PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders ontvlucht allochtonenwijk



ZbaqZbaq
23-10-04, 12:42
Wilders ontvlucht allochtonenwijk

Onafhankelijk Tweede-Kamerlid Geert Wilders moet zijn tweede woning verlaten. Naar eigen zeggen voelt hij zich niet meer veilig in de Utrechtse wijk Kanaleneiland, waar driekwart van de bevolking van allochtone afkomst is. "Het is voor mij de slechtste plek om te wonen", zo zegt hij in een vraaggesprek met Volkskrant Magazine.

Zijn woning in Utrecht wordt doordeweeks gebruikt voor zijn werkzaamheden als kamerlid. Volgens Wilders is het onverstandig geworden dat hij en zijn vrouw er blijven wonen. In het interview wilde hij niet ingaan op de concrete bedreigingen van buurtgenoten. Omdat nu ook de veiligheid van zijn vrouw in het geding is, gaan ze weg. "Zij stelt geen grens. Voor mij is de enige grens haar veiligheid. Ik laat eerder mezelf iets overkomen dan haar. Maar dat is ook een van de redenen dat we daar weg moeten."

Geert Wilders staat bekend om uitgesproken mening, met name over de islam. Speerpunten van hem zijn het aanpakken van moslims die onvoldoende integreren en het moslimextremisme, dat volgens hem in Nederland onvoldoende wordt aangepakt.

Door zijn uitgesproken mening heeft Wilders vele tegenstanders gekregen. De laatste tijd wordt hij met regelmaat bedreigd. Zo werd deze week bekend dat Wilders zwaar bewaakt wordt, vanwege concrete doodsbedreiginen. Vier lijfwachten van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) bewaken hem nu 24 uur per dag. Hij wordt rondgereden in een gepantserde auto. Een tweede auto rijdt steeds vooruit om de omgeving te verkennen.

Seif
23-10-04, 12:51
Ik word een beetje moe van al die bedreigingen. Je zou bijna wensen dat de mensen uit het 'andere kamp' eens een koekje van eigen deeg krijgen. Niet dat ik zo'n fan ben van Wilders, maar die man moet kunnen zeggen wat ie wil zonder met bodyguards te hoeven rondlopen.

Rabi'ah.
23-10-04, 12:58
Geplaatst door Seif
Ik word een beetje moe van al die bedreigingen. Je zou bijna wensen dat de mensen uit het 'andere kamp' eens een koekje van eigen deeg krijgen. Niet dat ik zo'n fan ben van Wilders, maar die man moet kunnen zeggen wat ie wil zonder met bodyguards te hoeven rondlopen.

Zou deze redenering wat jou betreft ook van toepassing zijn als ik op de plek van "Wilders" "Diyab Abou Jahjah" in zou vullen? :)

plexus
23-10-04, 12:58
is wilders straight! :wtf:

Rabi'ah.
23-10-04, 12:59
Geplaatst door plexus
is wilders straight! :wtf:

:haha:

Seif
23-10-04, 13:01
Geplaatst door Rabi'ah.
Zou deze redenering wat jou betreft ook van toepassing zijn als ik op de plek van "Wilders" "Diyab Abou Jahjah" in zou vullen? :)

Maar natuurlijk!

Marsipulami
23-10-04, 13:05
Geplaatst door ZbaqZbaq
Zo werd deze week bekend dat Wilders zwaar bewaakt wordt, vanwege concrete doodsbedreiginen. Vier lijfwachten van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) bewaken hem nu 24 uur per dag. Hij wordt rondgereden in een gepantserde auto. Een tweede auto rijdt steeds vooruit om de omgeving te verkennen.

:maf2: Jahjah kon zijn politiek programma toch een stuk goedkoper verkondigen, die zorgde tenminste zelf voor lijfwachten. :p

Siah
23-10-04, 13:05
.
geen issue zelfs!!
soms zijn die bed-reig/ing/en niet meer dan een vage beeld tussen de oren;
..




.."zijn uitgesproken mening".. :hihi:

Rabi'ah.
23-10-04, 13:08
Geplaatst door Seif
Maar natuurlijk!

Prima. :)

En nu nog een vraag: Waarom denk je dat mensen als Wilders en Ayaan steeds van de daken schreeuwen hoe vreselijk ze wel niet bedreigd worden en Abou Jahjah bijvoorbeeld niet? :)

Siah
23-10-04, 13:08
Geplaatst door plexus
is wilders straight! :wtf:

:hihi:








coole avater heb jij!

Siah
23-10-04, 13:11
Geplaatst door Rabi'ah.
Zou deze redenering wat jou betreft ook van toepassing zijn als ik op de plek van "Wilders" "Diyab Abou Jahjah" in zou vullen? :)

dat is attent-en-alert :blowen:

nl-x
23-10-04, 13:14
Geplaatst door ZbaqZbaq
Onafhankelijk Tweede-Kamerlid Geert Wilders
My ass... Ik zie een duidelijke samenwerking tussen Wilders en Ayaan. Getuige dit stuk weer, waar hij zonder concrete bedreigingen weer eens de media gaat opzoeken. Dit was natuurlijk allang te verwachten toen hij naar het Kanaleneiland ging. Daar kreeg ie geen bedreigingen dus, dus moest het maar op deze manier. Typisch Ayaan-stijl.

Wat moest ie overigens in Kanaleneiland? Woningnood :haha: ?

Siah
23-10-04, 13:16
Wilders ontvlucht allochtonenwijk


:tover: :hardlach:

sienia
23-10-04, 13:26
Dus hij is straight én heeft een vrouw?

