje en een partner om daar gelukkig oud mee te worden, waaronder ondergetekende.

Ik ken heel veel homos, dus ik weet best wel hoe ze in werkelijkheid zijn, net als de mensen hebben je dus van alles er tussen zitten. Maar wat ik wel gemerkt heb is dat een grote groep een jongetje van zeg maar 16 a 17 jaar niet snel zouden afwijzen en toch hun best zouden doen om hem het bed in te lokken.

Dutchguy
23-10-04, 23:27
.

Dutchguy
23-10-04, 23:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ken heel veel homos, dus ik weet best wel hoe ze in werkelijkheid zijn, net als de mensen hebben je dus van alles er tussen zitten. Maar wat ik wel gemerkt heb is dat een grote groep een jongetje van zeg maar 16 a 17 jaar niet snel zouden afwijzen en toch hun best zouden doen om hem het bed in te lokken.

Geef mij maar iemand met ervaring. Maar hoeveel hetero's kwijlen niet bij de gedachte van zo'n jonge Lolita in bed?

Zwarte Schaap
24-10-04, 02:03
Geplaatst door Dutchguy
Geef mij maar iemand met ervaring. Maar hoeveel hetero's kwijlen niet bij de gedachte van zo'n jonge Lolita in bed? Als ze hun klauwtjes niet thuis kunnen houden moeten ze weten wat ze kunnen verwachten.

Dr Seuss
24-10-04, 10:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nu was het zo dat de naam adres van die homo bekend was bij het Turkse jongetje en dus ook bij mij. Jaren later las ik in de krant dat een bepaalde figuur met een bepaalde naam gearresteerd was in verband met de dood van een minderjarige jongetje. Wat bleek? Die homo die ik gewaarschuwd had was betrokken bij een pedonetwerk die verantwoordelijk was voor de ontvoering en dood van een minderjarige allochtone jongetje. Hij bleek dus jongetjes te leveren aan dat netwerk.


Sinds wanneer worden pedo's met naam en adres genoemd in de krant?

Dr Seuss
24-10-04, 11:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat was de reden dat ik geen krantenwijk meer wilde doen. In de winter is het verschrikkelijk om je krantenwijk te doen. Als je dat gedaan hebt weet je dat, opstaan op zich is zwaar verschrikkelijk. Tussen 4 en 5 uur opstaan. Dan nog de kou waar al je vingers helemaal bevroren zijn. Of je nu handschoenen aan had of niet bevorern bleven ze. Dan nog de gladde delen van een straat waarbij als je niet oppaste je uitgleed en dan helemaal stijf van de pijn je weg kon vervolgen.



Wat een ontstellend klaaglijk verhaaltje is dit. Er zijn honderdduizenden mensen die vroeg opstaan en in de kou moeten werken. Moeten er niet ergens zwavelstokjes of zo bij, om het trieste plaatje te completeren?

Ik denk dat jij gewoon een hele lage tolerantiegrens hebt: daar kun jij ook niets aan doen, dat je kleinzerig bent en weinig kunt hebben.
En dan moet je inderdaad geen vrouw naast je hebben die je zwakheid niet compenseert met alle denkbare comfort, want jij als man hebt het al zo moeilijk.


En dan was het ineens nieuwjaar. Je harde werken kreeg een extra beloning waar je gretig naar uitkeek. Stond ik voor de deur bij een surinaamse abonnee. Een dikke surinaamse man van middelbare leeftijd. Ik wens hem nieuwjaar en geef hem het kaartje van de krant. Hij zegt:'' kom binnen daar heb ik mijn portomonaie, je stapt binnen en je ziet dat op zijn tafel een stapel sexfilms liggen en op de achtergrond hoorde je allerlei gekreun van een tv. Ik denk hmmzz... viespeuk !

Ineens begint hij over kracht en sterk zijn te praten en of ik een sport doe? Ik zeg ja ik doe aan sport. Wat voor sport, vraagt ie? Ik zeg :''kickboxen''. Vraagt ie ineens: ''mag ik je spieren voelen?'' en hij kwam naar me toe en wilde me omhelzen. Ik duwde hem krachtig van me af en zei tegen hem:'' afstand daar hou ik niet van, ik ben geen HOMO!''. Klaarblijkelijk schrok hij van mijn reaktie en prevelde sorry..sorry zo bedoel ik het niet.

Hij pakte geschrokken een tientje uit zijn portomonaie, ik griste dat uit zijn handen en weg was ik. De jaar daarop heb ik het weer gedaan maar dan met zijn tweeen en waarbij we, wanneer nodig, nooit samen een woning binnen gingen en altijd lieten merken dat we met zijn tweeen waren.

Onvoorstelbaar dat jij dit soort stuff zo zwaar opneemt. Voor meisjes/vrouwen is dit jaar in jaar uit dagelijkse kost, in meer of mindere mate. Maar die zijn het zo gewend dat ze het nauwelijks opslaan. En daarbij zijn ze er ook veel beter tegen bestand.

Rabi'ah.
24-10-04, 12:04
Geplaatst door Dr Seuss

Onvoorstelbaar dat jij dit soort stuff zo zwaar opneemt. Voor meisjes/vrouwen is dit jaar in jaar uit dagelijkse kost, in meer of mindere mate. Maar die zijn het zo gewend dat ze het nauwelijks opslaan. En daarbij zijn ze er ook veel beter tegen bestand.

Het feit dat meisjes ook lastig worden gevallen, wil niet zeggen dat mannen die lastiggevallen worden geen recht van spreken.

