PDA

Bekijk Volledige Versie : marokkanen knallen elkaar neer



akram
25-10-04, 15:15
Dode en gewonde bij schietpartij Rotterdam

Bij een schietpartij zaterdagavond in de Slaghekstraat in Rotterdam-Zuid zijn een dode en een gewonde gevallen.
De aanleiding voor de schietpartij is nog onduidelijk. Volgens getuigen werden er zeker vier kogels afgevuurd. Een van de slachtoffers, een 29-jarige man uit Rotterdam, overleed op weg naar het ziekenhuis. Een andere man liep een schampschot op en raakte lichtgewond.

De politie heeft direct na de schietpartij een 34-jarige verdachte aangehouden, maar deze man is na verhoor weer vrijgelaten.

mark61
25-10-04, 15:44
Als dat zo is gaat het prima met het integreren, zij het in de Afro-Amerikaanse macho-drugs-ghetto-cultuur.

akram
25-10-04, 15:47
Geplaatst door mark61
Als dat zo is gaat het prima met het integreren, zij het in de Afro-Amerikaanse drugs-, niet werken en niet naar school-ghetto-cultuur.

daar begint rotterdam-zuid wel op te lijken idd
vooral de slaghekbuurt gaat enorm achteruit (ik kom er zelf vandaan nl)
op diezelfde dag waren er verscheidene incidenten in een straal van 500 meter in binnen enkele uren.
het leek wel of je naar een gansterfilm zat te kijken

Ourzazate
25-10-04, 15:55
Geplaatst door akram
daar begint rotterdam-zuid wel op te lijken idd
vooral de slaghekbuurt gaat enorm achteruit (ik kom er zelf vandaan nl)
op diezelfde dag waren er verscheidene incidenten in een straal van 500 meter in binnen enkele uren.
het leek wel of je naar een gansterfilm zat te kijken


Ik liep een x in Rotterdam Noord in een zijstraat van de Bergweg en opeens een Turkse jongen die huilend en verschrikt langs me rent en enkele ogenblikken later een Turkse jongen (met puberdons) achter hem aan met een pistool die hij voor mijn neus schietklaar maakt (die schuifbeweging). En daarachter 2 meiden schreeuwend: 'hij heeft niets gedaan!'.

Ik heb het bijna in mijn broek gedaan...:(.

akram
25-10-04, 15:58
Geplaatst door Ourzazate
Ik liep een x in Rotterdam Noord in een zijstraat van de Bergweg en opeens een Turkse jongen die huilend en verschrikt langs me rent en enkele ogenblikken later een Turkse jongen (met puberdons) achter hem aan met een pistool die hij voor mijn neus schietklaar maakt (die schuifbeweging). En daarachter 2 meiden schreeuwend: 'hij heeft niets gedaan!'.

Ik heb het bijna in mijn broek gedaan...:(.

en? hoe was het afgelopen?

mark61
25-10-04, 16:08
Geplaatst door akram
daar begint rotterdam-zuid wel op te lijken idd
...
het leek wel of je naar een gansterfilm zat te kijken

Heb jij eigenlijk een idee hoe dat komt?

akram
25-10-04, 16:20
Geplaatst door mark61
Heb jij eigenlijk een idee hoe dat komt?

nee
ik denk dat iedereen hieraan schuldig is
overheid,ouders en de jeugd

de overheid blijft maar vergunningen afgeven voor nieuwe koffiehuizen en belhuizen waar die dealertjes samenkomen
de ouders lijken de strijd te hebben opgegeven en zijn nu al tevreden als hun zoon geld in het laatje brengt

Ourzazate
25-10-04, 16:33
Geplaatst door akram
en? hoe was het afgelopen?

Ik kwam thuis aan met een natte onderbroek...:cheefbek:.

Dr Seuss
25-10-04, 16:39
Geplaatst door akram
nee
ik denk dat iedereen hieraan schuldig is
overheid,ouders en de jeugd

de overheid blijft maar vergunningen afgeven voor nieuwe koffiehuizen en belhuizen waar die dealertjes samenkomen
de ouders lijken de strijd te hebben opgegeven en zijn nu al tevreden als hun zoon geld in het laatje brengt

Haha... ik hoor nu al het geweeklaag als de overheid het niet meer doet.

"OVERHEID STIGMATISEERT GEDREVEN ALLOCHTONE ONDERNEMERS"
"AUTOCHTONE MONOPOLIE OP DETAILHANDEL?"
"RACISME IN ONDERNEMERSCHAP"

Et cetera. De overheid denkt vooruit.

mark61
25-10-04, 16:39
Geplaatst door Ourzazate
Ik kwam thuis aan met een natte onderbroek...:cheefbek:.