Wie kan de foto van zn eega googlen?
:hihi:

Joesoef
23-10-04, 13:34
Ik zeg niets meer over Wilders. Mijn laatste opmerking op dit forum over hem leverde mij 8 strafpunten op. Zegt genoeg.

plexus
23-10-04, 13:39
Geplaatst door Joesoef
Ik zeg niets meer over Wilders. Mijn laatste opmerking op dit forum over hem leverde mij 8 strafpunten op. Zegt genoeg.

kun je het nog 1 keertje voor mij herhalen.. :hihi:

Dutchguy
23-10-04, 14:01
Geplaatst door Rabi'ah.
Prima. :)

En nu nog een vraag: Waarom denk je dat mensen als Wilders en Ayaan steeds van de daken schreeuwen hoe vreselijk ze wel niet bedreigd worden en Abou Jahjah bijvoorbeeld niet? :)

Als hij echt bedreigd wordt is dat natuurlijk uit den boze. Iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil zonder lichamelijke consequenties.

Maar... het komt Wilders politiek gezien niet slecht uit. Hij kan zich hierdoor politiek gezien goed profileren en zijn standpunten over de islam hiermee kracht bij zetten.

Seif
23-10-04, 14:01
Geplaatst door Rabi'ah.
En nu nog een vraag: Waarom denk je dat mensen als Wilders en Ayaan steeds van de daken schreeuwen hoe vreselijk ze wel niet bedreigd worden en Abou Jahjah bijvoorbeeld niet? :)

Mischien omdat Jahjah een Belg is, en ik het Belgische nieuws niet zo volg? :confused:

En bovendien, het overgrote deel van het (politieke) geweld van de laatste jaren komt van links.

Rabi'ah.
23-10-04, 18:21
Geplaatst door Dutchguy

Maar... het komt Wilders politiek gezien niet slecht uit. Hij kan zich hierdoor politiek gezien goed profileren en zijn standpunten over de islam hiermee kracht bij zetten.

Je haalt me de woorden uit de mond. :)

nl-x
23-10-04, 18:49
Geplaatst door Seif
Mischien omdat Jahjah een Belg is, en ik het Belgische nieuws niet zo volg? :confused:

En bovendien, het overgrote deel van het (politieke) geweld van de laatste jaren komt van links.
Jah, maar nog lang niet zoveel als de afgelopen 50 jaar van rechts, he? Ik help je daar maar al te graag aan herinneren.

Seif
23-10-04, 18:56
Geplaatst door nl-x
Jah, maar nog lang niet zoveel als de afgelopen 50 jaar van rechts, he? Ik help je daar maar al te graag aan herinneren.

Ja ja, 50 jaar geleden was ik tegen de nazi's geweest. Maar we leven gelukkig niet 50 jaar geleden.

Dutchguy
23-10-04, 18:59
Geplaatst door Rabi'ah.
Je haalt me de woorden uit de mond. :)

Die gedachte zit in mijn achterhoofd. Desondanks moet iedereen zonder gevaar over straat kunnen. Als hij echt bedreigd wordt is dat zeer afkeurenswaardig.

Rabi'ah.
23-10-04, 19:01
Geplaatst door Dutchguy
Die gedachte zit in mijn achterhoofd. Desondanks moet iedereen zonder gevaar over straat kunnen. Als hij echt bedreigd wordt is dat zeer afkeurenswaardig.

Vind ik ook. Alhoewel ik hem wel een ongelooflijke etterbak vind.

nl-x
23-10-04, 19:02
Geplaatst door Seif
Ja ja, 50 jaar geleden was ik tegen de nazi's geweest. Maar we leven gelukkig niet 50 jaar geleden.
Ow, dus 50 jaar geleden zou jij links zijn geweest? Grapjas, makkelijk lullen heb je nu.

Dutchguy
23-10-04, 19:04
Geplaatst door Rabi'ah.
Vind ik ook. Alhoewel ik hem wel een ongelooflijke etterbak vind.

Is het ook.

Seif
23-10-04, 19:06
Geplaatst door nl-x
Ow, dus 50 jaar geleden zou jij links zijn geweest? Grapjas, makkelijk lullen heb je nu.

Dan zou ik net zo links zijn als ik nu rechts ben....niet dus. Als D66-lid pretendeer ik nog altijd om precies in het midden te zitten.

ZbaqZbaq
23-10-04, 19:20
Geplaatst door sienia
Dus hij is straight én heeft een vrouw?

Wie kan de foto van zn eega googlen?
:hihi:

Zijn vrouw is waarlijk nog gruwelijker in haar verschijning dan hem...deze geboren bulgaarse is de motor achter Wilders' anti-Turkije standpunt.

Orakel
23-10-04, 20:39
samenlevingsvorm
gehuwd (tweede huwelijk) te Boedapest, 31 juli 1992 (http://www.parlement.com/9291000/biof/02258)

Weet iemand hoe je trouw- of huwelijksregister zegt in het Hongaars?
:p

freya
23-10-04, 20:45
Geplaatst door ZbaqZbaq

Onafhankelijk Tweede-Kamerlid Geert Wilders moet zijn tweede woning verlaten.

:denk:

Er is net een leuk huisje voor hem vrijgekomen in de Diamantbuurt! :hihi:


:engel:

sienia
23-10-04, 20:49
Geplaatst door ZbaqZbaq
Zijn vrouw is waarlijk nog gruwelijker in haar verschijning dan hem...deze geboren bulgaarse is de motor achter Wilders' anti-Turkije standpunt.

Bulgaar, in een niet zo heel erg ver verleden anabolen en andere shit geslikt? Kzoek gewoon een verklaring. :hihi:

Rabi'ah.
23-10-04, 20:49
:haha:


Arme hangjongeren. :droef:

Je zal zo'n creep als die Wilders maar als buurman hebben. Brrr.