En ik zie ook niet in waarom wie dan ook, of het nou een man of een vrouw is, tegen ongewenste intimiteiten "bestand" zou moeten zijn.

Het probleem ligt bij de persoon die zijn/haar poten niet thuis kan houden........niet bij het slachtoffer dat erover klaagt. :moe:

Julien
24-10-04, 12:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als ze hun klauwtjes niet thuis kunnen houden moeten ze weten wat ze kunnen verwachten.

ehm als ze allebei vrijwillig met elkaar de koffer induiken, lijkt me dat er niks mis mee is. als die 16-jarige jongen gedwongen werd door die gast, dan zou ik ook persoonlijk meehelpen om die gast wat bij te leren.

Dr Seuss
24-10-04, 12:22
Geplaatst door Rabi'ah.
Het feit dat meisjes ook lastig worden gevallen, wil niet zeggen dat mannen die lastiggevallen worden geen recht van spreken.

En ik zie ook niet in waarom wie dan ook, of het nou een man of een vrouw is, tegen ongewenste intimiteiten "bestand" zou moeten zijn.

Het probleem ligt bij de persoon die zijn/haar poten niet thuis kan houden........niet bij het slachtoffer dat erover klaagt. :moe:

Mee eens. Het werpt dan weer wel een heel ander licht op de zaak 'keldersletjes'. Als de mannen zelf als lustobject worden behandeld, is opeens het hek van de dam.

freya
24-10-04, 12:43
Geplaatst door Dr Seuss
Onvoorstelbaar dat jij dit soort stuff zo zwaar opneemt. Voor meisjes/vrouwen is dit jaar in jaar uit dagelijkse kost, in meer of mindere mate. Maar die zijn het zo gewend dat ze het nauwelijks opslaan. En daarbij zijn ze er ook veel beter tegen bestand.

Inderdaad ja :verward:

Als je de verhalen van schaap zo leest dan denk je eerst jeetje hoe kan dat, maar als ik ff in mijn geheugen ga graven dan diep ik een veelvoud van dit soort incidenten op die ik persoonlijk heb meegemaakt.

In de tram, op zoek naar een kamer, de meteropnemer, maar vooral veel op straat. Als ik een aantal incidenten hier zou beschrijven zouden een aantal heren hier standaard reageren met: maar wat deed je daar dan ook alleen, of wat deed je zo laat nog op straat.

Opvallend is, dat dit soort reacties helemaal niet komen op de verhalen van schaap.

Zal ik maar even dan?

Waarom bleef die jongen dan toch gewoon komen in die speelhal? Hij vond het zeker best wel spannend? En wat voor strakke t-shirtjes droeg hij dan. Onder invloed van de TV gaan die jonge kinderen zich steeds sexyer kleden en gedragen. In feite maken ze het er zelf naar dus.

En hoe haalt schaap het in zijn hoofd om bij een wildvreemde naar binnen te gaan, dat is toch zeker vragen om moeilijkheden! Als een jongen zich zo gedraagt, dan vraagt ie er toch zeker om om op een dag verkracht te worden.

* bovenstaande is geen werkelijke weergave van mijn mening, maar dient uitsluitend educatieve doeleinden * :strik:

Zwarte Schaap
24-10-04, 20:12
Geplaatst door Dr Seuss
Sinds wanneer worden pedo's met naam en adres genoemd in de krant?

Sommige voornamen zijn vrij uniek, in combinatie met de initialen weet je vrijwel meteen wie het is. Als men dan nog vermeldt dat in die en die straat er een inval is geweest i.v.m een zedenzaak dan laat dat niet veel meer te raden over.

Zwarte Schaap
24-10-04, 20:15
Geplaatst door Dr Seuss
Wat een ontstellend klaaglijk verhaaltje is dit. Er zijn honderdduizenden mensen die vroeg opstaan en in de kou moeten werken. Moeten er niet ergens zwavelstokjes of zo bij, om het trieste plaatje te completeren?

Ik denk dat jij gewoon een hele lage tolerantiegrens hebt: daar kun jij ook niets aan doen, dat je kleinzerig bent en weinig kunt hebben.
En dan moet je inderdaad geen vrouw naast je hebben die je zwakheid niet compenseert met alle denkbare comfort, want jij als man hebt het al zo moeilijk.

Ik ben gewoon een mietje.


Onvoorstelbaar dat jij dit soort stuff zo zwaar opneemt. Voor meisjes/vrouwen is dit jaar in jaar uit dagelijkse kost, in meer of mindere mate. Maar die zijn het zo gewend dat ze het nauwelijks opslaan. En daarbij zijn ze er ook veel beter tegen bestand. Daarom is het goed dat moslims hun dochters goed beschermen. Nu nog hun zoons inschallah.

Mark
24-10-04, 20:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daarom is het goed dat moslims hun dochters goed beschermen. Nu nog hun zoons inschallah.

Zoals ik al zei: bescheidener kleden, lok het niet uit. En de jongens niet alleen de straat op laten gaa, dan vraag je er bijna om.

Zwarte Schaap
24-10-04, 20:18
Geplaatst door freya
Inderdaad ja :verward:

Als je de verhalen van schaap zo leest dan denk je eerst jeetje hoe kan dat, maar als ik ff in mijn geheugen ga graven dan diep ik een veelvoud van dit soort incidenten op die ik persoonlijk heb meegemaakt.

In de tram, op zoek naar een kamer, de meteropnemer, maar vooral veel op straat. Als ik een aantal incidenten hier zou beschrijven zouden een aantal heren hier standaard reageren met: maar wat deed je daar dan ook alleen, of wat deed je zo laat nog op straat.

