PDA

Bekijk Volledige Versie : Aboe Jahjah maakt Vlaams Blok grootste partij



GroteWolf
25-10-04, 15:06
Of dat verstandig is? Ik betwijfel het.

plexus
25-10-04, 15:22
misschien wordt het tijd dat die xrechtse gasten maar 's even moeten gaan regeren..dan zijn we voor eens & altijd af van die apen. :fplet:

Marsipulami
25-10-04, 15:32
Geplaatst door GroteWolf
Of dat verstandig is? Ik betwijfel het.

Wat zou daar onverstandig aan zijn ?

GroteWolf
25-10-04, 16:54
Lijkt mij toch onverstandig. Polarisering op deze manier. Mara het zal Aboe Jajah's agenda wel zijn.

Marsipulami
25-10-04, 16:59
Geplaatst door GroteWolf
Lijkt mij toch onverstandig. Polarisering op deze manier. Mara het zal Aboe Jajah's agenda wel zijn.

Hoe sneller het VB aan de macht komt hoe beter. Op een andere manier zullen we er nooit van af komen.

Afrux
25-10-04, 17:11
Geplaatst door Marsipulami
Hoe sneller het VB aan de macht komt hoe beter. Op een andere manier zullen we er nooit van af komen.

Dat hoop ik ook. En ik hoop dat ze net zo hard zullen vallen als de lpf in Nederland. Of hebben ze van geleerd??

Ten slotte zijn er wezenlijke verschillen op politiekeen organisatorische niveau tussen deze twee racistische partijen.

Marsipulami
25-10-04, 17:20
Geplaatst door Afrux
Dat hoop ik ook. En ik hoop dat ze net zo hard zullen vallen als de lpf in Nederland. Of hebben ze van geleerd??

Ten slotte zijn er wezenlijke verschillen op politiekeen organisatorische niveau tussen deze twee racistische partijen.

Ja, het LPF was maar een samenraapsel van malcontenten, helemaal geen partij. Het Vlaams Blok is een goed gestructureerde partij met een grote interne discipline en al heel wat politieke ervaring. Die partij zal niet zo snel ineenstorten als het LPF. Maar een deelname aan de macht zal ook voor het VB hoe dan ook het begin van een (gestage) neergang zijn.