In de Bijlmer zal hij vooralsnog niet komen wonen........wij houden hier namelijk niet zo van racistische autochtonen. :D

Rabi'ah.
23-10-04, 20:51
Geplaatst door sienia
Bulgaar, in een niet zo heel erg ver verleden anabolen en andere shit geslikt? Kzoek gewoon een verklaring. :hihi:

Doe maar niet.

Er is gewoon geen rationele verklaring voor een vrijwillig huwelijk met Wilders te bedenken. :hihi:

Siah
23-10-04, 21:03
Geplaatst door freya
:denk:

Er is net een leuk huisje voor hem vrijgekomen in de Diamantbuurt! :hihi:


:engel:
:hihi:

mark61
23-10-04, 21:12
Geplaatst door ZbaqZbaq
Zijn vrouw is waarlijk nog gruwelijker in haar verschijning dan hem...deze geboren bulgaarse is de motor achter Wilders' anti-Turkije standpunt.

Hongaars. Voelden zich vroeger verwant aan Turken.

Altijd verheffend en erg ter zake doend om als het over een vrouw gaat over haar uiterlijk te beginnen.

MAGICA ARABICA
23-10-04, 21:13
Geplaatst door Seif
Mischien omdat Jahjah een Belg is, en ik het Belgische nieuws niet zo volg? :confused:

En bovendien, het overgrote deel van het (politieke) geweld van de laatste jaren komt van links. Van links?

Waar haal jij je nieuws vandaan?

Nooit gehoord van bedreigingen aan adressen van: Rosemuller, Melkert, Ghretta Duisenberg,
van Dam, Halsema, dat zijn paar linkse figuren die bedreigd werden/worden door rechtse personen.

Siah
23-10-04, 21:14
Geplaatst door Rabi'ah.
:haha:


Arme hangjongeren. :droef:

Je zal zo'n creep als die Wilders maar als buurman hebben. Brrr.


In de Bijlmer zal hij vooralsnog niet komen wonen........wij houden hier namelijk niet zo van racistische autochtonen. :D

o-n-z-e te te terri=torium :hardlach:

Rabi'ah.
23-10-04, 21:23
Geplaatst door Siah
o-n-z-e te te terri=torium :hardlach:


:handbang: :boogie: :afro:

Bij de weg, kan iemand me vertellen of mevrouw Wilders nou Bulgaars of Hongaars is en wat dat te maken heeft met Wilders' Turkije-standpunt?

Onverwerkt leed van de Osmaanse bezetting ofsjow? :vreemd:

mark61
23-10-04, 21:32
Geplaatst door Rabi'ah.
[BOnverwerkt leed van de Osmaanse bezetting ofsjow? :vreemd: [/B]

Precies. Ongetwijfeld. :moe:

(Hongaren hebben traditioneel een goede verstandhouding met Turkije. H. Protestanten zochten bij de Osmanen steun tegen het Habsburgse rijk. In de 19e eeuw dacht men dat Turken en Hongaren verwant waren. Bestond er een Hongaars-Turks tijdschrift. Tegenwoordig denken ze daar helemaal niet over Turken)

Ze kennen hier het verschil niet tussen Bulgaren en Hongaren (allebei aanduiding voor Turkse stammen overigens, terwijl ze dat geen van beiden zijn), maar hoe dan ook kan het alleen zo'n internetslet zijn. Ik noem dat ook racisme, aangezien dat woord hier tegenwoordig zo makkelijk gebruikt wordt.

Rabi'ah.
23-10-04, 21:39
Geplaatst door mark61
Precies. Ongetwijfeld. :moe:

(Hongaren hebben traditioneel een goede verstandhouding met Turkije. H. Protestanten zochten bij de Osmanen steun tegen het Habsburgse rijk. In de 19e eeuw dacht men dat Turken en Hongaren verwant waren. Bestond er een Hongaars-Turks tijdschrift. Tegenwoordig denken ze daar helemaal niet over Turken)

Ze kennen hier het verschil niet tussen Bulgaren en Hongaren (allebei aanduiding voor Turkse stammen overigens, terwijl ze dat geen van beiden zijn), maar hoe dan ook kan het alleen zo'n internetslet zijn. Ik noem dat ook racisme, aangezien dat woord hier tegenwoordig zo makkelijk gebruikt wordt.

Jeetje, niet zo op je teentjes getrapt, Nl-X, Mo en Zbaqje maakten maar grapjes, hoor.

En om dan meteen bloedserieus te gaan reageren en zelfs de term "racisme" in de mond te nemen is niet alleen flauw, vergezocht en onzinnig, maar ook nog volkomen onterecht.

En dan nog wel Nl-X, Mo en Zbaqje of all people . :hihi:

Als ik als vrouw me er niet eens aan stoor, kan het niet zo erg zijn, toch? :strik:

Mark
23-10-04, 21:44
Geplaatst door Rabi'ah.

En om meteen racisme te gaan roepen is ook erg flauw.

vin ik ook :p

Rabi'ah.
23-10-04, 21:46
Geplaatst door Mark
vin ik ook :p


:ego:

Mark
23-10-04, 21:48
En trouwens ZbaqZbaq heeft gelijk: alleen lelijke losers trouwen met mensen uit het buitenland.

mark61
23-10-04, 21:58
Geplaatst door Rabi'ah.
Jeetje, niet zo op je teentjes getrapt, Nl-X, Mo en Zbaqje maakten maar grapjes, hoor....Als ik als vrouw me er niet eens aan stoor, kan het niet zo erg zijn, toch? :strik:

Ik had het over dat geciteerde stukje, waarin elke Oosteuropese vrouw voor je-weet-wel wordt uitgemaakt, en verderop nog iemand 'uit de binnenlanden van Afrika' komt. Niet over hun grapjes. Het r-woord wordt hier regelmatig op onzinnige wijze gebruikt. Mijn gebruik is niet vergezochter.