Opvallend is, dat dit soort reacties helemaal niet komen op de verhalen van schaap.

Zal ik maar even dan?

Waarom bleef die jongen dan toch gewoon komen in die speelhal? Hij vond het zeker best wel spannend? En wat voor strakke t-shirtjes droeg hij dan. Onder invloed van de TV gaan die jonge kinderen zich steeds sexyer kleden en gedragen. In feite maken ze het er zelf naar dus.

En hoe haalt schaap het in zijn hoofd om bij een wildvreemde naar binnen te gaan, dat is toch zeker vragen om moeilijkheden! Als een jongen zich zo gedraagt, dan vraagt ie er toch zeker om om op een dag verkracht te worden.

* bovenstaande is geen werkelijke weergave van mijn mening, maar dient uitsluitend educatieve doeleinden * :strik:

Te simpel om op te reageren.

Tomas
24-10-04, 20:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Te simpel om op te reageren.

Precies, Freya citeert niet uit een mannen-boek. 't 's dus maar een mening.

Zwarte Schaap
24-10-04, 20:23
Geplaatst door Mark
Zoals ik al zei: bescheidener kleden, lok het niet uit. En de jongens niet alleen de straat op laten gaan, dan vraag je er bijna om.
Mischien had je het niet door maar je grapjes zijn misplaatst.

Zwarte Schaap
24-10-04, 20:24
Geplaatst door Tomas
Precies, Freya citeert niet uit een mannen-boek. 't 's dus maar een mening.

Je oneliner voegt niets toe.

Tomas
24-10-04, 20:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mischien had je het niet door maar je grapjes zijn misplaatst.

Niks leuker dan misplaatste grapjes.

Tomas
24-10-04, 20:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je oneliner voegt niets toe.

Da's waar, je was al uitgeluld.

Mark
24-10-04, 20:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mischien had je het niet door maar je grapjes zijn misplaatst.

Het treurige is dat het voor mij een grapje is maar dat jij bloedserieus bent met je misplaatste opmerkingen als het over meisjes gaat.

Zwarte Schaap
24-10-04, 20:37
Geplaatst door Mark
Het treurige is dat het voor mij een grapje is maar dat jij bloedserieus bent met je misplaatste opmerkingen als het over meisjes gaat.

Krijgen we dat weer. Wat zijn jullie toch een ongeloofelijke stelletje zielige peuters man. Nou vooruit met de geit, kom maar op met die opmerkingen. Citeer me maar en geef de link aan waar ik dat doe.

Zoniet, dan ben je net als die anderen een leugenaar, die wanneeer ze niets meer toe te voegen hebben over gaan op subjectief geinterpreteerde bijdrages.

Mark
24-10-04, 20:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Krijgen we dat weer. Wat zijn jullie toch een ongeloofelijke stelletje zielige peuters man. Nou vooruit met de geit, kom maar op met die opmerkingen. Citeer me maar en geef de link aan waar ik dat doe.

Zoniet, dan ben je net als die anderen een leugenaar, die wanneeer ze niets meer toe te voegen hebben over gaan op subjectief geinterpreteerde bijdrages.

ik ben je hondje niet, zoek maar lekker zelf citaten.

ik hoef alleen maar te wachten, binnen een paar dagen kom je vast wel weer op met iets leuks.

Zwarte Schaap
24-10-04, 20:47
Geplaatst door Mark
ik ben je hondje niet, zoek maar lekker zelf citaten.

ik hoef alleen maar te wachten, binnen een paar dagen kom je vast wel weer op met iets leuks.

Ik heb je geen hond genoemd hoor, ergens last van of zo?. In Nederland hebben we de gewoonte en regel dat iemand die wat stelt, desgevraagd ook met bewijzen moet komen. Doe je dat niet dan stelt je opmerking niets voor en moeten we het verwijzen tot het rijk der fabellen.

Als je praat in de toekomst is dat natuurlijk al helemaal geen bewijs.

Zwarte Schaap
24-10-04, 22:02
Geplaatst door freya
Zal ik maar even dan?

Waarom bleef die jongen dan toch gewoon komen in die speelhal? Hij vond het zeker best wel spannend? En wat voor strakke t-shirtjes droeg hij dan. Onder invloed van de TV gaan die jonge kinderen zich steeds sexyer kleden en gedragen. In feite maken ze het er zelf naar dus.


Het ergste wat ik ooit meegemaakt heb op dat gebied, en wat mij het hardst getroffen heeft en ik een paar jaar meegezeten heb is het volgende:

Ik had boodschappen gedaan en was op weg naar huis. Ik koos zoals gewoonlijk voor een route die mij voerde door een speeltuintje die midden achter de huizen ligt maar toch uit het zicht is. Dat doe ik omdat ik 2 kleine zusjes had die daar vaak speelden en routinematig daar langs liep om te kijken of ze veilig waren en speelden en natuurlijk let ik uit automatisme op hun vriendinnetjes en buurtkinderen. (vooral om ze te beschermen tegen de grotere kinderen, door ze te laten zien dat jij de grote broer bent en daar ook vaak komt)

Toen ik daar aankwam zag ik 2 donkere meisjes van een jaar of 4-8 met een oudere autochtone man. Ik vond dat vreemd , maar ook weer niet direct vreemd omdat vaak oudere autochtone mannen surinaamse dames onderhouden. Ik dacht mischien is de moeder even wat halen en wacht haar oudere autochtone vriendje met de kinderen even op haar.