:hihi: Als het maar niet van het bloed was.

observer
25-10-04, 16:42
nee ik denk dat iedereen hieraan schuldig is overheid,ouders en de jeugdwat dacht je van die klotecrimineeltjes zelf

mark61
25-10-04, 16:43
Geplaatst door akram
nee
ik denk dat iedereen hieraan schuldig is
overheid,ouders en de jeugd

de overheid blijft maar vergunningen afgeven voor nieuwe koffiehuizen en belhuizen waar die dealertjes samenkomen
de ouders lijken de strijd te hebben opgegeven en zijn nu al tevreden als hun zoon geld in het laatje brengt

Toch vraag je je dan af hoe zo iets begint. Hebben ouders dan niets door als hun zoons van huis zijn? Hun dochters controleren ze toch prima, daar gaat nauwelijks wat mis dacht ik.

Maja, ik zal wel een sukkel zijn. Kan me niet voorstellen dat ik daar zelf in verzeild zou raken. Mijn ouders zouden het wel doorhebben denk ik, maar ook machteloos staan. Dan zouden ouders eigenlijk hulp moeten zoeken. Maar dat is ws. taboe, en je gaat al helemaal niet naar zo'n zooitje Hollandse hulpverleners toe.

Uiteindelijk kies je zelf natuurlijk voor zo'n leven. Dus vind ik de jongens zelf het schuldigst.

Wat de overheid ermee te maken heeft weet ik niet. Een vergunning geven voor een koffiehuis is toch niet zoiets als het subsidiëren van een bende?

Ow coffeeshop bedoel je. Altijd lastig, dat Nederlands

Ourzazate
25-10-04, 16:45
Geplaatst door mark61
:hihi: Als het maar niet van het bloed was.

Nee man, ben jij gek! Ourzazate heeft jarenlang oosterse vechtsporten onderwezen gekregen. Ik ben heel snel als het moet...:). Voordat ie de loper op mij gericht heeft ligt ie al op de grond met een gebroken kaak...:).

Julien
25-10-04, 16:46
hoe weet je dat het marokkanen zijn? :moe:

Dr Seuss
25-10-04, 16:47
Geplaatst door Ourzazate
Nee man, ben jij gek! Ourzazate heeft jarenlang oosterse vechtsporten onderwezen gekregen. Ik ben heel snel als het moet...:). Voordat ie de loper op mij gericht heeft ligt ie al op de grond met een gebroken kaak...:).

Dit lijkt precies op tekst uit Het Dorp van Wim Sonneveld.

akram
25-10-04, 16:53
Geplaatst door Dr Seuss
Haha... ik hoor nu al het geweeklaag als de overheid het niet meer doet.

"OVERHEID STIGMATISEERT GEDREVEN ALLOCHTONE ONDERNEMERS"
"AUTOCHTONE MONOPOLIE OP DETAILHANDEL?"
"RACISME IN ONDERNEMERSCHAP"

Et cetera. De overheid denkt vooruit.

Jouw sarcasme kan je achterwege laten ne geef mij maar enkele redenen waarom de overheid geen vergunningen afgeeft in andere buurten van RTM?

de overheid deelt wel degelijk in de schuld. Ik kom af en toe in barendrecht bijv of in carnisselande en ik ben geen enkele koffieshop tegengekomen terwijl in de Slaghekstraat alleen al 6 koffieshops zijn
Daar waar drugs wordt verkocht wordt criminaliteit aangetrokken
En toevallig ken ik ook mensen die koffieshops in barendrecht en carnisselanden wilden openen maar daar kregen ze geen vergunnin voor.

mark61
25-10-04, 17:05
Geplaatst door Ourzazate
Nee man, ben jij gek! Ourzazate heeft jarenlang oosterse vechtsporten onderwezen gekregen. Ik ben heel snel als het moet...:). Voordat ie de loper op mij gericht heeft ligt ie al op de grond met een gebroken kaak...:).

Nou nog een cursus zindelijkheid / incontinentietraining dan.

sorry glapje.

Ourzazate
25-10-04, 17:08
Geplaatst door Dr Seuss
Dit lijkt precies op tekst uit Het Dorp van Wim Sonneveld.

Ik heb een hekel aan Sonneveld...:moe:.

Ourzazate
25-10-04, 17:09
Geplaatst door mark61
Nou nog een cursus zindelijkheid / incontinentietraining dan.

sorry glapje.

Ik was heel snel zindelijk...:).

akram
25-10-04, 17:13
Geplaatst door Julien
hoe weet je dat het marokkanen zijn? :moe:

ik woon in de slaghekbuurt...meer zeg ik niet

mark61
25-10-04, 17:25
Geplaatst door Ourzazate
Ik was heel snel zindelijk...:).

In dat geval moet je niet als kleuter op straat zijn als Turken elkaar achterna zitten. Das onverantwoord op die leeftijd. Later ook trouwens. :)

Of was dit een uitzonderingsgeval? Kan me levendig indenken.