Dat jij je als vrouw er niet aan stoort wijs of op selectiviteit, of daarop dat andere solidariteit voor vrouwensolidariteit gaat.

Siah
23-10-04, 22:09
Geplaatst door Joesoef
Ik zeg niets meer over Wilders. Mijn laatste opmerking op dit forum over hem leverde mij 8 strafpunten op. Zegt genoeg.

ach studiepunten bedoel je :hardlach:

Rabi'ah.
24-10-04, 11:45
Geplaatst door mark61
Ik had het over dat geciteerde stukje, waarin elke Oosteuropese vrouw voor je-weet-wel wordt uitgemaakt, en verderop nog iemand 'uit de binnenlanden van Afrika' komt. Niet over hun grapjes. Het r-woord wordt hier regelmatig op onzinnige wijze gebruikt. Mijn gebruik is niet vergezochter.

Dat jij je als vrouw er niet aan stoort wijs of op selectiviteit, of daarop dat andere solidariteit voor vrouwensolidariteit gaat.

Ik zal het ff teruglezen als ik tijd heb, maar vooralsnog heb ik de indruk dat je overdrijft.

En je kunt me btw moeilijk kwalijk nemen dat ik me niet solidair voel met Ayaan en de vrouw van Wilders. :hihi:

Dr Seuss
24-10-04, 11:48
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik zal het ff teruglezen als ik tijd heb, maar vooralsnog heb ik de indruk dat je overdrijft.

En je kunt me btw moeilijk kwalijk nemen dat ik me niet solidair voel met Ayaan en de vrouw van Wilders. :hihi:

Niemand hier kent de vrouw van Wilders dus niemand kan over haar oordelen.
Als haar keuze qua echtgenoot een criterium zou zijn, vervallen bij deze alle rechten van vrouwen die door hun echtgenoot in mekaar gedreund worden.

Seif
24-10-04, 11:51
Geplaatst door Mark
En trouwens ZbaqZbaq heeft gelijk: alleen lelijke losers trouwen met mensen uit het buitenland.

En de groeten aan je vrouw... :zwaai:

nard
24-10-04, 12:05
Geplaatst door Dutchguy
Als hij echt bedreigd wordt is dat natuurlijk uit den boze. Iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil zonder lichamelijke consequenties.

Maar... het komt Wilders politiek gezien niet slecht uit. Hij kan zich hierdoor politiek gezien goed profileren en zijn standpunten over de islam hiermee kracht bij zetten.

Ik denk dat er een stuk logica in zit.
Bij bedreiging ben je, denk ik, enerzijds doodsbang, niet te vergeten ook voor vrouw en kinderen. Eén gek, die het land of zijn doelgroep een dienst denkt te bewijzen, is genoeg. We hebben intussen ervaring.
Anderzijds kan ik me bijzonder goed voorstellen dat Wilders van de frustratie ook werkelijk alle electorale en politieke winst, die de inmiddels herhaalde bedreigingen genereren, maximaal uitvent en casht.

Als hij het verstandig speelt, dan gaan deze bedreigingen hem geen windeieren leggen, maar worden op een gegeven moment vanzelf integraal onderdeel van zijn succes. Strikt in dat opzicht kan hij niet genoeg bedreigd worden. Pim Fortuyn wist dat tot zijn dood uitstekend een plaats te geven in zijn campagne. Helaas werd hij onvoldoende beschermd door de Nederlandse politiek en media. Hij moést weg.
Dat was ook de achilleshiel; hij was alleen, narcist als ie was. En mét hem ging de hele beweging ter ziele.

Daarom is het op zich verstandig om nu aandacht te gaan delen over meerdere voormannen van een contra-beweging (bijv. Bart-Jan Spruyt). Als één van hen verdwijnt, om het wat eufemistisch uit te drukken, dan blijven er nog andere karretrekkers over.

mark61
24-10-04, 12:30
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik zal het ff teruglezen als ik tijd heb, maar vooralsnog heb ik de indruk dat je overdrijft.

En je kunt me btw moeilijk kwalijk nemen dat ik me niet solidair voel met Ayaan en de vrouw van Wilders. :hihi:

In het geval van Ayaan wel zeker. Hoe afgrijselijk haar uitspraken ook, dat geeft niemand het recht grappen te maken over haar lichamelijke constitutie. Dat vind ik walgelijk. Zonder ch.

sjaen
24-10-04, 12:38
je kunt denken wat je wilt van Wilders, maar dat hij een racist is slaat nergens op.

ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

:student:


:blowen:


:gniffel:

Rabi'ah.
24-10-04, 13:00
Geplaatst door mark61
In het geval van Ayaan wel zeker. Hoe afgrijselijk haar uitspraken ook, dat geeft niemand het recht grappen te maken over haar lichamelijke constitutie. Dat vind ik walgelijk. Zonder ch.

Ben ik mee eens. Ik vind het ook misselijkmakend dat ze er door tegenstanders steeds maar op gepakt wordt dat ze genitaal verminkt is.

Echt, ik moet verder niks van haar hebben, maar ik zou zoiets mijn ergste vijand niet toewensen. :jammer:

mark61
24-10-04, 13:32
Geplaatst door Rabi'ah.
Ben ik mee eens. Ik vind het ook misselijkmakend dat ze er door tegenstanders steeds maar op gepakt wordt dat ze genitaal verminkt is.

Echt, ik moet verder niks van haar hebben, maar ik zou zoiets mijn ergste vijand niet toewensen. :jammer:

Dan moet je s naar de uitspraken van je 'vriendjes' kijken.

mark61
24-10-04, 13:35
Geplaatst door sjaen
je kunt denken wat je wilt van Wilders, maar dat hij een racist is slaat nergens op.

ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

Jah dat probeer ik hier ook altijd uit te leggen, maar dat doet er niet meer toe. 'Racisme' betekent tegenwoordig gewoon 'heel erg silecht'. Zonder nadere precisering. Deze meneer/mevrouw is 'fout', dus een racist. Vroeger was je 'fout in de oorlog', of een 'fascist'.

Rabi'ah.
24-10-04, 13:35
Geplaatst door mark61
Dan moet je s naar de uitspraken van je 'vriendjes' kijken.

:nerveus: :zegniets:

mark61
24-10-04, 13:39
Geplaatst door Rabi'ah.
:nerveus: :zegniets:

Jaha tante. Vrouwenhaat vind je achter de schoonst opgepoetste voordeuren.

nl-x
24-10-04, 15:27
Geplaatst door mark61
In het geval van Ayaan wel zeker. Hoe afgrijselijk haar uitspraken ook, dat geeft niemand het recht grappen te maken over haar lichamelijke constitutie. Dat vind ik walgelijk. Zonder ch.
Daar haar verminking de bron van alle ellende is dat zij over ons uitspuwt, vind ik het niet meer dan redelijk dat zij daarmee geconfronteerd wordt. :ego:

nl-x
24-10-04, 15:29
Geplaatst door sjaen
je kunt denken wat je wilt van Wilders, maar dat hij een racist is slaat nergens op.

ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

:student:


:blowen:


:gniffel:
Hij maakt duidelijk onderscheid tussen Nederlanders, buitenlanders van Westerse afkomst en alle buitenlanders van niet-Westerse afkomst. Vooral dat laatste heeft wel een rastint met zich mee. Voor mij is Wildhaars een klasse I racist.

mark61
24-10-04, 16:02
Geplaatst door nl-x
Daar haar verminking de bron van alle ellende is dat zij over ons uitspuwt, vind ik het niet meer dan redelijk dat zij daarmee geconfronteerd wordt. :ego:

Zegt meneer de amateurpsycholoog.

Ten eerste is het op neutrale, analytische wijze (door specialisten dus) verband leggen tussen twee dingen iets geheel anders dan op lacherige tot diep-kwetsende wijze smerige en sexistische opmerkingen maken. Als jij het verschil tussen die twee niet ziet mankeert er wat in je bovenkamer.

Ten tweede is het dus niet gezegd dat dat verband er ook is.

Ten derde, al zou dat verband er zijn, dan diskwalificeert dat haar opvattingen nog niet per sé. Veel Nederlanders hebben een pesthekel aan godsdienst in het algemeen gezien hun aan godsdienst gerelateerde ervaringen in het verleden. Dat begrijpen veel moslims ook niet: anti-islam is meestal niet anti-islam maar anti-godsdienst. Ik ook ff psychologiseren van de koude grond.

Ten vierde doen de oorzaken en redenen van iemand's opvattingen er in het geheel niet toe in een discussie, aangezien een discussie wordt gevoerd op basis van argumenten, niet van veronderstellingen aangaande de geestelijke gezondheid van een deelnemer. Dat maakt de hele discussie zinloos en onsmakelijk. Ik beschuldig jou toch ook niet van het hebben van jouw opvattingen ten gevolge van het gemis ener voorhuid? Zou je dat geen smerige zet van mij vinden? Nou? Ontken dat maar s.

Ten vijfde, jij dacht werkelijk dat AHA alleen en eigenhandig de bron van alle ellende voor moslims in NL is? Geloof je het zelf?

sjaen
24-10-04, 16:35
Geplaatst door nl-x
Hij maakt duidelijk onderscheid tussen Nederlanders, buitenlanders van Westerse afkomst en alle buitenlanders van niet-Westerse afkomst. Vooral dat laatste heeft wel een rastint met zich mee. Voor mij is Wildhaars een klasse I racist.

Waar, wanneer, bron, bewijs?!

:zozo:

nl-x
24-10-04, 17:26
Geplaatst door mark61
Zegt meneer de amateurpsycholoog.

Ten eerste is het op neutrale, analytische wijze (door specialisten dus) verband leggen tussen twee dingen iets geheel anders dan op lacherige tot diep-kwetsende wijze smerige en sexistische opmerkingen maken. Als jij het verschil tussen die twee niet ziet mankeert er wat in je bovenkamer.

Ten tweede is het dus niet gezegd dat dat verband er ook is.

Ten derde, al zou dat verband er zijn, dan diskwalificeert dat haar opvattingen nog niet per sé. Veel Nederlanders hebben een pesthekel aan godsdienst in het algemeen gezien hun aan godsdienst gerelateerde ervaringen in het verleden. Dat begrijpen veel moslims ook niet: anti-islam is meestal niet anti-islam maar anti-godsdienst. Ik ook ff psychologiseren van de koude grond.

Ten vierde doen de oorzaken en redenen van iemand's opvattingen er in het geheel niet toe in een discussie, aangezien een discussie wordt gevoerd op basis van argumenten, niet van veronderstellingen aangaande de geestelijke gezondheid van een deelnemer. Dat maakt de hele discussie zinloos en onsmakelijk. Ik beschuldig jou toch ook niet van het hebben van jouw opvattingen ten gevolge van het gemis ener voorhuid? Zou je dat geen smerige zet van mij vinden? Nou? Ontken dat maar s.

Ten vijfde, jij dacht werkelijk dat AHA alleen en eigenhandig de bron van alle ellende voor moslims in NL is? Geloof je het zelf?
Voor een ieder ander zou ik nog gevoel kunnen opbrengen. Maar dat valse feeks met haar valse intenties... Couldnt care les...

nl-x
24-10-04, 17:27
Geplaatst door sjaen
Waar, wanneer, bron, bewijs?!