Toen ik dichterbijkwam zag ik dat ik de kinderen niet kende, er ging een lampje bij me branden. Ik liep door om de boodschappen naar huis te brengen, ongeveer 50 meter verderop. Ik legde de boodschappen binnen en en keerde terug naar het speelpleintje. Daar aangekomen zag ik dat één van de donkere meisjes op de schommel zat met haar benen gespreiden waarbij de oudere man haar schommelde. Hij stond voor haar en liet haar tegen zijn schaamstreek komen. De manier hoe hij haar zo omhelsde deed bij mij de haren omhoog rijzen. Ik voelde me heel raar.

In een trance ben ik op hem afgelopen en heb hem bij zijn lurven gegrepen en schreeuwde hem toe: ''Wat doe je ? Zijn dit jouw kinderen?'' Anyhow ik hem hem en de twee kinderen meegenomen naar het politiebureau. Het was een raar surrealistische gezicht. Een Marokkaaanse jongeman aan zijn rechterkant een oudere Nederlandse meneer die bij zijn nekvel gerepen was en aan de andere kant 2 kleine surinaamse kindjes. Onderweg naar het politiebureau probeerde hij mij te slaan en te ontkomen, ik weet niet waar ik de kracht vandaan haalde maar met 1 hand drukte ik hem tegen de grond en dwong hem verder mee te lopen.

Ik heb hem en de kinderen aan de politie overgeleverd en ben toen weer naar huis gegaan. Ik ben een paar dagen later gaan informeren hoe het daarmee zat, bleek dat de moeder een Antiliaanse vrouw was die carnaval kwam vieren en haar kindjes daar had achtergelaten. Ze wenste geen aangifte te doen en daarom hadden ze die man laten gaan.

Julien
25-10-04, 00:10
ZS, ik moet wel zeggen dat ik het moedig vind dat je zo gereageerd hebt in je laatste post.

verder vind ik het bewonderenswaardig dat je zo open over persoonlijke gebeurtenissen praat op dit forum.

Wat ik wel vreemd vind... ik woon net als jij in Rotterdam, heb in hartje Centrum op school gezeten en veel vrienden van me wonen in de crimineelste wijken, dus ik ken die wijken ongeveer net zo goed als jij. Ik heb echter nog nooit deze excessen meegemaakt, en jij al talloze keren. Hoe is dat te verklaren dan, vraag ik me dan af.

Dr Seuss
25-10-04, 00:20
Geplaatst door Julien
Ik heb echter nog nooit deze excessen meegemaakt, en jij al talloze keren. Hoe is dat te verklaren dan, vraag ik me dan af.

Misschien moet ie die roze tutu 's uittrekken.

Zwarte Schaap
25-10-04, 00:52
Geplaatst door Julien
ZS, ik moet wel zeggen dat ik het moedig vind dat je zo gereageerd hebt in je laatste post.

verder vind ik het bewonderenswaardig dat je zo open over persoonlijke gebeurtenissen praat op dit forum.

Wat ik wel vreemd vind... ik woon net als jij in Rotterdam, heb in hartje Centrum op school gezeten en veel vrienden van me wonen in de crimineelste wijken, dus ik ken die wijken ongeveer net zo goed als jij. Ik heb echter nog nooit deze excessen meegemaakt, en jij al talloze keren. Hoe is dat te verklaren dan, vraag ik me dan af.

Ik weet het niet fransman, niet iedereens wegen zijn hetzelfde. Ik heb dan nog eigenlijk vrij weinig meegemaakt omdat ik me best wel bewust was van de gevaren en vrijwel nooit echt onnodige risicos nam in het leven.

ZbaqZbaq
25-10-04, 01:35
Kan de discussie misschien weer terug naar de acceptatie van homo's en het gebrek daarvan bij autochtonen die op hun beurt de intolerante houding tegenover homo's proberen af te schuiven op Moslims in dit land ?


Homo-spinazie

"de moslims zijn de achterlijke vijand.....zij lusten geen spinazie...dus dan moeten wij juist veel spinazie eten dat maakt ons vooruitstrevend...maar ja, het spul is niet te vreten...maar laten we toch doen alsof we het lekker vinden"

Tomas
25-10-04, 09:21
Geplaatst door ZbaqZbaq
Kan de discussie misschien weer terug naar de acceptatie van homo's en het gebrek daarvan bij autochtonen die op hun beurt de intolerante houding tegenover homo's proberen af te schuiven op Moslims in dit land ?


Homo-spinazie

"de moslims zijn de achterlijke vijand.....zij lusten geen spinazie...dus dan moeten wij juist veel spinazie eten dat maakt ons vooruitstrevend...maar ja, het spul is niet te vreten...maar laten we toch doen alsof we het lekker vinden"

ZZ, misschien dat je Nard of Mars zover kan krijgen dat ie het standount vandeze christenen wil verdedigen. Maar ik denk dat ie dat niet meer durft, hij komt sowieso nogal verwart en onzeker over de laatste tijd. En Mars kijkt ook wel uit om z'n duistere katholieke kant aan het oppervlak te laten komen.

Het is handig om Nard's en Mars' standpunten niet op de overige kafir hier te projecteren, dat staat heel erg dom. Zekers als je er een spinazie verhaaltje van maakt. Is voor jou nou iedere blanke hetzelfde of iedere niet-arabier of iedere niet-moslim, dat vind ik zo lastig te begrijpen met die ael-aanhangers.

David
25-10-04, 09:53
Geplaatst door ZbaqZbaq

Homo-spinazie





A la crème? In handige deelblokjes?

