PDA

Bekijk Volledige Versie : taker3ist of thmazigt gezocht!!!!!!!!!!!!

akerh3i
27-10-04, 09:26
Hoi ladies,
Na een aantal pogingen om iemand te ontmoeten die bij me past in het dagelijks leven. Heb ik beslist om het via deze weg te proberen. diit heb ik gedaan, omdat ik tot nu toe alleen maar meiden heb ontmoet die niet bij me pasten(naar karakter gekeken). Aangezien ik positieve berichten heb gehoord over deze manier van proberen. Dacht ik waarom ook niet.

Ik ben 30 jaar jong met een lengte van 1.78 en een normaal/slank postuur. Ik heb een HBO opleiding genoten.
Zeer spontaan en humoristisch ingesteld. Ben erg romantisch en verwen mijn partner graag op allerlei manieren.
Wil je meer weten reageer dan maar op: [email protected]

see ya soon on my mail :wink: !!

farahje25
28-10-04, 10:00
Hai!

Mag ik jou wat vragen.
Waarom zou je graag in contact willen komen met een berbers meisje?
Ik ben zelf ook Berbers, maar vraag me af waarom je zo een voorkeur hebt.

akerh3i
28-10-04, 11:44
Nou heel simpel. Omdat ikzelf de arabische taal niet goed beheers.
En als ik kinderen zou hebben zou ik ook gewoon willen dat ze berbers leren praten, omdat ik dat zelf ook ben en daar ben ik trots op. Daarnaast spreekt mijn moeder het helemaal niet en ik zie oma geen nederlands met de kleinkinderen praten. Meer niet hoor!
1 van mn beste vrienden is arabisch dus ik heb verder niets tegen ze.

Yasmeen
28-10-04, 12:06
:argwaan: is t echt zo moeilijk iemand in de dagelijkse omgang met mensen te vinden?

akerh3i
29-10-04, 12:07
Nou het probleem is niet om ze te ontmoeten, maar diegene waarbij je dat karakter vindt. Waarnaar jij op zoek bent is wel een probleem.

1JAMILLA1
30-10-04, 00:44
Hoi Akerh3i,
Ik wil jouw graag een mailtje sturen,maar je E-mail adres klopt niet.
Ik heb je wil aan mijn msn lijst toegevoegt,dus als je zin hebt om een keer te msnen,dan zie ik jou wil verschijnen.Zoniet, dan beschouw dit als niet geschreven.

In afwachting op jou reactie groet ik je.

LADY...

rajas
25-11-04, 04:50
:) :blij: allah irawan in je plan,goed zo timazighin is de beste vrouwen ter wereld,insalah binnen kort ga je haar vinden :fparty: .
alhamdoelilh :blij:

tahramt
26-11-04, 14:37
Geplaatst door 1JAMILLA1
Hoi Akerh3i,
Ik wil jouw graag een mailtje sturen,maar je E-mail adres klopt niet.
Ik heb je wil aan mijn msn lijst toegevoegt,dus als je zin hebt om een keer te msnen,dan zie ik jou wil verschijnen.Zoniet, dan beschouw dit als niet geschreven.

In afwachting op jou reactie groet ik je.

LADY...

Ewa meni sikke wenni ?

Niet te veel wachten atahramt.

tazaghiniagirl
30-11-04, 15:13
:lol: tamazight kan ook een teshel7esht zijn :maf: je bedoelt tirifieen

rachidagirl
05-12-04, 14:59
Hoe gaat het ermee?? Heb je msn??? Ik ben een berberse meid.... die nieuwe mensen wil leren kennen.....
laat maar iets horen
greetz R