:zozo:
Wie was dat nou ook al weer, die vond dat we geen vluchtelingen/immigranten moesten toelaten die niet-Westers waren?

mark61
24-10-04, 17:29
Joehoe nl-x?

nl-x
24-10-04, 17:31
Geplaatst door mark61
Joehoe nl-x?
Jah?

nl-x
24-10-04, 17:35
Ik ben overigens nog tot en met de komende 5 minuten ontoerekeningsvatbaar :P. Dus...

Rabi'ah.
24-10-04, 17:42
Whahhahahah rustig aan, het is nu zo ongeveer al etenstijd. :p

mark61
24-10-04, 17:53
Geplaatst door nl-x
Ik ben overigens nog tot en met de komende 5 minuten ontoerekeningsvatbaar :P. Dus...

Ow sorry. Als je gevoed en gelaafd bent, wil je dan nog s naar mijn vijfpuntending kijken?

nl-x
24-10-04, 18:10
Ik zei toch al ... In geval van AHA , couldnt care less. Maar ok, jij je zin.


Geplaatst door mark61
Zegt meneer de amateurpsycholoog.

Ten eerste is het op neutrale, analytische wijze (door specialisten dus) verband leggen tussen twee dingen iets geheel anders dan op lacherige tot diep-kwetsende wijze smerige en sexistische opmerkingen maken. Als jij het verschil tussen die twee niet ziet mankeert er wat in je bovenkamer.
Ik zie het wel. Maar het doet me niets. Ik voel me ook zovaak beledigd door wat AHA vertelt.


Geplaatst door mark61
[B]Ten tweede is het dus niet gezegd dat dat verband er ook is.
Verband tussen haar verminking en haar gedrag in de politiek? Nou, als jij dat verband wilt ontkennen, ga je gang. Ik geloof er echter heilig in.


Geplaatst door mark61
Ten derde, al zou dat verband er zijn, dan diskwalificeert dat haar opvattingen nog niet per sé. Veel Nederlanders hebben een pesthekel aan godsdienst in het algemeen gezien hun aan godsdienst gerelateerde ervaringen in het verleden. Dat begrijpen veel moslims ook niet: anti-islam is meestal niet anti-islam maar anti-godsdienst. Ik ook ff psychologiseren van de koude grond.
Het diskwalificeert misschien niet haar opvattingen. Maar het diskwalificeert wel haar hele persoon om mee te doen aan de discussie gezien zij keer op keer haar grudge niet opzij kan zetten om normaal te discusseren en zij steeds maar uit is op haar zoete wraak.


Geplaatst door mark61
Ten vierde doen de oorzaken en redenen van iemand's opvattingen er in het geheel niet toe in een discussie, aangezien een discussie wordt gevoerd op basis van argumenten, niet van veronderstellingen aangaande de geestelijke gezondheid van een deelnemer. Dat maakt de hele discussie zinloos en onsmakelijk. Ik beschuldig jou toch ook niet van het hebben van jouw opvattingen ten gevolge van het gemis ener voorhuid? Zou je dat geen smerige zet van mij vinden? Nou? Ontken dat maar s. Discusseren gebeurt meestal door twee partijen die MET ELKAAR praten. Totzoverre heb ik dat maar 1 keer zien gebeuren met haar, en werd zij daarin finaal afgemaakt. Tevens is het de bedoeling van een discussie om nader tot elkaar te komen. Dat is, getuige het verleden, bij haar absoluut niet het doel. Zij wilt enkel de tegenpartij de les voorlezen zonder te luisteren.


Geplaatst door mark61
Ten vijfde, jij dacht werkelijk dat AHA alleen en eigenhandig de bron van alle ellende voor moslims in NL is? Geloof je het zelf? Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik zei in dat zinnetje 'alle ellende dat zij over ons heen spuwt.'

sjaen
24-10-04, 18:38
Geplaatst door nl-x
Wie was dat nou ook al weer, die vond dat we geen vluchtelingen/immigranten moesten toelaten die niet-Westers waren?

Westerse vluchtelingen/immigranten :confused:
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Voorzover ik weet moet hij niks van radicale fundi's hebben!
Jij wel? :fpotver:

mark61
24-10-04, 19:26
Geplaatst door nl-x
Ik zei toch al ... In geval van AHA , couldnt care less. Maar ok, jij je zin.

Dus je bent het oneens met iemand, beschuldigt die persoon vervolgens zonder een greintje bewijs van valse intenties, en voila, je hebt het recht om de smerigste dingen over iemand te zeggen. I see. Het ontbreekt jou dus gewoon aan elke vorm van beschaving.


Ik zie het wel. Maar het doet me niets. Ik voel me ook zovaak beledigd door wat AHA vertelt.

Heeft zij het ooit over jouw particuliere geslachtsdelen gehad? Kom nou toch, das geen vergelijk. Nog afgezien van het feit dat je hier lekker anoniem kan schelden en zij een openbare figuur is en dus zeer kwetsbaar. Heel dapper. Met zn allen 1 vrouw afmaken op de goorste manier. Waarom zijn echte argumenten niet genoeg?


Verband tussen haar verminking en haar gedrag in de politiek? Nou, als jij dat verband wilt ontkennen, ga je gang. Ik geloof er echter heilig in.

Ik geloof inderdaad niet in dat verband. Moet ik dan ook bij jou dat verband gaan veronderstellen? Waarom is dat vergezochter? Waarom zijn niet alle vrouwen in haar positie zo? Ik leg eerder verband met haar opvoeding.


Het diskwalificeert misschien niet haar opvattingen. Maar het diskwalificeert wel haar hele persoon om mee te doen aan de discussie gezien zij keer op keer haar grudge niet opzij kan zetten om normaal te discusseren en zij steeds maar uit is op haar zoete wraak.