Rabi'ah.
25-10-04, 10:51
En toch zit er wel een kern van waarheid in Zbaqs spinazieverhaal.

Ff een kort uit het leven gegrepen verhaal uit mijn eigen ervaring. :strik:


Een Nederlandse (ja, 't was weer een autochtoon :p ) jongen van mijn school, uit een gristelijk middeklassemilieu die toen in Gym 3 zat, had weer eens kritiek op de islam.

Hij was het met de uitspraken van Fortuyn, dus dat de islam een achterlijke cultuur is, eens, vanwege de positie van de vrouw.

Dit baseerde hij op de uitspraken van enkele imams over het slaan van vrouwen. Hij (die jongen dus) sprak zich toen fel uit voor emancipatie van moslima's.

Niks aan de hand dus, tenminste, goed dat hij voor emancipatie was.


Met diezelfde jongen had ik de volgende dag een discussie over het glazen plafond en het feit dat er nog steeds procentsgewijs te weinig vrouwen zijn op topposities in het bedrijfsleven, de politiek en andere traditioneel mannelijke machtscentra.

Weet je wat diezelfde held van de vrouwenemancipatie toen zei?

"Het is goed dat er weinig vrouwen in de politiek zijn, anders zou de samenleving een chaos worden."

Toen ik hem, kwaad natuurlijk, vroeg wat zijn argumenten daarvoor waren, kwam hij met het traditionele kul-argument dat vrouwen niet rationeel zouden zijn en dus niet geschikt om leiding te geven en te regeren.



Ik denk dat dit verhaal geen aanvullend commentaar mijnerzijds behoeft, I rest my case. :student:

David
25-10-04, 10:54
Geplaatst door Rabi'ah.
En toch zit er wel een kern van waarheid in Zbaqs spinazieverhaal.

Ff een kort uit het leven gegrepen verhaal uit mijn eigen ervaring. :strik:





Maar wat heeft dat met homo-spinazie te maken? Of was die - overigens nogal onnozele - jongen homo en at hij voortdurend spinazie terwijl hij zijn onzin uitkraamde?

Rabi'ah.
25-10-04, 10:57
Geplaatst door David
Maar wat heeft dat met homo-spinazie te maken? Of was die - overigens nogal onnozele - jongen homo en at hij voortdurend spinazie terwijl hij zijn onzin uitkraamde?

Waar het om gaat is dat er nogal wat autochtonen rondlopen met dezelfde opvattingen over homo's en vrouwen als bepaalde moslims en die ook openlijk ventileren, maar ineens moord en brand schreeuwen als een moslim hetzelfde zegt.


Daar gaat het om en daar heb ik maar 1 woord voor: (achterlijke) hypocrisie.

Tomas
25-10-04, 10:58
Geplaatst door Rabi'ah.
En toch zit er wel een kern van waarheid in Zbaqs spinazieverhaal.

Ff een kort uit het leven gegrepen verhaal uit mijn eigen ervaring. :strik:


Een Nederlandse (ja, 't was weer een autochtoon :p ) jongen van mijn school, uit een gristelijk middeklassemilieu die toen in Gym 3 zat, had weer eens kritiek op de islam.

Hij was het met de uitspraken van Fortuyn, dus dat de islam een achterlijke cultuur is, eens, vanwege de positie van de vrouw.

Dit baseerde hij op de uitspraken van enkele imams over het slaan van vrouwen. Hij (die jongen dus) sprak zich toen fel uit voor emancipatie van moslima's.

Niks aan de hand dus, tenminste, goed dat hij voor emancipatie was.


Met diezelfde jongen had ik de volgende dag een discussie over het glazen plafond en het feit dat er nog steeds procentsgewijs te weinig vrouwen zijn op topposities in het bedrijfsleven, de politiek en andere traditioneel mannelijke machtscentra.

Weet je wat diezelfde held van de vrouwenemancipatie toen zei?

"Het is goed dat er weinig vrouwen in de politiek zijn, anders zou de samenleving een chaos worden."

Toen ik hem, kwaad natuurlijk, vroeg wat zijn argumenten daarvoor waren, kwam hij met het traditionele kul-argument dat vrouwen niet rationeel zouden zijn en dus niet geschikt om leiding te geven en te regeren.



Ik denk dat dit verhaal geen aanvullend commentaar mijnerzijds behoeft, I rest my case. :student:

Moet ik nu ja knikken en zeggen: Je hebt helemaal gelijk, eigenlijk vind ik vrouwen ook minderwaardig en homo's vies, maar doe alsof ik dit niet zo vind om moslims te kunnen bashen? Ofzo? Welke discussie wil je nu precies aanzwengelen samen met ZZ? Zijn de meeste niet-Moslims hier te weinig homo vijandig of zijn er duidelijke aanwijzigen dat ze hypocriet zijn. Als jij een blanke autochtoon hebt gevonden die dat is, dan zal dat wel voor ons allemaal gelden, niet? Ik denk dat jij een Zz iets zoekt wat er niet is. homo-topics zijn alleen erg actief als Schaap enco hun standpunten daarin blijven verdedigen. Maakt niet uit of het begint met een zwart of wit anti-homo geluid. De discussie functioneert alleen zolang er prikkers zijn die hun mening poneren. Als autochtonen blijkbaar niet de behoefte hebben om homo's af te vallen, dan kan je lang zeuren en zoeken. Maar de discussie komt zo noit op gang zoals jij 'm graag zou willen.

