PDA

Bekijk Volledige Versie : Gratis woning in Rotterdam



Ricardo
23-10-04, 22:25
De gemeente Rotterdam geeft gratis woningen weg in de wijk Spangen. Men heeft wel een voorwaarde : de nieuwe bewoner dient voor minimaal 90.000 Euro tot maximaal 210.000 te investeren in het aangekocht pand.
Doel van dit project is om het aantal kansarmen in deze wijk te verminderen. ( lees wegschoppen )

Maar let wel, voor een tonnetje ben je wel de trotse bezitter van onroerendgoed in de Randstad.

:fpetaf:

nl-x
23-10-04, 22:32
Waar schrijf je je in :P ?

mark61
23-10-04, 22:39
Geplaatst door nl-x
Waar schrijf je je in :P ?

Bij Marco Pastors persoonlijk. Hij ziet je aankomen :hihi:

Ricardo
23-10-04, 22:44
Geplaatst door nl-x
Waar schrijf je je in :P ?

Hallo buurman !

freya
23-10-04, 22:50
Geplaatst door nl-x
Waar schrijf je je in :P ?

zomaar overlopen naar rotjeknor! :mad:

Ricardo
23-10-04, 22:56
Best gezellie daar. En alles ligt hier in Nederland toch " om de hoek"?
:koppel:

nl-x
23-10-04, 23:40
Geplaatst door freya
zomaar overlopen naar rotjeknor! :mad:
Ik zou niet durven!

Maar een vakantiehuisje voor dat bedrag is ook niet gek... En laat staan dat ik het dan illegaal kan onderverhuren aan geweerde kanslozen en illegale zwervers.

ZbaqZbaq
24-10-04, 01:55
wedden dat pigment een rol gaat spelen bij de toewijzing

Ricardo
24-10-04, 12:54
Geplaatst door ZbaqZbaq
wedden dat pigment een rol gaat spelen bij de toewijzing

Haha, er is maar een criterium : Money !
Maar het is wel een leuke voor een journalist van de Nieuwe Revu om daar gesminkt eens een poging tot aankoop te doen met een tonnetje cash opzak. :mrt: Kijken wat er gebeurt ...

freya
24-10-04, 12:59
Geplaatst door nl-x
Ik zou niet durven!

Maar een vakantiehuisje voor dat bedrag is ook niet gek... En laat staan dat ik het dan illegaal kan onderverhuren aan geweerde kanslozen en illegale zwervers.

Oh, ben jij er zo een :maf:

Ricardo
24-10-04, 13:07
Maar een vakantiehuisje voor dat bedrag is ook niet gek... En laat staan dat ik het dan illegaal kan onderverhuren aan geweerde kanslozen en illegale zwervers. [/B][/QUOTE]

Onroerend goed in eigendom kan je gewoon legaal verhuren. Valt weer mee. Maar de eerst maas in het net is reeds ontdekt... ;)

Ricardo
24-10-04, 16:19
Gerard, leer op deze discussie je nieuwe buren kennen.... :haha:

criminar
24-10-04, 18:54
Geplaatst door nl-x
Ik zou niet durven!

En laat staan dat ik het dan illegaal kan onderverhuren aan geweerde kanslozen en illegale zwervers. zo ga je inderdaad de kansarmen in deze wijk automatisch laten zakken ,en zal hun project geslaagd zijn....(ironie) :cheefbek:

mark61
24-10-04, 18:59
Enfin, woningbouwvereniging laat de boel verkrotten, nu mag 'de markt' het weer oplossen. Zeker die griezelige types die oh ironie Engel heten, de local huisjesmelker big style.