Wat je nou zegt gaat niet over wat ik zeg. Zoveel mensen kunnen hun grudge niet opzij zetten, wat maakt dat uit voor de waarde van hun argumenten? Die zijn steekhoudend of niet. Iedereen heeft grudges. Zij komt er tenminste openlijk voor uit waar die vandaan komen. Ze noemt haar vader zelf. Wat is daar vals aan? Dat kan je van haar tegenstanders meestal niet zeggen. Ik kan bij jou ook wel grudges gaan lopen veronderstellen. Maar dat doe ik dus niet. Anders dan dat iedereen zijn meningen o.a. baseert op eigen ervaring(en). Logisch.
Waar bestaat die zoete wraak dan uit?


Discusseren gebeurt meestal door twee partijen die MET ELKAAR praten. ...Zij wilt enkel de tegenpartij de les voorlezen zonder te luisteren.

Dat kan allemaal waar zijn, maar is totaal irrelevant. Je negeert straal wat ik zeg. Dus nog een keer: vind je het leuk en relevant als ik jouw meningen in verband breng met de toestand van jouw geslachtsdelen? Vind je het terecht als ik vervolgens je geestelijke gezondheid in twijfel trek? Of liever, vind je dat terecht of een steekhoudend argument?


Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik zei in dat zinnetje 'alle ellende dat zij over ons heen spuwt.'

En welke 'alle ellende' vermag 1 vrouwspersoon dan wel niet in haar eentje over 800.000 mensen uit te spuwen? Ben je overgevoelig? Als Mars de ongelovigen/seculieren de schuld van alles geeft begin ik toch ook niet over zijn geslachtsdelen, noch houdt ik hem verantwoordelijk voor al het onheil door katholieken aangericht?
Dat is natuurlijk onzin. Het gaat er niet om dat er 1 vrouw is die iets zegt, het gaat erom dat veel mensen dat enthousiast beamen. Dan moet je bij die mensen wezen. Dat is niet haar invloed natuurlijk, zij is het brandpunt van al buiten haar om bestaande ideeën. Het is haar schuld niet als ze geclaimd wordt door Jan en alleman.

Siah
24-10-04, 20:00
Geplaatst door mark61
In het geval van Ayaan wel zeker. Hoe afgrijselijk haar uitspraken ook, dat geeft niemand het recht grappen te maken over haar lichamelijke constitutie. Dat vind ik walgelijk. Zonder ch.

(er hoeft niet alleen in de vorm van grappen te zijn!)
zodra ze zelf ermee begint en zelfs ermee doorgaat, blijven de mensen niet toekijken;
so die beginen ook met fan :stout: taseren.. :hardlach:

mark61
24-10-04, 20:12
Geplaatst door Siah
(er hoeft niet alleen in de vorm van grappen te zijn!)
zodra ze zelf ermee begint en zelfs ermee doorgaat, blijven de mensen niet toekijken;
so die beginen ook met fan :stout: taseren.. :hardlach:

Wat bedoel je precies? Ze maakt zelf grapjes over zichzelf? Ze stelt het verschijnsel aan de orde? Fantaseren over wat?

Siah
24-10-04, 20:15
Geplaatst door sjaen
je kunt denken wat je wilt van Wilders, maar dat hij een racist is slaat nergens op.

ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

:student:


:blowen:


:gniffel:

maar ik kan ook niet netals jij zo z-e-k-e-r zeggen, dat hij bewust of on-bewust geen racistische gebaren toont;

sterker nog; ik merk dat constant in zijn gebaren, en woorden en uitspraken..
alhoewel hij is niet so slim zoals sommige beweren; en kan niet zover gaan vermoed ik, in ieder geval niet op lange termijn..
er zijn anderen die minder opvallenend, maar nog lelijker aan de slag gaan.
..

een absolute aanrader! :chef:
als ik jou was, zou ik het boek 'White' van 'Richard Dyre' gaan lezen.
een interessant en gedetailleerd boek; :blowen:

Siah
24-10-04, 20:37
Geplaatst door mark61
In het geval van Ayaan wel zeker. Hoe afgrijselijk haar uitspraken ook, dat geeft niemand het recht grappen te maken over haar lichamelijke constitutie . Dat vind ik walgelijk. Zonder ch.


heel simpel:

zolang zij bepaalde groepen blijft beledigen; zolang zij steeds de mensen het subject van de agressie maakt;
gaan de mensen niet hand op hand zetten en toekijken,
die gaan ook allerlei grapjes maken, of uitschelden ...
of gaan met een goede fantasie, over rapperen>>DHC :hardlach:
vooraal als ze zien dat ze grotendeels lult!

min of meer een koekje uit eigen deeg :stout:

persoonlijk vind ik haar koo-l zolang ze niet haar mond open gaat doen;
anders wordt ze in mijn ogen minder coo-l :hardlach:

PS: ben nog altijd benieuwd of ze wel of niet besneden is :stout:
begrijp me niet verkeerd; ben gewoon benieuwd hoe een besneden vrouw smaakt. :D

nl-x
24-10-04, 21:25
Geplaatst door mark61
Dus je bent het oneens met iemand, beschuldigt die persoon vervolgens zonder een greintje bewijs van valse intenties, en voila, je hebt het recht om de smerigste dingen over iemand te zeggen. I see. Het ontbreekt jou dus gewoon aan elke vorm van beschaving.
Ik ben het niet zozeer oneens met iemand. Ik walg gewoon van die iemand. En van haar intenties. En van haar werkwijze. Dat doe ik niet onder valse intenties of zonder bewijs. En het ontbreekt mij niet aan beschaving. Het ontgaat mij alleen wanneer AHA ter sprake komt.