David
25-10-04, 10:59
Geplaatst door Rabi'ah.
Waar het om gaat is dat er nogal wat autochtonen rondlopen met dezelfde opvattingen over homo's en vrouwen als bepaalde moslims en die ook openlijk ventileren, maar ineens moord en brand schreeuwen als een moslim hetzelfde zegt.


Daar gaat het om en daar heb ik maar 1 woord voor: (achterlijke) hypocrisie.


Ik heb ook zo mijn opvattingen over homo's, moslims, vrouwen en autochtonen. Breek me de bek niet open! :duivels:

Rabi'ah.
25-10-04, 11:04
Geplaatst door Tomas
Moet ik nu ja knikken en zeggen: Je hebt helemaal gelijk, eigenlijk vind ik vrouwen ook minderwaardig en homo's vies, maar doe alsof ik dit niet zo vind om moslims te kunnen bashen? Ofzo? Welke discussie wil je nu precies aanzwengelen samen met ZZ? Zijn de meeste niet-Moslims hier te weinig homo vijandig of zijn er duidelijke aanwijzigen dat ze hypocriet zijn. Als jij een blanke autochtoon hebt gevonden die dat is, dan zal dat wel voor ons allemaal gelden, niet? Ik denk dat jij een Zz iets zoekt wat er niet is. homo-topics zijn alleen erg actief als Schaap enco hun standpunten daarin blijven verdedigen. Maakt niet uit of het begint met een zwart of wit anti-homo geluid. De discussie functioneert alleen zolang er prikkers zijn die hun mening poneren. Als autochtonen blijkbaar niet de behoefte hebben om homo's af te vallen, dan kan je lang zeuren en zoeken. Maar de discussie komt zo noit op gang zoals jij 'm graag zou willen.

Leg me geen woorden in de mond die ik nooit heb uitgesproken en nooit uit zal spreken, Tompoesje.

Ik heb het niet over jou persoonlijk en zeker niet over ALLE autochtonen, maar wel over een bepaalde groep.

En als jij dat niet wil/kan horen en mij meteen van onterechte generalisaties wil gaan beschuldigen, ligt het toch echt aan jou.

Jij weet zo langzamerhand heel goed wat mijn standpunt is m.b.t. homoseksualiteit en tolerantie in het algemeen, ook al heb je me weleens van het tegenovergestelde beschuldigd (remenis die El Tawheed-discussies?), dus die vlieger gaat ook niet op.

Denk er maar eens over na.


Groetjes,

Rabiah.

Rabi'ah.
25-10-04, 11:06
Geplaatst door David
Ik heb ook zo mijn opvattingen over homo's, moslims, vrouwen en autochtonen. Breek me de bek niet open! :duivels:

:haha:

Vertel? :duivels:


Overigens ben ik er niet verantwoordelijk voor als je na het doen van dergelijke uitspraken Henk Krol, de religieuze politie, de feministische lobby en 15 miljoen autochtonen op je dak krijgt. :hihi:

Tomas
25-10-04, 11:11
Geplaatst door Rabi'ah.
Leg me geen woorden in de mond die ik nooit heb uitgesproken en nooit uit zal spreken, Tompoesje.

Nee, je kijk wel uit. Je bent wat betreft heel subtiel.


Ik heb het niet over jou persoonlijk en zeker niet over ALLE autochtonen, maar wel over een bepaalde groep.

Als je het niet tegen iemand hier hebt en ook niet over alle autochtonen, waar heb je het dan in godsnaam over? Er is een bepaalde groep christenen hypocriet. Ja, dat geloof ik graag. Moeten we het daar nu over hebben? Wil je dat de discussie daar nu over gaat? Dan zijn we denk ik vrij snel uitgeluld, want dan moet wel iemand Nard aansporen om weer eens wat te boeren.


En als jij dat niet wil/kan horen en mij meteen van onterechte generalisaties wil gaan beschuldigen, ligt het toch echt aan jou.

Ja, ja. Vertel jij nu maar precies welke discussie jij en Zz willen voeren, zonder vaag insinuerende subtiele generalisaties.


Jij weet zo langzamerhand heel goed wat mijn standpunt is m.b.t. homoseksualiteit en tolerantie in het algemeen,

Ietwat ambivalent zeg maar.


ook al heb je me weleens van het tegenovergestelde beschuldigd (remenis die El Tawheed-discussies?), dus die vlieger gaat ook niet op.

Huh?


Denk er maar eens over na.

Je vindt je heel wat vandaag.

Rabi'ah.
25-10-04, 11:48
Geplaatst door Tomas
Nee, je kijk wel uit. Je bent wat betreft heel subtiel.

Wie bedient zich nu van vaag insinuerende generalisaties?

Zeg gewoon eerlijk wat je bedoelt, ik houd er over het algemeen niet van vals beschuldigd te worden.



Geplaatst door Tomas

Als je het niet tegen iemand hier hebt en ook niet over alle autochtonen, waar heb je het dan in godsnaam over? Er is een bepaalde groep christenen hypocriet. Ja, dat geloof ik graag. Moeten we het daar nu over hebben? Wil je dat de discussie daar nu over gaat? Dan zijn we denk ik vrij snel uitgeluld, want dan moet wel iemand Nard aansporen om weer eens wat te boeren.

De essentie van wat ik duidelijk probeerde te maken is dat die hele homoseksualiteitsdiscussie misbruikt wordt als stok om de moslims te slaan en dat het sommige mensen helemaal niet zozeer gaat om het respecteren van homo's, maar om het afzeiken van moslims, terwijl bepaalde van die sommige mensen net zo afwijzend tegenover homoseksualiteit staan als de moslims die ze dat verwijten. Daar gaat het om.

Zo duidelijk genoeg?



Geplaatst door Tomas

Ja, ja. Vertel jij nu maar precies welke discussie jij en Zz willen voeren, zonder vaag insinuerende subtiele generalisaties.

Zie boven. Duidelijker dan dit kan ik het niet.


Geplaatst door Tomas

Ietwat ambivalent zeg maar.

Oja? In welk opzicht dan? Wat is er mis met het principe van respect voor de keuzes en levenswijze van een ander en "leven en laten leven"?


Geplaatst door Tomas

Huh?

Je hebt me er ooit van beschuldigd dat ik de vrijheid van meningsuiting van de El Tawheed verdedigde, omdat ik zelf ook wel iets tegen homo's zou hebben.

Hetgeen je daarna terugnam toen ik je een paar links gaf naar mijn posts over homoseksualiteit, maar nu verval je dus weer in allerlei vage verdachtmakingen. Erg flauw van je.


Geplaatst door Tomas

Je vindt je heel wat vandaag.

Deze dame vindt zich altijd heel wat, Tomas. :p

Sterker nog, ze wéét dat ze heel wat is. :strik:


Groetjes,

Rabiah.

Coolassprov MC
25-10-04, 11:52
Geplaatst door Rabi'ah.
Weet je wat diezelfde held van de vrouwenemancipatie toen zei?

"Het is goed dat er weinig vrouwen in de politiek zijn, anders zou de samenleving een chaos worden."

Toen ik hem, kwaad natuurlijk, vroeg wat zijn argumenten daarvoor waren, kwam hij met het traditionele kul-argument dat vrouwen niet rationeel zouden zijn en dus niet geschikt om leiding te geven en te regeren.

Ik denk dat dit verhaal geen aanvullend commentaar mijnerzijds behoeft, I rest my case. :student:

We hebben het over universieele waarden, maar de politiek en de domme mannetjes (en vrouwtjes) die er achter aan willen lopen zullen maar al te graag bepaalde zaken aan een bepaalde groep proberen te plakken.

Zo zou het ''mooi'' zijn voor sommige groepen aan het patent op de haat en het geweld aan de moslims gestrikt kan worden.

Weinigen weten dat het begrip racisme breed is, en dat dit soort gedrag ook onder de noemer racisme valt.

Aan jouw voorbeeld mag je ook hypocrisie en domheid toevoegen.

Je schuilen achter Fortuyn is voor mensen een oud en vermoeid paard geworden, maar dat nog steeds van stal gehaald mag worden.

David
25-10-04, 11:54
Geplaatst door Rabi'ah.
Overigens ben ik er niet verantwoordelijk voor als je na het doen van dergelijke uitspraken Henk Krol, de religieuze politie, de feministische lobby en 15 miljoen autochtonen op je dak krijgt.[/SIZE] :hihi:


Laat ze maar komen, ik lust ze rauw!

Tomas
25-10-04, 12:03
Geplaatst door Rabi'ah.

De essentie van wat ik duidelijk probeerde te maken is dat die hele homoseksualiteitsdiscussie misbruikt wordt als stok om de moslims te slaan en dat het sommige mensen helemaal niet zozeer gaat om het respecteren van homo's, maar om het afzeiken van moslims, terwijl bepaalde van die sommige mensen net zo afwijzend tegenover homoseksualiteit staan als de moslims die ze dat verwijten.

Je hebt autochtonen die homo's afwijzen net zoals moslims, en die dan ook vaak toegeven op een aantal punten (homo's, abortus, onzedelijk gedrag etc) heel goed kunnen herkennen in moslims, maar op bepaalde andere punten weer niet.

Je hebt autochtonen die anti-homo geluiden dom en irritant vinden, ongeacht of dat door een imam of een dominee wordt geuit.

En je zal ook wel autochtonen hebben die stiekum zowel homo's vies vinden als moslims en wat dat betreft geen been in zien om wat scheinheilige stellingen te poneren.

Ieder van deze standpunten veroorzaakt zo zijn discussies. Daar kan je hier open en eerlijk over discusseren.


Daar gaat het om.

Dus waar wil je het nu over hebben?

Moeten we het nu uitsluitend hebben over categorie drie, omdat Zz het vervelend vind dat ie in zijn vrijheid van meningsuiting wordt aangetast?


Oja? In welk opzicht dan? Wat is er mis met het principe van respect voor de keuzes en levenswijze van een ander en "leven en laten leven"?

Niks, maar soms stel je het weer ietsje anders. Daarom noem ik het ambivalent.



Je hebt me er ooit van beschuldigd dat ik de vrijheid van meningsuiting van de El Tawheed verdedigde, omdat ik zelf ook wel iets tegen homo's zou hebben.

Hetgeen je daarna terugnam toen ik je een paar links gaf naar mijn posts over homoseksualiteit, maar nu verval je dus weer in allerlei vage verdachtmakingen. Erg flauw van je.

Kan best wat je beweert. Maar ik reageer nu op wat je nu schrijft.


Sterker nog, ze wéét dat ze heel wat is. :strik:

Bah. Ik vind dat vrouwen hun plaats moeten weten.

Coolassprov MC
25-10-04, 12:20
Geplaatst door Tomas
Je hebt autochtonen die homo's afwijzen net zoals moslims, en die dan ook vaak toegeven op een aantal punten (homo's, abortus, onzedelijk gedrag etc) heel goed kunnen herkennen in moslims, maar op bepaalde andere punten weer niet.