Geplaatst door mark61
Heeft zij het ooit over jouw particuliere geslachtsdelen gehad? Kom nou toch, das geen vergelijk. Nog afgezien van het feit dat je hier lekker anoniem kan schelden en zij een openbare figuur is en dus zeer kwetsbaar. Heel dapper. Met zn allen 1 vrouw afmaken op de goorste manier. Waarom zijn echte argumenten niet genoeg?
As a matter a fact. Ja, ze heeft het over mijn particuliere geslachtsdelen gehad. Als het aan haar ligt, mogen die namelijk niet meer besneden worden. En weet je wat ik gok dat de reden is? Juist. Omdat de hare wél besneden zijn.

Trouwens, mijn naam is nog steeds Zouhaïr Himdi, wonende te Amsterdam. De rest van mijn gegevens staan nog altijd elders op de site, publiekelijk te zien, zoals het geval al was sinds 1999.



Geplaatst door mark61
Ik geloof inderdaad niet in dat verband. Moet ik dan ook bij jou dat verband gaan veronderstellen? Waarom is dat vergezochter? Waarom zijn niet alle vrouwen in haar positie zo? Ik leg eerder verband met haar opvoeding.
Zie vorig punt, alleen al.



Geplaatst door mark61
Wat je nou zegt gaat niet over wat ik zeg. Zoveel mensen kunnen hun grudge niet opzij zetten, wat maakt dat uit voor de waarde van hun argumenten? Die zijn steekhoudend of niet. Iedereen heeft grudges. Zij komt er tenminste openlijk voor uit waar die vandaan komen. Ze noemt haar vader zelf. Wat is daar vals aan? Dat kan je van haar tegenstanders meestal niet zeggen. Ik kan bij jou ook wel grudges gaan lopen veronderstellen. Maar dat doe ik dus niet. Anders dan dat iedereen zijn meningen o.a. baseert op eigen ervaring(en). Logisch.
Waar bestaat die zoete wraak dan uit?
Haar argumenten zijn in het algemeen ook alles behalve steekhoudend. Haar wraak bestaat uit het 'terugpakken' van de Islam, die zij blijkbaar als verantwoordelijke acht voor haar jeugdtrauma's. Dit doet ze op een manier, waarvan ik vind, dat mij in de persoonlijke sfeer ook raakt.



Geplaatst door mark61
Dat kan allemaal waar zijn, maar is totaal irrelevant. Je negeert straal wat ik zeg. Dus nog een keer: vind je het leuk en relevant als ik jouw meningen in verband breng met de toestand van jouw geslachtsdelen? Vind je het terecht als ik vervolgens je geestelijke gezondheid in twijfel trek? Of liever, vind je dat terecht of een steekhoudend argument?
Als de status van mijn geslachtsdelen zo verregaand opmerkelijk zijn, dat ik daar psychische letsel aan over houd, en ik daarna de status van mijn geslachtsdelen als uitgangspunt voor mijn werk houd... Ja, dan kan je dat als steekhoudend argument gebruiken.



Geplaatst door mark61
En welke 'alle ellende' vermag 1 vrouwspersoon dan wel niet in haar eentje over 800.000 mensen uit te spuwen? Ben je overgevoelig? Als Mars de ongelovigen/seculieren de schuld van alles geeft begin ik toch ook niet over zijn geslachtsdelen, noch houdt ik hem verantwoordelijk voor al het onheil door katholieken aangericht?
Wat beweert Mars dan, dat de ongelovigen/seculieren met zn pielewaps hebben gedaan?


Geplaatst door mark61
Dat is natuurlijk onzin. Het gaat er niet om dat er 1 vrouw is die iets zegt, het gaat erom dat veel mensen dat enthousiast beamen. Dan moet je bij die mensen wezen. Dat is niet haar invloed natuurlijk, zij is het brandpunt van al buiten haar om bestaande ideeën. Het is haar schuld niet als ze geclaimd wordt door Jan en alleman.
Zij weet precies waar zij mee bezig is, en weet precies hoe ze dat ook moet opzoeken. Flutopmerking.

nl-x
24-10-04, 21:28
Geplaatst door Siah
heel simpel:

zolang zij bepaalde groepen blijft beledigen; zolang zij steeds de mensen het subject van de agressie maakt;
gaan de mensen niet hand op hand zetten en toekijken,
die gaan ook allerlei grapjes maken, of uitschelden ...
of gaan met een goede fantasie, over rapperen>>DHC :hardlach:
vooraal als ze zien dat ze grotendeels lult!

min of meer een koekje uit eigen deeg :stout:

persoonlijk vind ik haar koo-l zolang ze niet haar mond open gaat doen;
anders wordt ze in mijn ogen minder coo-l :hardlach:

PS: ben nog altijd benieuwd of ze wel of niet besneden is :stout:
begrijp me niet verkeerd; ben gewoon benieuwd hoe een besneden vrouw smaakt. :D
eikel

sjaen
24-10-04, 21:30
Geplaatst door Siah
maar ik kan ook niet netals jij zo z-e-k-e-r zeggen, dat hij bewust of on-bewust geen racistische gebaren toont;

sterker nog; ik merk dat constant in zijn gebaren, en woorden en uitspraken..
alhoewel hij is niet so slim zoals sommige beweren; en kan niet zover gaan vermoed ik, in ieder geval niet op lange termijn..
er zijn anderen die minder opvallenend, maar nog lelijker aan de slag gaan.
..

een absolute aanrader! :chef:
als ik jou was, zou ik het boek 'White' van 'Richard Dyre' gaan lezen.
een interessant en gedetailleerd boek; :blowen:

Joh, misschien heb je een bril nodig, dat witte op z'n hoofd is geen KuKluxKlan muts maar z'n haar!!!