Je hebt autochtonen die anti-homo geluiden dom en irritant vinden, ongeacht of dat door een imam of een dominee wordt geuit.

En je zal ook wel autochtonen hebben die stiekum zowel homo's vies vinden als moslims en wat dat betreft geen been in zien om wat scheinheilige stellingen te poneren.

Ieder van deze standpunten veroorzaakt zo zijn discussies. Daar kan je hier open en eerlijk over discusseren.

Hoe schrijf je niets door iets te schrijven?

Tomas
25-10-04, 12:24
Geplaatst door Coolassprov MC
Hoe schrijf je niets door iets te schrijven?

Dat hoe uitgerekend jij echt niet meer te vragen hoor.

Coolassprov MC
25-10-04, 12:53
Geplaatst door Tomas
Dat hoe uitgerekend jij echt niet meer te vragen hoor.

Behalve nietszeggend ook voorspelbaar bij deze in deze.

Tomas
25-10-04, 12:55
Geplaatst door Coolassprov MC
Behalve nietszeggend ook voorspelbaar bij deze, in deze.

Ben jij wel eens begrepen in een discussie?

Coolassprov MC
25-10-04, 13:01
Geplaatst door Tomas
Ben jij wel eens begrepen in een discussie?

Om je even bij te brengen; ik ben niet in discussie met jou.

Er moet iets meer bij komen om het een ''discussie'' te noemen.

Dat je me niet begrijpt verbaast me allerminst, als ik me moet baseren op jouw ''discussie''gedrag hier.

Tomas
25-10-04, 13:15
Geplaatst door Coolassprov MC
Om je even bij te brengen; ik ben niet in discussie met jou.

Er moet iets meer bij komen om het een ''discussie'' te noemen.

Dat je me niet begrijpt verbaast me allerminst, als ik me moet baseren op jouw ''discussie''gedrag hier.

Ah, een gevalletje grootheidswaanzin. Die hebben inderdaad geen behoefte om begrepen te worden.

mark61
25-10-04, 13:20
Geplaatst door Coolassprov MC
Om je even bij te brengen; ik ben niet in discussie met jou.
...Dat je me niet begrijpt verbaast me allerminst, als ik me moet baseren op jouw ''discussie''gedrag hier.

Een onbegrepen genie.

Coolassprov MC
25-10-04, 13:22
Geplaatst door Tomas
Ah, een gevalletje grootheidswaanzin.

Grootheidswaan? Ik ben juist bescheiden want bescheidenheid siert de Groten .

Nee, ik vind gewoon dat iedereen recht heeft op mijn mening!


Geplaatst door Tomas
Die hebben inderdaad geen behoefte om begrepen te worden.

Als je verondersteld dat je kunt begrijpen, zou er wel een waarheid in deze woorden kunnen schuilen, maar dan nog is het geen absolute waarheid die altijd opgaat.


Geplaatst door mark61
Een onbegrepen genie.

Perceptie bepaalt projectie en laat menigeen in de suggestie van een staat van deceptie.

Ha ha ha ha ha!

Je verschuilt je dus hier en tussen de regels!

Ben je nog van plan te reageren op mijn reactie in de ''Afghanistan-kwestie''?

Niet dat ik wat spannends van je verwacht in deze, maar het is wel netjes als je na A ook B durft te zeggen.

mark61
25-10-04, 13:49
Geplaatst door Coolassprov MC
...Perceptie bepaalt projectie en laat menigeen in de suggestie van een staat van deceptie.

??? Zou indrukwekkend klinken, zo'n rijtje moeilijke woorden, als het ergens op sloeg. Voel je je wel helemaal senang?


Ben je nog van plan te reageren op mijn reactie in de ''Afghanistan-kwestie''?

Neuh, ik denk het niet. Ik discussiëer rustig op basis van argumenten en krijg van jouw rabiaat schuimbekkend niet ter zake doende beledigingen terug. Dus waarom zou ik daarmee doorgaan? Ben geen masochist.

David
25-10-04, 13:51
Geplaatst door mark61
Ben geen masochist.

Don't. [Sou.]

mark61
25-10-04, 13:59
Verlaag je toch niet zo. Walgelijk. [Sou.]

Coolassprov MC
25-10-04, 14:00
Geplaatst door mark61
Neuh, ik denk het niet. Ik discussiëer rustig op basis van argumenten en krijg van jouw rabiaat schuimbekkend niet ter zake doende beledigingen terug. Dus waarom zou ik daarmee doorgaan?

Op z'n Hollands is dit een ''gevalletje'' van ''je gewonnen geven''.

Geeft verder niks; ik kan, vanuit de realiteit bekeken, niet verwachten dat iedereen mijn hyperintellectuele niveau maar kan benaderen.

Ha, ha, ha, ha, ha!

Ga jij maar ''rustig op basis van argumenten discussiëren'' , houdt ik de context in de gaten, voordat die misvat wordt en ''rustig op basis van argumenten gediscussiëerd'' wordt op de content.

Heb je trouwens geen huiswerk te doen?




Dit heet bekrompen racisme; echt iets voor lage levensvormen met een beperkte intelligentie.

Als jullie klachten over mij werkelijk gegrond waren, hadden jullie ze binnen de discussie aangekaart, zoals Mark zo mooi kon vermeldden; ''rustig op basis van argumenten'' .

In plaats daarvan beperken jullie je tot als beschuldigingen vermomde bekentenissen.

Ik zou Mark61 weleens beledigd kunnen hebben, maar hij beledigd in 1 zin 1.300.000.000 mensen op deze aardbol; daar zou ik mijzelf nooit aan wagen!